0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #30 - : Αύγουστος 22, 2017, 10:37:03 μμ »
ποσο κανει ο motocorsaro?κ απο που?
May the downforce be with u

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #31 - : Αύγουστος 22, 2017, 10:50:00 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #32 - : Αύγουστος 22, 2017, 11:48:41 μμ »
ευχαριστω!
May the downforce be with u

*

Αποσυνδεδεμένος panosk

  • *****
  • 267
  • Μοντέλο μηχανής: SL750
  • Αντιδράσεις: +27
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #33 - : Αύγουστος 23, 2017, 01:37:29 πμ »
Οκ τότε να ξέρεις πως το motocorsaro μετρημένο με ποτενσιόμετρο δίνει τιμες που εγώ τουλάχιστον δεν κατάφερα να φτάσω με το DIY σχεδιάγραμμα και στοιχεία του fatduc.
Το είχα δηλαδή στο τέρμα και παρόλαυτα ήταν στη μέση του εύρους που σου επιτρέπει το motocorsaro. Και όταν έβαλα το motocorsaro, για να φτιάξω το "πρόβλημα" όπως πιστεύω εγώ πως ήταν σωστό, χρειάστηκε να πάω πέρα απο τη μέση, σε τιμή δηλαδή που δεν επέτρεπε το DIY.
Με μια επιφύλαξη οπότε.... με το motocorsaro μπορεί να είχες καλύτερο αποτέλεσμα απο οτι είχες με το DIY που έφτιαξες.
Τι τιμές δίνει το motocorsaro για να μετρήσω και το δικό μου;

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #34 - : Αύγουστος 23, 2017, 11:28:23 πμ »
To motocorsaro στο δικο μου πολύμετρο (στα 20k) δίνει 11.5 (τέρμα κλειστό αριστερόστροφα) μέχρι 19.7 (τέρμα ανοιχτό δεξιόστροφα).

*

Αποσυνδεδεμένος alexanderos

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 (factory)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #35 - : Αύγουστος 23, 2017, 08:00:57 μμ »
παιδια μη κοροιδεψετε αλλα γνωριζει κανεις αυτο?
http://www.ebay.com/itm/DYNO-BOOST-PERFORMANCE-CHIP-Aprilia-Dorsoduro-750-and-Factory-15-HP-/160864825504?hash=item25744a70a0:g:eE0AAOSwB-1YtrEh&vxp=mtr

ξερει κανεις τι φαση ειναι ? η απατη σκετη?

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #36 - : Αύγουστος 24, 2017, 12:16:40 πμ »
Καλησπερα.
Εχω το Shiver και επι 2 περιπου χρονια φοραω το Boosterplug.Εκ πειρας λοιπον μπορω να σας πω οτι δεν χρειαζεται ρυθμιση,μια που το βαζεις και τερμα.Σωστα γραφτηκε οτι εχει δικο του αισθητηρα.Χωρις να εχω καμια  εικονα απο τα αλλα αντιστοιχα,πρεπει να ειναι το πιο ακριβο.
Παρολα αυτα,μπορω να πω οτι η συμπεριφορα της μηχανης αλλαξε σε μεγαλο βαθμο.Με DNA και τελικα τιτανιου,το σκορτσαρισμα βελτιωθηκε πολυ.Δεν εγινε βεβαια Honda,αλλα απο αυτο που ηταν πριν,μερα με τη νυχτα.

*

Αποσυνδεδεμένος alexanderos

  • **
  • 52
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro 750 (factory)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #37 - : Αύγουστος 24, 2017, 12:46:38 μμ »
Ωραια μια χαρα μου ακούγεται ίσως βαλω και τα δυο και motocorsaro και boosterplug οπως ειχε προτεινει ενα παιδι.

*

Αποσυνδεδεμένος Vaggelis DD12

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 24, 2017, 03:06:55 μμ »
Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση? Η λογική του fatduc και λοιπόν συσκευών είναι να κάνει πιο πλούσιο το μίγμα ειδικά με πιο ανοικτό φίλτρο όταν δουλεύεις μαμά και δεν βάζεις κάτι επάνω τύπου power commander.  Ποιος ο λόγος να το χρησιμοποιήσεις όταν έχεις τον χάρτη που είναι φτιαγμένος για εξατμίσεις και ελεύθερο φίλτρο?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 24, 2017, 03:54:16 μμ »
Βαγγέλη το 750 δυστυχως δεν ειναι οπως το 1200. Εχει τελείως άλλα ηλεκτρονικά.
Δεν υπάρχει χάρτης για ανοιχτά τελικά για το 750, και η λειτουργεία του χωρίζεται σε δύο μέρη, το closed loop και το open loop. Το closed στηρίζεται στις τιμές του αισθητήρα λ και η ecu δεν δέχεται τροποποιήσεις. Οπότε ο μόνος τρόπος να δώσεις περισσότερο καύσιμο ειναι να μπλοφάρεις την ecu με τα ημίμετρα που αναφέρθηκαν πιο πάνω στο thread εδώ.
Το fatduc επιτρέπει να δώσεις λάθος τιμες στην ecu απο τον λ, ετσι ωστε να την αναγκάσεις να κάνει πιο πλούσιο το μίγμα, ΜΟΝΟ στο closed loop ομως. (Μέχρι περίπου τις 6k στροφές και μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα απο ακινητοποίηση της μηχανής (περί τα 8sec)). Απο εκεί και πέρα αναλαμβάνει η χαρτογράφηση που έχει η ECU και κάνει τις διορθώσεις που χρειάζονται παραμένοντας όμως μέσα σε συγκεκριμένα όρια για λόγους συμμόρφωσης σε εκπομπές ρύπων.
Για διάφορους λόγους λοιπόν το 750 έχει.... ιδιαίτερη λειτουργία σε χαμηλές στροφές και ανάλογα με την χρήση που κάνει κάποιος μπορεί να τον ενοχλεί, μπορεί και όχι. Όποιον λοιπόν τον ενοχλεί η ασθενικά φτωχή αναλογία αέρα/καυσίμου σε χαμηλές στροφές, ο μόνος τρόπος για να αναγκάσει τη ECU να κάνει διορθώσεις και να κάνει πιο πλούσιο το μίγμα, ειναι να μπλοφάρει τις τιμές του λ.

Χάρτης για το dorso 750 δεν βγήκε ποτέ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2017, 03:57:52 μμ από kourkou »

*

Αποσυνδεδεμένος Vaggelis DD12

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 1200
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 24, 2017, 10:30:16 μμ »
ουπς, δεν ήξερα για την χαρτογράφηση του 750.
Είχα ένα kev's mod κάποια στιγμή σε ένα 660 για να πηγαίνω στην δουλειά και αν το motocorsaro κάνει τουλάχιστον την ίδια δουλειά, πιστεύω πως αξίζει τα 60€ του ebay.

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #41 - : Αύγουστος 25, 2017, 12:15:35 πμ »
Το kev's mod ειναι το αντίστοιχο boosterplug/memjet, όχι το fatduc/motocorsaro.
Το kev's mod ειναι αντίσταση στον αισθητήρα αέρα, τα fatduc/motocorsaro ειναι στον λ.
Το ένα συμπληρώνει το άλλο.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #42 - : Αύγουστος 25, 2017, 05:13:00 πμ »
Το βλέπω εγώ με τα ποντεσιομετρα να κάνετε ψιλά κανένα στέγνωμα και να πάρετε το κύλινδροπιστονο στν μασχάλη!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4093
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: FatDuc Motocorsaro Boosterplug
« Απάντηση #43 - : Ιούλιος 25, 2022, 10:01:19 πμ »
Ρε παιδιά να κάνω μια ερώτηση? Η λογική του fatduc και λοιπόν συσκευών είναι να κάνει πιο πλούσιο το μίγμα ειδικά με πιο ανοικτό φίλτρο όταν δουλεύεις μαμά και δεν βάζεις κάτι επάνω τύπου power commander.  Ποιος ο λόγος να το χρησιμοποιήσεις όταν έχεις τον χάρτη που είναι φτιαγμένος για εξατμίσεις και ελεύθερο φίλτρο?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
επειδη πρωι πρωι διαβαζω διαφορα..για παρτε ματι,αν και εχει περασει καιρος...

Latest update on fuel consumption: Best I got recently as posted in another thread is 4.6 LT/100 after a 120 km tour on a nice mountain road doing mostly 80 to 100 kph riding with a newby rider who was going easy. More typically indicating about 6.5 LT/100 in Sport mode and having fun. Could be a lot worse going along in stop and go traffic. Most of my riding tends to be on nice twisty mountain roads which we have an abundance of here.
The bike is a 2011 DD1200 with 12000 km on the clock. Has latest stock update ECU, Fatduc set to 13.5, GPR pipes and DNA airfilter. Runs cleanly, pulls hard, decent fuel economy. Typically about 150km to fuel light on and taking about 10 ltrs to fill at that point, meaning there is 5 or 6 ltrs left. Simple math would mean that when the light comes on and the counter starts, you would have about half of whatever km's it took to get there, ie if the light is on at 100km you have another 50km to go to flameout or if it comes on at 150 km you have 75km more to go, which would be typical.
It seems that some are not quite grasping how early the light comes on and panicking into finding fuel right then, rather than realizing that you have just used 2/3 of your fuel and have many more km to go. It might have been more intuitive if this had been programed to come on with 2 Ltrs left.
At these numbers, I do not find the fuel or lack of capacity much of an issue. After an hour or two of riding, I am usually looking to step off the bike for a bit anyways, and if I am touring somewhere more remote it is a simple mater to just pack some more fuel in aux tanks. T

και..
Ok, further to this, I just came back from a 1000km road trip to Winthrop, Washington with many twisty road side excursions along the way. My friend Dave on his Ducati Diavel which made a very good match with the Dorso. Power about the same and I might have had a slight advantage in the cornering. Anyways, as far as fuel goes I was averaging between 6 to 7 L/100km while riding sportingly but mostly in T mode for more precise throttle control.
The bike was set up well by the previous owner: latest map and a Fatduc set to 13.5, GPR pipes. I think that anyone getting worse fuel economy than this should check to see that they have the latest map and also seriously consider installing the Fatduc. I understand that as delivered from the factory, the DD 1200 was very lean in the 1500 to 5000 rpm range to try to get through emissions testing. With the newer map and a Fatduc this can be adjusted out to just about perfect and the bike will run cleanly and pull or cruise nicely from about 2500 rpm up. Without these mods the bikes run poorly in this range encouraging riders to rev it higher even when going easily and this in turn ruins fuel economy.
I even have a 15T front sprocket installed on the bike by the previous owner who must have liked it for around town or very tight twisties. I have purchased a stock 16T that will go on shortly and expect that this should have positive influence on the fuel economy. This last trip I was constantly grabbing for 7th gear because 6th was way too low for the speeds we were traveling and the engine certainly seemed capable of pulling something higher.
Expecting 6L/100km and about 180 km to low fuel light, 250 km to empty once the new sprocket is on..... T


και..
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?239683-Outrageous-fuel-consumption/page3

το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης