0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Sorry gia ta grenglish alla to rimadi den leei na grapsei ellinika edo kai meres
Einai ena mixanaki poy se vazei sta megala kivika eykola kai xalara.oti den souzarei kai den petaei kolo einai thetiko otan prospatheis na pas grigora H otan ksekinas apo fanaria.....
Apo tin alli exei ena moter poli dinato kai poli gramiko poy se ksegela me ton tropo apodosis. Eno nomizeis oti den paei (dioti den kanei kanena ksespasma) koitas ta xiliometra kai sxedon den to pisteyeis.
Θα συμφωνήσω και γω ότι το μοτέρ είναι εκτός χαρακτήρα μοταρντ. Οχι γιατί είναι λίγο, αλλά λόγω του τρόπου που σου δίνει αυτή τη δύναμη που έχει (έχει κάμποση, εδώ που τα λέμε). Πιστεύω ότι μια διαφορετική χαρτογράφηση (πούντη ρεεεεεεεε!!!) θα το έκανε να έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί ένα παιχνιδιάρικο μηχανάκι (πάντες ,σούζες κλπ).Anyway μετά τα 10000χλμ που ανοίγει ο κινητήρας του δείχνει διαφορετικό-όχι πολύ αλλά έχει διαφορά και με ένα λίγο σκληρότερο σετάρισμα στις αναρτήσεις καταλήγεις να αλλάξεις ρουλμάν στο λαιμό.Στην τρίτη πάντως δυσκολεύεται είναι η αλήθεια να σηκωθεί.Όπως και να χει είναι κουκλάκι και χαίρεσαι να τριγυρνάς τα βουναλάκια μαζί του . Και μη ξεχάσω και ένα καλό σετ λάστιχα (όχι τα μαμίσια γιατί και τα Dunlop και τα Pirelli είναι διαφορετικά από τα παρόμοια του εμπορίου-πιο σκληρά και με διαφορετική απόδοση) και after market εξατμίσεις για λιγότερο βάρος κάνουν καλή διαφορά
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι