Μετά από 11 χρόνια οδήγησης και 8 χρόνια κατοχής δικύκλου με πάνω απο 70000 χλμ οδήγησης δικυκλου(μικρά εντουρο, παπια, μοτοκρος, ον οφ, μερικα naked- supersport και του Doso μου φυσικα...), ήρθε η ώρα να νιώσω και εγώ λίίίίίγο πόνο!!! Για να μην παρεξηγηθώ, η πιο οδυνηρή πτώση που είχα ποτέ ήταν με ένα Yamaha Z 125 (το γαμημένο, πως με πέταξε...)με 130 χλμ στο κοντέρ (άρα περίπου 100 πραγματικά...) στην οποία εκτός απο ένα ελαφρώς γρατζουνισμενο αστράγαλλο και μερικά σκισμένα ρούχα- παπούτσια, μόνο το σπασιμο μου προσέφερε καθώς έμεινα χωρίς μηχανάκι την πρωτοχρονιά του 2002.
Μία χαζοπτώση με 60-70 χλμ λοιπόν, με αίτια πολλους και διάφορους παράγοντες (ολισθηρότητα οδοστρώματος, αντηλιακα στις παλάμες, επανάπαυση λογω μεσημεριού Παρασκευής κτλ...) μου επέφερε τα εξής:
1) Εγκαύματα τριβής σε α) δεξί άκρο ποδός, γάμπας, γονατου, γοφου, ισχύου,
περιοχής κατω απο την μασχάλη, ώμου και τρικεφαλο
β) αριστερό αγκώνα- πηχη, γάμπα και ασταγαλλο
2) Ράμματα (απο 6-7 στο καθένα) σε δεξί αστράγαλλο και αγκώνα
3) Πρήξιμο στο δεξί πόδι και προσωρινή αδυναμία περπατήματος (δλδ. κρεβάτι και άγιος ο Θεός...)
Αφού εγώ δεν έπαθα κάτι σοβαρό
, μοτοσυκλέτα έπαθε τα εξής:
1) Στράβωσε ελαφρώς η μπροστινή ζάντα
2) Γδάρθηκε και στράβωσε δεξιά χουφτα και μανέττα φρένου (δεν έσπασε ομως, μπράβο της...).
3) Γδάρθηκε το καπάκι της καμπάνας του συμπλέκτη (κόστος περίπου 40 ευρώ)
4) Στράβωσε το πεταλάκι του φρένου.
5) Έσπασε το δεξί μαρσπιέ απο την βάση (άρα θέλω και βάση μαρσπιέ)
7) Γρατζουνίστηκε λίγο στα δεξιά το πίσω πλαστικό κομμάτι
Αφού λοιπόν εκτίμησα την κατάσταση, αποφάνθηκα:
1ον Αγορά καλοκαιρινού μπουφαν με προστατευτικά για να το φοράω ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!! Θα είχα γλιτώσει το μισο κάψιμο. Δέν αξίζει τόση ταλαιπωρία για λίγη ζέστη!!! Το πάθημα όμως κτλ......
2ον Μόλις βρήκα πρόσβαση σε υπολογιστη, παράγγειλα ξανά τα μανιτάρια της Evotech. Με σώσαν από ζημιά τουλάχιστον 1500 ευρώ!!!
3ον Παρά τις προτροπές της οικογένειας να παρατήσω αυτό το μαύρο πραγμα που τρέχει σαν τον διάολο (!!!), όχι μόνο θα την κάνω καινούργια αλλά και εξάτμιση θα βάλω και αμορτισέρ και θα την πάω για ρύθμιση αναρτήσεων- κατέβασμα πλακων. Μην το βάζετε κάτω!!!!
4ον Μην νομίζετε ότι ένα απλό φανελάκι θα σας σώσει σε μία άτυχη περίπτωση ή οτι το παντελόνι- παπούτσια δεν έχει σημασία. Για παράδειγμα εγώ έγινα το τυρί και η άσφαλτος ο τυροξύστης!!!!!
5ον Ευχαριστώ την μαμά Aprilia γιατί μπορεί να έβγαλε το Dorso με κάποια προβλήματα, αλλά αποδείχτηκε πολυ ανθεκτικό και με σχετικά φθηνά ανταλλάκτικά!!! Δεν θέλω να σκέφτομαι πόσα θα έπρεπε να δώσω σε περίπτωση που έπεφτα με κάποιο μεγάλο on-off ή τέλος πάντων μηχανάκι ιδιου ή μεγαλύτερου κυβισμού!!!
6ον Αναγνωρίζω ότι έκανα λάθος καθώς ήμουν μόνο με το μαγιώ. Σας παρακαλώ μην με κατσαδιάζετε (και εσείς)....
Μετά απο αυτό θα πώ σας ευχηθώ το γνωστό:
ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!
Καλό Καλοκαίρι!!!!