0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Esefar

  • *****
  • 203
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Άλλο
  • Αντιδράσεις: 0
Ride by Wire 2
« - : Δεκέμβριος 08, 2009, 08:42:33 μμ »
To 0300 σε παρουσίαση των νέων Aprilia αναφέρει ότι θα φοράνε το νέο σύστημα ride by wire 2ης γενειάς.
2 ερωτήσεις λοιπόν:
1) Γνωρίζει κάποιος τι διαφορές θα έχει αυτό το σύστημα σε σχέση με το ride by wire 1ης γενειάς που έχουν όλα τα shiver - dorso - mana μέχρι στιγμής??? Λέτε να σε κάποιο mode να λειτουργεί σαν μία απλή ντίζα γκαζιόυ???
2) Θα μπορουν να αναβαθμιστουν τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα με το νέο σύστημα, όπως έγινε και με το Shiver οτάν πρωτοβγήκαν τα modes???


Dare to be a cube into an ocean of squares...

*

Engineer7

Απ: Ride by Wire 2
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 09, 2009, 04:05:40 πμ »
Γράφει βλ@κείες το 0300.. :P
Η πρώτη γενιά ήταν στα shiver όταν πρωτοβγήκαν το 2007 και υπήρχε μόνο μια επιλογή χάρτη. Η δεύτερη γενια είναι αυτή με τους 3 χάρτες που έχουμε όλοι. Δεν υπάρχει κάτι άλλο (και ούτε βλέπω να τους εξελίσει σχετικά σύντομα...) :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ride by Wire 2
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 09, 2009, 07:18:00 πμ »
To 0300 σε παρουσίαση των νέων Aprilia αναφέρει ότι θα φοράνε το νέο σύστημα ride by wire 2ης γενειάς.
2 ερωτήσεις λοιπόν:
1) Γνωρίζει κάποιος τι διαφορές θα έχει αυτό το σύστημα σε σχέση με το ride by wire 1ης γενειάς που έχουν όλα τα shiver - dorso - mana μέχρι στιγμής??? Λέτε να σε κάποιο mode να λειτουργεί σαν μία απλή ντίζα γκαζιόυ???
2) Θα μπορουν να αναβαθμιστουν τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα με το νέο σύστημα, όπως έγινε και με το Shiver οτάν πρωτοβγήκαν τα modes???

Αν και δεν γνωριζω ακριβως το ride by wire που χρησιμοποιει η Aprilia, θα πω με βασει τις γνωσεις μου πανω στα βασικα του μερη που ειναι ιδια σε ολα τα ride by wire συστηματα.

Το γκριπ μας με τις ντιζες περιστρεφει ενα ποτενσιομετρο (οπως ειναι και το TPS πχ) αλλαζοντας την ταση εξοδου του.Ο εγκεφαλος διαβαζοντας την ταση που βγαινει καθε φορα, αναλογα ποσο εχουμε περιστρεψει το γκριπ) δινει εντολη σε ενα σερβομοτερακι να περιστραφει αναλογα κι αυτο ειναι συνδεδεμενο με γραναζια με τον αξονα της/των πεταλουδας/ων στον αυλο εισαγωγης τις οποιες και ανοιγει.Στην αλλη ακρη του αξονα της/των πεταλουδας/ων υπαρχει ενα TPS το οποιο επιβεβαιωνει στον εγκεφαλο οτι ο αξονας εχει περιστραφει οσο ακριβως χρειαζεται.

1) Απο τα παραπανω καταλαβαινουμε οτι δεν ειναι δυνατον να δουλεψει σαν μια απλη ντιζα γκαζιου

Το μονο που παει το μυαλο μου σαν "Ride by Wire 2nd generation" ειναι να προστεθουν περισσοτερα TPS ωστε να υπαρχει ακομη μεγαλυτερη ακριβεια.Θα δειξει......

2) Για να τοποθετηθει ενα νεοτερο παρομοιο συστημα σε παλιοτερο μηχανακι θελει οπωσδηποτε εγκεφαλο και τυχων προσθετους αισθητηρες,TPS κλπ χωρις να ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει.Και φυσικα το κοστος ολης της δουλειας ειναι αρκετα μεγαλο και αντικειμενικα δεν συμφερει.

Αλλωστε ας μην ξεχναμε οτι ολα αυτα τα συστηματα τοποθετουνται για καλυτερη διαχειρηση καυσιμου,μικροτερη καταναλωση και μειωση των εκπομπων CO.Αυτο συνηθως (οχι απαραιτητα) συνεπαγεται με μειωση της αμεσοτητας του γκαζιου και της "πλακας-χαβαλε" που ξερουμε οι παλιοτεροι στα γκαζια που προλαβαμε και οδηγησαμε και μηχανικα καρμπυρατερ,FCR τετραδα κλπ.

 :bye: :bye: :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης