APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Super Goofy στις Απρίλιος 28, 2024, 12:29:13 μμ
-
Καλημερα σε ολους.
Εχει βαλει κανεις aftermarket ρουλεμαν τιμονιου στο Dorsoduro του; Λεω να δοκιμασω κατι διαφορετικο απο τα μαμα Aprilia καθως εχω αλλαξει 3-4 μεχρι τωρα παντα μαμα αλλα τα τρωει χωρις να το κακομεταχειριζομαι. (Δεν ξερω να κανω σουζα δεν ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια). Θελω το κατω ρουλεμαν καθε 1,5 με δυο χρονια. (5-6000 χλμ).
Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Καλημερα σε ολους.
Εχει βαλει κανεις aftermarket ρουλεμαν τιμονιου στο Dorsoduro του; Λεω να δοκιμασω κατι διαφορετικο απο τα μαμα Aprilia καθως εχω αλλαξει 3-4 μεχρι τωρα παντα μαμα αλλα τα τρωει χωρις να το κακομεταχειριζομαι. (Δεν ξερω να κανω σουζα δεν ανεβοκατεβαινω πεζοδρομια). Θελω το κατω ρουλεμαν καθε 1,5 με δυο χρονια. (5-6000 χλμ).
Ευχαριστω εκ των προτερων!
Τη διάγνωση,την κάνει κάποιος ειδικευμένος μηχανικός?
Φαντάζομαι γνωρίζεις πως τα καινούργια ρουλεμάν μετά από κάποια χλμ χρειάζονται εκ νέου σφιξιμο
-
Ναι. Την κανει μηχανικος. Αλλα να πω την αληθεια δεν τα εχω ξανασφιξει μετα την αλλαγη. Ειχα αυτην την υποψια αλλα οχι δεν τα εχω ξανασφιξει. Αυτο ειναι μονο για το aprilia λογω κραδασμων ή ειναι γενικη πρακτικη;
-
Κάτι αλλο συμβαίνει!
-
Τα χιλιομετρα που λες ειναι παρα πολυ λιγα για να χρειαζεσαι καθε τοσο ρουλεμαν. Το dorsoduro φοραει και "βαρβατα" ρουλεμαν κιολας, δεν δικαιολογειται.
Παντως το να βαλεις εμποριου δεν ειναι κατι που πρεπει να το φοβασαι, αλλωστε η aprilia ρουλεμαν δεν κατασκευαζει, αμα λοιπον παρεις απο το εμποριο καποια επωνυμη μαρκα δεν θα πρεπει να εχεις απολυτως κανενα προβλημα. Ειναι και νουμερο, απλο και φτηνο αυτα που φοραει το μηχανακι σου