0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

αντονυ

Απ: Ρύθμιση αναρτήσεων
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 03, 2008, 01:16:15 πμ »
παιδιά πείραξα τις αναρτήσεις και παίζει ( όπως πάντα ) να έχω κάνει μακακία....!

ξέρει κανένας τι παίζεται με τις ρυθμίσεις ? έχει ένα παξιμάδι μπλέ και μία βίδα που λέει hard και soft....!

άντε και έχει αγώνα αύριο....!

η πανω βιδα , η μικρη,αν ενοεις την μπροστινη αναρτηση ειναι η αποσβεση επαναφορας. Δοκιμασε στα 3/4 της στροφης αφου την βιδωσεις πρωτα τερμα. Η πισω εχει 30φευγα κλικ. Παλι αποσβεση επαναφορας. Ο κατασκευαστης νομιζω λεει 7-10. Εγω την εχω 29-30 και λειτουργει τελεια σε συνδιασμο με την μπροστα. Δοκιμασε.Το κακο ειναι οτι εχω μονο 650 χιλιομετρα και ακομα δεν εστρωσαν.Μπορει να χρειαστει να αλλαξω ρυθμισεις σε λιγο καιρο.

*

frd

Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 10:10:33 πμ »
Καλημέρα σε όλους .Μπήκα στην διαδικασία να ρυθμίσω τις αναρτήσεις στο dorso μου η πίσω ηταν εύκολη υπόθεση, στην εμπρός όμως έχω μια ερώτηση γιατι δεν κατάλαβα .Στο αριστερό πιρούνι έχει ένα βιδάκι για hard-soft στο δεξί πηρουνι δεν έχει . Τι κανεις ???????????? :thnk: :thnk:
Βοηθήστε παιδιά αν ξέρετε γιατί θα μας τρελάνει ο ΙΤΑΛΟΣ :tez:

*

Nikos D

Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 10:23:38 πμ »
Οπως ακριβώς το λες ειναι. Υπάρχει μονο ενα ρυθμιστικό στο ενα καλαμι το οποιο ρυθμιζει μονο την σκληροτητα του μπροστινού και τιποτα αλλο.

*

frd

Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 10:29:56 πμ »
Niko ρυθμίζοντας το ένα είναι οκ και το άλλο ??? Αν ναι πρώτη φορά το βλέπω αυτό .

*

Nikos D

Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 11:43:43 πμ »
Ναι. αν και το σωστο ειναι το καθε ενα καλάμι  ξεχωριστά να έχει το δικο του ρυθμιστικο (βλ. ohlins white power κλπ), Στην ουσία δηλαδη αυτη η ρύθμιση ειναι μονο για το ενα καλάμι.

*

bckat

Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 01:52:36 μμ »
Μανουάλι σελίς 64.Η βίδα στο αριστερό καλάμι είναι η απόσβεση και για τα δύο ελατήρια .Τα παξιμάδια -ένα σε κάθε καλάμι- είναι για την προφόρτιση.Για την ρύθμιση πρέπει να τερματίσουν όλα ,βίδα και παξιμάδια δεξιά και κατόπιν να τα γυρίσουμε αριστερόστροφα σύμφωνα με το μανουάλι (μισή έως μία στροφή τη βίδα απόσβεσης και δύο με τρία κλικ τα παξιμάδια). Αυτά  :bye:

*

frd

Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 22, 2009, 02:35:56 μμ »
Μου φαίνεται πάντως μεγάλη μ@λ@κι@ αυτο τι να πω!!! :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Ρύθμιση εμπρός ανάρτησης
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 23, 2009, 03:07:48 μμ »
καλα να παθετε με τα aprilia  που πηγατε κ πηρατε... :P
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 04, 2010, 11:13:17 μμ »
εδω και λιγο καιρο εχω αρχισει και πειραματιζομαι με ρυθμισεις των αναρτησεων στο DD.
οντως ασχετος περι του θεματος θα ηθελα τα φωτα οσων απο εδω μεσα εχουν προχωρησει σε καποιες αλλαγες. (ακουτε george_grat, happy feet, dorsocrazy και αλλοι συμφορουμιτες).

στα δικα μου τωρα. απο sag δεν εχω ρυθμισει τπτ. εχω χαμηλωσει μια γραμμη τις πλακες του μπροστινου και μπορω να πω οτι το μηχανακι αλλαζει πιο ευκολα πορεια και πιο γρηγορα.

αλλα συμβαινει κι ενα παραδοξο. τεινει να εξαφανιστει και το ενοχλητικο ταλαντωμα του μπροστινου στα 180+.

ΔΛΔ και πιο γρηγορη γεωμετρια και πιο σταθερο στα πολλα???? πιστευω οτι αυτο συμβαινει επειδη το φτερο εχει κατεβει περιπου 4-5 ποντους στην ακρη του ,οποτε πιο λιγος αερας περνα απο κατω του, οποτε λιγοτερο τρεμουλο

τωρα απο τις ρυθμισεις του πηρουνιου στην αρχη δοκιμασα μιση βολτα απο τερμα κλειστο στη μικρη βιδα. αν και ηταν πιο σταθερο στη σπορ χρηση, στην καθημερινη χρηση μουδιαζαν τα χερια μου πολυ ευκολα (εχω και μια ευπαθεια στους καρπους). τελικα το εχω βαλει 3/4 απο τερμα κλειστο και .....περναω καλα.....

τωρα στο πισω το εχω σκληρηνει δυο κλικ απο τη μαμα ρυθμιση, και μαλλον θα βαλω κανενα κλικ ακομα γιατι διαπιστωσα στο φρεναρισμα οτι περιοριζετε το αναπηδημα του πισω τροχου.........

περιμενω να παω και μπιστα να δοκιμασω κι εκει διαφορα και τα ξαναλεμε

αντε να ακουω πατεντες, αφτερ μαρκετ κτλ







ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Tasman

Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 05, 2010, 09:01:08 πμ »
Το χαμήλωμα του μπροστινού είναι μάλλον απαραίτητο. Κι εγώ έχω κατέβει 1,5 γραμμή και έχει γίνει και πιο σβέλτο στις αλλαγές κατεύθυνσης και πιο σταθερο σε υψηλή ταχύτητα. Το δεύτερο το ερμηνεύω ως εξής:

Την αστάθεια στην ευθεία σε υψηλή ταχύτητα νομίζω την προκαλούμε εμείς, καθώς τρώμε όλον τον αέρα στο στήθος και αναγκαζόμαστε να κρατιόμαστε - τραβάμε το τιμόνι. Γι' αυτό και αν (ακόμη και αφού ξεκινήσει το τρεμούλιασμα) κάτσεις πιο πίσω στη σέλα, σκύψεις στο τεπόζιτο και χαλαρώσεις τα χέρια, το τρέμουλο σταματάει αμέσως. Όταν κατεβάσεις το μπροστινό, επειδή το σώμα γέρνει έτσι κι αλλιώς πιο μπροστά, μειώνεται η ανάγκη να κρατηθείς από το τιμόνι και σταματάει το τρέμουλο.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες ρυθμίσεις (αν και δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να μιλήσω καθώς δεν έχω σοβαρή εμπειρία πίστας - πέρα από το 1ο level CSS), έχω βάλει τις ρυθμίσεις που δίνει στο manual για χρήση sport, με δύο κλικ πιο σφιχτή απόσβεση στο πίσω αμορτισέρ, και είμαι μάλλον ικανοποιημένος.

*

Γερομπίλ

Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 05, 2010, 06:10:26 μμ »
Alex αν σε βολεύει το χαμήλωμα του μπροστινού όλα οκ!
Πρέπει να ξέρεις όμως ότι το μηχανάκι γίνεται πιο απόλυτο και πιο νευρικό.
Με λίγα λόγια από ένα σημείο και μετά δεν θα συγχωρεί λάθη!Έχε το νου σου.Δεν θα σου δείξει τα όρια του! :pray:
Tasman βγάλε το φτερό και πες μας εντυπώσεις.Κατ'εμέ το 90% του κοσκινίσματος οφείλεται στο φτερό.
Προσωπική μου απόψη έτζε; :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #26 - : Ιούλιος 06, 2010, 06:05:53 μμ »
σωστα αυτα που λες μπιλ. τα ιδια μου ειπε κι ο Δαμιγος οταν του ζητησα να κατεβασει κατευθειαν δυο γραμμες, και μου προτεινε να το καταβαζουμε σταδιακα.

γενικα η συμπεριφορα εχει αλλαξει λιγο προς το πιο γΛηγορο, αλλα δεν πιστευω οτι εχει γινει "επικυνδυνη"

εχω σταμπαρει ενα DD με τρεις γραμμες κατω στο Λαυριο, και θελω να πετυχω τον ιδιοκτητη του να τον ρωτηξω
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

snakeoff

Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #27 - : Ιούλιος 06, 2010, 10:30:48 μμ »
Δύο γραμμές κάτω έχω και το δικό μου και είναι άψογο. Έχει περάσει και καιρός και δε θυμάμαι ρυθμίσεις αλλά μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σφίξιμο ήθελε το ελατήριο πίσω για να έρθει το sag στα φυσιολογικά του. Και δεν είμαι πάνω από 88 κιλά.
Πάντως οι αναρτήσεις από τη μάνα τους ήταν επικίνδυνες, ειδικά πίσω.

*

dorsocrazy

Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 07, 2010, 01:20:08 πμ »
Δύο γραμμές κάτω έχω και το δικό μου και είναι άψογο. Έχει περάσει και καιρός και δε θυμάμαι ρυθμίσεις αλλά μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σφίξιμο ήθελε το ελατήριο πίσω για να έρθει το sag στα φυσιολογικά του. Και δεν είμαι πάνω από 88 κιλά.
Πάντως οι αναρτήσεις από τη μάνα τους ήταν επικίνδυνες, ειδικά πίσω.
:kalo:  :ohyes:

*

bckat

Απ: ρυθμισεις και αλλαγες στις αναρτησεις του DD
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 07, 2010, 06:38:58 πμ »
Πάντως κάτι ένστολους που πέτυχα ψες, το είχαν κατεβάσει τέερμα κατ'  :cry:(τραβάν κάτι ζόρια με τη σέλα και τη ζέστα , αστα να παν)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης