APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tasman στις Ιούλιος 24, 2008, 10:12:30 πμ
-
Εχει ασχοληθεί κανείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο Dorsoduro του, γιατί από αυτά που διαπίστωσα, σε σχέση και με αυτά που γράφει το manual, μπερδεύτηκα. Χθες που έκατσα να τις κοιτάξω, διαπίστωσα τα εξής:
1. Μπροστά, στη ρύθμιση προφόρτισης, στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη. Επίσης έχει ως στάνταρ ρύθμιση τα 2-3 κλικ από τελείως κλειστό, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 12 "μισές στροφές" από τελείως δεξιά.
2. Μπροστά, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual έχει στάνταρ ρύθμιση τη 1 στροφή από τελείως κλειστό και για σπορ χρήση 0,5 ως 1 στροφή, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 2 στροφές από τελείως κλειστό.
Όποιος το έχει ψάξει και ξέρει κάτι παραπάνω ας απαντήσει, γιατί μάλλον το manual το έχουν γράψει για άλλο μηχανάκι. Και μην μου πείτε για Ιταλική φινέτσα, γιατί μάλλον Ιταλική μ....ία είναι αυτό. :psdof: :psdof: :psdof:
-
Εχει ασχοληθεί κανείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο Dorsoduro του, γιατί από αυτά που διαπίστωσα, σε σχέση και με αυτά που γράφει το manual, μπερδεύτηκα. Χθες που έκατσα να τις κοιτάξω, διαπίστωσα τα εξής:
1. Πίσω, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη !
2. Μπροστά, στη ρύθμιση προφόρτισης, επίσης στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη. Επίσης έχει ως στάνταρ ρύθμιση τα 2-3 κλικ από τελείως κλειστό, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 12 "μισές στροφές" από τελείως δεξιά. Άσε που η πιο σκληρή ρύθμιση είναι αριστερόστροφα και όχι δεξιόστροφα όπως γράφει στο manual.
3. Μπροστά, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual έχει στάνταρ ρύθμιση τη 1 στροφή από τελείως κλειστό και για σπορ χρήση 0,5 ως 1 στροφή, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 2 στροφές από τελείως κλειστό.
Όποιος το έχει ψάξει και ξέρει κάτι παραπάνω ας απαντήσει, γιατί μάλλον το manual το έχουν γράψει για άλλο μηχανάκι. Και μην μου πείτε για Ιταλική φινέτσα, γιατί μάλλον Ιταλική μ....ία είναι αυτό. :psdof: :psdof: :psdof:
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Θα σου απαντήσω εγώ, παρότι δεν έχω Dorso (ακόμα :srry:)
Το μηχανάκι "σίγουρα" ήρθε από το εργοστάσιο με τις ρυθμίσεις όπως τις γράφει το manual.
Πλην όμως, και μιας και τα Ιταλικά μηχανάκια έχουν ψυχή και προσωπικότητα ως γνωστόν, είναι εμφανές πως οι εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν ταίριαζαν με την προσωπικότητα και ψυχοσύνθεση του δικού σου Dorsoduro. Επομένως τις άλλαξε από μόνο του! :)
Μια άλλη λύση (λιγότερο πιθανή όμως) είναι πως στις άλλαξαν από το μαγαζί που το πήρες πριν στο δώσουν, τώρα γιατί δε ξέρω, μπορεί να θέλαν να δουν πως αλλάζουν.
-
ωραιος,φιλε πολυ γελιο... :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :a004 :a004 :a004 :a004
-
Πλην όμως, και μιας και τα Ιταλικά μηχανάκια έχουν ψυχή και προσωπικότητα ως γνωστόν, είναι εμφανές πως οι εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν ταίριαζαν με την προσωπικότητα και ψυχοσύνθεση του δικού σου Dorsoduro. Επομένως τις άλλαξε από μόνο του! :)
Μια άλλη λύση (λιγότερο πιθανή όμως) είναι πως στις άλλαξαν από το μαγαζί που το πήρες πριν στο δώσουν, τώρα γιατί δε ξέρω, μπορεί να θέλαν να δουν πως αλλάζουν.
Χα χα, ωραίος, αυτό δεν το είχα σκεφτεί.
:kalo: :kalo:
Πάντως, τo θεωρώ απίθανο να τις άλλαξαν στο μαγαζί, δεδομένου ότι καθρέφτες, μαρσπιέ και λοιπά μπλιμπλίκια από την κούτα μπήκαν μπροστά μου, και δεν νομίζω να έκανε κανείς τον κόπο να ασχοληθεί νωρίτερα με το μηχανάκι. Άσε που ο διαφορετικός τρόπος ρύθμισης (με κλικ ή ελεύθερα, φορά που σγίγγει κ.λπ. είναι προφανώς λάθος του manual).
-
άλλο πάλι κι αυτό... :pray: :pray: :pray:
ας δούμε τι εχουν να πουν και οι υπόλοιποι... :thnk: :thnk: :thnk:
-
άλλο πάλι κι αυτό... :pray: :pray: :pray:
ας δούμε τι εχουν να πουν και οι υπόλοιποι... :thnk: :thnk: :thnk:
:whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist: :whist:
-
Εχει ασχοληθεί κανείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο Dorsoduro του, γιατί από αυτά που διαπίστωσα, σε σχέση και με αυτά που γράφει το manual, μπερδεύτηκα. Χθες που έκατσα να τις κοιτάξω, διαπίστωσα τα εξής:
1. Μπροστά, στη ρύθμιση προφόρτισης, στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη. Επίσης έχει ως στάνταρ ρύθμιση τα 2-3 κλικ από τελείως κλειστό, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 12 "μισές στροφές" από τελείως δεξιά.
2. Μπροστά, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual έχει στάνταρ ρύθμιση τη 1 στροφή από τελείως κλειστό και για σπορ χρήση 0,5 ως 1 στροφή, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 2 στροφές από τελείως κλειστό.
Όποιος το έχει ψάξει και ξέρει κάτι παραπάνω ας απαντήσει, γιατί μάλλον το manual το έχουν γράψει για άλλο μηχανάκι. Και μην μου πείτε για Ιταλική φινέτσα, γιατί μάλλον Ιταλική μ....ία είναι αυτό. :psdof: :psdof: :psdof:
Λοιπόν, έψαξα πάλι τις αναρτήσεις και το manual και διαπίστωσα τελικά τα εξής:
1. Στη ρύθμιση προφόρτισης μπροστά, το ελληνικό manual γράφει για κλικ, το αγγλικό όμως γράφει "notches" = σημάδια και προφανώς αναφέρεται στις γραμμούλες που εμφανίζονται στη βάση από το μπλε παξιμάδι. Όντως το δικό μου ήταν ρυθμισμένο στις 3 γραμμούλες από τελείως σφιχτό. (1 γραμμή = 2 στροφές). Άρα το λάθος στο manual έχει γίνει στη μετάφραση.
2. Στην απόσβεση επαναφοράς ήταν όντως ρυθμισμένο πιο μαλακό από ότι γράφει το manual.
Τελικά, μετά από δοκιμές, μαλάκωσα λίγο την προφόρτιση μπροστά (1/3 της στροφής) και έσφιξα την απόσβεση επαναφοράς (0,5 στροφή). Το πίσω δεν το έχω πειράξει. Το μηχανάκι κοπανάει λιγότερο στις λακούβες και στη ζεστή καλοκαιρινή άσφαλτο χαμηλής πρόσφυσης (βλ. Λιμανάκια Βουλιαγμένης) συμπεριφέρεται καλύτερα.
-
είναι αυτό που λέμε...''χαμένοι στην μετάφραση ε..''...?? :lol% :lol% :lol%
πάντως σημαντικότατη η παρατήρησή σου να εισαι καλά.. :ohyes: :bye:
-
παιδιά πείραξα τις αναρτήσεις και παίζει ( όπως πάντα ) να έχω κάνει μακακία....!
ξέρει κανένας τι παίζεται με τις ρυθμίσεις ? έχει ένα παξιμάδι μπλέ και μία βίδα που λέει hard και soft....!
άντε και έχει αγώνα αύριο....!
-
παιδιά πείραξα τις αναρτήσεις και παίζει ( όπως πάντα ) να έχω κάνει μακακία....!
ξέρει κανένας τι παίζεται με τις ρυθμίσεις ? έχει ένα παξιμάδι μπλέ και μία βίδα που λέει hard και soft....!
άντε και έχει αγώνα αύριο....!
Τι να έχεις κάνει? Το hard/soft σημαίνει γρήγορη και αργή απόσβεση επαναφοράς. Αν δεν κάνω λάθος δεν έχει άλλη ρύθμιση. Τσέκαρε το manual ποια είναι η στάνταρ ρύθμιση και παίξε με μερικά κλικ για πιο γρήγορη ή πιο αργή.
-
βασικά εχει δυο βιδες μπλε με κατι γραμμες. ενω φαινοντουσαν τρεις γραμμες εγω
ις βιδωσα και φαινονται δύο.
στο μανιουαλ λεει να τις τερματισεις και να γυρισει δυο κλικ αλλα εγω δεν καταλαβαινω κλικ.
τωρα στην βιδα που αναφερει hard & soft oυτε εκει καταλλαβαινω κλικ.
-
βασικά εχει δυο βιδες μπλε με κατι γραμμες. ενω φαινοντουσαν τρεις γραμμες εγω
ις βιδωσα και φαινονται δύο.
στο μανιουαλ λεει να τις τερματισεις και να γυρισει δυο κλικ αλλα εγω δεν καταλαβαινω κλικ.
τωρα στην βιδα που αναφερει hard & soft oυτε εκει καταλλαβαινω κλικ.
Ti να σου πω...
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά λέει ότι το αμορτισσέρ ρυθμίζεται στην προφόρτιση ελατηρίου (ασχετο με το θέμα μας) και στην απόσβεση επαναφοράς (που είναι στο κάτω μέρος). Δεν λέει κάπου για άλλη βίδα. καμμια φωτό έχεις?
-
μόλις τώρα κατάλαβα ότι μιλάς για την ανάρτηση . εγώ (που μάλλον δεν το έδωσα καλά ) μιλούσα για τις μπουκάλες....!
(http://img252.imageshack.us/img252/6129/dorsoduro200869cy8.th.png) (http://img252.imageshack.us/my.php?image=dorsoduro200869cy8.png)(http://img252.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
(http://img98.imageshack.us/img98/1838/dorsoduro200870za8.th.png) (http://img98.imageshack.us/my.php?image=dorsoduro200870za8.png)(http://img98.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
(http://img252.imageshack.us/img252/639/dorsoduro200871tb5.th.png) (http://img252.imageshack.us/my.php?image=dorsoduro200871tb5.png)(http://img252.imageshack.us/images/thpix.gif) (http://g.imageshack.us/thpix.php)
εγώ πήγα και βίδωσα την βίδα 1 και μετά πείραξα την 2....!
-
Είχα προβληματιστεί και εγώ με τις ρυθμίσεις μπροστά, αλλά τελικά είναι λάθος η μετάφραση στο ελληνικό manual. Δες και το
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6112.0
-
παιδιά πείραξα τις αναρτήσεις και παίζει ( όπως πάντα ) να έχω κάνει μακακία....!
ξέρει κανένας τι παίζεται με τις ρυθμίσεις ? έχει ένα παξιμάδι μπλέ και μία βίδα που λέει hard και soft....!
άντε και έχει αγώνα αύριο....!
η πανω βιδα , η μικρη,αν ενοεις την μπροστινη αναρτηση ειναι η αποσβεση επαναφορας. Δοκιμασε στα 3/4 της στροφης αφου την βιδωσεις πρωτα τερμα. Η πισω εχει 30φευγα κλικ. Παλι αποσβεση επαναφορας. Ο κατασκευαστης νομιζω λεει 7-10. Εγω την εχω 29-30 και λειτουργει τελεια σε συνδιασμο με την μπροστα. Δοκιμασε.Το κακο ειναι οτι εχω μονο 650 χιλιομετρα και ακομα δεν εστρωσαν.Μπορει να χρειαστει να αλλαξω ρυθμισεις σε λιγο καιρο.
-
Καλημέρα σε όλους .Μπήκα στην διαδικασία να ρυθμίσω τις αναρτήσεις στο dorso μου η πίσω ηταν εύκολη υπόθεση, στην εμπρός όμως έχω μια ερώτηση γιατι δεν κατάλαβα .Στο αριστερό πιρούνι έχει ένα βιδάκι για hard-soft στο δεξί πηρουνι δεν έχει . Τι κανεις ???????????? :thnk: :thnk:
Βοηθήστε παιδιά αν ξέρετε γιατί θα μας τρελάνει ο ΙΤΑΛΟΣ :tez:
-
Οπως ακριβώς το λες ειναι. Υπάρχει μονο ενα ρυθμιστικό στο ενα καλαμι το οποιο ρυθμιζει μονο την σκληροτητα του μπροστινού και τιποτα αλλο.
-
Niko ρυθμίζοντας το ένα είναι οκ και το άλλο ??? Αν ναι πρώτη φορά το βλέπω αυτό .
-
Ναι. αν και το σωστο ειναι το καθε ενα καλάμι ξεχωριστά να έχει το δικο του ρυθμιστικο (βλ. ohlins white power κλπ), Στην ουσία δηλαδη αυτη η ρύθμιση ειναι μονο για το ενα καλάμι.
-
Μανουάλι σελίς 64.Η βίδα στο αριστερό καλάμι είναι η απόσβεση και για τα δύο ελατήρια .Τα παξιμάδια -ένα σε κάθε καλάμι- είναι για την προφόρτιση.Για την ρύθμιση πρέπει να τερματίσουν όλα ,βίδα και παξιμάδια δεξιά και κατόπιν να τα γυρίσουμε αριστερόστροφα σύμφωνα με το μανουάλι (μισή έως μία στροφή τη βίδα απόσβεσης και δύο με τρία κλικ τα παξιμάδια). Αυτά :bye:
-
Μου φαίνεται πάντως μεγάλη μ@λ@κι@ αυτο τι να πω!!! :thnk:
-
καλα να παθετε με τα aprilia που πηγατε κ πηρατε... :P
-
εδω και λιγο καιρο εχω αρχισει και πειραματιζομαι με ρυθμισεις των αναρτησεων στο DD.
οντως ασχετος περι του θεματος θα ηθελα τα φωτα οσων απο εδω μεσα εχουν προχωρησει σε καποιες αλλαγες. (ακουτε george_grat, happy feet, dorsocrazy και αλλοι συμφορουμιτες).
στα δικα μου τωρα. απο sag δεν εχω ρυθμισει τπτ. εχω χαμηλωσει μια γραμμη τις πλακες του μπροστινου και μπορω να πω οτι το μηχανακι αλλαζει πιο ευκολα πορεια και πιο γρηγορα.
αλλα συμβαινει κι ενα παραδοξο. τεινει να εξαφανιστει και το ενοχλητικο ταλαντωμα του μπροστινου στα 180+.
ΔΛΔ και πιο γρηγορη γεωμετρια και πιο σταθερο στα πολλα???? πιστευω οτι αυτο συμβαινει επειδη το φτερο εχει κατεβει περιπου 4-5 ποντους στην ακρη του ,οποτε πιο λιγος αερας περνα απο κατω του, οποτε λιγοτερο τρεμουλο
τωρα απο τις ρυθμισεις του πηρουνιου στην αρχη δοκιμασα μιση βολτα απο τερμα κλειστο στη μικρη βιδα. αν και ηταν πιο σταθερο στη σπορ χρηση, στην καθημερινη χρηση μουδιαζαν τα χερια μου πολυ ευκολα (εχω και μια ευπαθεια στους καρπους). τελικα το εχω βαλει 3/4 απο τερμα κλειστο και .....περναω καλα.....
τωρα στο πισω το εχω σκληρηνει δυο κλικ απο τη μαμα ρυθμιση, και μαλλον θα βαλω κανενα κλικ ακομα γιατι διαπιστωσα στο φρεναρισμα οτι περιοριζετε το αναπηδημα του πισω τροχου.........
περιμενω να παω και μπιστα να δοκιμασω κι εκει διαφορα και τα ξαναλεμε
αντε να ακουω πατεντες, αφτερ μαρκετ κτλ
-
Το χαμήλωμα του μπροστινού είναι μάλλον απαραίτητο. Κι εγώ έχω κατέβει 1,5 γραμμή και έχει γίνει και πιο σβέλτο στις αλλαγές κατεύθυνσης και πιο σταθερο σε υψηλή ταχύτητα. Το δεύτερο το ερμηνεύω ως εξής:
Την αστάθεια στην ευθεία σε υψηλή ταχύτητα νομίζω την προκαλούμε εμείς, καθώς τρώμε όλον τον αέρα στο στήθος και αναγκαζόμαστε να κρατιόμαστε - τραβάμε το τιμόνι. Γι' αυτό και αν (ακόμη και αφού ξεκινήσει το τρεμούλιασμα) κάτσεις πιο πίσω στη σέλα, σκύψεις στο τεπόζιτο και χαλαρώσεις τα χέρια, το τρέμουλο σταματάει αμέσως. Όταν κατεβάσεις το μπροστινό, επειδή το σώμα γέρνει έτσι κι αλλιώς πιο μπροστά, μειώνεται η ανάγκη να κρατηθείς από το τιμόνι και σταματάει το τρέμουλο.
Όσον αφορά στις υπόλοιπες ρυθμίσεις (αν και δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να μιλήσω καθώς δεν έχω σοβαρή εμπειρία πίστας - πέρα από το 1ο level CSS), έχω βάλει τις ρυθμίσεις που δίνει στο manual για χρήση sport, με δύο κλικ πιο σφιχτή απόσβεση στο πίσω αμορτισέρ, και είμαι μάλλον ικανοποιημένος.
-
Alex αν σε βολεύει το χαμήλωμα του μπροστινού όλα οκ!
Πρέπει να ξέρεις όμως ότι το μηχανάκι γίνεται πιο απόλυτο και πιο νευρικό.
Με λίγα λόγια από ένα σημείο και μετά δεν θα συγχωρεί λάθη!Έχε το νου σου.Δεν θα σου δείξει τα όρια του! :pray:
Tasman βγάλε το φτερό και πες μας εντυπώσεις.Κατ'εμέ το 90% του κοσκινίσματος οφείλεται στο φτερό.
Προσωπική μου απόψη έτζε; :bye:
-
σωστα αυτα που λες μπιλ. τα ιδια μου ειπε κι ο Δαμιγος οταν του ζητησα να κατεβασει κατευθειαν δυο γραμμες, και μου προτεινε να το καταβαζουμε σταδιακα.
γενικα η συμπεριφορα εχει αλλαξει λιγο προς το πιο γΛηγορο, αλλα δεν πιστευω οτι εχει γινει "επικυνδυνη"
εχω σταμπαρει ενα DD με τρεις γραμμες κατω στο Λαυριο, και θελω να πετυχω τον ιδιοκτητη του να τον ρωτηξω
-
Δύο γραμμές κάτω έχω και το δικό μου και είναι άψογο. Έχει περάσει και καιρός και δε θυμάμαι ρυθμίσεις αλλά μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σφίξιμο ήθελε το ελατήριο πίσω για να έρθει το sag στα φυσιολογικά του. Και δεν είμαι πάνω από 88 κιλά.
Πάντως οι αναρτήσεις από τη μάνα τους ήταν επικίνδυνες, ειδικά πίσω.
-
Δύο γραμμές κάτω έχω και το δικό μου και είναι άψογο. Έχει περάσει και καιρός και δε θυμάμαι ρυθμίσεις αλλά μου είχε κάνει εντύπωση πόσο σφίξιμο ήθελε το ελατήριο πίσω για να έρθει το sag στα φυσιολογικά του. Και δεν είμαι πάνω από 88 κιλά.
Πάντως οι αναρτήσεις από τη μάνα τους ήταν επικίνδυνες, ειδικά πίσω.
:kalo: :ohyes:
-
Πάντως κάτι ένστολους που πέτυχα ψες, το είχαν κατεβάσει τέερμα κατ' :cry:(τραβάν κάτι ζόρια με τη σέλα και τη ζέστα , αστα να παν)
-
μπορεί να ακούγετε τρελό.. όμως το δοκίμασα και είδα διαφορα!Όποτε ξεπέρναγα τα 210 άρχιζε να τρέμει λίγο το τιμόνι απο κει και πέρα,μου είπε κάποιος τον οποίο κορόιδευα κιόλας να δοκιμάσω χωρίς χούφτες και όντως τις έβγαλα και είδα διαφορά!με τις μαμά αναρτήσεις μιλάμε πάντα.
-
!!!!!ειχα το εξης προβλημα μου επαιζε υπερβολικα πολυ μετα τα 160κλμ το μπροστινο σε σιμειο να το αφηνεις μετα τα 175κλμ γιατι πραγματικα το κουνημα ηταν τρομακτικο....... σε ενα πλυσημο μαζι με το παιδι (να ειναι καλα) που εχει το πλυντηριο παρατηρισαμε οτι τα μπροστινα ηταν στραβα και εξηγώ....στην μια πλευρα στην πλακα του τιμονιου που βασταει τα καλαμια φενοταν μια γραμμη στην αλη πλευρα φενοτουσαν 2 γραμμες!!!!!!!!!!!!!εσ ηταν απο οταν το ειχα παρει μιας και δεν ειχε μπει χερι ποτε.......κουφο? και ομως!!!!αποτελεσμα το ερικσα και εγω στις 3 γραμμες και κοιταξαμε και το ρουλεμαν του τιμονιου το οποιο ηταν τελειως λασκα...κουφο?και ομως!!!! αποτελεσμα των 2 επεμβασεων το μηχανακι εστρωσε ειναι ποιο εβελικτο και τερμα το κουνημα στα πολλα ......!!!!!!!!!(στην αρχη το ειχαμε σφιξει πολυ ειχε βελτιωθει τα πολλα κλμ σε φαση να μην κουναει καθολου ομως μεσα στην πολη στα λιγα κλμ ηταν πολυ σφιχτο και καπως σαν να τραβαγε σαν να μην ξερεις ισοροπια ενα πραγμα....ξεσφιξα λιγακι το ρουλεμαν και ολα κομπλε)
-
!!!!!ειχα το εξης προβλημα μου επαιζε υπερβολικα πολυ μετα τα 160κλμ το μπροστινο σε σιμειο να το αφηνεις μετα τα 175κλμ γιατι πραγματικα το κουνημα ηταν τρομακτικο....... σε ενα πλυσημο μαζι με το παιδι (να ειναι καλα) που εχει το πλυντηριο παρατηρισαμε οτι τα μπροστινα ηταν στραβα και εξηγώ....στην μια πλευρα στην πλακα του τιμονιου που βασταει τα καλαμια φενοταν μια γραμμη στην αλη πλευρα φενοτουσαν 2 γραμμες!!!!!!!!!!!!!εσ ηταν απο οταν το ειχα παρει μιας και δεν ειχε μπει χερι ποτε.......κουφο? και ομως!!!!αποτελεσμα το ερικσα και εγω στις 3 γραμμες και κοιταξαμε και το ρουλεμαν του τιμονιου το οποιο ηταν τελειως λασκα...κουφο?και ομως!!!! αποτελεσμα των 2 επεμβασεων το μηχανακι εστρωσε ειναι ποιο εβελικτο και τερμα το κουνημα στα πολλα ......!!!!!!!!!(στην αρχη το ειχαμε σφιξει πολυ ειχε βελτιωθει τα πολλα κλμ σε φαση να μην κουναει καθολου ομως μεσα στην πολη στα λιγα κλμ ηταν πολυ σφιχτο και καπως σαν να τραβαγε σαν να μην ξερεις ισοροπια ενα πραγμα....ξεσφιξα λιγακι το ρουλεμαν και ολα κομπλε)
Και στο δώσαν έτσι???? :ohmy: :ohmy: :ohmy:
:pray:
-
μεγαλη λ@λ@κι@... αντε μετα να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας....
στα ποσα χλμ το πηρες πρεφα????
-
!!!!! στα ποσα χλμ??? χα χα στις 11000 περιπου δηλαδη μετα απο 1 χρονο και 10 μηνες ......αλλα ετσι ηταν απο την μανατου τι λαστιχα ειχα αλλαξει τι ζυγοσταθμισεις τι το πηγαινα εδω το πηγαινα εκει αλλα τζιφος.....τελικα ολα καλα .........ομως ποιος μπορουσε ναφανταστει καινουργειο μηχανακι ρε παιδια να κοιταξει οτι ηταν στραβοβαλμενα τα βροστινα δλαδη ελεος ...........
-
....ααααα εδω μου το εδωσαν με κορδονι στο μπροτινο λαστιχο......καινουργειο το πηρα ε !!!!! :mlk :mlk :mlk :ml :mlk :mlk :mlk
-
σπαμ ον
ρε φιλε σορρυ αλλα ειναι σε πολυ εμφανες σημειο. πως και δεν το ειδες . οχι οτι τους δικαιολογω αλλα εγω θυμαμαι οταν αγορασα το μηχανακι μου πριν υπογραψω και το παραλαβω το κοιταξα πολυ επιμονα για γρατζουνιες φθορες Η οτι αλλο μπορει να υποπεσει στο ματι........
σπαμ οφφ
-
.....και εγω το κοιταξα για γρατζουνιες και σημαδια αλλα καινουργειο εργαλειο που να το φανταστο οτι ειχαν μονταρει οι ελληναρες εδω που τα δενουν στραβα το μπροστινο ......δεν παει το μυαλοσου εκει με τιποτα !!!!!!
-
μουντ σε πιο χαλαρες λεω για χειμωνα...
-
χειμωνιαζει,υγρασιες κτλπ,αποφασισα να τις μαλακωσω,αλλωστε η καραντινα μας βαζει να οδηγαμε σε δρομους που οι λακουβες καροδοκουν..
ετσι μπροστα αποφορτισαμε αλλη μια γραμμη την προφορτιση,πηγαμε στις 4 γραμμες δηλ και η επαναφορα πηγε στο 2 στροφες,εχει ακομα μιση για τερματισμα..
πισω απο 17 κλικ που λεει η μαμα,πηγα στα 20 και αποφορτισα με το γατζοκλειδο κανα ποντο...
αυριο δοκιμες...