0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχει ασχοληθεί κανείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο Dorsoduro του, γιατί από αυτά που διαπίστωσα, σε σχέση και με αυτά που γράφει το manual, μπερδεύτηκα. Χθες που έκατσα να τις κοιτάξω, διαπίστωσα τα εξής:1. Πίσω, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη !2. Μπροστά, στη ρύθμιση προφόρτισης, επίσης στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη. Επίσης έχει ως στάνταρ ρύθμιση τα 2-3 κλικ από τελείως κλειστό, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 12 "μισές στροφές" από τελείως δεξιά. Άσε που η πιο σκληρή ρύθμιση είναι αριστερόστροφα και όχι δεξιόστροφα όπως γράφει στο manual.3. Μπροστά, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual έχει στάνταρ ρύθμιση τη 1 στροφή από τελείως κλειστό και για σπορ χρήση 0,5 ως 1 στροφή, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 2 στροφές από τελείως κλειστό.Όποιος το έχει ψάξει και ξέρει κάτι παραπάνω ας απαντήσει, γιατί μάλλον το manual το έχουν γράψει για άλλο μηχανάκι. Και μην μου πείτε για Ιταλική φινέτσα, γιατί μάλλον Ιταλική μ....ία είναι αυτό.
Πλην όμως, και μιας και τα Ιταλικά μηχανάκια έχουν ψυχή και προσωπικότητα ως γνωστόν, είναι εμφανές πως οι εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν ταίριαζαν με την προσωπικότητα και ψυχοσύνθεση του δικού σου Dorsoduro. Επομένως τις άλλαξε από μόνο του! Μια άλλη λύση (λιγότερο πιθανή όμως) είναι πως στις άλλαξαν από το μαγαζί που το πήρες πριν στο δώσουν, τώρα γιατί δε ξέρω, μπορεί να θέλαν να δουν πως αλλάζουν.
άλλο πάλι κι αυτό... ας δούμε τι εχουν να πουν και οι υπόλοιποι...
Εχει ασχοληθεί κανείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων στο Dorsoduro του, γιατί από αυτά που διαπίστωσα, σε σχέση και με αυτά που γράφει το manual, μπερδεύτηκα. Χθες που έκατσα να τις κοιτάξω, διαπίστωσα τα εξής:1. Μπροστά, στη ρύθμιση προφόρτισης, στο manual γράφει για κλικ ενώ η ρύθμιση είναι ελέυθερη. Επίσης έχει ως στάνταρ ρύθμιση τα 2-3 κλικ από τελείως κλειστό, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 12 "μισές στροφές" από τελείως δεξιά.2. Μπροστά, στη ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς, στο manual έχει στάνταρ ρύθμιση τη 1 στροφή από τελείως κλειστό και για σπορ χρήση 0,5 ως 1 στροφή, ενώ εμένα από την εταιρεία ήταν ρυθμισμένο στις 2 στροφές από τελείως κλειστό.Όποιος το έχει ψάξει και ξέρει κάτι παραπάνω ας απαντήσει, γιατί μάλλον το manual το έχουν γράψει για άλλο μηχανάκι. Και μην μου πείτε για Ιταλική φινέτσα, γιατί μάλλον Ιταλική μ....ία είναι αυτό.
παιδιά πείραξα τις αναρτήσεις και παίζει ( όπως πάντα ) να έχω κάνει μακακία....!ξέρει κανένας τι παίζεται με τις ρυθμίσεις ? έχει ένα παξιμάδι μπλέ και μία βίδα που λέει hard και soft....!άντε και έχει αγώνα αύριο....!
βασικά εχει δυο βιδες μπλε με κατι γραμμες. ενω φαινοντουσαν τρεις γραμμες εγωις βιδωσα και φαινονται δύο.στο μανιουαλ λεει να τις τερματισεις και να γυρισει δυο κλικ αλλα εγω δεν καταλαβαινω κλικ.τωρα στην βιδα που αναφερει hard & soft oυτε εκει καταλλαβαινω κλικ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι