0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Kαλησπερα..για ρωτα μια στον παργινο στον υμμητο..κανα 200αρι ευρω θυμαμαι προ 5ετιας βεβαια..για μεγαλο ολα τα υγρα,βαλβιδες,φιλτρο λαδιου κ μπουζι εκτος απο φιλτρο αερα γιατι ειχα καθαριζουμενο...
Αν βρεις κάπου με 50€ πες να πάω κ γω.Μην ξεχνάς τις φλατζες απ τα ψευτοκαπακα που κάνουν 20€ η μια κ καλό είναι να αλλαζονται.παθων κ μαθων.Sent from my iPhone using Tapatalk
Λοιπόν....τελικά έκανα τις βαλβιδουλες που λέγαμε και είπα να γράψω τις εντυπώσεις μου μπας και ενδιαφερεται κανείς. Κατά αρχήν η τιμή. 220 πήγε τελικά το μαλλί. Σημειώστε όμως ότι φτιάχτηκε και μια διαρροή στο μπροστά γρανάζι που εντοπίστηκε όταν αλλάξαμε αλυσιδογραναζα. Το O-ring νεκράς ήταν που έκανε τη ζημιά. Επίσης αλλαχτηκαν τα υγρά του ψυγείου καθώς έβγαλε το ψυγείο ο μάστορας για να ρυθμίσει τις βαλβίδες, σφιχτηκαν οι βάσεις μηχανής καθώς μια ήταν χαλαρωμενη και καθαρίστηκε και το φίλτρο αέρα.Οι εντυπώσεις μου μετά τη ρύθμιση είναι οι καλύτερες. Δεν είχε γίνει ποτέ ρύθμιση στο παρελθόν καθώς τα χιλιόμετρα τα φτάσαμε τώρα. (31000 ναι το ξέρω άργησα λίγο ) Βρέθηκαν δύο βαλβίδες εισαγωγής κλειστές μια στον μπροστά και μια στον πίσω κύλινδρο. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά το μηχανάκι είναι αέρας τώρα. Έχει ζωηρεψει αρκετά αν και σ αυτό βοηθάει και το κοντεμα με το ένα μικρότερο μπροστινό γρανάζι που άλλαξα πριν από κανένα μήνα στα πλαίσια της αλλαγής αλυσίδας. Αυτό που μ'έχει εντυπωσιάσει είναι η κατανάλωση. Έχει πέσει πάρα πολύ. Για να μην τα πολυλογω θα πω μόνο ότι παραλίγο να έρθω μα ένα ντεπόζιτο από Ιστιαία Αθήνα δικαβαλος. Δεν έτρεχα αλλά δεν κρατήθηκα κιόλας. Ήρθα όπως ήθελα για ταξιδακι με (γκρινιάρα) συνεπιβατη. Έβαλα προληπτικά στο Σείριο βενζίνη χωρίς να έχει ανάψει ρεζέρβα. Αυτά....Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι