0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tomigreco

ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« - : Νοέμβριος 20, 2015, 08:30:44 μμ »
Καλησπέρα!
Αγόρασα κεγω λοιπόν ΝΤΟΡΣΟ και εχω πάθει την πλάκα μου...
Το πήγα συνεργείο και ο τεχνικός είπε οτι χρειάζεται ρύθμισμα βαλβίδων!!!
Η μηχανή έχει 31000 χιλιόμετρα να θέλει όντως η απλά θα πετάξω λεφτά????



*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 20, 2015, 08:35:01 μμ »
Καλώς ήρθες στην οικογένεια της aprilia και καλά χλμ  :kalo:
 Αν δεν έχει κάνει στις 20,000 χλμ όπως θα έπρεπε τότε ναι θέλει αλλά γενικότερα ρίξε μια ματιά σε όλα να είσαι σίγουρος  :bye:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 20, 2015, 09:42:24 μμ »
Υπάρχει και μια περίπτωση να έχουν κάνει και καλά αλλά στην πραγμάτικότητα να μην εχει γινει ρυθμισμα, δλδ ο μαστορας να ειπε οτι εκανε, να πηρε τα λεφτα και να αλλαξε απλα λάδια φιλτρα. Το λεω αυτό γιατι πρέπει να το κάνανε σε μένα και αντιπροσωπία κιολας!

*

Αποσυνδεδεμένος panosk

  • *****
  • 267
  • Μοντέλο μηχανής: SL750
  • Αντιδράσεις: +27
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 20, 2015, 11:36:42 μμ »
το οτι χρειαζεται ρυθμιση βαλβιδων πως το καταλαβε ο μαστορας,με το αυτι;

*

tomigreco

Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 21, 2015, 09:17:29 πμ »
panosk Ναι με το αυτί:))
Κοίταξε το μοτέρ και λέει δεν έχει ανοιχτεί οπότε αφου πέρασε τα 20000 χιλιόμετρα θέλει..
Και δεν μπορώ να επικοινωνίσω με τον πρώτο κάτοχο της μηχανής να ξέρω..
Τέσπα θα το κάνω για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο 50 ευρώ μου είπε για ρύθμισμα και κάτι ακόμα..

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια σας :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 21, 2015, 09:22:17 πμ »
για τους καινουργιους κινητηρες της aprilia εχω την εντυπωση οτι χρειαζονται ελεγχο βαλβιδων καθε 20.000 - 25.000 χιλ.

τωρα επειδη δεν ξερεις τι εχει κανει και ποτε ο προηγουμενος ιδιοκτητης, καλο ειναι να τα κοιταξεις για να εχεις εναν μπουσουλα απο εδω

και περα, δικη μου εμπειρια με τους rotax κινητηρες σε αυτα τα χιλιομετρα δεν θελουν κοιταγμα, οσες φορες το ανοιξα για να ελεγξω

(3 φορες) στα 105.000 + χιλιομ.που εχει τωρα δεν ηθελε ρυθμισμα, ηταν στα επιτρεπτα ορια οι βαλβιδες  :ohyes:

τσαμπα και οι φλαντες και οι εργασιες  :P

εαν μπορεις να εισαι απο πανω την ωρα που θα γινει η εργασια θα ηταν οτι καλυτερο, για να τσεκαρεις εαν και κατα ποσο εγινε η δουλεια

 :ohyes: ;)     

*

tomigreco

Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 21, 2015, 09:30:33 πμ »
Anesti ναι όντως καλό θα ήταν να είμαι απο πάνω..
Το μόνο που με ανησυχεί είναι οτι αν δεν χρειάζεται είναι κρίμα να ανοίξει το μότερ..
Αλλά πως μπορώ να ξέρω και το χειρότερο δεν εμπιστεύομαι κανένα μάστορα στην πόλη μου..

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 21, 2015, 09:50:44 πμ »
Anesti ναι όντως καλό θα ήταν να είμαι απο πάνω..
Το μόνο που με ανησυχεί είναι οτι αν δεν χρειάζεται είναι κρίμα να ανοίξει το μότερ..
Αλλά πως μπορώ να ξέρω και το χειρότερο δεν εμπιστεύομαι κανένα μάστορα στην πόλη μου..

για τους καινουργιους κινητηρες της aprilia εχω την εντυπωση οτι χρειαζονται ελεγχο βαλβιδων καθε 20.000 - 25.000 χιλ.

τωρα επειδη δεν ξερεις τι εχει κανει και ποτε ο προηγουμενος ιδιοκτητης, καλο ειναι να τα κοιταξεις για να εχεις εναν μπουσουλα απο εδω

και περα, δικη μου εμπειρια με τους rotax κινητηρες σε αυτα τα χιλιομετρα δεν θελουν κοιταγμα, οσες φορες το ανοιξα για να ελεγξω

(3 φορες) στα 105.000 + χιλιομ.που εχει τωρα δεν ηθελε ρυθμισμα, ηταν στα επιτρεπτα ορια οι βαλβιδες  :ohyes:

τσαμπα και οι φλαντες και οι εργασιες  :P

εαν μπορεις να εισαι απο πανω την ωρα που θα γινει η εργασια θα ηταν οτι καλυτερο, για να τσεκαρεις εαν και κατα ποσο εγινε η δουλεια

 :ohyes: ;)     

παιδια πρεπει να ακολουθουμε οτι λεει ο κατασκευαστης, βεβαια ειναι δικη μας περιουσια και οτι θελουμε κανουμε, αμα λαχει το βαζουμε και φωτια, αλλα τα της συντηρησης ο μονος που μπορει να πει με σιγουρια τι πρεπει να κανεις ειναι ο κατασκευαστης. δεν σου λεει κανενα manual ρυθμιση ντε και καλα, αναφερει ελεγχο και ρυθμιση αν χρειαζεται. το μετρημα των βαλβιδων ομως πρεπει να γινεται στα διαστηματα που αναφερει ο κατασκευαστης γιατι βαση δοκιμων κρινει οτι πρεπει να ελεγχοντε. δεν ειναι σκεπτικο οτι το ανοιξαμε τσαμπα γιατι αν δεν το ανοιγες δεν θα ηξερες τι γινεται. αυτην η καραμελα παιδια με το ακουσμα των βαλβιδων πρεπει λιγο να σταματησει γιατι δεν ισχυει και το εχω ξαναπει κ θα το ξαναπω. τα ορια του capo πχ ειναι 0,12mm εως 0.17mm στην εισαγωγη. για να ακουστει η βλαβιδα πρεπει να μεγαλωσει το διακενο τουλαχιστον κατα 0.07-0,10mm . αν ανοιξεις και μετρησεις και την βρεις 0,19 χρειαζεται ρυθμιση αλλα δεν προκειται να ακουστει οπως επισης οταν η βαλβιδα κλεινει πχ μετρας 0,10 τοτε μην περιμενεις να την ακουσεις ποτε.

ολοι οι κινητηρες ζητουν βαλβιδες στα 1000 χιλιομετρα για να δεις πως πατησαν οι βαλβιδες απο την μαζικη παραγωγη του εργοστασιου, και μετα αφου ρυθμισεις η τις αφησεις αν τις βρεις σωστες, ακολουθεις τα χιλιομετρα που σου λεει για ελεγχο ακριβως γι αυτο το λογο¨, να τις ελεγχεις και να δεις πως συμπεριφεροντε.

το κοιταγμα των βαλβιδων ΔΕΝ αποτελει ανοιγμα του μοτερ, καπακια βγαζεις για να ελεγξεις. ανοιγμα θεωρειται να πας σε επισκευη, δηλαδη πιστονια, μπιελες ,σασμαν κτλ. οτιδηποτε αλλο ειναι περιοδικη συντηρηση

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 21, 2015, 09:55:41 πμ »
Πες τα χρυσόστομε....

Στάλθηκε οσο ο dani περναγε τον vale....

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 21, 2015, 10:06:53 πμ »
αυτο ειναι προβλημα το καταλαβαινω :ohyes: να του πεις οτι θελεις να εισαι την ωρα που θα ανοιξει/κλεισει το καπακι ,γιατι παιζει να μην

ανοιχτει καν η να σου βαλει την ιδια φλαντζα και να πληρωσεις καινουργια, το νου σου  ;)

κανε το ομως για να εισαι σιγουρος τι κανεις απο εδω και περα στο μοτερ, το πιθανοτερο να μην χρειαζεται τιποτα και να ανοιχτει τσαμπα

αλλα ετσι θα εχεις και εσυ μια εικονα, για να ξερεις πως θα κινηθεις στο μελλον οταν θα σου λενε καθε λιγο και λιγακι για ρυθμιση. :)

Σου λεω το ανοιξα για τριτη φορα στα 100.000 χιλ. και δεν ηθελε τιποτα, τωρα θα το ξανακοιταξω στα 125.000 - 130.000 λογω

των χιλιομετρων και για να εχω το νου μου !!!  βεβαια δεν ξερω τι παιζει με τους καινουργιους κινητηρες της aprilia, αλλα θελω να 

 πιστευω οτι δεν ειναι ραπτομηχανες  ;) :bye:

*

tomigreco

Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 21, 2015, 10:30:47 πμ »
Καλά τέσπα αφου πρώτη φορά είναι ας το κάνω προληπτικά.
Τώρα θέλω και μπαταρία διότι ο προηγούμενος κάτοχος την είχε σε ακινησία 5 μήνες.. :dry:
Αν έχετε να μου στείλετε κάποια να δώ σε μια νορμάλ τιμή θα είμαι υπόχρεος!

*

Αποσυνδεδεμένος maximo_lider

  • ***
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 21, 2015, 02:51:01 μμ »
Παιδια και γω οταν πηρα το Dorso ειχε 20.000 χμ πανω και στις 25 (περιπου) το ανοιξα για βαλβιδες!! Σχεδον καθολου δε χρειαστηκε ρυθμιση!!! Αλλα επειδη ηθελα να ξερω τι μου γινεται,το πηγα και το ανοιξα στο συνεργειο προληπτικα!!  :kalo: :kalo: 

Και εννοειται οτι σε καθε service ειμαι εκει μπροστα και βλεπω τι γινεται!!  :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 21, 2015, 04:46:05 μμ »
ετσι ετσι  :cl% ο κιμας να κοβεται παρουσια του πελατη  :P :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος maximo_lider

  • ***
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΕ DORSODURO 750
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 21, 2015, 05:08:49 μμ »
ετσι ετσι  :cl% ο κιμας να κοβεται παρουσια του πελατη  :P :ohyes: ;)

Φρεσκοκομμενος λεμε.....  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης