0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος JohnnyDD

  • **
  • 51
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +11
Slave cylinder συμπλεκτη για ντορσο
« - : Ιούλιος 27, 2017, 10:15:42 πμ »
ΥΓ: all that aside, έβαλα πριν λίγες μέρες το slave cylinder της oberon και το βρίσκω χρησιμη προσθήκη για όποιον δεν είναι πρωταθλητής του μπρατ ντε φερ

kourkou έκανε διαφορά; και πόσο το μαλλί;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2017, 04:08:04 μμ από admin »



*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 27, 2017, 11:54:08 πμ »
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.

Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.

Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.

*

Αποσυνδεδεμένος JohnnyDD

  • **
  • 51
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsoduro 750
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 27, 2017, 12:13:58 μμ »
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.

Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.

Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι ένα 20% διαφορά είναι αρκετή για για να μην μουδιάζει το χέρι στην κίνηση. Τώρα το άν είναι value for money στα 110€ αυτό το κρίνει ο καθένας.

*

Αποσυνδεδεμένος nek46

  • ***
  • 91
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia dorsoduro 750 08
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 27, 2017, 02:18:14 μμ »
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.

Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.

Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
:bye: Δεν κανεις ενα κοπο να μας εξηγησεις τι κανει και το master cylinder
Ευχαριστω Νεκ. :)
alfa romeo guilietta φτιαγμενη απο την υλη των ονειρων

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 27, 2017, 02:50:38 μμ »
Master cylinder είναι η τρόμπα στο χέρι, slave cylinder ειναι το έμβολο κάτω στο μοτερ.
Προφανώς έχουν κάνει χαζομάρα με αναλογίες του εμβόλου της τρόμπας και του κάτω εμβόλου, γιαυτό υπάρχει το θεματάκι με τη δυσκολία να μπει νεκρά σταματημένος. Ο συμπλέκτης (στο χέρι) θέλει να διανύσει λίγη ακόμα απόσταση για να απελευθερώσει σωστά τους δίσκους αλλα τερματίζει στο γκριπ. Το λέω αυτό γιατί έχω χρησιμοποιήσει τις τρόμπες του capo/dd1200, στο dorso750 και στην μεγιστη ρύθμιση η νεκρά μπαίνει κανονικά.
Η τρόμπα του capo/dd1200 έχει μεγαλύτερο έμβολο και γιαυτό χρειάζεται να διανύσει μικρότερη απόσταση με αποτέλεσμα να απελευθερώνει μια χαρά ακριβώς οταν τερματίζει στο γκριπ.

*

xalaneayta

Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 27, 2017, 03:02:17 μμ »
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.

Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.

Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
:bye: Δεν κανεις ενα κοπο να μας εξηγησεις τι κανει και το master cylinder
Ευχαριστω Νεκ. :)
Master Cylinder ή MC ειναι η τρομπα που εχεις στο χερι σου.
Διακρινωνται σε ακτινικες (radial) οταν σπρωχνει το εμβολο καθετα και αξονικες (axial) οταν σπρωχνει παραληλα το εμβολο.
Στου φρενου ειναι στανταρ αυτα.Στου συμπλεκτη δε θυμαμε να εχω δει ακτινικη αλλα πολυ πιθανων να υπαρχει.
Τωρα αυτα που κοιτας σε μια τρομπα ειναι διαμετρος του εμβολου και το μηκος.Εκει πρεπει να ξερεις λιγα πραγματα απο υδραυλικα πιεσεως για να καταλαβεις τι θες.Αλλα στη συναρτηση παιζει ρολο και η διαμετρος απο τα εμβολα της δαγκανας σου αν ειναι 2πιστονη ,4πιστονη ,αξονικη ή ακτινικη.
Ena tipaki για να βγαζεις ακρη σε μια τρομπα τι ειναι αν δε γραφει πχ 16.18 κτλ ειναι να καταλαβεις τι ειναι το 5/8 ή το 3/4  κτλ που γραφει πανω.
Ειναι σε ιντσα το εμβολο.Δηλαδη το 3/4 ειναι 19αρα και προκυπτει απο το 25,4mm/4=6.35 * 3=19mm.
Eπισης τα σωληνακια στα φρενα εχουν διατομη 1/8.Ενημερωτικα αυτο.
Επισης τα υψηλης που λεμε τα σωληνακια στα φρενα αυτο που κανουν λογο του μεταλικου μπλενταζ δεν αφηνει το σωληνακι να διογκωθει.ωποσ στα λαστιχενια τα μαμα σηνηθως.αυτο πρακτικα σημαινει οταν σε ενα κλειστο υδραυλικο κυκλωμα  αν αυξηθει η διατομη του αγωγου πεφτει η πιεση.για αυτο σου σφουγκαριαζει η μανετα.
Προφανως τον πεξαμε σημερα στη δουλεια δε μπηκε ανθρωπος μεσα παλι :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2017, 03:07:44 μμ από xalaneayta »

*

Αποσυνδεδεμένος nek46

  • ***
  • 91
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia dorsoduro 750 08
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 27, 2017, 03:09:23 μμ »
Σας ευχαριστω και τους 2 αδερφια  :bye:  :)
alfa romeo guilietta φτιαγμενη απο την υλη των ονειρων

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 27, 2017, 06:45:54 μμ »
Καλό θα ήταν να διαχωρίσουμε το θέμα για να μείνει καθαρό αυτό!!!
 Κύριοι από την διαχείριση επιμεληθειτε  :bye: :bye:

Όσο αναφορά το συμπλέκτη πρώτη φορά αναφέρεται κάποιος σε κάτι τέτοιο για τον συγκεκριμένο κινητήρα :thnk: :thnk: εμένα μου φαίνεται βούτυρο σε σχέση με άλλα μοντέλα και καθόλου κουραστικός, βέβαια πολύ σπάνια θα κολλήσω σε κίνηση οπότε και δεν μπορεί να είμαι αντικειμενικός σίγουρα όμως δεν είχα θέμα με νεκρά μέχρι σήμερα σε όποια δηποτε κατάσταση και να βρισκόταν το μηχανάκι :ohyes:
Μήπως λέω μήπως να αλλάζατε μάρκα από λάδια ή ακόμη καλύτερα να ελέγχεται την φθορά στους δίσκους!!!!??
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 27, 2017, 08:18:32 μμ »
Τι εμπειρία έχεις απο μηχανές shiverfactory και πόσα χλμ έχει το shiver σου? Μην με παρεξηγήσεις, απλά θέλω να μάθω ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης σου καθως οπως ανέφερα πιο πάνω, τα πάντα ειναι μαλλον υποκειμενικα.
Αν είσαι σταματημένος με ταχύτητα μέσα, μπορείς να βάλεις νεκρά απο πρώτη χωρίς πρόβλημα?

Πέρα βέβαια απο το οτι είναι πολυσυζητημένο το θέμα και για τις δυο μηχανές με το ιδιο μοτερ, και τα δυο dorso που είχα, το ένα με περίπου 11k χλμ, το άλλο με 8k (πλέον έχει 13k), οπότε αποκλείω το να είχαν φθορά σε δίσκους, είχαν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στο θέμα του συμπλέκτη.
Αλλά οκ, πες οτι και με τις δυο μηχανές εγώ έπεσα σε περιπτώσεις....

Αν δεν απατώμαι μάλιστα και το rsv και το tuono ανα τα χρόνια είχαν παρόμοια προβλήματα με την νεκρά.
Mερικές αναφορές γύρω απο το θέμα ^^

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?270546-Finding-Neutral
https://netrider.net.au/threads/aprilia-shiver-sports-750.164404/page-9
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?181456-Dorsoduro-clutch-travel-neutral-problem
https://www.tapatalk.com/topic/318527-114330
http://apriliatuono.com/aprilia-tuono-v4/6406-neutral-probs-2011-v4r-not-warranty-issue-apparently.html
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?248031-Trouble-finding-neutral
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?240605-Finding-neutral
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?244832-Where-is-neutral-fix
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?247073-Neutral-hard-to-find
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?236603-problem-finding-neutral
http://apriliarsv.com/guides/292-if-you-have-trouble-getting-neutral.html
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?239086-Oil-Jet-Difficulty-Finding-Neutral
http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2011/november/nov1711-aprilia-rsv-mille-1000-cant-find-neutral/
http://apriliatuono.com/aprilia-tuono-v4/11894-hard-find-neutral-selecting-first-bit-clunk.html

Και το πιο περίεργο δεν είναι το ότι είχαν πρόβλημα αυτοί που δημιούργησαν όλα αυτά και άλλα τόσα threads, αλλα οι απαντήσεις που δίνουν δεκάδες άλλα άτομα... η πιο συχνή απαντήση ειναι κάτι σαν "έτσι ειναι, get used to it και βάζε νεκρά πριν φτάσεις σε stop", ή τη δεύτερη πιο κλασική "λύση" του να ανεβάζεις δευτέρα και μετά να κατεβάζεις σε νεκρά καθότι έτσι μπαίνει όντως απροβλημάτιστα.
Και τα δύο αυτά, στο δικό μου βιβλίο δεν ειναι φυσιολογικά, αλλά παραξενιές.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2017, 08:29:37 μμ από kourkou »

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 27, 2017, 08:38:21 μμ »
Το λοιπόν γιατί μου ήρθε τρελό Φλας μόλις  :light: :light: βέβαια από τότε μέχρι τώρα πάνε πολλά χρόνια αλλά όταν έκανα το πρώτο μεγάλο σέρβις των 20.000χλμ γιατί τώρα έχω (52.000 περίπου) του είχα πει να βγάλει και το καπάκι που είναι η αντλία νερού για να αλλάξουμε το ένα γρανάζι που ακουγόταν λίγο τότε και μου λέει ότι είχαν βγεί τα δύο ελατήρια του επιλογέα ως ανάκληση οπότε αφού ήταν ανοιχτό τα άλλαξα και αυτά!!! Βέβαια δεν θυμάμαι να είχα πρόβλημα αλλά ακόμη κι αν είχα δυσκολία τότε μετά από αυτό χάθηκε, δηλαδή τώρα δουλεύει άψογα είτε από 1η νεκρά είτε από 2η  :kalo: :kalo:


Καλά δεν αναφέρομαι στα μοτέρ των V2 1000 τα γνωρίζω πολύ καλά και ξέρω τι εστί αλλαγές ταχυτήτων :pray: :pray:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 27, 2017, 08:51:06 μμ »
Αν δεν απατώμαι και εδώ, τα ελατήρια του επιλογέα (part numbers 871669 και 971719) θεωρητικά ήταν θέμα της πρώτης μόνο φουρνιάς και υποτίθεται πως τα επόμενα μοντέλα είχαν τα νέα ελατήρια.
Δυστυχώς όμως δεν νομίζω πως υπάρχει τρόπος να επαληθευτεί αυτό παρα μόνο να τα αλλάξει κάποιος.
Εμένα πάλι με τόσες ταρζανιές που κάνει η aprilia δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν τα έβαζαν τελείως τυχαία... πχ μοντέλα του '11 να έχουν τα παλιά, άλλα μοντέλα του '10 να έχουν τα καινούρια κλπκλπ.
Για την ιστορία και μόνο, και τα δύο dorso που πέρασαν απο τα χέρια μου ήταν factory, οπότε θεωρω πως χρονολογικά δεν θα έπρεπε να ήταν παλιότερα του '10, ακόμα και απο στοκ... ή μηπως ήταν?? με την aprilia δεν μπορει κανείς ποτέ να είναι σίγουρος για τίποτα!

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 27, 2017, 09:25:47 μμ »
Γενικότερα πάντως για να μην χανόμαστε σαν λειτουργία δεν υφίσταται προβλήματα ή δυσλειτουργία του όλου συστήματος μεταδώσεις ή κάνω λάθος :thnk:

 Δηλαδή έτσι είναι από την φύση τους δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα απλά είτε σου πάει είτε όχι!!
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος kourkou

  • ***
  • 139
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 27, 2017, 09:54:20 μμ »
Ε...εδώ ειναι που μπαίνει το υποκειμενικό της υπόθεσης.
Δεν θεωρώ πως ειναι νορμαλ το να πρέπει να βάλω νεκρά πριν φτάσω σε 0 χλμ/ω, ή να πρέπει να ανεβάσω σε δευτέρα για να μπορώ να βάλω μετά νεκρά, και όλο αυτό επειδή η aprilia δεν υπολόγησε καλά τις αναλογίες με τα έμβολα στο σύστημα συμπλέκτη.
Όλως τυχαίως το πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει, αν δεν κάνω λάθος, στα caponord 1200 και dd1200 που, όλως τυχαίως και πάλι, όταν τα έβγαλε τους έβαλε πλέον τρόμπα με μεγαλύτερο έμβολο (ακόμα βέβαια και σε αυτά δουλεύει νορμαλ μονο με την μανετα ρυθμισμένη στην μεγιστη αποσταση).

Τώρα αν κάποιος δεν θέλει να το πει "δυσλειτουργία" ας το πει οτι θέλει...
Εγω ξέρω απλά πως σε όλες τις άλλες μηχανές που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, έβαζα μια χαρα νεκρά, σε πορεία, σε στάση, σε υπόγειο σταθμό του μετρό, σε πλατφόρμα πετρελαίου στη μέση του ωκεανού, με το πόδι, με το χέρι, με το φρύδι, κλπκλπ και για να το κάνω αυτό στο dorsoduro πρέπει να αλλάξω τρόμπα συμπλέκτη και τότε ως δια μαγείας θα το κάνει και το dorsoduro... δεν νομίζω πως ειναι μαγεία, ούτε μαγκιά το να αλλάξεις τρόμπα.. είναι απλά κακός υπολογισμός απο πλευράς της aprilia..

Δεν γνωρίζω αν μηχανικά προκύπτει κάποιο πρόβλημα απο αυτό μακροπρόθεσμα. Υπάρχουν περιπτώσεις dorsoduro που έχουν γράψει πάρα πολλά χιλιόμετρα, αλλά το αν υπάρχει πιθανότητα προβληματος μακροπρόθεσμα νομίζω θα πρέπει να το απαντήσει κάποιος με περισσότερες γνώσεις απο τις δικές μου.
Είχα δει κάπου να συζητάνε για το οτι ειναι καλύτερο να αναγκάζεις με το στανιό την νεκρά να μπει απο πρώτη παρά να την κατεβάζεις απο δευτέρα γιατί φαγώνεται ο επιλογέας και μακροπρόθεσμα μπορεί να έχεις false neutrals κατεβάζοντας απο δευτέρα σε πρώτη, πράγμα που σε φρεναρίσματα μπορεί να ειναι λίγο τρομακτικό... δεν ξέρω κατα πόσο στέκει κάτι τέτοιο καθότι ειμαι σχετικά άμπαλος.

Αλλά τι λέμε τώρα... οι άνθρωποι στο dorsoduro στήριξαν το πίσω φανάρι με velcro! :S
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 27, 2017, 09:59:30 μμ από kourkou »

*

Αποσυνδεδεμένος nek46

  • ***
  • 91
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia dorsoduro 750 08
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Slave cylindrer συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 27, 2017, 09:57:06 μμ »
Αν και το τσακισαμε το νημα, συνεχιζω ελαφρως το off topic :tez: να πω και γω οτι συμφωνω με τα λεγομενα του φιλου kourkou για το κιβωτιο .Το dorso μου ειναι του 08 με 16 χιλιαδες km ,και αν καποια στιγμη ειτε γιατι βαρεθηκα ειτε οτι θες, απο 4τη σε νεκρα στο φαναρι η γενικα, η νεκρα δεν μπαινει ευκολα. Εννοειτε πως αν τις κατεβασω ολες εν κινηση η νεκρα μπαινει βελουδο  :)
Δεν μου εκανε και ιδιαιτερη εντυπωση, στην μοτοσυκλετικη μου πορεια εχω συναντηση και αλλες μοτοσυκλετες
με το ιδιο θεμα στο κιβωτιο ,και λεω οκ μια απο τα ιδια.

Φιλικα παντα Νεκταριος .καλησπερα στην παρεα  :bye:
alfa romeo guilietta φτιαγμενη απο την υλη των ονειρων

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4089
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2285
Απ: Slave cylinder συμπλεκτη για ντορσο
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 28, 2020, 10:43:23 πμ »
και μενα η νεκρα δεν μπαινει ευκολα,οι υπολοιπες βελουδο,το συνηθισα σιγα σιγα..παντως η oberon βγαζει ωραιο κοκκινακι
http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/Aprilia_Clutch_Slave_Cylinders_ACSC.html
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης