APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: JohnnyDD στις Ιούλιος 27, 2017, 10:15:42 πμ
-
ΥΓ: all that aside, έβαλα πριν λίγες μέρες το slave cylinder της oberon και το βρίσκω χρησιμη προσθήκη για όποιον δεν είναι πρωταθλητής του μπρατ ντε φερ
kourkou έκανε διαφορά; και πόσο το μαλλί;
-
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.
Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.
Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
-
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.
Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.
Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Νομίζω ότι ένα 20% διαφορά είναι αρκετή για για να μην μουδιάζει το χέρι στην κίνηση. Τώρα το άν είναι value for money στα 110€ αυτό το κρίνει ο καθένας.
-
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.
Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.
Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
:bye: Δεν κανεις ενα κοπο να μας εξηγησεις τι κανει και το master cylinder
Ευχαριστω Νεκ. :)
-
Master cylinder είναι η τρόμπα στο χέρι, slave cylinder ειναι το έμβολο κάτω στο μοτερ.
Προφανώς έχουν κάνει χαζομάρα με αναλογίες του εμβόλου της τρόμπας και του κάτω εμβόλου, γιαυτό υπάρχει το θεματάκι με τη δυσκολία να μπει νεκρά σταματημένος. Ο συμπλέκτης (στο χέρι) θέλει να διανύσει λίγη ακόμα απόσταση για να απελευθερώσει σωστά τους δίσκους αλλα τερματίζει στο γκριπ. Το λέω αυτό γιατί έχω χρησιμοποιήσει τις τρόμπες του capo/dd1200, στο dorso750 και στην μεγιστη ρύθμιση η νεκρά μπαίνει κανονικά.
Η τρόμπα του capo/dd1200 έχει μεγαλύτερο έμβολο και γιαυτό χρειάζεται να διανύσει μικρότερη απόσταση με αποτέλεσμα να απελευθερώνει μια χαρά ακριβώς οταν τερματίζει στο γκριπ.
-
Κατευθείαν απο την oberon uk, το πήρα.. 110ε μαζί με μεταφορικά, έκανε περίπου 4-5 μέρες να έρθει.
Αν θυμάμαι καλά η oberon διαφημίζει 20-25% ελαφρύτερο συμπλέκτη και θα έλεγα πως με βρίσκει σύμφωνο σε αυτό. Δεν είναι κοσμοιστορική η διαφορά αλλά προσωπικά βρίσκω τον μαμά συμπλέκτη του dorso πολύ κουραστικό μέσα στην πόλη, οπότε η όποια αλλαγή προς το καλύτερο μου είναι σίγουρα καλοδεχούμενη.
Αν θα το ξαναέβαζα? ναι.
Αν είναι νύχτα μέρα? όχι.
Επόμενο μου βήμα θα είναι μάλλον η αλλαγή και του master cylinder, καθώς πιστεύω πως η aprilia εχει κάνει πατατιά με τις αναλογίες πιστονιών στο σύστημα του συμπλέκτη.
:bye: Δεν κανεις ενα κοπο να μας εξηγησεις τι κανει και το master cylinder
Ευχαριστω Νεκ. :)
Master Cylinder ή MC ειναι η τρομπα που εχεις στο χερι σου.
Διακρινωνται σε ακτινικες (radial) οταν σπρωχνει το εμβολο καθετα και αξονικες (axial) οταν σπρωχνει παραληλα το εμβολο.
Στου φρενου ειναι στανταρ αυτα.Στου συμπλεκτη δε θυμαμε να εχω δει ακτινικη αλλα πολυ πιθανων να υπαρχει.
Τωρα αυτα που κοιτας σε μια τρομπα ειναι διαμετρος του εμβολου και το μηκος.Εκει πρεπει να ξερεις λιγα πραγματα απο υδραυλικα πιεσεως για να καταλαβεις τι θες.Αλλα στη συναρτηση παιζει ρολο και η διαμετρος απο τα εμβολα της δαγκανας σου αν ειναι 2πιστονη ,4πιστονη ,αξονικη ή ακτινικη.
Ena tipaki για να βγαζεις ακρη σε μια τρομπα τι ειναι αν δε γραφει πχ 16.18 κτλ ειναι να καταλαβεις τι ειναι το 5/8 ή το 3/4 κτλ που γραφει πανω.
Ειναι σε ιντσα το εμβολο.Δηλαδη το 3/4 ειναι 19αρα και προκυπτει απο το 25,4mm/4=6.35 * 3=19mm.
Eπισης τα σωληνακια στα φρενα εχουν διατομη 1/8.Ενημερωτικα αυτο.
Επισης τα υψηλης που λεμε τα σωληνακια στα φρενα αυτο που κανουν λογο του μεταλικου μπλενταζ δεν αφηνει το σωληνακι να διογκωθει.ωποσ στα λαστιχενια τα μαμα σηνηθως.αυτο πρακτικα σημαινει οταν σε ενα κλειστο υδραυλικο κυκλωμα αν αυξηθει η διατομη του αγωγου πεφτει η πιεση.για αυτο σου σφουγκαριαζει η μανετα.
Προφανως τον πεξαμε σημερα στη δουλεια δε μπηκε ανθρωπος μεσα παλι :D :D
-
Σας ευχαριστω και τους 2 αδερφια :bye: :)
-
Καλό θα ήταν να διαχωρίσουμε το θέμα για να μείνει καθαρό αυτό!!!
Κύριοι από την διαχείριση επιμεληθειτε :bye: :bye:
Όσο αναφορά το συμπλέκτη πρώτη φορά αναφέρεται κάποιος σε κάτι τέτοιο για τον συγκεκριμένο κινητήρα :thnk: :thnk: εμένα μου φαίνεται βούτυρο σε σχέση με άλλα μοντέλα και καθόλου κουραστικός, βέβαια πολύ σπάνια θα κολλήσω σε κίνηση οπότε και δεν μπορεί να είμαι αντικειμενικός σίγουρα όμως δεν είχα θέμα με νεκρά μέχρι σήμερα σε όποια δηποτε κατάσταση και να βρισκόταν το μηχανάκι :ohyes:
Μήπως λέω μήπως να αλλάζατε μάρκα από λάδια ή ακόμη καλύτερα να ελέγχεται την φθορά στους δίσκους!!!!??
-
Τι εμπειρία έχεις απο μηχανές shiverfactory και πόσα χλμ έχει το shiver σου? Μην με παρεξηγήσεις, απλά θέλω να μάθω ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης σου καθως οπως ανέφερα πιο πάνω, τα πάντα ειναι μαλλον υποκειμενικα.
Αν είσαι σταματημένος με ταχύτητα μέσα, μπορείς να βάλεις νεκρά απο πρώτη χωρίς πρόβλημα?
Πέρα βέβαια απο το οτι είναι πολυσυζητημένο το θέμα και για τις δυο μηχανές με το ιδιο μοτερ, και τα δυο dorso που είχα, το ένα με περίπου 11k χλμ, το άλλο με 8k (πλέον έχει 13k), οπότε αποκλείω το να είχαν φθορά σε δίσκους, είχαν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά στο θέμα του συμπλέκτη.
Αλλά οκ, πες οτι και με τις δυο μηχανές εγώ έπεσα σε περιπτώσεις....
Αν δεν απατώμαι μάλιστα και το rsv και το tuono ανα τα χρόνια είχαν παρόμοια προβλήματα με την νεκρά.
Mερικές αναφορές γύρω απο το θέμα ^^
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?270546-Finding-Neutral
https://netrider.net.au/threads/aprilia-shiver-sports-750.164404/page-9
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?181456-Dorsoduro-clutch-travel-neutral-problem
https://www.tapatalk.com/topic/318527-114330
http://apriliatuono.com/aprilia-tuono-v4/6406-neutral-probs-2011-v4r-not-warranty-issue-apparently.html
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?248031-Trouble-finding-neutral
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?240605-Finding-neutral
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?244832-Where-is-neutral-fix
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?247073-Neutral-hard-to-find
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?236603-problem-finding-neutral
http://apriliarsv.com/guides/292-if-you-have-trouble-getting-neutral.html
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?239086-Oil-Jet-Difficulty-Finding-Neutral
http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2011/november/nov1711-aprilia-rsv-mille-1000-cant-find-neutral/
http://apriliatuono.com/aprilia-tuono-v4/11894-hard-find-neutral-selecting-first-bit-clunk.html
Και το πιο περίεργο δεν είναι το ότι είχαν πρόβλημα αυτοί που δημιούργησαν όλα αυτά και άλλα τόσα threads, αλλα οι απαντήσεις που δίνουν δεκάδες άλλα άτομα... η πιο συχνή απαντήση ειναι κάτι σαν "έτσι ειναι, get used to it και βάζε νεκρά πριν φτάσεις σε stop", ή τη δεύτερη πιο κλασική "λύση" του να ανεβάζεις δευτέρα και μετά να κατεβάζεις σε νεκρά καθότι έτσι μπαίνει όντως απροβλημάτιστα.
Και τα δύο αυτά, στο δικό μου βιβλίο δεν ειναι φυσιολογικά, αλλά παραξενιές.
-
Το λοιπόν γιατί μου ήρθε τρελό Φλας μόλις :light: :light: βέβαια από τότε μέχρι τώρα πάνε πολλά χρόνια αλλά όταν έκανα το πρώτο μεγάλο σέρβις των 20.000χλμ γιατί τώρα έχω (52.000 περίπου) του είχα πει να βγάλει και το καπάκι που είναι η αντλία νερού για να αλλάξουμε το ένα γρανάζι που ακουγόταν λίγο τότε και μου λέει ότι είχαν βγεί τα δύο ελατήρια του επιλογέα ως ανάκληση οπότε αφού ήταν ανοιχτό τα άλλαξα και αυτά!!! Βέβαια δεν θυμάμαι να είχα πρόβλημα αλλά ακόμη κι αν είχα δυσκολία τότε μετά από αυτό χάθηκε, δηλαδή τώρα δουλεύει άψογα είτε από 1η νεκρά είτε από 2η :kalo: :kalo:
Καλά δεν αναφέρομαι στα μοτέρ των V2 1000 τα γνωρίζω πολύ καλά και ξέρω τι εστί αλλαγές ταχυτήτων :pray: :pray:
-
Αν δεν απατώμαι και εδώ, τα ελατήρια του επιλογέα (part numbers 871669 και 971719) θεωρητικά ήταν θέμα της πρώτης μόνο φουρνιάς και υποτίθεται πως τα επόμενα μοντέλα είχαν τα νέα ελατήρια.
Δυστυχώς όμως δεν νομίζω πως υπάρχει τρόπος να επαληθευτεί αυτό παρα μόνο να τα αλλάξει κάποιος.
Εμένα πάλι με τόσες ταρζανιές που κάνει η aprilia δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν τα έβαζαν τελείως τυχαία... πχ μοντέλα του '11 να έχουν τα παλιά, άλλα μοντέλα του '10 να έχουν τα καινούρια κλπκλπ.
Για την ιστορία και μόνο, και τα δύο dorso που πέρασαν απο τα χέρια μου ήταν factory, οπότε θεωρω πως χρονολογικά δεν θα έπρεπε να ήταν παλιότερα του '10, ακόμα και απο στοκ... ή μηπως ήταν?? με την aprilia δεν μπορει κανείς ποτέ να είναι σίγουρος για τίποτα!
-
Γενικότερα πάντως για να μην χανόμαστε σαν λειτουργία δεν υφίσταται προβλήματα ή δυσλειτουργία του όλου συστήματος μεταδώσεις ή κάνω λάθος :thnk:
Δηλαδή έτσι είναι από την φύση τους δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα απλά είτε σου πάει είτε όχι!!
-
Ε...εδώ ειναι που μπαίνει το υποκειμενικό της υπόθεσης.
Δεν θεωρώ πως ειναι νορμαλ το να πρέπει να βάλω νεκρά πριν φτάσω σε 0 χλμ/ω, ή να πρέπει να ανεβάσω σε δευτέρα για να μπορώ να βάλω μετά νεκρά, και όλο αυτό επειδή η aprilia δεν υπολόγησε καλά τις αναλογίες με τα έμβολα στο σύστημα συμπλέκτη.
Όλως τυχαίως το πρόβλημα αυτό δεν υπάρχει, αν δεν κάνω λάθος, στα caponord 1200 και dd1200 που, όλως τυχαίως και πάλι, όταν τα έβγαλε τους έβαλε πλέον τρόμπα με μεγαλύτερο έμβολο (ακόμα βέβαια και σε αυτά δουλεύει νορμαλ μονο με την μανετα ρυθμισμένη στην μεγιστη αποσταση).
Τώρα αν κάποιος δεν θέλει να το πει "δυσλειτουργία" ας το πει οτι θέλει...
Εγω ξέρω απλά πως σε όλες τις άλλες μηχανές που έχουν περάσει απο τα χέρια μου, έβαζα μια χαρα νεκρά, σε πορεία, σε στάση, σε υπόγειο σταθμό του μετρό, σε πλατφόρμα πετρελαίου στη μέση του ωκεανού, με το πόδι, με το χέρι, με το φρύδι, κλπκλπ και για να το κάνω αυτό στο dorsoduro πρέπει να αλλάξω τρόμπα συμπλέκτη και τότε ως δια μαγείας θα το κάνει και το dorsoduro... δεν νομίζω πως ειναι μαγεία, ούτε μαγκιά το να αλλάξεις τρόμπα.. είναι απλά κακός υπολογισμός απο πλευράς της aprilia..
Δεν γνωρίζω αν μηχανικά προκύπτει κάποιο πρόβλημα απο αυτό μακροπρόθεσμα. Υπάρχουν περιπτώσεις dorsoduro που έχουν γράψει πάρα πολλά χιλιόμετρα, αλλά το αν υπάρχει πιθανότητα προβληματος μακροπρόθεσμα νομίζω θα πρέπει να το απαντήσει κάποιος με περισσότερες γνώσεις απο τις δικές μου.
Είχα δει κάπου να συζητάνε για το οτι ειναι καλύτερο να αναγκάζεις με το στανιό την νεκρά να μπει απο πρώτη παρά να την κατεβάζεις απο δευτέρα γιατί φαγώνεται ο επιλογέας και μακροπρόθεσμα μπορεί να έχεις false neutrals κατεβάζοντας απο δευτέρα σε πρώτη, πράγμα που σε φρεναρίσματα μπορεί να ειναι λίγο τρομακτικό... δεν ξέρω κατα πόσο στέκει κάτι τέτοιο καθότι ειμαι σχετικά άμπαλος.
Αλλά τι λέμε τώρα... οι άνθρωποι στο dorsoduro στήριξαν το πίσω φανάρι με velcro! :S
-
Αν και το τσακισαμε το νημα, συνεχιζω ελαφρως το off topic :tez: να πω και γω οτι συμφωνω με τα λεγομενα του φιλου kourkou για το κιβωτιο .Το dorso μου ειναι του 08 με 16 χιλιαδες km ,και αν καποια στιγμη ειτε γιατι βαρεθηκα ειτε οτι θες, απο 4τη σε νεκρα στο φαναρι η γενικα, η νεκρα δεν μπαινει ευκολα. Εννοειτε πως αν τις κατεβασω ολες εν κινηση η νεκρα μπαινει βελουδο :)
Δεν μου εκανε και ιδιαιτερη εντυπωση, στην μοτοσυκλετικη μου πορεια εχω συναντηση και αλλες μοτοσυκλετες
με το ιδιο θεμα στο κιβωτιο ,και λεω οκ μια απο τα ιδια.
Φιλικα παντα Νεκταριος .καλησπερα στην παρεα :bye:
-
και μενα η νεκρα δεν μπαινει ευκολα,οι υπολοιπες βελουδο,το συνηθισα σιγα σιγα..παντως η oberon βγαζει ωραιο κοκκινακι
http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/Aprilia_Clutch_Slave_Cylinders_ACSC.html
-
συνεχιζω το νημα..
μολις το εκανα βολτα οντως ολη η διαδρομη της μανετας παει αχρηστη που λενε και πιανει ελαχιστα πριν το γκριπ,αυτο στη ρυθμιση 1 και 2 γιατι στην 3 και 4 ειναι χειροτερη.Νεκρα δεν βρισκει σταματημενος που να χτυπιεσαι...
τα υγρα τα εχω αλλαξει προσφατα...
πιστευω οτι ειπε ο φιλος πιο πανω μια μακρυτερη διαδρομη θα ελυνε το θεμα...μπαινουν σκεψεις και θα ριξω και διαβασμα
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?284484-Aftermarket-Clutch-and-Brake-master-cylinders
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?336983-Dorsoduro-clutch-slave-cylinder-pushrod-adjustment
αν υπαρχει και καμια προταση aftermarket ,εδω ειμαστε
ισως κατι τετοιο
https://www.af1racing.com/OEM-Aprilia-Clutch-Master-Cylinder-AP8176194
-
Το δικό μου του 08 επίσης και δεν είχα ποτέ προβλήμα με την νεκρά.
Τόσο που κάποια στιγμή είχα βρεθεί με έναν Aprilia biker για μια δοσοληψία που είχαμε.
Μου ανέφερε το προβλήμα της Ν και του λέω πάρε το δικό για βόλτα.
Γυρίζει εκπληκτος και μου λέει.... τι να πω ρε φίλε από τα κουλά της Aprilia.
Επίσης ο συμπλέκτης μου είναι πούπουλο και συμπλέκει στη μέση της διαδρομής περίπου ίσως και λίγο νωρίτερα.
Η μόνη παρέμβαση μου είναι η νέες μαμισιες μανετες με το ροδακι και όχι οι πρώτες που φαγωνουν το έμβολο.
-
Το δικό μου του 08 επίσης και δεν είχα ποτέ προβλήμα με την νεκρά.
Τόσο που κάποια στιγμή είχα βρεθεί με έναν Aprilia biker για μια δοσοληψία που είχαμε.
Μου ανέφερε το προβλήμα της Ν και του λέω πάρε το δικό για βόλτα.
Γυρίζει εκπληκτος και μου λέει.... τι να πω ρε φίλε από τα κουλά της Aprilia.
Επίσης ο συμπλέκτης μου είναι πούπουλο και συμπλέκει στη μέση της διαδρομής περίπου ίσως και λίγο νωρίτερα.
Η μόνη παρέμβαση μου είναι η νέες μαμισιες μανετες με το ροδακι και όχι οι πρώτες που φαγωνουν το έμβολο.
Να κάτι ενδιαφέρον
Για βάλε φωτό την πριν και τη μετά
-
Κάτω η πρίν πάνω η μετά.
Προφανώς είδαν ότι φαγωνεται και έβγαλαν την παντετα με το ροδακι.
Αν συμπλέκεις κάνοντας μεγάλη διαδρομή πιθανότατα να σου έχει φαγωθεί το έμβολο της Μανέτας
-
οι 2 μανετες...
πριν και μετα
-
Ακριβώς.
Δεν μπορώ όμως να πω ότι θα βρίσκεις και την Ν ευκολότερα.
Αλλά θα βελτιωθεί το σημείο σύμπλεξης
-
τελικα προκρινεται η λυση του kato j..
αλλη μια πρωτια για το φορουμ :D :D :D
δεν το ειχα εντοπισει σε νηματα...
εχει στην ακρη φαγωθει λιγο
ο καινουριος κωδικος εχει 36ε
https://www.piaggiopap-parts.gr/c,65_11844_11864,aprilia,dorsoduro-750-abs-2008-2015,%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7
οριστε η δικια μου που φοραει τον παλιο κωδικο..
-
Για την ιστορία η κάτω μανέτα στην φωτογραφία που έστειλα είναι του Αγησίλαου.
ΧΑ χααα χααααα
-
Ακριβώς.
Δεν μπορώ όμως να πω ότι θα βρίσκεις και την Ν ευκολότερα.
Αλλά θα βελτιωθεί το σημείο σύμπλεξης
σιγουρα θα πιεζει το εμβολο καλυτερα
Για την ιστορία η κάτω μανέτα στην φωτογραφία που έστειλα είναι του Αγησίλαου.
ΧΑ χααα χααααα
παλι μπροστα μας το παλικαρι :D :D :D :D
-
Ακριβώς.
Δεν μπορώ όμως να πω ότι θα βρίσκεις και την Ν ευκολότερα.
Αλλά θα βελτιωθεί το σημείο σύμπλεξης
σιγουρα θα πιεζει το εμβολο καλυτερα
Για την ιστορία η κάτω μανέτα στην φωτογραφία που έστειλα είναι του Αγησίλαου.
ΧΑ χααα χααααα
παλι μπροστα μας το παλικαρι :D :D :D :D
Πάλι πάλι.
-
Κάποιος φίλος από εδώ μέσα είχε ανέβασει μια πατέντα που κόλλησε μια βίδα και διορθώσε το φάγωμα.
Βέβαια το είχε κάνει ωραίο με τα σχετικά τριψιματα-βαψιματα αλλά θέλει και προσοχή να πετύχεις το μήκος
-
Κάποιος φίλος από εδώ μέσα είχε ανέβασει μια πατέντα που κόλλησε μια βίδα και διορθώσε το φάγωμα.
Βέβαια το είχε κάνει ωραίο με τα σχετικά τριψιματα-βαψιματα αλλά θέλει και προσοχή να πετύχεις το μήκος
αντε βρες ακρη σε αυτο..θυμασαι ποτε να ψαξω,γιατι λειπουν και ολοκληρες χρονιες..
-
Έψαξα αλλά δεν το βρήκα φίλος
-
Μια επίσης ταλαιπωρημένη μανέτα
-
Αυτή που σου έδωσα Γιάννη ήταν χωρίς ροδάκι :thnk:
-
Αυτή που σου έδωσα Γιάννη ήταν χωρίς ροδάκι :thnk:
Ναι η δικιά σου ήταν χωρίς.
Και η αλήθεια δεν την φόρεσα και ποτέ γιατί ανακαλύψα αυτές με τα ροδάκια.
-
Μια επίσης ταλαιπωρημένη μανέτα
νομίζω έχει φαγωθεί λιγο :P
-
Η δεξιά μανετα του φρένου μου, είχε ροδάκι, κάπου τη χάρισα δε θυμάμαι, μου είχε κάνει εντύπωση ότι στη μία είχε και στη άλλη όχι...
-
Το θέμα είναι ότι ίσως να βρέθηκε η σκιώδη λύση στο πρόβλημα που έχουν πολλοί στα dorso και λέω σκιώδη λόγω της αλλαγής που έχει κάνει η ίδια η Απριλια
-
:thnk:
-
:thnk:
Δικές σου;
-
:thnk:
Δικές σου;
Ναι μαμά αυτές φορούσε ο προηγούμενος, :pray:
-
:thnk:
Δικές σου;
Ναι μαμά αυτές φορούσε ο προηγούμενος, :pray:
Τις έχεις;
-
με μια μανετα αλλη ,βρισκω νεκρα ανετα πια,εκει ηταν το θεμα
εγραψα σχετικα στο ημερολογιο της μοτο μου