Παιδιά να σας ρώτησω όσοι ξέρετε δηλαδή κάτι επί του θέματος.. εμένα το DD γράφει κοντέρ κόφτη 6η στίς 10000 στροφές 222 χιλιόμετρα ούτε 1 παραπάνω και εχθές είχα μια κουβέντα με έναν κάτοχο DD να μου λέει ότι το δικό του γνήσιο και με γνήσιο γρανάζωμα του γράφει 235 :pray: υπάρχει περίπτωση να παίζει αυτό?
Τίτλος: Απ: τελική ταχύτητα dorsoduro
Αποστολή από: The Liver Killer στις Αύγουστος 26, 2009, 04:04:24 μμ
Υπαρχει...αμα το`ριξε απο κανα γκρεμο και μετρουσε τελικη με gps απο το alex-pak.... :dry:
Ofcourse not,αλλα ας απαντησουν και οι χρονια ιδιοκτητες.... ;)
μα το θέμα ήταν ότι επέμενε κιόλας και μου έδινε τα κλείδια να το βγάλω εθνική !! :pray: για κάποια στιγμή πίστεψα ότι δε πάει το δικό μου δηλαδή! εκτός του ότι ο τύπος έχει κάνει μόνο 1500 χιλιόμετρα και το μοτέρ είναι ακόμα σφιχτό.
καλησπερα και απο εμενα :bye: παιδια το δικο μου εχει 8500 χλμ και τελευταια φορα που το εβγαλα εθνικη μου εγραψε 228 με δυσκολια βεβαια αλλα τα επιασε...το μοτορι ειναι μαμα!!!
Τίτλος: Απ: τελική ταχύτητα dorsoduro
Αποστολή από: Nikos D στις Αύγουστος 26, 2009, 06:44:59 μμ
Εμενα πάλι το δικό μου βγάζει 260... :h22: :h22: :h22:
260? :ohmy:φαντάσου να το πείραξεις κιόλας δηλαδή :tez: παρεπιπτόντως μιας που το'φερε η κουβέντα έχει δοκιμάσει κανείς σας γρανάζι μικρότερο πίσω?όχι βέβαια για να πιάσει τα 300 :tez:απλά για να μακρίνει λίγο σε χρήση ανοιχτού δρόμου
Έχω 9000 χλμ και στις 10000 στροφές όπου :hammer κόφτης είδα 223 για μια στιγμή.Για παραπάνω με γνήσιο γρανάζωμα και στις ίδιες στροφές (χωρίς να έχει πειραχτεί ο κόφτης, λέμε τώρα...) θέλω φωτογραφία για να το πιστέψω!!!! Γιατί πρακτικά δέν γίνεται εκτός και αν μιλάμε για κατάβαση θανάτου!!! :-o :-o :-o :-o Βέβαια πρέπει να έχω και μία φωτό με αποθηκευμένο το μαγικό νούμερο των 300 χλμ/ ώρα αλλά ήταν τότε που μου χάλασε ο αισθητήρας του κοντέρ και έδειχνε άλλα ντ' άλλων!!!! :tez: :tez: :tez: Αύτο όμως λογικά δεν μετράει, σωστά??? :srry: :srry: :srry:
από την στιγμή που βαράει ο κόφτης πιστέυω στα 222-223 η σε ευθεία είσαι η σε γκρεμό δε νομίζω να γράψει και πάλι παραπάνω :tez: εγώ πάντως ούτε 223 έχω δει :psdof:θα τους το πάω πίσω :psdof: :tez:
ποιός ξέρει.. μπόρει να παίζουν μικρές διαφορές στο σασμάν μπορεί να έχουν και απόκλιση τα κοντέρ τώρα 5 πάνω 5 κάτω στα 200+χιλιόμετρα είναι πταίσμα :tez:..
αν δεν εχει αλλαξει γραναζωμα εξατμισεις εγκεφαλους και ιστοριες πως να "μακρυνει" η μοτο σε σχεσεις για να βγαλει παραπανω χλμ :thnk: μαμα οπως προειπα σε κοφτες ευθεια 223-224 οπου σε κοψει ο κοφτης :ohyes: θα ηθελα να το ακουσω αυτο απο τον ιδιο :hha%
τελικα αυτο πρεπει να ειναι το μονο φορουμ στον πλανητη με πολυμορφικα/μεταλασωμενα τοπικ... μπορει να αρχισεις να διαβαζεις για την ρομποτικη και τη μετα θανατο ζωη και να φτασεις να διαβαζεις για βυζια...
πάντως για να επανέλθω λίγο στο θέμα μας το σίγουρο είναι ότι 'μαμά' το DD τα 235 τελικής είναι ουτοπία οπότε ο τύπος που μου τα έλεγε είναι λίγο ψευτράκος,αλλά αν τον δώ πάλι θα τον ρωτήσω μήπως και μπερδέυτηκε και δεν ήξερε τι μηχανάκι καβαλάει :tez: thanks παιδιά που μου λύσατε την απορία :D
shiver 227 κοφτης με παρα πολυ μικρη καταβα και συγκεκριμενα στην ευθεια της Κινετας.γιατι να εχει διαφορα το dorso;
Λογω συνολικης επιφανειας που αντιστεκεται στον αερα.Το Shiver ειναι χαμηλοτερο και εχει μικροτερη επιφανεια που αντιστεκεται στον αερα.Δεν πιστευω οτι εχουν καποια διαφορα στο σαζμαν (αποψη μου)...........λεω εγω τωρα.....σαν ασχετος!!
τώρα που το λες φίλε μάκη ίσως να είναι κι αυτό!αν και σκέφτηκα ότι μπόρει να οφείλετε ακόμα και στο προφίλ των ελαστικών.. δε ξέρω όμως παίζει να φοράνε και τα ίδια λάστιχα τώρα να τα χαλάσουμε για 2-3 χιλιόμετρα δεν αξίζει τον κόπο :tez: :tez:
shiver 227 κοφτης με παρα πολυ μικρη καταβα και συγκεκριμενα στην ευθεια της Κινετας.γιατι να εχει διαφορα το dorso;
Λογω συνολικης επιφανειας που αντιστεκεται στον αερα.Το Shiver ειναι χαμηλοτερο και εχει μικροτερη επιφανεια που αντιστεκεται στον αερα.Δεν πιστευω οτι εχουν καποια διαφορα στο σαζμαν (αποψη μου)...........λεω εγω τωρα.....σαν ασχετος!!
Στοιχεία Aprilia: 1. Διαφορά σε ιπποδύναμη και ροπή: Shiver: 95Hp @ 9000rpm - 8,25Kgm @ 7000rpm Dorsoduro: 92Kp @ 8750rpm - 8,40Kgm @ 4500rpm
τώρα που το λες φίλε μάκη ίσως να είναι κι αυτό!αν και σκέφτηκα ότι μπόρει να οφείλετε ακόμα και στο προφίλ των ελαστικών.. δε ξέρω όμως παίζει να φοράνε και τα ίδια λάστιχα τώρα να τα χαλάσουμε για 2-3 χιλιόμετρα δεν αξίζει τον κόπο :tez: :tez:
Παιδια κι εγω 222 με ευνο'ι'κο ανεμο σκυμενος σε κατηφορα/γκρεμο (οπου με ενα hyundai atos εβλεπα 170 και πηγαινε κι αλλο) αλλα ο κοφτης δε βαρουσε μονο στο μοτερ, βαρουσε και στο κεφαλι μου.
Τίτλος: Απ: τελική ταχύτητα dorsoduro
Αποστολή από: con στις Σεπτέμβριος 13, 2009, 02:12:01 μμ
Παιδιά να σας ρώτησω όσοι ξέρετε δηλαδή κάτι επί του θέματος.. εμένα το DD γράφει κοντέρ κόφτη 6η στίς 10000 στροφές 222 χιλιόμετρα ούτε 1 παραπάνω και εχθές είχα μια κουβέντα με έναν κάτοχο DD να μου λέει ότι το δικό του γνήσιο και με γνήσιο γρανάζωμα του γράφει 235 :pray: υπάρχει περίπτωση να παίζει αυτό? Το μηχανακι στο touring και σε καινουργια ασφαλτο με ελαχιστα κατηφορικη κλιση γραφει 225km και 10000rpm.Τοτε επεμβαινει ο κοφτης.Με δευτερο ατομο το dorsoduro ειναι πολυ σταθερο σαν μοτοσυκλετα superbike αλλα δειχνει 210 με τις ιδιες συνθηκες.Απειραχτο το μηχανακι.
τι να σου πώ φίλε μου con αυτό παίζει από μηχανάκι σε μηχανάκι,το σήκωσα επίτηδες μια μέρα στο στάν να του λαδώσω την αλυσίδα κοφτάρισα την 6η στις 10000 και πάλι 222 εγράψε ούτε καν 223 άσε που βγήκε η γειτόνισσα και με κυνήγαγε επείδη λέει έκανα φασαρία :tez:
Διαβάζω για κάτι τρελά νούμερα... Το δικό μου έχει γράψει μέχρι 214 σε ευθια (Αττική οδός) με ήπιο άνεμο και όχι δεν βαρεσα κοφτι, απλά προσπαθούσα να κρατήσω το κεφάλι μου μπροστά.
Μοντέλο 2011 Φίλτρο DNA Μαμά γρανάζια Μαμά εξατμίσεις με βγαλμένα τα διαφραγματα
Εμένα 221 βάρεσε και μετά από λίγο μου έσβησε βγάζοντας urgent service και μια ενδειξη ECU στο μόνιτορ.Επίσης μου έκαψε και μια ασφάλεια από την ασφαλειοθήκη δίπλα στο ψυγείο 20αρα που έχει.
Διαβάζω για κάτι τρελά νούμερα... Το δικό μου έχει γράψει μέχρι 214 σε ευθια (Αττική οδός) με ήπιο άνεμο και όχι δεν βαρεσα κοφτι, απλά προσπαθούσα να κρατήσω το κεφάλι μου μπροστά.
Μοντέλο 2011 Φίλτρο DNA Μαμά γρανάζια Μαμά εξατμίσεις με βγαλμένα τα διαφραγματα
Αγη :bye: πως ειναι η ζωη μετα τα 200+ :D Δυστυχως του εχω ρημαξει την γεωμετρια ,επειδη δεν το φτανω, εχω δει μεχρι 185 αλλα κοβω γιατι σε αυτες τις ταχυτητες νομιζω πως θα σκορπισει και το τιμονι κουναει απιστευτα. 4 ποντους πιο ψηλος να ημουν ... :(
Φίλε μου Νεκτάριε εκεί κάπου στα 200 + έχει πολλά μποφοφια (για Dorso μιλάμε πάντα) να σε ρωτήσω nek φοράς χούφτες στη μηχανή; :thnk: :bye:
Nαι φιλε εχει χουφτες , το ξερω οτι εχει πολλα μποφορια ,τουλαχιστον για μενα μετα τα 165 αρχιζει να κουναει η βαρκουλα μου :) Απλα στους μηνες που το εχω χρειαστηκε 2 φορες να φτασω σφαιρα στον προορισμο μου , και 185 μαχ .
Μπορώ να κάνω μια αφελή ερώτηση στους κατόχους Dorsoduro 750? Έχει κανείς βαρέσει κόφτη με 6ή; Δεν πίστευα ότι μπορεί να γίνει αλλά... Σήμερα Αττική οδό άνοιξα με 6ή μέχρι 210 και μετά μου ήρθε στο μυαλό ένα παιδί εδώ μέσα (δε θυμάμαι ποιός) που μου είπε να σκύψω, Εγώ όταν βλέπω άτομα με τέτοια μηχανάκια ή παπάκια να σκύβουν τους κοροϊδεύω, αλλά λέω για να δω ρε παιδί μου πιάνει τα 220 που λένε εδώ μέσα οι πιο πολλοί, σκύβω ανοίγω, (πολύ καλή αίσθηση του αέρα - άσχημο στο μάτι) και... 222 κοφτης, μαμά γραναζομα, dna φίλτρο αέρα, και ελεύθερες εξατμίσεις. έχει δει άλλος πιο μεγάλη τελική; θεωρώ ότι επειδή βάρεσε κόφτη, μόνο με άλλο γρανάζι θα δούμε μεγαλύτερη τελική.
Καλησπερα εχω και εγω ενα dorsoduro και θελω να μου πεις 1ον που βρηκες την οθονουλα με τις ενδειξης της ταχυτητας που εχεις μεσα..και 2ον 222? εγω με το ζορι στα 180 τρωω ξυλο απο τον αερα :pray: :pray: :pray:
Γιώργο την οθόνη για τις ενδείξεις την έφερα από Κίνα, όσο για την τελική, σκύψε λίγο και αν έχεις καλά ζυγισμένο μπροστινό λάστιχο (για αποφυγή κραδασμών τιμονιού) θα τα δεις και τα 222
Γιώργο την οθόνη για τις ενδείξεις την έφερα από Κίνα, όσο για την τελική, σκύψε λίγο και αν έχεις καλά ζυγισμένο μπροστινό λάστιχο (για αποφυγή κραδασμών τιμονιού) θα τα δεις και τα 222
Agisilaos μπορεις να μου δωσεις καποιο link η το ονομα του να το ψαξω να παραγγειλω? ευχαριστω πολυ... εσκιψα σημερα σε ανηφορικο σχεδον δρομο...195!!!!!!!
Τίτλος: Απ: τελική ταχύτητα dorsoduro
Αποστολή από: Super Goofy στις Ιούλιος 18, 2020, 06:13:40 μμ
Μαμά γραναζωμα. 1.75 ,116kg Βασικά νομίζω ότι κλέβει πολύ. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200718/7b71778e2a2956e4634b5f0bb31ea3a1.jpg)
Εντομεταξυ τα γρανάζια που αναφέρεται οι περισσότεροι δεν παίζουν κάποιο ρόλο στο τι δείχνει το κοντέρ..στο κοφτή θα δείξει 222 μπορεί κ 223 στιγμιαία, ότι γρανάζια κ να φοράτε καθώς μετράει την ταχύτητα από τον άξονα..
Απο το στροφαλο διαβαζει και αναλογα με την σχεση του κιβωτίου σου βγαζει την ενδειξη. Το θεμα ειναι οτι με άλλα γρανάζια τα 222 μπορει να ειναι ακομα και κατω απο 200 πραγματικά
Ναι τιμόνι πάρα πολύ σε φάση σκεφτόμαι να βγάλω τις χούφτες μήπως φταίει αυτό. Αλλά δεν το πλακωνω συχνά πάνω από 150. Σε στροφές και πίστα είναι μια χαρά βέβαια
kato j μου κάνει εντύπωση, το είχες αναφέρει και πιο παλιά; έχεις αλλάξει λάστιχα; τα μπροστινά σου είναι οκ; φοράς κανένα βαρύ μπιχλιμπίδι στην τάπα του ελαστικού; να ξέρεις παίζουν ρόλο και τα αντίβαρα στο τιμόνι χ ακόμα και το μπροστά φτερό που είναι σηκωμένο...
Ps τελική με το tiger 248 και πήγαινε κι άλλο... ;) :P
Όλα μαμισια και ρουλεμάν λαιμού αλλαγμένο. Μετά τα 160-170 βάζω δύναμη στο τιμόνι για να μην κάνει την φιδίσια κίνηση. Το μπροστινό μου έχει full revalving τσιμουχες αγωνιστικες της nok και είναι ρυθμισμένο απτην wolf racing
Όλα μαμισια και ρουλεμάν λαιμού αλλαγμένο. Μετά τα 160-170 βάζω δύναμη στο τιμόνι για να μην κάνει την φιδίσια κίνηση. Το μπροστινό μου έχει full revalving τσιμουχες αγωνιστικες της nok και είναι ρυθμισμένο απτην wolf racing
Νομιζω οτι το λάθος σου ειναι οτι βάζεις δυμανη στο τιμονι. Δοκιμασε ναψ το κρατάς ισα ισα
Για τελική ταχύτητα ποιο πρόγραμμα ενδείκνυται? Touring ή Sport? Αν και δεν την ψάχνω την τελική έχω δει 225 με touring φορτωμένος. Όμως πιστεύω με Sport θα πάει πιο πάνω.