0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

DimitrisBak

Test Dorsoduro από το 0-300
« - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:02:45 πμ »
Θα παρακαλούσα για τα σχόλιά σας αν και όσοι το διαβάσατε....

Ειδικά για το κομμάτι που γράφει ότι ανοίγεις το γκάζι γρήγορα-απότομα και δεν συμβαίνει τίποτα αφού η ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού φροντίζει να σου κόψει τον αέρα για καγκουριές κλπκλπ.




*

Drakos

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:27:01 πμ »
Είσαι χρόνια μοτοσυκλετιστής και έχουν περάσει πολλά μηχανάκια απ τα χέρια σου.
Ένα άτιμο τεστ ράιντ δεν μπορείς να κάνεις να δεις μόνος σου,
παρά περιμένεις απο τα τεστ και τις γνώμες του κάθε τυχαίου (μέσα και εγώ)για να αγοράσεις μοτοσυκλέτα ?

ΤΕΣΤ ΡΑΙΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝ !
 :bye:

*

george_grat

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:34:47 πμ »
Τι πως πότε? Πότε εγινε αυτό, θα τους πιω το αίμα.  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

Θέλω να το ΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

 :nintza: :nintza: :nintza: :nintza: :nintza: :nintza: :nintza: :nintza: :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl! :dvl!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2008, 11:54:51 πμ από george_grat »

*

DimitrisBak

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:41:08 πμ »
Είσαι χρόνια μοτοσυκλετιστής και έχουν περάσει πολλά μηχανάκια απ τα χέρια σου.
Ένα άτιμο τεστ ράιντ δεν μπορείς να κάνεις να δεις μόνος σου,
παρά περιμένεις απο τα τεστ και τις γνώμες του κάθε τυχαίου (μέσα και εγώ)για να αγοράσεις μοτοσυκλέτα ?

ΤΕΣΤ ΡΑΙΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝ !
 :bye:

Μα γι αυτό ακριβώς ζήτησα τα σχόλιά σας αγαπητέ φίλε. Επειδή το έχω οδηγήσει και φυσικά δεν ισχύουν αυτά που γράφει ο κατά τα άλλα συμπαθής συντάκτης, τουλάχιστον δεν το κατάλαβα εγώ. Βέβαια είναι διαφορετικό να κάνεις μια 10άλεπτη βόλτα από το να το έχεις καιρό το μηχανάκι.  

 :)

*

rospi

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:55:22 πμ »
 :rant1: :rant1: :rant1: :rant1: :rant1: :rant1: :rant1: :pp% :pp% :pp% :pp% :bigun: :bigun: :bigun: :bigun: :bigun:άμα λέω οτι το έχουν χαντακώσει το εργαλείο :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

*

george_grat

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 11:59:54 πμ »
To μηχανάκι έχει αρκετή δύναμη για τα 750 κυβικά του. Η ροπή δεν είναι βέβαια σαν αυτές των ΚΤΜ990 και Ducati Hyper αλλά είναι ακρως αποτελεσματική. Η αλήθεια είναι ότι θέλουν αλλαγή οι εξατμίσεις λόγω ότι διαθέτουν καταλύτη αλλά και στον σωλήνα επίσης. Όσο για το γκάζι εάν το δουλέψεις θα δεις ότι είναι αρκετά νευρικό. Εγώ στην αρχή δεν μπορούσα να το δουλέψω αλλά μετά είναι όλα τα λεφτά γιατί δίνει την δυναμη του ομαλά και όχι ακανόνιστα.

*

george_grat

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 12:02:58 μμ »
Εχω την εντύπωση ότι τα περιοδικά κοιτούν ο ένας τον άλλο για το τι θα πουν και μετά γράφουν όλοι τα ίδια. Γιατί εάν δεν έιναι έτσι τότε θα γίνουν ρόμπα.


ΑΙΣΧΟΣ

Καλά κάνω και δεν παίρνω κανένα περιοδικό.  :psdof:  Εγώ δεν άκουσα κανέναν απλά το πήρα στο τεστ drive το γκάζοσα καλά και έμεινα ικανοποιημένος.  ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2008, 12:08:57 μμ από george_grat »

*

dorsocrazy

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 03:22:15 μμ »
Συμφωνω απολυτα ξεκολιστε με τα περιοδικα ,τοσοι δρομοι υπαρχουν δεν ειναι θεοι αυτοι που τα γραφουν και ορισμενοι στο site εχουν περισσοτερες γνωσεις απο αυτους.προτιμω να βαλω βενζινη παρα να παρω περιοδικο.Το dorso ειναι στα λεφτα του fazer που ειναι για κλοτσιες και δεν εχουν πει τιποτα αρνητικο κατ'εμε για κεινο.Δεν περιμενεις το απολυτο γιατι δεν ειναι..... :thnk:Θα γινει ομως μολις βγουν αναρτησεις για πισω που ειναι λιγο μουφα εως τοτε τους εχω......................χεεεεεεεεεεεεε
ωραια φωτο george

*

dreamwalker

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 03:30:50 μμ »
Είσαι χρόνια μοτοσυκλετιστής και έχουν περάσει πολλά μηχανάκια απ τα χέρια σου.
Ένα άτιμο τεστ ράιντ δεν μπορείς να κάνεις να δεις μόνος σου,
παρά περιμένεις απο τα τεστ και τις γνώμες του κάθε τυχαίου (μέσα και εγώ)για να αγοράσεις μοτοσυκλέτα ?

ΤΕΣΤ ΡΑΙΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝΤΝ !
 :bye:

spam on
φιλαρακι το γραφεις ανορθογραφα γιατι δεν καταλαβα τιποτα :P
spam off

*

DimitrisBak

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 04:23:18 μμ »
Συμφωνω απολυτα ξεκολιστε με τα περιοδικα ,τοσοι δρομοι υπαρχουν δεν ειναι θεοι αυτοι που τα γραφουν και ορισμενοι στο site εχουν περισσοτερες γνωσεις απο αυτους.προτιμω να βαλω βενζινη παρα να παρω περιοδικο.Το dorso ειναι στα λεφτα του fazer που ειναι για κλοτσιες και δεν εχουν πει τιποτα αρνητικο κατ'εμε για κεινο.Δεν περιμενεις το απολυτο γιατι δεν ειναι..... :thnk:Θα γινει ομως μολις βγουν αναρτησεις για πισω που ειναι λιγο μουφα εως τοτε τους εχω......................χεεεεεεεεεεεεε
ωραια φωτο george

Με όλο το θάρρος, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Ξεκίνησα από το Μοτό, συνέχισα στο Rider και τα παράτησα στο 0-300 αφού ο θάνατος ενός συναδέλφου και φίλου με έκανε να μην μπορώ να συνεχίσω. Ολα αυτά τα χρόνια και γνωρίζοντας πολύ κόσμο μπορώ να σου πώ με βεβαιότητα ότι υπάρχουν συντάκτες που τους θαυμάζω και άλλοι που δεν ξέρουν στην κυριολεξία τι γράφουν. Τα περιοδικά ειδικού τύπου χρειάζονται και είναι απαραίτητα αρκεί τα άρθρα τους να είναι τεκμηριωμένα και από ανθρώπους που γνωρίζουν. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Παντού υπάρχουν καλοί και κακοί υπάλληλοι...
Φιλικά πάντα...

*

Miltaras

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 05:44:27 μμ »


Με όλο το θάρρος, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Ξεκίνησα από το Μοτό, συνέχισα στο Rider και τα παράτησα στο 0-300 αφού ο θάνατος ενός συναδέλφου και φίλου με έκανε να μην μπορώ να συνεχίσω. Ολα αυτά τα χρόνια και γνωρίζοντας πολύ κόσμο μπορώ να σου πώ με βεβαιότητα ότι υπάρχουν συντάκτες που τους θαυμάζω και άλλοι που δεν ξέρουν στην κυριολεξία τι γράφουν. Τα περιοδικά ειδικού τύπου χρειάζονται και είναι απαραίτητα αρκεί τα άρθρα τους να είναι τεκμηριωμένα και από ανθρώπους που γνωρίζουν. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Παντού υπάρχουν καλοί και κακοί υπάλληλοι...
Φιλικά πάντα...

[/quote]

  Mε ολο τα θαρρος θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω και εγω μαζίσου.Το γεγονός οτι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που γνωρίζουν δε σημαίνει οτι πρέπει να εμπιστευομαστε τη γνώμη αυτων απολυτα γιατι εμεις,ως αναγνώστες,δε γνωριζουμε ποιοι ειναι οι "έμπειροι" και ποιοι όχι.
  Για το λόγο αυτό υπαρχει το test ride.
  Η αλήθεια ειναι πως δεν εχει το νευρο που εχουν τα μονοκυλινδρα ή τα καρπυρατερατα αλλα δε σερνεται κι'ολας :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2008, 06:08:12 μμ από Miltaras »

*

dorsocrazy

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 08:52:17 μμ »
οκ καλα τα λες αλλα οπως ειπες ειναι υπαλληλοι καποιων εταιρειων και δεν μου κανει ,αν θυμαμαι απ΄το λυκειο σκοπος της εταιρειας ειναι το κερδος, οποτε ασε να κρινω εγω για τον εαυτο μου οσο ασχετος και να μαι και κατι θα μαθω οσο συνεχιζω να ακουω φιλους μοτοσυκλετιστες και οχι υπαλληλους.Οδηγηστε οσο γουσταρετε διασκεδαστε και ολα τα αλλα ειναι για το χρημα.φιλικα και σορρυ αν ισοπεδωσα κατι αλλα  ο μοτοσυκλετισμος στην ελλαδα ενημερωνεται  και εξελισσεται σε αντιθεση με τον τυπο στην ελλαδα και τις εκπομπες μοτοσυκλετας που εχουν παραμεινει δεκα χρονια πισω και η κατασταση εξελιξης οδηγων ,αγωνες  και τρακ ντει που ειμαστε τριαντα χρονια πισω.Πρεπει να γκρινιαζουμε  και λιγο ........ολοι υπαλληλοι ειμαστε .οι εταιριες πρεπει να κανουν κατι για εμας τους πελατες τους που μας αρμεγουν τοσα χρονια και σε συγκριση με την ευρωπη μας προσφερουν λιγα βασει αυτων που πληρωνουμε...ουφ σορρυ εαν σας κουρασα. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2008, 08:56:32 μμ από dorsocrazy »

*

george_grat

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 02, 2008, 10:53:50 μμ »
.
Παράθεση
....λιγο μουφα εως τοτε τους εχω......................χεεεεεεεεεεεεε
ωραια φωτο george

Oooo thxs με τραβούσε ο DRAKOS στον Διονυσο.

*

gus40

Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 08:53:40 πμ »
Θα παρακαλούσα για τα σχόλιά σας αν και όσοι το διαβάσατε....

Ειδικά για το κομμάτι που γράφει ότι ανοίγεις το γκάζι γρήγορα-απότομα και δεν συμβαίνει τίποτα αφού η ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού φροντίζει να σου κόψει τον αέρα για καγκουριές κλπκλπ.


Παιδια το περιοδικο το διαβασα,..και συμφονω με οσα λεει...!!!!!Η μονη παρατιριση που εχω να κανω ειναι το οτι ο συντακτης,δεν εδωσε την απαιτουμενη εμφαση ,στο θεμα ,σχεση αποδοση/τιμη....Πιστευω οτι ,,συμφωνα με τη δικια μου γνωμη ,,εκφραζομαι αντικειμενικα...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Test Dorsoduro από το 0-300
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 03, 2008, 10:54:29 πμ »
Dorso είσαι τρέλα, είσαι τρέλα με τη κόκκινη φανέλα….όσο πιο πολύ διαβάζω τα post που έχουν ανέβει για το Dorso σχετικά με τα test που έχουν γίνει στα Ελληνικά περιοδικά τόσο περισσότερο νιώθω σα να βλέπω εκπομπή του συμπαθέστατου Τσουκαλά στο TV Magic!

Η οπαδική συμπεριφορά των ιδιοκτητών του Mega Moto (?) μοντέλου της Aprilia είναι πραγματικά απίστευτη…δε πρόκειται να υπερασπιστώ τα περιοδικά μιας και μπορώ να χαρακτηριστώ προκατελημένος αν και πάντα έχω υπάρξει αντικειμενικός.

Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα όμως….καταρχήν από πού και ως που άτομα που δεν έχουν διαβάσει καν το εν λόγο άρθρο έχουν άποψη??? Επειδή ο κολλητός διάβαζε χτες το πρωί στη τουαλέτα το τελευταίο 0-300 και ήταν δυσκοίλιος μεταφέροντας τα γραφόμενα….προφανώς όπως το συμφέρουν (τις περισσότερες φορές πιο πικάντικα από ότι είναι) έχουμε ξαφνικά άποψη???? Sorry αλλά αυτό δεν είναι άποψη είναι συζήτηση καφετέριας, την ίδια δηλαδή που κατά τη γνώμη πολλών κάνουν τα Ελληνικά περιοδικά, δηλαδή με άλλα λόγια μη τεκμηριωμένη άποψη!

Δηλαδή τι από όσα γράφονται δεν είναι αληθές? Ο ψεκασμός είναι καλός? Το Dorso δεν είναι βαρυ? Ο ψεκασμός μάλλον είναι ο χειρότερος της κατηγορίας και κατά τη γνώμη μου 20kg πάνω από το Ducati Hypermotard είναι νούμερο! Όσον αφορά τα άλογα μη παραμυθιάζεστε…μπορεί να βγάζει την ίδια ιπποδύναμη με μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού αλλά το κάνει 3000rpm πιο ψηλά, Ενδιαφέρον παρουσιάζουν όμως και τα σχόλια ορισμένων ότι αν αλλάξεις εξάτμιση θα είναι πιο ελαφρύ, αν αλλάξεις πίσω αμορτισέρ θα είναι ακόμα πιο γαμηστερονικό κτλ. Αν αλλάξεις εξάτμιση και στο Hypermotard θα ελαφρώσει και αυτό με τη σειρά του άσε που αν αλλάξεις τελικά και αμορτισέρ αυτόματα σημαίνει ότι το Dorso δεν στοιχίζει €8760 (€700 ολόκληρα euroυλάκια πάνω από το Shiver by the way) αλλά πάνω από €10000…value for money είπατε???

Είμαι ο τελευταίος που θα πω ότι το Aprilia Dorsoduro είναι κακή μοτοσικλέτα αλλά είμαι ο πρώτος που τα φωνάξει ότι δεν είναι για κανένα λόγο κάτι καλύτερο από άλλες μοτοσικλέτες που κυκλοφορούν εκεί έξω. Βγάλτε και εσείς το συναίσθημα από τη μέση και θα το δείτε και μόνοι σας….εσείς δηλαδή που το έχετε και είστε ευχαριστημένοι όχι αυτοί που πέταξαν €8760 και τα κάρτερ είχαν πόρους και χάνανε λάδια στα 300km, που η κινέζικη μίζα τους έλιωσε, που το έπλυναν ή οδήγησαν σε βροχή και δεν έπαιρνε μπροστά που…που…που…

Πάντα φιλικά
Argi
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 03, 2008, 11:09:04 πμ από NitroArgi »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης