0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Drakos

Test του Moto για το Dorsoduro
« - : Νοέμβριος 18, 2008, 09:11:20 μμ »
Το τρέχον τεύχος του Moto έχει ένα τεστ του Ντουρουντούρου.
Μου λείπει η τελευταία σελίδα με τους πίνακες,θα την ανεβάσω αύριο γιατί δεν πρόκαμα να την σαρώσω σήμερα.
Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται με μεγαλύτερη ανάλυση εάν τις σώσετε στον υπολογιστή σας.









« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2008, 11:05:17 μμ από powerphot »



*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 18, 2008, 10:43:03 μμ »
Μολις τωρα συνηδειτοποίησα το ποσο βαρυ ειναι!Ειλικρινα το θεωρουσα πιο ελαφρυ,214 κιλα σαν πολλα να ειναι! Ζυγιζει 9 κιλα λιγοτερα απο ενα tdm. Στο ματι παντως φαινεται πολυ ελαφρυτερο.
Μονο αυτοι οι ντουκατακιδες τελικα καταφερνουν να κρατανε το βαρος χαμηλα,βλεπε 696 160 Κιλα!!!
Drakos  :kalo:

*

AKIS KARDITSA

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 18, 2008, 10:53:53 μμ »
Μολις τωρα συνηδειτοποίησα το ποσο βαρυ ειναι!Ειλικρινα το θεωρουσα πιο ελαφρυ,214 κιλα σαν πολλα να ειναι! Ζυγιζει 9 κιλα λιγοτερα απο ενα tdm. Στο ματι παντως φαινεται πολυ ελαφρυτερο.
Μονο αυτοι οι ντουκατακιδες τελικα καταφερνουν να κρατανε το βαρος χαμηλα,βλεπε 696 160 Κιλα!!!
Drakos  :kalo:


λογικά θα εννοεί γεμάτο.....186 ειναι αν δεν κάνω λάθος άδειο.... ;)

*

komis

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 18, 2008, 10:55:50 μμ »
ετσι ακριβως ειναι

*

Drakos

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 18, 2008, 11:00:06 μμ »
Ναί αλλά δεν έχει καμία σχέση όμως το Duruduru με το Monster...
Άλλη κατηγορία.

Αν θες σύγκριση,το Hypermotard 1100 ζυγίζει :

Weight* 179 kg / 395 lbs

*= The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
*Fuel tank capacity : 12,4 L

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2008, 11:05:02 μμ από Drakos »

*

Drakos

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 18, 2008, 11:17:02 μμ »
Να όμως και τα 160 κιλά του 696....    :thnk:

Weight * : 161Kg / 355lbs

* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
Fuel tank capacity : 15 L (of which 3,5 L reserve)

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 18, 2008, 11:47:16 μμ »
Ναί αλλά δεν έχει καμία σχέση όμως το Duruduru με το Monster...
Άλλη κατηγορία.

Αν θες σύγκριση,το Hypermotard 1100 ζυγίζει :

Weight* 179 kg / 395 lbs

*= The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.
*Fuel tank capacity : 12,4 L

 :bye:
Ακομα και ετσι ,δλδ στεγνο το ντουρουντουρου ειναι Dry weight:  186 kg χωρίς να δηλώνει τι ειναι dry!Δηλαδη 7 κιλα απο ενα μηχανακι που ειναι και 350cc παραπανω!
Η λυση της μη χρησης ψυγειου εχει οπως φαινεται πολυ μεγαλο advantage στο θεμα του βαρους τουλαχιστον.
Αρα ου ντουκατακιδες οσο και αν το θελουμε ή οχι ειναι μανουλες σε αυτον το τομεα! :bye:

*

george_grat

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 19, 2008, 12:01:52 πμ »
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού. Τοτε είσαι καλά, κάτι δηλαδή όπως έχω κάνει εγώ ΜΟΥΥΑΑΑΑΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑ :kalo:

*

Drakos

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 19, 2008, 08:54:06 πμ »
Η τελευταία σελίδα.   :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 19, 2008, 12:04:55 μμ »
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού.

Γιώργο έχεις ζυγίσει την μαμά εξάτμιση;

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 19, 2008, 12:55:10 μμ »
Αν εχει τους καταλυτες μεσα στην εξατμιση θα γλυτωσεις αρκετο βαρος και επισης ο συνεπιβατης δεν θα ειναι τοσο "θερμόκωλος" :P :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 19, 2008, 01:15:55 μμ »
Αν εχει τους καταλυτες μεσα στην εξατμιση θα γλυτωσεις αρκετο βαρος και επισης ο συνεπιβατης δεν θα ειναι τοσο "θερμόκωλος" :P :tez:

Aν είναι όπως του shiver (πιθανότατα) ο καταλύτης είναι στο Υ.

*

snakeoff

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 19, 2008, 03:10:51 μμ »

Νομίζω ότι ο καταλύτης είναι στο (1)
Γενικά το τεστ καλό είναι.... Το μηχανάκι σίγουρα κόβει ανάσες με την εμφάνιση του και σίγουρα επίσης δεν είναι και καθαρό super moto. Παρόλα αυτά η οδήγηση του είναι απόλαυση οι τρείς χαρτογραφήσεις του είναι πολύ χρήσιμες (αλλάζω συνέχεια ανάμεσα σε S και Τ) και όντως αν μπορούσα να διορθώσω κάτι επάνω του θα ήταν τα κιλά του.
Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο τύπος έβγαλε 130Κμ μέχρι την ρεζέρβα.
Δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 105Κμ και με οδήγηση υπερήλικα ταρίφα με LADA  :psdof:
Φυσιολογικά στα 85Κμ ανάβει λαμπάκι.  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

*

rospi

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 19, 2008, 04:31:11 μμ »
νομίζω ότι τι θάψανε  :psdof:τι παπαρούνες είναι αφtes :psdof:δεν είναι motard έμενα δεν μου φαίνεται για κάτι άλλο και όσο άφορα της επίδοσις πρέπει να είναι πιο γρήγορο απο hyper :thnk: :bigun: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol: :kol:

*

komis

Απ: Test του Moto για το Dorsoduro
« Απάντηση #14 - : Νοέμβριος 19, 2008, 05:35:54 μμ »

Νομίζω ότι ο καταλύτης είναι στο (1)
Γενικά το τεστ καλό είναι.... Το μηχανάκι σίγουρα κόβει ανάσες με την εμφάνιση του και σίγουρα επίσης δεν είναι και καθαρό super moto. Παρόλα αυτά η οδήγηση του είναι απόλαυση οι τρείς χαρτογραφήσεις του είναι πολύ χρήσιμες (αλλάζω συνέχεια ανάμεσα σε S και Τ) και όντως αν μπορούσα να διορθώσω κάτι επάνω του θα ήταν τα κιλά του.
Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο τύπος έβγαλε 130Κμ μέχρι την ρεζέρβα.
Δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 105Κμ και με οδήγηση υπερήλικα ταρίφα με LADA  :psdof:
Φυσιολογικά στα 85Κμ ανάβει λαμπάκι.  :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

συμφωνω μαζι σου

να πω επισης οτι με γεματο ντεποζιτο εχω βγαλει 147 χιλιομετρα και μετα εμεινα - ευτυχως ηταν ακτιβως απεναντι ( μεσογειων ) βενζιναδικο - το dorso καιει πιο λιγο στο sport παρα στο touring μη σας μπερδευει το προγραμμα - καντε και δοκιμη μονοι σας με την στιγμιαια και μεση καταναλωση και θα το εξακριβωσετε  :D

το βαρος διορθωνεται αλλαζοντας το θεοβαρο ανοξειδωτο ταψι που εχει για εξατμηση - συν της αλλης κερδιζεις και απαγωγη θερμοτητας και δεν θα σου κανει παραπονα η γυναικα γιατι τσουρουφλαει ο πισινος της  :P -  αλλαζοντας ζαντες μιας και η συγκριση που εγινε με ΚΤΜ δεν ειναι δικαιη γιατι τα περισσοτερα ΚΤΜ φορανε marchesini - απο την αλλη θα μου πεις μα καλα περνω καινουργια μηχανη θα κατσω να αλλαζω ζαντες εξατμησεις και αλλα ; οχι αλλα αν θες να μιλας για κιλα το κανεις - ολα διορθωνονται

αν προλαβω σημερα θα μετρησω ακριβως το βαρος της εξατμησης μιας και υπαρχει ηδη βγαλμενη μια και θα ποσταρω ακριβως τα κιλα για τους ενδιαφερομενους

αυτα...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης