0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μολις τωρα συνηδειτοποίησα το ποσο βαρυ ειναι!Ειλικρινα το θεωρουσα πιο ελαφρυ,214 κιλα σαν πολλα να ειναι! Ζυγιζει 9 κιλα λιγοτερα απο ενα tdm. Στο ματι παντως φαινεται πολυ ελαφρυτερο.Μονο αυτοι οι ντουκατακιδες τελικα καταφερνουν να κρατανε το βαρος χαμηλα,βλεπε 696 160 Κιλα!!!Drakos
Ναί αλλά δεν έχει καμία σχέση όμως το Duruduru με το Monster...Άλλη κατηγορία.Αν θες σύγκριση,το Hypermotard 1100 ζυγίζει :Weight* 179 kg / 395 lbs *= The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.*Fuel tank capacity : 12,4 L
Eαν αφαιρέσεις το καζανι που λεγεται εξατμιση εχεις ελαφρυνει αμέσως περιπου 10 κιλά + Carbon παντού.
Αν εχει τους καταλυτες μεσα στην εξατμιση θα γλυτωσεις αρκετο βαρος και επισης ο συνεπιβατης δεν θα ειναι τοσο "θερμόκωλος"
Νομίζω ότι ο καταλύτης είναι στο (1)Γενικά το τεστ καλό είναι.... Το μηχανάκι σίγουρα κόβει ανάσες με την εμφάνιση του και σίγουρα επίσης δεν είναι και καθαρό super moto. Παρόλα αυτά η οδήγηση του είναι απόλαυση οι τρείς χαρτογραφήσεις του είναι πολύ χρήσιμες (αλλάζω συνέχεια ανάμεσα σε S και Τ) και όντως αν μπορούσα να διορθώσω κάτι επάνω του θα ήταν τα κιλά του.Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο τύπος έβγαλε 130Κμ μέχρι την ρεζέρβα.Δεν έχω βγάλει ποτέ πάνω από 105Κμ και με οδήγηση υπερήλικα ταρίφα με LADA Φυσιολογικά στα 85Κμ ανάβει λαμπάκι.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι