APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Dorsoduro 750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 16, 2009, 11:57:26 πμ
-
Μια ενημέρωση για το Dorsoduro:
-
απο την πρώτη μέρα που είχα το μηχανάκι παραπονιόμουνα για τις ταχύτητες. Το μηχανάκι είχε πάει να με σκοτώσει κανα δυό φορές. Ακόμα και σήμερα μου έσπασε τα νεύρα.
όταν παρακάλεσα έναν φίλο μηχανικό να μου εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει μου έδειξε αυτά τα εξαρτήματα που είναι στις φωτογραφίες.....!
αμήν με το καλό να πέρνει μπρος η πAprilia....!
να σαι καλά powerphot.
εντιτ. είχα στείλει mail παλία στην απριλια παρακαλόντας τους να ψάξουν το συγκεκριμένο θέμα.
Μπράβο τους και πάλι.
-
απο την πρώτη μέρα που είχα το μηχανάκι παραπονιόμουνα για τις ταχύτητες. Το μηχανάκι είχε πάει να με σκοτώσει κανα δυό φορές. Ακόμα και σήμερα μου έσπασε τα νεύρα.
όταν παρακάλεσα έναν φίλο μηχανικό να μου εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει μου έδειξε αυτά τα εξαρτήματα που είναι στις φωτογραφίες.....!
αμήν με το καλό να πέρνει μπρος η πAprilia....!
να σαι καλά powerphot.
εντιτ. είχα στείλει mail παλία στην απριλια παρακαλόντας τους να ψάξουν το συγκεκριμένο θέμα.
Μπράβο τους και πάλι.
όχι powerphot, ApriliaBikers να λες :bye:
-
Ναι μεν μπραβο στην απριλια απο την μια ,αλλα απο την αλλη γιατι το χαλας στο τελος ενω ειμαστε ολοι ετοιμοι να δωσουμε συγχαρητηρια πετας ενα "σε περιπτωση σημαντικων διαφορων με τα ελατηρια του σχεδιου παρακαλουμε να αντικαταστησετε το ελατηριο με καινουριο" Βρε Κιαραταδες αφου θα λυθει να βγει το ελατηριο,κανε μια αναθεματισμενη ανακληση σε ολα να ειναι ολοι ευχαριστημενοι.Ουτε τα ορια ανοχων δεν εχουν δωσει. Ειναι κιαραταδες ή οχι,εμενα παντως δεν μου κανει για ανακληση αλλα ακριβως οπως τα λενε "τεχνικη πληροφορηση" :psdof:
-
Ειναι κιαραταδες ή οχι,εμενα παντως δεν μου κανει για ανακληση αλλα ακριβως οπως τα λενε "τεχνικη πληροφορηση" :psdof:
:ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Ωραια!!!!!,,το DORSO βγηκε ΜΑΡΤΙΟ του 2008 και το προβλημα το εντοπισαν ΝΟΕΜΒΡΗ του 2009!!!!!!
Αυτο ειναι που λενε ,,κατσε να κυκλοφορισει να δουμε τι θα βγαλει?!!!!!!!!! :mlk :mlk :mlk :mlk :mlk :mlk :bigun:
-
πριν πούμε τα ασχημα.. όπως σωστά αναφέρετε, ας μεινουμε ευτυχείς προς το παρόν στο οτι μάθαμε για αυτήν την ανακοίνωση και οι κατοιχοι θα ειναι ενήμεροι... Ετσι κι αλλιώς πλεουμε μόνοι μας, με καλή θέληση απο λίγους μηχανικούς και πολλά μέλη... ;) :bye:
-
πάντος το πρόβλημα μπορεί να λυθεί και με άλλο τρόπο παιδιά..
ο συμπλέκτης μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο κατά την εκκίνηση.
Όποτε τις βάζω καρφωτές κουμπώνουν σίγουρα ! :tez: :tez:
-
Εδώ και το link (http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/023-2009.pdf) απευθείας από την aprilia.
Για να μπορείτε και εσείς να διαβάζετε τα TECHNICAL BULLETIN, TECHNICAL COMMUNICATION ή ASSISTANCE BULLETIN, SERVICE BULLETIN από το http://www.serviceaprilia.com όπως πολύ εύκολα ανακάλυψα κάντε τα παρακάτω:
Αντιγράψτε τους παρακάτω συνδέσμους:
http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdf ή
http://www.serviceaprilia.com/public/com_service_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdf
στον browser που χρησιμοποιείτε και στη θέση των 3 κόκκινων x γράφετε τον αριθμό που θέλετε ενώ στο μονό x το έτος που θέλετε να ψάξετε (οι 3 αριθμοί γράφονται έτσι 001, 002, 003, ..., 023, ... και συνήθως δεν ξεπερνούν το 030 μέσα σε ένα έτος).
Παράδειγμα: http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/001-2009.pdf
Προσοχή!! Οι παραπάνω σύνδεσμοι αφορούν διαφορετικά πράγματα, δεν είναι ο ένας εναλλακτικός του άλλου οπότε θα πρέπει να τσεκάρετε και τους δύο.
Επίσης μπορείτε να αλλάξετε και γλώσσα εμφάνισης (δυστυχώς δεν έχω βρει τα ελληνικά) αλλάζοντας το en με it (για ιταλικά) de (για γερμανικά) es (για ισπανικά) ..
-
Νομίζω ότι ο κάθε νοήμον ανθρωπος καταλαβαίνει την διαφορά της ανακλησης απο τον τεχνικό έλεγχο...!
Εμένα μου αρκεί και μου περισσευει η κίνηση της απριλια.
και για τις κακές τις γλώσσες όταν κυκλοφορούσαμε με τα dd κανένας δεν μου είχε πεί ότι αντιμετώπιζε θέμα με τις ταχύτητες....!
Αλλά να μου πεις ελλάδα ήμαστε βρηκαμε παπα να θάψουμε δυο τρείς.
-
Εδώ και το link (http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/023-2009.pdf) απευθείας από την aprilia.
Για να μπορείτε και εσείς να διαβάζετε τα TECHNICAL BULLETIN, TECHNICAL COMMUNICATION ή ASSISTANCE BULLETIN, SERVICE BULLETIN από το http://www.serviceaprilia.com όπως πολύ εύκολα ανακάλυψα κάντε τα παρακάτω:
Αντιγράψτε τους παρακάτω συνδέσμους:
http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdf ή
http://www.serviceaprilia.com/public/com_service_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdf
στον browser που χρησιμοποιείτε και στη θέση των 3 κόκκινων x γράφετε τον αριθμό που θέλετε ενώ στο μονό x το έτος που θέλετε να ψάξετε (οι 3 αριθμοί γράφονται έτσι 001, 002, 003, ..., 023, ... και συνήθως δεν ξεπερνούν το 030 μέσα σε ένα έτος).
Παράδειγμα: http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/001-2009.pdf
Προσοχή!! Οι παραπάνω σύνδεσμοι αφορούν διαφορετικά πράγματα, δεν είναι ο ένας εναλλακτικός του άλλου οπότε θα πρέπει να τσεκάρετε και τους δύο.
Επίσης μπορείτε να αλλάξετε και γλώσσα εμφάνισης (δυστυχώς δεν έχω βρει τα ελληνικά) αλλάζοντας το en με it (για ιταλικά) de (για γερμανικά) es (για ισπανικά) ..
Ωραίος! :kalo:
Μόλις βρήκα και τα ελληνικά, είναι el
Π.χ. http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/el/001-2009.pdf
-
Νομίζω ότι ο κάθε νοήμον ανθρωπος καταλαβαίνει την διαφορά της ανακλησης απο τον τεχνικό έλεγχο...!
Εμένα μου αρκεί και μου περισσευει η κίνηση της απριλια.
και για τις κακές τις γλώσσες όταν κυκλοφορούσαμε με τα dd κανένας δεν μου είχε πεί ότι αντιμετώπιζε θέμα με τις ταχύτητες....!
Αλλά να μου πεις ελλάδα ήμαστε βρηκαμε παπα να θάψουμε δυο τρείς.
η τεχνική πληροφόρηση και όχι έλεγχος οπως λές έχει όντως διαφορά με την ανάκληση, κ επειδή αυτός που έγραψε για την μη κατανόηση της διαφοράς μεταξύ της έννοιας των δύο όρων και όχι της ετυμολογίας τους, τυχαίνει να είναι νοήμων άνθρωπος κ να γράφει αρκετο καιρό εδώ μέσα, εν αντιθέσει με πολλούς άλλους. έχεις καταλάβει ποια είναι η ουσία του προβλήματος ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις?ρωτάω επειδή είσαι νοήμων προφανώς.
το ερωτημα είναι οτι εφόσον εντόπισαν το ελάττωμα για ποιό λόγο δεν κάνουν ανάκληση σε όλα. αυτή είναι η εύλογη απορία.
μη τρεχεις να την πέσεις σε κάποιον για την νοημοσύνη του, δεν κάνουμε τεστ IQ και αν θελαμε ετυμολογική ανάλυση θα απευθυνόμασταν σε γλωσσολόγο.
αντε ξανά ....παλι τα ίδια θα λέμε. ΌΛΟΙ μηχανές έχουμε κ θελουμε να κάνουμε χιλιόμετρα με τις μηχανές μας. απλό. αυτή είναι η ουσία, όλα τα άλλα είναι περιττά.
το καλό ειναι πως μαθαίνονται έστω κ οι τεχνικές πληροφορήσεις μέσα σε χωρους οπως αυτόν που φιλοξενήσαι κ εσυ κ εγω κ γράφουμε εκ του ασφαλούς πίσω απο τα πληκτρολόγια μας. ;)
καλή η κίνηση της εταιρείας, καλό που το μάθαμε, θα μπορούσε να είναι κ καλύτερη εφόσον εχει να κάνει με την ασφάλεια των αναβατών. εν ολίγοις αυτή είναι η περίληψη του προβλήματος που έθεσε ο όχι κ τόσο νοήμων όπως τον χαρακτήρισες. ;)
-
η τεχνική πληροφόρηση και όχι έλεγχος οπως λές έχει όντως διαφορά με την ανάκληση, κ επειδή αυτός που έγραψε για την μη κατανόηση της διαφοράς μεταξύ της έννοιας των δύο όρων και όχι της ετυμολογίας τους, τυχαίνει να είναι νοήμων άνθρωπος κ να γράφει αρκετο καιρό εδώ μέσα, εν αντιθέσει με πολλούς άλλους. έχεις καταλάβει ποια είναι η ουσία του προβλήματος ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις?ρωτάω επειδή είσαι νοήμων προφανώς.
το ερωτημα είναι οτι εφόσον εντόπισαν το ελάττωμα για ποιό λόγο δεν κάνουν ανάκληση σε όλα. αυτή είναι η εύλογη απορία.
μη τρεχεις να την πέσεις σε κάποιον για την νοημοσύνη του, δεν κάνουμε τεστ IQ και αν θελαμε ετυμολογική ανάλυση θα απευθυνόμασταν σε γλωσσολόγο.
αντε ξανά ....παλι τα ίδια θα λέμε. ΌΛΟΙ μηχανές έχουμε κ θελουμε να κάνουμε χιλιόμετρα με τις μηχανές μας. απλό. αυτή είναι η ουσία, όλα τα άλλα είναι περιττά.
το καλό ειναι πως μαθαίνονται έστω κ οι τεχνικές πληροφορήσεις μέσα σε χωρους οπως αυτόν που φιλοξενήσαι κ εσυ κ εγω κ γράφουμε εκ του ασφαλούς πίσω απο τα πληκτρολόγια μας. ;)
καλή η κίνηση της εταιρείας, καλό που το μάθαμε, θα μπορούσε να είναι κ καλύτερη εφόσον εχει να κάνει με την ασφάλεια των αναβατών. εν ολίγοις αυτή είναι η περίληψη του προβλήματος που έθεσε ο όχι κ τόσο νοήμων όπως τον χαρακτήρισες. ;)
Ακριβως ...ετσι !! :kalo:
-
Τελικα σημερα πηγε συνεργιο για να δει το κιβωτιο, γιατι ειχα και 'γω προβλημα και μου λεει θα σε παρω τηλ να σου πω.
ΟΚ του λεω και πραγματι λιγο μετα με περνει και μου λεει,
Τελικα εχουν οντως προβλημα τα ελατηρια και εστειλε φωτος στην Aprilia για να δουμε αν ειναι μες στην εγγυηση.
Και ρωτω, οσοι τα αλλαξαν, πληρωσαν τιποτα? τι τους ειπαν? μη πιαστω κοροιδο, γι'αυτο ρωταω... :srry:
-
Τελικα σημερα πηγε συνεργιο για να δει το κιβωτιο, γιατι ειχα και 'γω προβλημα και μου λεει θα σε παρω τηλ να σου πω.
ΟΚ του λεω και πραγματι λιγο μετα με περνει και μου λεει,
Τελικα εχουν οντως προβλημα τα ελατηρια και εστειλε φωτος στην Aprilia για να δουμε αν ειναι μες στην εγγυηση.
Και ρωτω, οσοι τα αλλαξαν, πληρωσαν τιποτα? τι τους ειπαν? μη πιαστω κοροιδο, γι'αυτο ρωταω... :srry:
αν εισαι μέσα στην εγγύηση δεν πληρωνεις τιποτα. απο οτι βλεπω εισαι. μοντέλο 08 δεν ειναι το dorso σου?
εγώ οτι εχω αλλάξει , εντός εγγύησης εννοείται , το άλλαξα χωρίς να πληρώσω κάτι. :bye:
-
Aνακληση γινεται οταν υπεσερχετε ο παραγων "τραυματισμος"...............Και μαλιστα, ολες οι ανακλησεις, μπορουν να γινουν και μετα το περας της εγγυησης.............
-
Απο που προκυπτει αυτο ? :thnk:
Οτι δηλαδη μονο αν υπαρχει τραυματισμος γινεται ανακληση?Κατι διακοπτες που εχουν ανακληθει κατα καιρους γιατι ανεκληθησαν,τους ειχε χτυπησει το ρευμα? :P
Οσο για το οτι γινονται και μετα το περας της εγγυησης αυτο ειναι αληθες και μαλιστα προσφατο παραδειγμα η ανακληση για την αναρτηση των TW,εδω κοντευουν να εξαφανιστουν αλλα οι αλλοι εκαναν ανακληση,νωρις το θυμηθηκαν! :P
-
καλά .
εγώ παιδιά ξέρω ότι ανάκληση σημαίνει ότι μία εταιρία ξέρει ακριβώς τι γίνεται . αυτό σημαίνει ότι μπορεί να καλέσει πίσω με ακρίβεια τα ελατωματικά προιοντα της προκειμένου να γίνει ότι είναι να γίνει. είναι τόσο συγκεκριμένη δε αυτη η γνώση ώστε μπορούν να καλούν και συγκεκριμένες γραμμές παραγωγής.
τεχνικός ελεγχος σημαίνει ότι δεν ξέρει μία εταιρία τι γίνεται ή ποια είναι τα προβληματικά προιόντα.
καλεί λοιπόν τους πελάτες τους να κάνουν έλεγχο και στην περιπτωση που όντως βρεθεί κατι ελατωματικό προχωράει στις διαδικασίες.
ανάκληση δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει όταν οι ιδιοι οι κατοχοι της συγκεκριμένης μηχανής όωπς και δύο συνεργιαδες που ξέρω δεν ξέραν τπτ για το πρόβλημα.
αυτό λοιπόν νομίζω ότι είναι πασιφανες. απο εκεί και στο εξής για εμένα μπράβο και πάλι στην απρίλια που προχώρησε σε αυτην την ενέργεια .
τα υπολοιπα είναι γνωστές ελληνικές μαλακίες του στυλ αμα η γιαγιά μου είχε ροδάκια θα ήταν ....
-
Τελικα σημερα πηγε συνεργιο για να δει το κιβωτιο, γιατι ειχα και 'γω προβλημα και μου λεει θα σε παρω τηλ να σου πω.
ΟΚ του λεω και πραγματι λιγο μετα με περνει και μου λεει,
Τελικα εχουν οντως προβλημα τα ελατηρια και εστειλε φωτος στην Aprilia για να δουμε αν ειναι μες στην εγγυηση.
Και ρωτω, οσοι τα αλλαξαν, πληρωσαν τιποτα? τι τους ειπαν? μη πιαστω κοροιδο, γι'αυτο ρωταω... :srry:
Λοιπον παιδεια περασαν 2 μερες και δεν με εχει παρει τηλ. Τι να κανω?
Ετσι μου ερχετε να παω εκει και να τους ξεχεσω :psdof:.
Anyway θα παω εγω απο κει μου φαινετε, να δω τι θα κανω.
Κανενα καλο μαστορα εσεις γνωριζετε να μου πειτε?
-
Φίλε Murdok μάστορας και καλός δεν υπάρχει...
Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλους τους μάστορες και ο καθένας είναι χειρότερος από τον άλλο. Είναι να μη σου κάτσει. Εγώ πήγα σε ένα "μάστορα" τελευταία φορά για να αντικαταστήσω τις τρόμπες φρένου και συμπλέκτη με αυτές από Tuono και κατέληξε να μου κάνει μεγαλύτερη ζημιά απ'ότι καλό (δεν έσφιξε γερά το παξιμάδι στην αριστερή δαγκάνα, χύθηκαν υγρά, και άργησα να το πάρω χαμπάρι με ότι αυτό συνεπάγεται).
Και προς Θεού ΜΗΝ ΑΦΉΝΕΤΕ ΤΑ ΜΗΧΑΝΆΚΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ, ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΑΝ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ...
Αυτά τα ολίγα και συγνώμη για τα κεφαλαία, αλλά αυτή ήταν και η τελευταία φορά που το πήγα σε συνεργείο. Ακόμα και για το service των 10000Km ο καθένας τους έχει δική του λίστα με εξαρτήματα που πρέπει να αλλαχτούν. Οπότε πήρα τα λάδια και φίλτρα μόνος μου και θα κάτσω το ΣΚ να τα αλλάξω...
-
Εγώ που νόμιζα ότι κάτι δεν πάει καλά (χρησιμοποιούσα δύο δάχτυλα στη μανέτα και ένιωθα ένα κόλλημα καθώς ανέβαζα ταχύτητες. Όταν χρησιμοποιούσα όλα τα δάχτυλα και τερμάτιζα τη μανέτα ήταν ΟΚ αλλά δεν πετύχαινα και τέλεια αλλαγή έτσι... :srry:) είπα να ρυθμίσω λίγο τη μανέτα μπας και γίνει τίποτα..
ΘΑΥΜΑ.... :ohmy: :h1:
Μεγάλωσα τη διαδρομή (απομάκρυνα περισσότερο τη μανέτα από το grip) και άλλαξε εντελώς η αίσθηση και η λειτουργία. Ούτε τα ανεβάσματα παρουσίαζουν πλέον το παραμικρό κόλλημα ούτε η άφεση του συμπλέκτη είναι νευρική και απότομη. Δεν το περίμενα ότι μπορεί να φταίει αυτό και ότι ήθελε μια απλή ρύθμιση.. Έφθασα σε σημείο να σκέφτομαι ότι τα ακριβά λάδια που έβαλα στο πρώτο service (silkolene pro 4) δεν μαλάκωσαν καθόλου το κιβώτιο και ότι κάτι άλλο συμβαίνει.. Κι όμως ήταν τόσο απλό.
ΥΓ. Έχω αλλάξει τις μανέτες με αυτές από τα αξεσουάρ (DPM Race) οι οποίες έχουν καλύτερη αίσθηση και περισσότερες ρυθμίσεις αλλά δεν νομίζω ότι παίζει κάποιο σημαντικό ρόλο σε σχέση με όποιον έχει κρατήσει τις μαμίσιες. Όποτε ψάξτε το κι εσείς λιγάκι έτσι, μπας και λυθεί το πρόβλημα.
-
οταν πηρα το dorso εκανα κι εγω το λαθος να ρυθμισω τις μανετες κοντα στο γκριπ . επειδη το κιβωτιο ηταν καινουργιο δεν εβρισκο νεκρα παρα μονο με κλωτσια απο δευτερα.....ετσι λοιπον το εψαξα και ρυθμισα τη μανετα μακρια,και ολα σιγα σιγα λυθηκαν....
με ενοχλει βεβαια οτι πρεπει να εχω τη μανετα μακρια αλλα οκ δεν θα παιθανουμε κιολας
-
Δεν ξερω ρε παιδεια... εμενα μου ειπε παντως οτι εχουν προβλημα τα ελατηρια.
Απο την Δευτερα περιμενω να ερθουν τα :oops κ@λ@ελατηρια και οχι τιποτα αλλο αλλα το μηχανακι ειναι στο συνεργειο και καθετε :rant1:
τι :dvl! απο που ερχονται... :mlk
-
γειά σας παιδάκια :D έχω μια ερώτηση αν ξέρει κάποιος ας μου απαντήσει:
πως σβήνει το κλειδάκι που εμφανίζεται στην οθόνη του DORSODURO όταν αυτό
χρειάζεται service?
-
Πήγαινε σένα συνεργείο να στο σβήσουν.Βάζουν κάποιο κωδικό και φεύγει.Κι εγώ αυτό κάνω.
Όσον αφορά το συμπλέκτη, αλλάξτε την τρόμπα με κάποια της προκοπής (βλέπε Tuono) και θα βρείτε την υγειά σας :kalo:
-
καλά σίγουρα σε συνεργείο ξέρουν και το σβήνουν.
απλά επειδή τελευταία δεν εμπιστέυομαι κανένα και ειδικά για ψιλοδουλειές(λάδια-φίλτρα-μπουζί)
και δε πάω σε συνεργεία ήθελα να μάθω τον τρόπο που σβήνει :)
-
Μπες από το menu στο DIAGNOSIS (αν θυμάμαι καλά ο κωδικός είναι 98789, αλλιώς πες μου να ψαξω που τον έχω σημειώσει) και εκει θα βρεις επιλογή για reset στο service.
-
με αυτον τον κωδικο με βαζει σε ενα μενου που εχει διαφορα (reset coupon,reset errors και κατι αλλα) αλλα δεν εχει επιλογη για reset service.
σε ευχαριστω πολυ παντως!!!! :D
-
με αυτον τον κωδικο με βαζει σε ενα μενου που εχει διαφορα (reset coupon,reset errors και κατι αλλα) αλλα δεν εχει επιλογη για reset service.
σε ευχαριστω πολυ παντως!!!! :D
To reset coupon είναι για το service.
-
ειχες δικιο!απλα δε ξερω το λογο που χρειαστηκε να κανω 3 φορες restart με το κλειδι για να φυγει το μυνημα και νομιζα οτι υπαρχει και καποιος αλλος κωδικος!σε ευχαριστω πολυ παντως! :D :D
-
καλημερα παλικαρια σε ολους
σχετικα με το θεμα για το κιβωτιο ταχυτητων εχω μια σχετικη ερωτιση και παρακαλω αν εχετε καποια γνωση να με βοηθησετε
ειμαι ευτυχης και περιφανος κατοχος dorso εδω και δεκα μερες
απο την πρωτη στιγμη το καμαρι μου ειχε προβλημα με τις ταχυτιτες σκληρο σασμαν δεν βρησκω ευκολα την νεκρα κλπ
δοκιμασα ρυθμηση συμπλεκτη χωρις τιποτα το ιδιαιτερο να αλλαξει
διαβασα την ανακοινωση της aprilia και προβληματιστηκα αρκετα
επειδη με τα μαστορια δεν τα παω καλα και προσπαθω τα περισσοτερα να τα φτιαχνω μονος μου ρωτω αν μπορω με την βοηθεια σας να κανω κατι
ευχαριστω πολυ
βασιλης
-
Αν ισχύει η εγγύηση, καλύτερα μην το σκαλίσεις μόνος σου, μπορεί να μπλέξεις χειρότερα.
Καλώς όρισες στο φόρουμ. :bye: :bye:
-
καλησπερα φιλε tasman
το dorso μου ειναι καινουργιο το πηρα στης 10/3/10
ισχύει η εγγύηση
απλα δεν εμπιστευομαι ευκολα κανενα μαστορα γιατι ειμαι του χωρου κ ξερω καλα πωσ δουλευουν πανω στισ περιουσιεσ μας
εχεισ καποιον γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο?
ευχαριστω πολυ
-
10ημερων μηχανακι ειναι πολυ καινουριο για να λες οτι εχει καποιο θεμα με σασμαν.αποψη μου παντα ε,γιατι και στα 2 απριλια που πηραμε απο καινουρια ειχαν ενα θεμα μεχρι να στρωθουν.οποτε περα απο την οδηγια ισως δεν εχει καποιο προβλημα το δικο σου
-
καλησπερα φιλε tasman
το dorso μου ειναι καινουργιο το πηρα στης 10/3/10
ισχύει η εγγύηση
απλα δεν εμπιστευομαι ευκολα κανενα μαστορα γιατι ειμαι του χωρου κ ξερω καλα πωσ δουλευουν πανω στισ περιουσιεσ μας
εχεισ καποιον γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο?
ευχαριστω πολυ
Προσωπικά, το πηγαίνω στον Αρμακόλα και είμαι ευχαριστημένος. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα είσαι και εσύ ευχαριστημένος αν πας σε αυτόν. Ψάξε στο φόρουμ, θα βρεις αρκετές πληροφορίες για συνεργεία (και καλές και κακές).
Πάντως, αυτό που λέει ο sinister ισχύει. Είσαι σίγουρος ότι έχεις κάποιο πρόβλημα ή μπορεί να φταίει ότι το σασμάν είναι άστρωτο;
-
Παιδιά θέλω να σας κάνω μια ερώτηση κατόχους dorsoduro-shiver περισσότερο.
Έχει τύχει σε κάποιον από εσάς να χρειαστεί το μηχανάκι ρίθμιση βαλβιδών?και αν ναι στα πόσσα χιλιόμετρα περίπου?Ρωτάω γιατί έχω κάνει περίπου 10000 και κάτι και ακούω ένα μικρό θόρυβο που μοιάζει με βαλβίδες
(βέβαια με την γκαντεμιά που με δέρνει παίζει να έχει βαρέσει και μπιέλα) :P
Υ.Γ μην μου πείτε να το πάω συνεργείο και να μου πούνε εκεί τι έχει και αν έχει κάτι,θέλω πριν το πάω
να μου πει κάποιος αν ξέρει οτιδήποτε η αν του έχει τύχει
Ευχαριστώ παίδες εκ των προτέρων ;)
-
Καλημερα!!! βαλβιδες στα 10000 δεν νομιζω.... λογικα θα ακους αυτο που εχουν παρουσιασει πολλα dorso οπως και εμενα!!
ειναι ενα γραναζι μεσα στο μοτερ το οποιο περνει μποσικο και ακους αυτο τον σπαστικο θορυβο σαν να βαρανε βαλβιδες!!! το καλυπτει και η εγγυηση ... οποτε καλο θα ηταν να πας και να στο φτιαξουν!!!! :ohyes:
:bye:
-
εννοείς ένα γρανάζι που λείτουργει σαν τεντωτήρας για την καδένα?
-
δεν ειμαι 100% σιγουρος για αυτο που λες...
μου ειχε πει παντως οτι ειναι καπου και εχει επαφει με την καδενα!!!
-
οκ καταλαβα περιπου! σε ευχαριστω πολυ φιλε μου !! :D
-
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα.
Ειμαι κάτοχος ενός dorsoduro 750 με 4.000 km.
Είχα το ίδιο πρόβλημα κ δυστυχώς δεν ήταν τα ελατήρια της καμπάνας! (γνωρίζω τι είναι απλά περιμένω)
To μηχανάκι αυτή τη στιγμή που γράφω είναι στην αντιπροσωπεία κ λυμένο.
Θα περιμένω έως την επισκευή του από τον αντιπρόσωπο (ευτυχώς που έχω άλλο έναν χρόνο εγγύηση)
και μετά αφού θα έχω τη πλήρη διάγνωση και επίλυση του προβλήματος, θα κάνω ένα νέο πόστ για να ξέρετε και οι ίδιοι.
STAY TUNED