0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
απο την πρώτη μέρα που είχα το μηχανάκι παραπονιόμουνα για τις ταχύτητες. Το μηχανάκι είχε πάει να με σκοτώσει κανα δυό φορές. Ακόμα και σήμερα μου έσπασε τα νεύρα.όταν παρακάλεσα έναν φίλο μηχανικό να μου εξηγήσει τι μπορεί να συμβαίνει μου έδειξε αυτά τα εξαρτήματα που είναι στις φωτογραφίες.....!αμήν με το καλό να πέρνει μπρος η πAprilia....!να σαι καλά powerphot.εντιτ. είχα στείλει mail παλία στην απριλια παρακαλόντας τους να ψάξουν το συγκεκριμένο θέμα.Μπράβο τους και πάλι.
Ειναι κιαραταδες ή οχι,εμενα παντως δεν μου κανει για ανακληση αλλα ακριβως οπως τα λενε "τεχνικη πληροφορηση"
Εδώ και το link απευθείας από την aprilia.Για να μπορείτε και εσείς να διαβάζετε τα TECHNICAL BULLETIN, TECHNICAL COMMUNICATION ή ASSISTANCE BULLETIN, SERVICE BULLETIN από το http://www.serviceaprilia.com όπως πολύ εύκολα ανακάλυψα κάντε τα παρακάτω:Αντιγράψτε τους παρακάτω συνδέσμους: http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdf ή http://www.serviceaprilia.com/public/com_service_/comuAprilia/Common/en/xxx-200x.pdfστον browser που χρησιμοποιείτε και στη θέση των 3 κόκκινων x γράφετε τον αριθμό που θέλετε ενώ στο μονό x το έτος που θέλετε να ψάξετε (οι 3 αριθμοί γράφονται έτσι 001, 002, 003, ..., 023, ... και συνήθως δεν ξεπερνούν το 030 μέσα σε ένα έτος).Παράδειγμα: http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/001-2009.pdfΠροσοχή!! Οι παραπάνω σύνδεσμοι αφορούν διαφορετικά πράγματα, δεν είναι ο ένας εναλλακτικός του άλλου οπότε θα πρέπει να τσεκάρετε και τους δύο.Επίσης μπορείτε να αλλάξετε και γλώσσα εμφάνισης (δυστυχώς δεν έχω βρει τα ελληνικά) αλλάζοντας το en με it (για ιταλικά) de (για γερμανικά) es (για ισπανικά) ..
Νομίζω ότι ο κάθε νοήμον ανθρωπος καταλαβαίνει την διαφορά της ανακλησης απο τον τεχνικό έλεγχο...!Εμένα μου αρκεί και μου περισσευει η κίνηση της απριλια.και για τις κακές τις γλώσσες όταν κυκλοφορούσαμε με τα dd κανένας δεν μου είχε πεί ότι αντιμετώπιζε θέμα με τις ταχύτητες....!Αλλά να μου πεις ελλάδα ήμαστε βρηκαμε παπα να θάψουμε δυο τρείς.
η τεχνική πληροφόρηση και όχι έλεγχος οπως λές έχει όντως διαφορά με την ανάκληση, κ επειδή αυτός που έγραψε για την μη κατανόηση της διαφοράς μεταξύ της έννοιας των δύο όρων και όχι της ετυμολογίας τους, τυχαίνει να είναι νοήμων άνθρωπος κ να γράφει αρκετο καιρό εδώ μέσα, εν αντιθέσει με πολλούς άλλους. έχεις καταλάβει ποια είναι η ουσία του προβλήματος ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις?ρωτάω επειδή είσαι νοήμων προφανώς.το ερωτημα είναι οτι εφόσον εντόπισαν το ελάττωμα για ποιό λόγο δεν κάνουν ανάκληση σε όλα. αυτή είναι η εύλογη απορία.μη τρεχεις να την πέσεις σε κάποιον για την νοημοσύνη του, δεν κάνουμε τεστ IQ και αν θελαμε ετυμολογική ανάλυση θα απευθυνόμασταν σε γλωσσολόγο. αντε ξανά ....παλι τα ίδια θα λέμε. ΌΛΟΙ μηχανές έχουμε κ θελουμε να κάνουμε χιλιόμετρα με τις μηχανές μας. απλό. αυτή είναι η ουσία, όλα τα άλλα είναι περιττά.το καλό ειναι πως μαθαίνονται έστω κ οι τεχνικές πληροφορήσεις μέσα σε χωρους οπως αυτόν που φιλοξενήσαι κ εσυ κ εγω κ γράφουμε εκ του ασφαλούς πίσω απο τα πληκτρολόγια μας. καλή η κίνηση της εταιρείας, καλό που το μάθαμε, θα μπορούσε να είναι κ καλύτερη εφόσον εχει να κάνει με την ασφάλεια των αναβατών. εν ολίγοις αυτή είναι η περίληψη του προβλήματος που έθεσε ο όχι κ τόσο νοήμων όπως τον χαρακτήρισες.
Τελικα σημερα πηγε συνεργιο για να δει το κιβωτιο, γιατι ειχα και 'γω προβλημα και μου λεει θα σε παρω τηλ να σου πω.ΟΚ του λεω και πραγματι λιγο μετα με περνει και μου λεει,Τελικα εχουν οντως προβλημα τα ελατηρια και εστειλε φωτος στην Aprilia για να δουμε αν ειναι μες στην εγγυηση.Και ρωτω, οσοι τα αλλαξαν, πληρωσαν τιποτα? τι τους ειπαν? μη πιαστω κοροιδο, γι'αυτο ρωταω...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι