0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάπως έτσι θα είναι...
οταν λες καπως ετσι εννοεις χωρις καπακι????παντως ρε παιδια ο κολλητος μου πειρε streetfighter s και εχω παθει πλακα με τον ξηροκαμπανο....θελω κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
τον εχεις βαλει :think: για πες
Ρε Dorsocrazy, δώσε λίγες πληροφορίες (τιμή, προμηθευτή, απόδοση και ότι άλλο έχεις)....... Είναι μια απο τις αναβαθμίσεις που θέλω να κάνω στο μικρό μου DD....
Ερώτηξης: Η καμπάνα του μονόδρομου είναι πιο ελαφριά απ' την νορμάλ???? Λογικά, αν έχει ανοδειομένο αλουμίνιο, ergal η κάτι τέτοιο θα είναι ελαφριά άρα το μηχανάκι θα πηγαίνει λίγο καλύτερα και θα μειωθεί και το φρένο του κινητήρα.....
Παράθεση από: Esefar στις Ιανουάριος 29, 2010, 08:24:34 μμΕρώτηξης: Η καμπάνα του μονόδρομου είναι πιο ελαφριά απ' την νορμάλ???? Λογικά, αν έχει ανοδειομένο αλουμίνιο, ergal η κάτι τέτοιο θα είναι ελαφριά άρα το μηχανάκι θα πηγαίνει λίγο καλύτερα και θα μειωθεί και το φρένο του κινητήρα..... Καπου μπερδευτηκες Φρενο κινητηρα δεν υπαρχει με τον μονοδρομο γι'αυτο αλλωστε εφευρεθηκε.Οταν η δυναμη παει να περασει απο τον τροχο στον στροφαλο, αποσυμπλεκει κι ετσι ο στροφαλος επιβαρυνεται μονο με την περιστρεφομενη μαζα της καμπανας.Οσο για το αν ειναι ελαφρυτερος αυτο ειναι σιγουρο λογο καλυτερης ποιοτητας υλικων.Κατα τα αλλα ομως ο μονοδρομος αποτελειται απο περισσοτερα μερη απ'οτι ο εργοστασιακος.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι