0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Drakos

Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« - : Ιούνιος 26, 2008, 01:08:38 πμ »
Η Aprilia έχοντας πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα με το ειδικό της μοντέλο, την SXV , εφοδίασε και την Dorsoduro με το ίδιο χωροδικτύωμα αλουμινίου κάνοντας την μοτοσυκλέτα να επιτυγχάνει επίπεδα, κατευθυντικότητας, απόκρισης και ακρίβειας χειρισμών, που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν ούτε να φανταστούν.

Παρά το λιτό της design , η Aprilia Dorsoduro προσφέρει πολύ υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και φινιρίσματος.

Κινητήρας
Δικύλινδρος, Aprilia V 90, 4χρονος κατά μήκος. Υδρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, οδήγηση με γρανάζι και αλυσίδα, 4βαλβίδες στον κύλινδρο.

Καύσιμο
Αμόλυβδη βενζίνη

Διάμετρος χ διαδρομή
92 x 56.4 mm .

Κυβισμός
749.9 cc .

Σχέση συμπίεσης
11 : 1.

Μέγιστη ισχύς στον στρόφαλο
67.3 kW (92 HP ) στις 8750 σαλ.

Μέγιστη ροπή στον στρόφαλο

8.4 kgm (82 Nm ) στις 4500 σαλ.

Τροφοδοσία
Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης. Ηλεκτρονικός ψεκασμός με σύστημα ελέγχου του γκαζιού ride - by - wire .
Ανάφλεξη
Ηλεκτρονική, ψηφιακή, ενσωματωμένη στο σύστημα ψεκασμού.
Μίζα
Ηλεκτρική

Εξαγωγή
Διάταξη δύο σε μία, 100% ανοξείδωτο ατσάλι με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα Lambda .

Alternator
450 W στις 6000 σαλ.

Λίπανση
Κάρτερ λαδιού.

Κιβώτιο ταχυτήτων
έξις ταχύτητες. Σχέσεις ταχυτήτων:
1η 14/36 (2.57)
2α 17/32 (1.88)
3η 20/30 (1.5)
4η 22/28 (1.27)
5η 23/26 (1.13)
6η 24/25 (1.04)

Συμπλέκτης
Υδραυλικός πολύδισκος.

Πρωτεύουσα μετάδοση
Σχέση μετάδοσης 38/71 (1.87).

Τελική μετάδοση
Αλυσίδα. Τελική σχέση μετάδοσης 16/46.

Πλαίσιο
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενισχυμένο με ενδιάμεσα αλουμινένια σκέλη με παξιμάδια υψηλής αντοχής. Αποσπώμενο πίσω τμήμα πλαισίου.

Εμπρός ανάρτηση
Πηρούνι 43 mm upside - down . 160 mm διαδρομή τροχού .

Πίσω ανάρτηση
Αλουμινένιο ψαλίδι .
Υδραυλικό αμορτισέρ , ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και απόσβεση . Διαδρομή τροχού : 160 mm.

Φρένα
Εμπρός: Δύο ατσάλινοι αιωρούμενοι δίσκοι (Ø 320 mm ). 4πίστονες ακτινικές.
Σωληνώσεις κυκλώματος με μεταλλική επίστρωση.
Πίσω: Ατσάλινος δίσκος(Ø 240 mm ) μονοπίστονη δαγκάνα. Σωληνώσεις κυκλώματος με μεταλλική επίστρωση.

Ζάντες

Αλουμινίου.
Εμπρός : 3.50 x 17".
Πίσω : 6.00 x 17".

Ελαστικά
Radial tubeless.
Εμπρός : 120/70 ZR 17.
Πίσω : 180/55 ZR 17.

Διαστάσεις
Συνολικό μήκος: 2216 mm
Συνολικό πλάτος : 905 mm (στα άκρα του τιμονιού)
Συνολικό ύψος: 1185 mm (στον πίνακα οργάνων)
ύψος σέλας: 870 mm
Μεταξόνιο: 1505 mm
Trail : 108 mm
Γωνία άξονα τιμονιού: 26°

Βάρος :
186 kg

Χωρητικότητα καυσίμου :
12 λίτρα (αυτονομία > 200 km )

Ολόκληρο το αρθρο απο το οποιο ειναι τα παραπανω μέρη του στο :
http://www.aprilia.com.gr/index.asp?pathID=1_2_12_15_19_346_347

Και το Microsite : http://www.apriliadorsoduro.com/

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2008, 01:26:01 πμ από makis »



*

kompimen

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 26, 2008, 03:33:40 πμ »
το μόνο που με χαλάει είναι το 12λιτρο τεπόζιτο, και το βάρος λίγο!!!!!!

φανταστείτε στα ίδια περίπου κιλά το 1200 με 130+ άλογα!!!!! :se: :se: :se: :se: :se:

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 26, 2008, 10:54:35 πμ »
Εξαγωγή
Διάταξη δύο σε μία, 100% ανοξείδωτο ατσάλι με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα Lambda
αφου εχει 2 τελικα ρε παιδια δεν επρεπε να ειναι 1 σε 2 ??
V2 POWER

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 26, 2008, 10:56:07 πμ »
το μόνο που με χαλάει είναι το 12λιτρο τεπόζιτο, και το βάρος λίγο!!!!!!

φανταστείτε στα ίδια περίπου κιλά το 1200 με 130+ άλογα!!!!! :se: :se: :se: :se: :se:
πιστεψε με δεν του φαινεται το βαρος
εγω που δεν τα παω καλα με τα on off και supermotard τρελαθηκα με το συγκεκριμενο 
V2 POWER

*

Tasman

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:19:00 πμ »
Εξαγωγή
Διάταξη δύο σε μία, 100% ανοξείδωτο ατσάλι με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα Lambda
αφου εχει 2 τελικα ρε παιδια δεν επρεπε να ειναι 1 σε 2 ??

Είναι και δεν είναι 2 σε 1 σε 2. Ενώνονται σε ένα σωλήνα (όπου είναι και ο καταλύτης) και ξαναχωρίζουν στο τελικό. Ουσιαστικά το τελικό έχει μια είσοδο, αλλά δύο εξόδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2008, 11:57:23 πμ από Tasman »

*

Drakos

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:39:49 πμ »
Τάσο αστα αυτά και πάμε να κάνουμε καμιά είσοδο-έξοδο σε γκαμιάν στροφή με το ντουρουντούρου.  :P

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:52:24 πμ »
Τάσο αστα αυτά και πάμε να κάνουμε καμιά είσοδο-έξοδο σε γκαμιάν στροφή με το ντουρουντούρου.  :P

 :ohyes: :ohyes: :ohyes: ;)
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Tasman

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 26, 2008, 11:58:47 πμ »
Τάσο αστα αυτά και πάμε να κάνουμε καμιά είσοδο-έξοδο σε γκαμιάν στροφή με το ντουρουντούρου.  :P

Που είναι το ντουρουντούρου; ΟΕΟ; Εσύ που έχεις τα κονέ και τους διαφημίζεις κιόλας, πες τους να πάψουν να με δουλεύουν και να το φέρουν επιτέλους.

*

kompimen

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 26, 2008, 04:35:30 μμ »
Εξαγωγή
Διάταξη δύο σε μία, 100% ανοξείδωτο ατσάλι με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα Lambda
αφου εχει 2 τελικα ρε παιδια δεν επρεπε να ειναι 1 σε 2 ??

Είναι και δεν είναι 2 σε 1 σε 2. Ενώνονται σε ένα σωλήνα (όπου είναι και ο καταλύτης) και ξαναχωρίζουν στο τελικό. Ουσιαστικά το τελικό έχει μια είσοδο, αλλά δύο εξόδους.
αυτό σημαίνει 2 σε 1 σε 2 !!!!!! αν δεν ενόνονταν θα ήταν 2 σε 2!! :ohyes: :ohyes:

*

kompimen

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 26, 2008, 04:37:48 μμ »
το μόνο που με χαλάει είναι το 12λιτρο τεπόζιτο, και το βάρος λίγο!!!!!!

φανταστείτε στα ίδια περίπου κιλά το 1200 με 130+ άλογα!!!!! :se: :se: :se: :se: :se:
πιστεψε με δεν του φαινεται το βαρος
εγω που δεν τα παω καλα με τα on off και supermotard τρελαθηκα με το συγκεκριμενο 
θα περίμενα όμως ένα βάρος καμιά δεκαριά (τουλάχιστον) κιλά λιγότερο για το 750 και 185 για το 1200!!! :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 26, 2008, 04:40:45 μμ »
Αυτο ειναι ο ορισμος του 'μηχανακι - ξυραφι'   :sh%

*

bckat

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 26, 2008, 05:26:14 μμ »
Το βάρος όντως δε του φαίνεται με ΤΙΠΟΤΑ. Μιλάμε για εξαιρετική ισορροπία και ανταπόκριση  :D
Τώρα για να σας πικράνω το manual αναφέρει :Βάρος χωρίς φορτίο (χωρίς καύσιμο) 196Kg (432lb) και βάρος κατά την κίνηση 206Kg (454lb).
Πάντως εμένα δε με χαλάει ΚΑΘΟΛΟΥ  :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 26, 2008, 05:32:31 μμ »
αποκλειεται να ειναι 200+ κιλα το dorso εγω το εκοβα για 160 το πολυ ρε παιδια
V2 POWER

*

KANARIUS

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 26, 2008, 05:35:52 μμ »
Εγω πιστευω οτι ειναι πολυ ισοροπημενο μηχανημα και πανεμορφο :ohyes: :ohyes:

*

Tasman

Απ: Επίσημα Τεχνικά χαρακτηριστικά
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 27, 2008, 08:28:44 πμ »
Εξαγωγή
Διάταξη δύο σε μία, 100% ανοξείδωτο ατσάλι με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα Lambda
αφου εχει 2 τελικα ρε παιδια δεν επρεπε να ειναι 1 σε 2 ??
Είναι και δεν είναι 2 σε 1 σε 2. Ενώνονται σε ένα σωλήνα (όπου είναι και ο καταλύτης) και ξαναχωρίζουν στο τελικό. Ουσιαστικά το τελικό έχει μια είσοδο, αλλά δύο εξόδους.
αυτό σημαίνει 2 σε 1 σε 2 !!!!!! αν δεν ενόνονταν θα ήταν 2 σε 2!! :ohyes: :ohyes:

Το 2 σε 1 σε 2 συνήθως υπονοεί δύο ξεχωριστά τελικά. Εδώ το τελικό είναι ένα κομμάτι, δεν μπορείς π.χ. να πάρεις στο χέρι μόνο το δεξί ή μόνο το αριστερό τελικό. Ίσως για αυτό να γράφουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά για εξάτμιση "2 σε 1".

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης