0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατα 99% ειναι αυτοι οι 2 αισθητηρες...αλλαξε τους και τους 2 να ξεμπερδευεις αν θες την προσωπικη μου αποψη.Δε μου εχει τυχει ακομα, αλλα αν μου τυχει προφανως κι εγω θα τους αλλαξω και τους 2 να ξεμπερδευω.
Το ότι κρατάει ρελαντί στις 2500-3000 στροφές σημαίνει ότι μπήκε σε safe mode για κάποιο πρόβλημα κ δεν σε αφήνει να δώσεις κ γκάζι.. Εμένα όταν το είχε κάνει ήταν ο αισθητήρας του πισου κυλίνδρου..
Εντάξει δεν είναι κάτι,κάνα 35€ είχε από ότι θυμάμαι..
Γιατί να τους αλλάξει και τους δύο? Παίζει να χάλασαν και οι δυο ταυτόχρονα? Το να πάρει και τους δυο και να κρατήσει έναν καβάτζα το καταλαβαίνω.
Αυτό έδειξε...εκείνα τα Χ τι είναι;Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν δεν κάνω λάθος τα dashboard errors που έχεις σχετίζονται με το immobilizer και είναι στη μνήμη όχι ενεργά.εμένα όταν μου άναψε urgent στο καντράν δεν είχε κανένα σφάλμα.αν το βάλεις σε διαγνωστικό σου λέει κ ποιος αισθητήρας είναι (μπροστά ή πίσω κυλίνδρου)
Παράθεση από: Πυξιδας στις Απρίλιος 23, 2021, 02:34:15 μμΑυτό έδειξε...εκείνα τα Χ τι είναι;Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΤο 1,2,3 έχει να κάνει με το immobilizer αλλά πρέπει να είναι από παλιά γιατί είναι στο memo. Active δεν έχεις κάτι ενεργό.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι