0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος drugkost

  • **
  • 51
  • Αντιδράσεις: 0
ΖΕΣΤΗ ΜΑΜΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
« - : Μάρτιος 17, 2010, 12:47:51 πμ »
Για αρχη χαιρετω σας ολους!Σε λιγες μερες θα εχω στα χερια μου  το εργαλειο κ εχω την εξης αποροια.Εχω μαθει οτι οι μαμα εξατμισεις βγαζουν πολυ ζεστη.Ισχυει αυτο κ αν αλλαξεις εξατμισεις εχει διαφορα?Σιγουρα με τις αλλες κερδιζεις βαρος κ λιγο ιπποδυναμη αλλα η μαμα ειναι πολυ ομορφες κ οι αλλες θελουν κ πολλα φραγκα!



*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: ΖΕΣΤΗ ΜΑΜΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 17, 2010, 12:17:32 μμ »
Για αρχη χαιρετω σας ολους!Σε λιγες μερες θα εχω στα χερια μου  το εργαλειο κ εχω την εξης αποροια.Εχω μαθει οτι οι μαμα εξατμισεις βγαζουν πολυ ζεστη.Ισχυει αυτο κ αν αλλαξεις εξατμισεις εχει διαφορα?Σιγουρα με τις αλλες κερδιζεις βαρος κ λιγο ιπποδυναμη αλλα η μαμα ειναι πολυ ομορφες κ οι αλλες θελουν κ πολλα φραγκα!

καλωσήρθες στο φόρουμ..!  :bye:
γενικά μιλώντας για όλες τις μοτοσυκλέτες,ότι εξάτμιση και να βάλεις τιτανίου ή carbon θα κερδίσεις σίγουρα σε βάρος και θερμότητα...
ειδικά για την θερμότητα επειδή οι μαμά εξατμίσεις είναι κλειστές και ίσως έχουν καταλύτες μέσα ανεβάζουν τρελές θερμοκρασίες...όμως με ένα τελικό τιτανίου π.χ.,κάνεις την βόλτα σου,σβήνεις,βάζεις πάνω το χέρι σου και είναι απλά ζεστό...με τα μαμά τελικά σε αντίστοιχη περίπτωση έχεις αποκτήσει ένα πολύ ωραίο έγκαυμα..!
υπάρχουν και οφέλη στην απόδοση αλλά εκεί θα έχεις άλλο ψάξιμο...
τα φράγκα ενίοτε είναι πάρα πολλά..!  :ohyes:

*

Tasman

Απ: ΖΕΣΤΗ ΜΑΜΑΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 17, 2010, 12:27:31 μμ »
ειδικά για την θερμότητα επειδή οι μαμά εξατμίσεις είναι κλειστές και ίσως έχουν καταλύτες μέσα ανεβάζουν τρελές θερμοκρασίες...όμως με ένα τελικό τιτανίου π.χ.,κάνεις την βόλτα σου,σβήνεις,βάζεις πάνω το χέρι σου και είναι απλά ζεστό...με τα μαμά τελικά σε αντίστοιχη περίπτωση έχεις αποκτήσει ένα πολύ ωραίο έγκαυμα..!

Στο Duruduru, ο καταλύτης είναι στο σωλήνα πριν τα τελικά, με αποτέλεσμα με αλλαγή των τελικών με τιτανίου (όπως έχω κάνει και εγώ) να έχεις μεν μείωση της θερμότητας αλλά όχι τεράστια διαφορά όπως σε μηχανάκια με τον καταλύτη στα τελικά. Υπάρχει και η λύση αντικατάστασης και του σωλήνα (με decat pipe της Leovince), αλλά εκεί πλέον θες οπωσδήποτε ρύθμιση για να δουλέψει σωστά.

Πάντως σου προτείνω ανεπιφύλακτα την αλλαγή των τελικών - εγώ έχω βάλει τιτανίου Leovince και είμαι καταευχαριστημένος. Υπόψιν ότι τα carbon τελικά έχουν ακόμα μικρότερη επιφανειακή θερμοκρασία.

Από κόστος υπολόγιζε περί τα 750-800ευρώ για αγορά - τοποθέτηση από συνεργείο ή περίπου 500-600ευρώ για αγορά από Internet και τοποθέτηση μόνος σου.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης