0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για πειτε, εσεις θα αγοραζατε κράνος του 2019 σημερα, λιγους μηνες πριν το 2022?
κι εγω καπου τόσο το κρατάω αλλά η ερωτηση ειναι ουσιαστικά άλλη. αν ενα κρανος βρίσκεται σε ένα μαγαζι, σωστα αποθυκευμένο, στα ποσα χρόνια μετα την ημερομηνια παραγωγης εναι οκ να αγορασεις ενα κρανος, αν θες μετα να το φορας και 5 χρόνια? υπάρχει τετοιο όριο ή το ψυριζω πολύ? θέλω να πιστευω οτι τα πράγματα ειναι όπως τα λέει ο uncapo. Ξέρει κανεις κατι διαφορετικό?
Γεια και χαρα! Είμαι τον τελευταιο καιρό στην αναζητηση κράνους. Δεν βιαζομαι τρελά παίρνω όμως το χρόνο μου να δοκιμάσω πολλά κράνη για να βρω ένα που θα μου κάθεται σωστα. Είναι και η πρώτη φορά που λέω να αγοράσω κράνος της τάξης των 350 +- 50ευρώ. Μέχρι τωρα είχα κράνη των 200 ευρώ. Εχω καταληξει μάλλον σε HJC ή το RPHA-11 ή το RPHA-70. και τα 2 μου κάθονται πολύ καλα και μου αρέσουν. Θα δω πιο θα προτιμίσω. θέλω να ρωτησω την συμβουλη σας όμως για κατι.Βρισκω RPHA-70 μοντέλο του 2019 με ωραία γραφικά στα 314 ευρω, μοντέλο του 2020 ή του 2021 (δεν είμαι σίγουρος) με ωραία γραφικά στα 380 και μοντέλο του 2021 σκέτο μύρο στα 340 ευρώ. Αν υποθέσουμε οτι τα κράνη είναι σωστά φυλαγμένα και δεν τα τρώει ο ήλιος στη βιτρίνα, πιστευετε θα έχω προβλημα με ένα κράνος που είναι φτιαγμένο το 2019 και με τη χρήση του? Ρωτάω όχι μόνο ως προς την ασφάλεια αλλά και ως προς τη διάρκεια ζωής του γενικά (θεωρήστε οτι το κράνος θα το χρησιμοποιώ καθημερνά παντός καιρού αλλά θα το προσεχω και θα το καθαρίζω σωστά και τακτικά). Ξέρω οτι ένα κράνος έχει πεπερασμένο χρόνο ζωής αλλα δε θέλω να δωσω 300+ ευρώ για ένα κράνος που θα πολυκαιρίσουν και θα χαλάσουν οι επενδυσεις και τα μαξιλαράκια του σε 3 με 4 χρόνια... Από την άλλη από τα 310 στα 380 είναι 70ευρω διαφορα. Δεν τη λες και αμελητέα...Για πειτε, εσεις θα αγοραζατε κράνος του 2019 σημερα, λιγους μηνες πριν το 2022?
Παράθεση από: john_kerasi στις Σεπτέμβριος 21, 2021, 12:49:12 μμΓεια και χαρα! Είμαι τον τελευταιο καιρό στην αναζητηση κράνους. Δεν βιαζομαι τρελά παίρνω όμως το χρόνο μου να δοκιμάσω πολλά κράνη για να βρω ένα που θα μου κάθεται σωστα. Είναι και η πρώτη φορά που λέω να αγοράσω κράνος της τάξης των 350 +- 50ευρώ. Μέχρι τωρα είχα κράνη των 200 ευρώ. Εχω καταληξει μάλλον σε HJC ή το RPHA-11 ή το RPHA-70. και τα 2 μου κάθονται πολύ καλα και μου αρέσουν. Θα δω πιο θα προτιμίσω. θέλω να ρωτησω την συμβουλη σας όμως για κατι.Βρισκω RPHA-70 μοντέλο του 2019 με ωραία γραφικά στα 314 ευρω, μοντέλο του 2020 ή του 2021 (δεν είμαι σίγουρος) με ωραία γραφικά στα 380 και μοντέλο του 2021 σκέτο μύρο στα 340 ευρώ. Αν υποθέσουμε οτι τα κράνη είναι σωστά φυλαγμένα και δεν τα τρώει ο ήλιος στη βιτρίνα, πιστευετε θα έχω προβλημα με ένα κράνος που είναι φτιαγμένο το 2019 και με τη χρήση του? Ρωτάω όχι μόνο ως προς την ασφάλεια αλλά και ως προς τη διάρκεια ζωής του γενικά (θεωρήστε οτι το κράνος θα το χρησιμοποιώ καθημερνά παντός καιρού αλλά θα το προσεχω και θα το καθαρίζω σωστά και τακτικά). Ξέρω οτι ένα κράνος έχει πεπερασμένο χρόνο ζωής αλλα δε θέλω να δωσω 300+ ευρώ για ένα κράνος που θα πολυκαιρίσουν και θα χαλάσουν οι επενδυσεις και τα μαξιλαράκια του σε 3 με 4 χρόνια... Από την άλλη από τα 310 στα 380 είναι 70ευρω διαφορα. Δεν τη λες και αμελητέα...Για πειτε, εσεις θα αγοραζατε κράνος του 2019 σημερα, λιγους μηνες πριν το 2022?Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα αγόραζα χωρίς 2η σκέψη. Τα κράνη δεν μπαγιατεύουν. Τώρα, αν έβρισκα ένα καινούργιο κράνος 10ετίας πχ., θα το σκεφτόμουν.Κατά τα άλλα, νομίζω ότι το 70 ίσως είναι καλύτερη περίπτωση, πιο τούρινγκ, με εσωτερικό ζελατινάκι. Το 11 θεωρείται το πιο σπορ μοντέλο τους. Επίσης, προσοχή στα νούμερα, τα HJC είναι γενικά σφικτά, αρκετά παιδιά (και εγώ) ανεβήκαμε ένα νούμερο σε σχέση με άλλες μάρκες.
Έχω κράνος της OGK (πλέον Kabuto) με ημερομηνία παραγωγής 2004 και είναι απολύτως λειτουργικό σε όλα του,όπως την πρώτη μέρα που το αγόρασα.Δεν το φοράω όμως πιά λόγο του ότι δεν εμπιστεύομαι την αντοχή της πολυστερίνης του μετά απο τόσα χρόνια.Επίσης 4 Uvex ίδιας ηλικίας (3 Factory pilot και 1 απλούστερο) που απλά φέτος κατέρρευσαν στα χέρια μου.Οτι ήταν απο αφρώδες υλικό που στήριζε το πάνω μέρος του κεφαλιού απλά εξαϋλώθηκε και κυριολεκτώ.Επίσης η επένδυση στον σβέρκο,κάτι σαν σουεντ,μετατράπηκε σε ένα απίστευτα κολλώδες υλικό που λέρωνε τα πάντα που ακουμπούσε ανεξίτηλα.Τα παραπάνω κράνη μου είχαν κοστίσει τότε 600 ευρώ έκαστο εκτός του απλού Uvex που έκανε 400 ευρώ.Ολα τα παραπάνω φυλάσσονταν στις ειδικές τσάντες μεταφοράς τους,απόλυτα καθαρά.Η χρήση τους αφορούσε απο το 2004 μέχρι το 2012.Απο τότε δεν τα ξαναφόρεσα στην μηχανή,αλλά κατά καιρούς τα φορούσα στο σπίτι για δοκιμή και ήταν εντάξει. Πήγα αγόρασα 2 καινούργια κρανάκια,χαμηλομεσαίου κόστους και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Παράθεση από: titaniumrx στις Σεπτέμβριος 21, 2021, 04:46:41 μμΈχω κράνος της OGK (πλέον Kabuto) με ημερομηνία παραγωγής 2004 και είναι απολύτως λειτουργικό σε όλα του,όπως την πρώτη μέρα που το αγόρασα.Δεν το φοράω όμως πιά λόγο του ότι δεν εμπιστεύομαι την αντοχή της πολυστερίνης του μετά απο τόσα χρόνια.Επίσης 4 Uvex ίδιας ηλικίας (3 Factory pilot και 1 απλούστερο) που απλά φέτος κατέρρευσαν στα χέρια μου.Οτι ήταν απο αφρώδες υλικό που στήριζε το πάνω μέρος του κεφαλιού απλά εξαϋλώθηκε και κυριολεκτώ.Επίσης η επένδυση στον σβέρκο,κάτι σαν σουεντ,μετατράπηκε σε ένα απίστευτα κολλώδες υλικό που λέρωνε τα πάντα που ακουμπούσε ανεξίτηλα.Τα παραπάνω κράνη μου είχαν κοστίσει τότε 600 ευρώ έκαστο εκτός του απλού Uvex που έκανε 400 ευρώ.Ολα τα παραπάνω φυλάσσονταν στις ειδικές τσάντες μεταφοράς τους,απόλυτα καθαρά.Η χρήση τους αφορούσε απο το 2004 μέχρι το 2012.Απο τότε δεν τα ξαναφόρεσα στην μηχανή,αλλά κατά καιρούς τα φορούσα στο σπίτι για δοκιμή και ήταν εντάξει. Πήγα αγόρασα 2 καινούργια κρανάκια,χαμηλομεσαίου κόστους και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.Εγώ φοράω ακόμη το Nolan του 2009 που έχω μονο για μεγάλες βόλτες και ταξίδια και μετά καθαρίζεται και μπαίνει στη τσάντα του. Φέτος θα το αλλάξω. Καλά πήγε 12 χρονάκιαΓια την πόλη έχω άλλα τζετ κράνη για χρήση με το παπί. Κάθε 2-3 χρόνια θέλουν αλλαγή λόγο καθημερινής χρήσης. Γίνονται χάλια μαύραΌλα έχουν να κάνουν με την χρήση και την φύλαξη. Ενα καθημερινό κράνος δεν θα αντέξει 12 χρόνια. Ένα κράνος που είναι φυλλασόμενο στο κουτί του καινούριο, δεν παθαίνει τίποτα σε 3 και 4 χρόνια. Η δική σου περίπτωση αφορά κράνη χρησιμοποιημένα απο το 2004 έως το 2012. Αρα είχαν ήδη 8 χρήσης στην πλάτη τους πριν τα αποθηκεύσεις για άλλα τόσα.Τώρα το ζόρι μου είναι τι κράνος να πάρω για εκτός πόλης χρήση. Το τρενάρω τόσο καιρό επειδή το έχω βολευτεί το Νολαν και δεν έχω επιλογές να δοκιμάσω 20 κράνη και να διαλέξω. Ξέρεις πως είναι εδώ σε εμάς.Αλήθεια τι κράνη πήρες; Μπας και πάρω καμιά ιδέα
Παράθεση από: lospsi στις Σεπτέμβριος 21, 2021, 02:55:57 μμΠαράθεση από: john_kerasi στις Σεπτέμβριος 21, 2021, 12:49:12 μμΓεια και χαρα! Είμαι τον τελευταιο καιρό στην αναζητηση κράνους. Δεν βιαζομαι τρελά παίρνω όμως το χρόνο μου να δοκιμάσω πολλά κράνη για να βρω ένα που θα μου κάθεται σωστα. Είναι και η πρώτη φορά που λέω να αγοράσω κράνος της τάξης των 350 +- 50ευρώ. Μέχρι τωρα είχα κράνη των 200 ευρώ. Εχω καταληξει μάλλον σε HJC ή το RPHA-11 ή το RPHA-70. και τα 2 μου κάθονται πολύ καλα και μου αρέσουν. Θα δω πιο θα προτιμίσω. θέλω να ρωτησω την συμβουλη σας όμως για κατι.Βρισκω RPHA-70 μοντέλο του 2019 με ωραία γραφικά στα 314 ευρω, μοντέλο του 2020 ή του 2021 (δεν είμαι σίγουρος) με ωραία γραφικά στα 380 και μοντέλο του 2021 σκέτο μύρο στα 340 ευρώ. Αν υποθέσουμε οτι τα κράνη είναι σωστά φυλαγμένα και δεν τα τρώει ο ήλιος στη βιτρίνα, πιστευετε θα έχω προβλημα με ένα κράνος που είναι φτιαγμένο το 2019 και με τη χρήση του? Ρωτάω όχι μόνο ως προς την ασφάλεια αλλά και ως προς τη διάρκεια ζωής του γενικά (θεωρήστε οτι το κράνος θα το χρησιμοποιώ καθημερνά παντός καιρού αλλά θα το προσεχω και θα το καθαρίζω σωστά και τακτικά). Ξέρω οτι ένα κράνος έχει πεπερασμένο χρόνο ζωής αλλα δε θέλω να δωσω 300+ ευρώ για ένα κράνος που θα πολυκαιρίσουν και θα χαλάσουν οι επενδυσεις και τα μαξιλαράκια του σε 3 με 4 χρόνια... Από την άλλη από τα 310 στα 380 είναι 70ευρω διαφορα. Δεν τη λες και αμελητέα...Για πειτε, εσεις θα αγοραζατε κράνος του 2019 σημερα, λιγους μηνες πριν το 2022?Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα αγόραζα χωρίς 2η σκέψη. Τα κράνη δεν μπαγιατεύουν. Τώρα, αν έβρισκα ένα καινούργιο κράνος 10ετίας πχ., θα το σκεφτόμουν.Κατά τα άλλα, νομίζω ότι το 70 ίσως είναι καλύτερη περίπτωση, πιο τούρινγκ, με εσωτερικό ζελατινάκι. Το 11 θεωρείται το πιο σπορ μοντέλο τους. Επίσης, προσοχή στα νούμερα, τα HJC είναι γενικά σφικτά, αρκετά παιδιά (και εγώ) ανεβήκαμε ένα νούμερο σε σχέση με άλλες μάρκες.Είσαι σίγουρος για αυτό? Εγώ έπεσα ένα νούμερο σε σχέση με AGV...
Ακριβώς όπως τα λες!Το παλιό μου arai rx7 Corsair ακόμα φοριέται αραιά και που, μιλάμε για κράνος που αγοράστηκε πριν 10+ χρόνια αλλά η χρήση του ήταν μόνο σε βόλτες, δηλαδή 10-20 φορές ετησίως. Είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση. Το δε RPHA11 που είχα για 3 ή 4 χρόνια και πούλησα, ήταν σχεδόν σαν καινούργιο.Τα καθημερινά μου όμως jet είναι αλήθεια ότι μετά τα 4-5 χρόνια χρήζουν αλλαγής...Σχετικά με το νέο κράνος, αναλόγως μπάτζετ και χρήσης, έχεις αρκετές επιλογές. Τα HJC συνεχίζουν να έχουν μια πολύ καλή σχέση τιμής/απόδοσης.Υπάρχουν επίσης προσφορές kabuto σε πάρα πολύ καλές τιμές.Τι ψάχνεις περίπου?
Το ταξίδι Θεσσαλονίκη για δοκιμές δεν το γλυτώνεις Αποστολε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι