0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 01:59:43 μμ »
Το C2 για παράδειγμα που φοράω το έχει με 4 αστέρια ( ειναι ανοιγόμενο ) ενώ το τοπ της εταιρίας S1Pro  με 2  :ohmy: :ohmy:
Απο πότε ενα ανοιγόμενο κράνος οσο και καλό να είναι συγκρίνεται με ενα κλειστό ????

Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
 :bye:

Φιλε ...κοινή παραδοχή είναι πως τα Flip-up κράνη ...δεν παίζει να εχουν την ιδια ασφάλεια με τα full face ..... απο κατασκευή ....
προσωπική ..μου γνώμη ( δεν ειμαι ειδικός) ειναι πως μεταξύ ..ενος Flip-up κράνους  ...και ενός full face της ίδιας ...ποιότητας... το full face  υπερτερεί !!!!

Φορ'αω Flip-up  γιατι με βολευει και μόνον γιαυτό!

*

davide

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:08:09 μμ »

Με αυτά καταλήγω στο εξής. ο δρ. Mills αμφισβητεί την εγκυρότητα του SHARP για τους παραπάνω λόγους. Κατά τον δρ. αυτό δεν είναι έγκυρος ούτε ο ECE22-05 ο οποίος δεν προβλέπει τίποτα παραπάνω από το SHARP (προβλέπει λιγότερα). Άρα μέχρι να βγει κάποιος καλύτερος θεσμός στο θέμα αυτό, να μην κατακρίνουμε τα πάντα. Ας δουλέψει σκληρά ο δρ. Mills με την παρέα του, να μας πείσει ότι μπορεί επιστημονικά να φτιάξει μια σωστότερη νομοθεσία και να την κάνει. Υπέρ μας είναι!


Ο ECE22-05 χρησιμοποιεί όσο μπορεί ρεαλιστικές παραμέτρους, όπως το να ελέγχει το μπροστινό μέρος του κράνους που είναι και αυτό που στατιστικά χτυπάει πρώτα κάτω.
Υπάρχει και η Snell που είναι πιο αυστηρή, ενώ υπάρχουν και οι προδιαγραφές της Arai που είναι ακόμα πιο αυστηρές απ΄την Snell.
Κάποιες κακές γλώσσες πάντως λένε, ότι η ECE22-05 φτιάχτηκε επίτηδες πιο ελαστική και να επιβιώσουν οι μικροί Ευρωπαίοι κατασκευαστές.... :cl%

Η διαφορά με την SHARP και όλες τις άλλες είναι μία. Δεν περιορίζεται στο να μου πει αν τηρεί την υπάρχουσα νομοθεσία ένα κράνος της. Μου λέει και τι βαθμό παίρνει. Όπως και στα αυτοκίνητα υπάρχει το Euro NCAP.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:08:48 μμ »
Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
 :bye:

Αυτό που καμμία μέτρηση και φυσικά ούτε και η sharp δεν μπορεί να δείξει, είναι η γενικότερη μελέτη και ποιότητα του κράνους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ECE22-05 με καλύπτει εαν έχω ένα ατύχημα που να μπορεί να επιβιώσει άνθρωπος.
Τι να το κάνω, όταν το κρανάκι που πλήρωσα 100-200€ φθηνότερα απ΄τα καλά κράνη..

1) Σε 6μήνες-1 χρόνο έχουν γίνει τα μαξιλάρια του σώβρακο και κολυμπάει στο κεφάλι.
2) Ξεκολάνε και φεύγουν κομμάτια του μηχανισμού και αεραγωγοί ακόμα και εν κινήση.
3) Η ζελατίνα είναι ΓΤΠΚ.
4) Η αεροδυναμική του θυμίζει τούβλο, κολλώντας στη μούρη μου μετά τα 150χλμ

κλπ κλπ κλπ.....Εκτός και αν όλα τα παραπάνω δεν παίζουν ρόλο στην ασφάλεια του αναβάτη.

*

davide

Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:12:02 μμ »
Το C2 για παράδειγμα που φοράω το έχει με 4 αστέρια ( ειναι ανοιγόμενο ) ενώ το τοπ της εταιρίας S1Pro  με 2  :ohmy: :ohmy:
Απο πότε ενα ανοιγόμενο κράνος οσο και καλό να είναι συγκρίνεται με ενα κλειστό ????

Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
 :bye:

Φιλε ...κοινή παραδοχή είναι πως τα Flip-up κράνη ...δεν παίζει να εχουν την ιδια ασφάλεια με τα full face ..... απο κατασκευή ....
προσωπική ..μου γνώμη ( δεν ειμαι ειδικός) ειναι πως μεταξύ ..ενος Flip-up κράνους  ...και ενός full face της ίδιας ...ποιότητας... το full face  υπερτερεί !!!!

Φορ'αω Flip-up  γιατι με βολευει και μόνον γιαυτό!

H κοινή γνώμη (ούτε εγώ είμαι ειδικός) υποψιάζομαι ότι βασίζεται στην φαντασία της. Δεν νομίζω ούτε να ψάχνεται όσο εμείς, ούτε να κάνει τεστ, ούτε να ξέρει από ιδία εμπειρία!

...στην θέση πάντως, αντί για το S1Pro θα έμενα με το C2!!! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:13:19 μμ »
Η διαφορά με την SHARP και όλες τις άλλες είναι μία. Δεν περιορίζεται στο να μου πει αν τηρεί την υπάρχουσα νομοθεσία ένα κράνος της. Μου λέει και τι βαθμό παίρνει. Όπως και στα αυτοκίνητα υπάρχει το Euro NCAP.

Εγώ θα έλεγα να διαβάσεις τα ποστ του Γ.Σαββίδη γιατί πραγματικά προκύπτουν κάποια θέματα. Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ με την καμμία, ότι το Best Way,Bye, Takashi, Safe bet, ΤoMpoutsoKlegane κλπ είναι πιο ασφαλές από ένα RX-7RR.

*

davide

Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:16:00 μμ »
Αλέξη, πραγματικά πιστεύεις ότι αυτό που φέρνεις ως παράδειγμα μπορεί να αμφισβητήσει την εγκυρότητα του SHARP? Μπορεί το C2 να είναι όντως πιο ασφαλές από το S1Pro. Γιατί όχι? Να μου έλεγες ότι είναι πιο βαρύ, με χειρότερη αεροδυναμική, πιο θορυβώδες, να το καταλάβαινα.
 :bye:

Αυτό που καμμία μέτρηση και φυσικά ούτε και η sharp δεν μπορεί να δείξει, είναι η γενικότερη μελέτη και ποιότητα του κράνους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ECE22-05 με καλύπτει εαν έχω ένα ατύχημα που να μπορεί να επιβιώσει άνθρωπος.
Τι να το κάνω, όταν το κρανάκι που πλήρωσα 100-200€ φθηνότερα απ΄τα καλά κράνη..

1) Σε 6μήνες-1 χρόνο έχουν γίνει τα μαξιλάρια του σώβρακο και κολυμπάει στο κεφάλι.
2) Ξεκολάνε και φεύγουν κομμάτια του μηχανισμού και αεραγωγοί ακόμα και εν κινήση.
3) Η ζελατίνα είναι ΓΤΠΚ.
4) Η αεροδυναμική του θυμίζει τούβλο, κολλώντας στη μούρη μου μετά τα 150χλμ

κλπ κλπ κλπ.....Εκτός και αν όλα τα παραπάνω δεν παίζουν ρόλο στην ασφάλεια του αναβάτη.


Σύμφωνοι 1000%
:kalo:
...ούτε εγώ θα ψώνιζα το Νίτρο και το Τακατσί, απλά ανάμεσα στις μάρκες που εμπιστεύομαι θα επέλεγα λαμβάνοντας υπόψιν και αυτό το κριτίριο.

Κανείς δεν ψάχνει μόνο την ασφάλεια, αλλά πρέπει να την βάζει στην πρώτη θέση. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:25:09 μμ »
H κοινή γνώμη (ούτε εγώ είμαι ειδικός) υποψιάζομαι ότι βασίζεται στην φαντασία της. Δεν νομίζω ούτε να ψάχνεται όσο εμείς, ούτε να κάνει τεστ, ούτε να ξέρει από ιδία εμπειρία!
...στην θέση πάντως, αντί για το S1Pro θα έμενα με το C2!!! ;)

Ρε συ αντικειμενικα να το δουμε ....

Μπορεί ενα κράνος με μηχανισμό ( οσο και κορυφαίος να είναι ) να ειναι ασφαλέστερο απο ενα κράνος που ειναι συμπαγές ???

Και το λεω πως απο το C2 ειμαι απολυτα ευχαριστημένος !!

*

davide

Απ: Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:35:53 μμ »
H κοινή γνώμη (ούτε εγώ είμαι ειδικός) υποψιάζομαι ότι βασίζεται στην φαντασία της. Δεν νομίζω ούτε να ψάχνεται όσο εμείς, ούτε να κάνει τεστ, ούτε να ξέρει από ιδία εμπειρία!
...στην θέση πάντως, αντί για το S1Pro θα έμενα με το C2!!! ;)

Ρε συ αντικειμενικα να το δουμε ....

Μπορεί ενα κράνος με μηχανισμό ( οσο και κορυφαίος να είναι ) να ειναι ασφαλέστερο απο ενα κράνος που ειναι συμπαγές ???

Και το λεω πως απο το C2 ειμαι απολυτα ευχαριστημένος !!

Δεν μπορούμε να το δόυμε εμείς αντικειμενικά. Ποια είναι τα αντικειμενικά μας κριτήρια? Κανένα! ...απλά το θεωρούμε λογικό.
Η SHARP, με τα δικά της κριτήρια (φαντάζομαι ότι είναι αντικειμενικότερα από το τί θεωρούμε εμείς) βγάζει ένα αποτέλεσμα.
Ας αρχίσουν όλοι, Schuberth, Snell, ECE... να δίνουν βαθμολογίες για τα τεστ που κάνουν στα κράνη, για να έχουμε όλο και περισσότερα επιστημονικά κριτήρια.

*

lepipir

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 02:45:06 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζουμε κάποιες άλλες έρευνες οι οποίες να αμφισβητούν επί της ουσίας το Sharp.

Τα περί κοινής λογικής θεωρητικά επιχειρήματα πάνε περίπατο μπροστά στην επιστημονική έρευνα. Όταν οι άλλοι σου λένε πως κάνουμε αυτά τα τεστ, με αυτούς τους τρόπους κάτω από αυτές τις συνθήκες και έχουμε Χ,Υ αποτελέσματα δεν μπορείς απλά να απαντάς με κριτική στην έρευνα και όχι με συγκριτικά αποτελέσματα.

Φυσικά και δεν λέω να μην εκφράζει κάποιος την γνώμη του αν δεν έχει αποτελέσματα, απλά λέω πως το SHARP λόγω του τρόπου που παρουσιάζεται έχει το πάνω χέρι. Μπορεί να έχει κάθε δίκιο όποιος λέει πως το SHARP είναι λάθος ότι είναι εγκάθετοι κλπ αλλά μπορούμε να κρίνουμε την έρευνα σε σχέση με άλλη έρευνα. Από την άλλη καλώς υπάρχει κριτική έστω και θεωρητική για να διαβάζουμε και εμείς να μαθαίνουμε και να αποκτούμε κάποια ιδέα για το τι παίζει.  
:bye:

*

davide

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 26, 2010, 01:38:31 μμ »
Επειδή το DOT είναι κάτι που οποιοσδήποτε κατασκευαστής μπορεί να βάλει στα κράνη που πουλάει (η επιγραφή DOT, σημαίνει απλά ότι ο κατασκευαστής θεωρεί ότι το κράνος, τηρεί τις προδιαγραφές του DOT χωρίς να είναι απαραίτητος κάποιος έλεγχος) παραθέτω αυτό.

θα παρατηρείσαι ότι πολλά κράνη που αναγράφουν το DOT, στην πραγματικότητα δεν το τηρούν (σκεφτείτε ότι το DOT είναι ο μόνος υποχρεωτικός και ο πιο 'απλός' νόμος που υπάρχει για τα κράνη που αγοράζουμε)


*

Γιώργος Σαββίδης

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 04, 2010, 04:09:51 πμ »
Φίλε davide !
Kάποτε στις Η.Π.Α o καθηγητής Lombard του πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας δημιούργησε το πρώτο “κανονικό” κράνος προορισμένο να απορροφά την δύναμη μιας πρόσκρουσης……….Το 1953 ο Lombard κατέθεσε την πατέντα του και η κεντρική κυβέρνηση (κογκρέσο) στις ΗΠΑ εξέδωσε κανονισμό για την υποχρεωτική του χρήση και απέμενε στις διάφορες πολιτείες να τις κάνουν νόμο……..

Το 1975 το κογκρέσο αναίρεσε για λόγους που λίγοι γνωρίζουν.... το σχετικό νόμο και οι μισές πολιτείες μέσα σε 3 χρόνια κατάργησαν την υποχρεωτική χρήση κράνους. Το αποτέλεσμα ήταν η κατακόρυφη αύξηση των τραυματιών και των θανάτων σε ατυχήματα με μοτοσικλέτες.

Σήμερα οι Αμερικανοί από όσο γνωρίζω δεν έχουν καμία κατασκευάστρια εταιρεία κρανών παρα μόνο εμπορεύονται κράνη με στόχο την ενίσχυση της αγοράς τους στο εμπορικό κομμάτι των κρανών προς την Ευρώπη ……με τιμές …..και υποτιθέμενα ίδια κράνη και καλλίτερα σε ασφάλεια  ……..

Στην Ευρώπη ο νόμος λέει υποχρεωτική χρήση του κράνους με την πιστοποίηση E.C.E 22.05 που επιβλέπουν…… σήμερα στην Ευρώπη πολλές εταιρείες διαθέτουν μέσα στα εργοστάσια τους , τμήματα έρευνας για την εξέλιξη των κρανών στο να ανταποκρίνονται καλλίτερα στις πραγματικές συνθήκες πρόσκρουσης …….

Η διαφορά αυτή όπως αντιλαμβάνεσαι έχει σαν αποτέλεσμα για τους Αμερικανούς με την DOT και κατασκευή κρανών συνήθως σε ασιατικές χώρες …..με υποδεέστερα υλικά και τεχνικές που έχουν χαμηλότερο κόστος ….ενώ για τα κράνη που κατασκευάζονται στην Ε.Ε με την πιστοποίηση E.C.E με τους συνεχείς ελέγχους …τα τεστ για την πιστοποίηση την έρευνα για την εξέλιξη και πολλά άλλα που δεν είναι γνωστά στους περισσότερους…. έχουν σαν αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερο κόστος ……..

Οι ειδικοί του μάρκετινγκ γνωρίζοντας ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των μοτοσικλετιστών δεν έχει την γνώση για την επιλογή ……και τα κριτήρια του πολλές φορές είναι …….επινοούνται διάφορους τρόπους να τους ξεγελάσουν και να εμπορευτούν όχι το καλλιτερο κράνος που θα κοστίζει πολλά, αλλά το κράνος που θα τους φέρει εύκολα τα μεγάλα κέρδη …..

Η εξέλιξη στην Ευρώπη σημερα
Πολλοί έχουν ακολουθήσει τους δασκάλους από Η.Π.Α και καλλίτερα από όλους τα αδελφάκια από το UK που προετοιμάστηκαν βαπτίζοντας πολλά κράνη από Ασία που δεν γνωρίζουμε που κατασκευάζονται …..με ποιες καινοτομίες ? με ποια υλικά και τεχνικές ?  με ποιο ιστορικό ? που και πως γίνονται τα τεστ ? και πολλά άλλα που δεν γνωρίζουμε

Φυσικά κάτι τέτοιο δεν μπορεί κάποιος να το κάνει χωρίς την ανάλογη υποστήριξη ( τις ευλογίες του κράτους …….) έτσι η κυβέρνηση της Αγγλίας  κατήργησε τους άμεσους φόρους και με την υποστήριξη του υπουργείου συγκοινωνιών επινόησαν την δημιουργία με το σύστημα αξιολόγησης SHARP που θα στήριζαν τα κράνη που θα εμπορεύονται οι Εγγλέζοι με χαμηλότερες τιμές …….και το κράτος θα εισπράξει μεγαλύτερους φόρους από τους εμπόρους από τις εκατοντάδες χιλιάδες κρανών που πωλούνται με προορισμό την υπόλοιπη Ευρώπη

Τώρα θα μου πεις καλά αν δεν είναι τίμια η αξιολόγηση SHARP ποια είναι η απάντηση αυτών που θίγονται τα προϊόντα τους ….τι να πεις σε ένα κράτος που έφτιαξε τον νόμο όπως  βόλευε το U.K ……ξέρεις ποια είναι η απάντηση που δίνουν στους κατασκευαστές , εμείς έτσι κρίνουμε ότι πρέπει να τα τεσταραρουμε και δεν επηρεάζουμε καμία άλλη χώρα, αφού ελέγχουμε μόνο τα κράνη που πωλούνται στο ηνωμένο βασίλειο και αυτά βαθμολογούμε με τα δικά μας κριτήρια ……τηρώντας τους νόμους μας

Τελειώνοντας σου θυμίζω πως δεν υποχρεώνουν κανέναν να αγοράσει κράνος από την Αγγλία και να ενισχύσει οικονομικά την χώρα τους ………

Υς αν δεν σε έπεισα για την τιμιότητα αξιολόγησης sharp σου προτείνω να κάνεις μια μικρή έρευνα μόνο σου , βλέπω διαμονή Ιταλία ….είναι πολύ εύκολο να μπεις στην σελίδα της NOLAN για να δεις τι έχουν να πουν για το τμήμα έρευνας ,σχεδιασμού ,εξέλιξης των  τεστ και το ιστορικό τους και το πολύ σημαντικό ποιοι τα κατασκευάζουν και που ?
Αν θέλεις τα χρήματα σου να σου επιστραφούν! Δωστα στους Ιταλούς εργαζόμενους ……αν δεν σου κάθονται καλά τα Nolan και X-LITE δες τα VEMAR που είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρανων της Ευρώπης και αν δεν θέλεις ιταλικό κράνος δες τα γερμανικά SCHUBERTH που επίσης κατασκευάζονται με τα ίδια πρότυπα στην Γερμανία με μεγάλη συνεισφορά και πολλές καινοτομίες στην εξέλιξη των κρανών και αν πάλι δεν σε εμπνέουν οι Γερμανοί δες τα ισπανικά NZI που μαζί με την επίσης ισπανική εταιρεία APC πρόσφατα παρουσίασαν μια καινοτομία κράνος με αερόσακο για την προστασία του αυχένα ………..

Αν θέλεις τα λεφτά σου να πιάσουν τόπο καλό για την ασφάλεια σου να προτιμάς  made in Europe και όχι made in cina που θα το έχει βαπτίσει κάποιος σαν καλλίτερο ……….

Υς 2 Ζητώ συγνώμη από τους φίλους μου για την μακρόχρονη απουσία μου ……δεν είχε καμία σχέση με το φόρουμ! αλλα με συνεχή ατυχήματα σε μέλη τις οικογένειας μου , τώρα όλα καλά και συνεχίζουμε ……στο επόμενο ποσταρισμα θα αναλύσω με όλες τις λεπτομέρειες τον χωρισμό της μενεγακη…..λίγη υπομονή γιατί συλλέγω στοιχεία …….. :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2010, 04:18:51 πμ από Γιώργος Σαββίδης »

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #26 - : Φεβρουάριος 04, 2010, 04:52:58 πμ »
Το θέμα είναι πολύ μεγάλο, γι αυτό εγώ θα αρκεστώ σε μερικές παρατηρήσεις.

1ον: Η Αμερική έχει θέσει προδιαγραφές ασφαλείας για τα κράνη.SNELL λέγονται.
http://www.smf.org/

2ον: Η Αμερική έχει 2 πολύ μεγάλους και γνωστούς κατασκευαστές κρανών (στοιχηματίζω πως έχει και άλλους)
Την KBC
http://www.kbchelmet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=21&Itemid=59
 
και την HJC
http://www.hjchelmets.com/

3ον: Στη σελίδα της HJC, στο about us,κάτω κάτω δείτε που είναι τα εργοστάσιά της, στοιχηματίζω πως δεν είναι η μόνη
με εργοστάσια στην Κίνα/Κορέα/Μαλαισία/Ινδονησία.

4ον: Αυτή είναι η απάντηση της ARAI για το γεγονός ότι η SHARP δίνει μόνο 3/5 αστέρια στη μέχρι πρότινος ναυαρχίδα της RX7 corsair
http://www.whyarai.co.uk/sharp.php

Τέλος και ένα λινκ που βοηθά να γίνουν κατανοητές οι διαφορές SNELL-ECE2205
http://www.araihelmet-europe.com/php2/RX-7GP%20Movie/images/intro_02.html




« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2010, 04:55:59 πμ από Aprilios Καίσαρας »

*

Γιώργος Σαββίδης

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #27 - : Φεβρουάριος 05, 2010, 01:50:29 πμ »
Φίλε Aprilios Καίσαρας ! :)
Βλέπω ότι όλες οι παρατηρήσεις σου και η θετικές εκτιμήσεις σου είναι για εταιρείες εκτός Ευρώπης
Να φανταστώ ότι έχεις μοτοσικλέτα Harley η Soy Yon και παίζεις με τα κρατήματα στις στροφές και τα φρένα …?

Για την παρατήρηση 1
Στο τι κάνει η Αμερική με την SNELL , DOT κ.λ.π με ενδιαφέρει λογο επαγγέλματος , σαν μοτοσικλετιστής μου είναι αδιάφορο , γιατί πολύ απλά ζω στην Ευρώπη και εμπιστεύομαι τους ευρωπαίους για την ασφάλεια μου ! Άσε που αν ταξιδέψω μέχρι την Ιταλία για να γνωρίσω τον φίλο  davide !   μπορεί να φάω και μια βαρβάτη κλήση από τους καραμπινεριδες γιατί το κράνος που δεν τηρεί την προδιαγραφή E.C.E

Για την 2 και 3
Και τις δυο εταιρείες τις γνωρίζω αρκετά και τις εμπορεύομαι στο κατάστημα μου, όμως δεν είδα πουθενά made in usa όσο για τις εγκαταστάσεις που δείχνουν τα λινκ ομολογώ ότι έχουν ενδιαφέρον από αρχιτεκτονικής άποψης ! Αλλά αυτό που θα ήθελα να δω εγώ , είναι το εσωτερικό τους …...για να εκτιμήσω καλλίτερα αυτές τις εταιρείες όπως και εσύ ……

Αν μπεις στον κόπο και δεις τις σελίδες των εταιρειών που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ ίσως να άλλαζες γνώμη ….εγώ λογο επαγγέλματος και ενδιαφέροντος τα έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια και πίστεψε με ήταν ασύλληπτα μεγάλο το θέαμα για να ήταν παράσταση για επισκέπτες …..για να με καταλάβεις καλλίτερα θα σου πω πως το βλέπω ….. σε λίγες μέρες έχω ένα προγραμματισμένο ταξίδι ξενάγησης και ενημέρωσης στο εργοστάσιο της ABUS στο διήμερο πρόγραμμα δα δω πως ξεκινούν με το μολύβι στο χαρτί ….στην συνέχεια στο Η/Υ …..μετά από πού μπαίνει το μέταλλο και ποια είναι η όλη διαδικασία της κατασκευης ….μετά τον έλεγχο και τα τεστ ποιότητας και παραβίασης …….θα συζητήσουμε για νέα σχέδια και παρατηρήσεις και θα δω για άλλη μια φορά πως είναι ανοιχτοί σε κάθε παρατήρηση και πρόταση και θα επιστρέψω πίσω παραμορφωμενος από αυτά που θα δω ……

Εσύ στη θέση μου μετά από μια τέτοια ενημέρωση τι θα έγραφες σε ένα φόρουμ , παιδιά υπάρχει μια καλή κλειδαριά η kryptonite που είναι αμερικάνικη και στην σελίδα τους λένε ότι έχουν τα καλλίτερα αντικλεπτικά συστήματα …..και θα παράβλεπες το made in china και τις σχεδόν ανύπαρκτες πιστοποιησεις από τα περισσότερα μοντέλα τους και χωρίς να σου δείχνουν που τις κατασκευάζουν με τι μέταλλα ,ποια τεστ κ.λ.π

Θα τις πρότεινες ?

Για την 4
Δεν θα πω πολλά για να μην κατηγορηθώ από πολλούς για απαξίωση …….
Σε γενικές γραμμές την εταιρεία αυτή δεν την πολυσυμπαθώ τα τελευταία χρόνια γιατί νιώθω ότι υποτιμούν την νοημοσύνη μου όταν στην διαφήμιση τους λένε

Εδώ μιλάμε για την ιαπωνική φιλοσοφία, το παραδοσιακό Zen κι όχι την ελληνική νοοτροπία: Οι εργαζόμενοι της Arai κάθε πρωί εκτελούν ασκήσεις Thai Chi και προσεύχονται δυναμικά για να φτιάξουν αξιόπιστα τα προϊόντα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της ημέρας!

Αυτό με την φιλοσοφία Zen και την ελληνική νοοτροπία …εμένα δεν μου αρέσει να με προσβάλουν για να αγοράσω! και για να φτιάξουν αξιόπιστα τα προϊόντα! είναι θέμα προσευχής και ασκήσεων Thai Chi !

Είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που φτιάχνει εσωτερικό απορροφητικό υλικό για την ανθρωπομετρία τριών διαφορετικών κρανίων. (για τα κρανία των Ασιατών, των Ευρωπαίων και των Αμερικανών).

Εδώ έχω μια απορία τι εννοούν κρανία Αμερικανών τους Άγγλους , Ιταλούς , Κινέζους ,Ρώσους , Αφρικανούς , σκανδιναβούς ? όλοι αυτοί στην Αμερική έχουν το ίδιο σχήμα κεφαλιού ? η αναφέρονται για το σχήμα κεφαλιού των ινδιάνων ? Αλλά και με τα κρανία των ευρωπαίων τι εννοούν ότι εγώ έχω ίδιο σχήμα κεφαλιού με ένα Γερμανό, Ρώσο,Τσεχο, Ολλανδό η  Άγγλο ?

Τα κράνη της εταιρείας είναι ακριβα γιατι είναι 100% χειροποίητα και Χρειάζονται 18 εργατοώρες εξειδικευμένου προσωπικού για την κατασκευή ενός κράνους Arai.

Από όσο γνωρίζω στην Ιαπωνία οι εξειδικευμένοι τεχνίτες έχουν μισθό 3000-6000 ευρώ τον μήνα μαζί με τα επιδόματα και την ασφάλιση τους. Αν διαιρέσουμε τον μικρότερο μικτο μισθό 3000 δια 25 ημερομίσθια = 120 ευρώ την ημέρα .Ο χρόνος που χρειάζεται να κατασκευαστεί ένα κράνος της εταιρίας είναι 18 ώρες όπως λένε
Δηλαδή 2.5 ημερομίσθια 2.5 χ 120 = 300 ευρώ

Αυτό το κόστος είναι μονο τα ημερομίσθια ενός κράνους , μάλιστα χωρίς το κόστος των υλικών, τα εξοδα έρευνας , το κόστος λειτουργίας του εργοστασίου , η απόσβεση των μηχανημάτων , τις φθορές ,το εμπορικό κέρδος κ.α πολλά

Η μέση τιμή ενός κράνους ARAI στον κοσμο είναι 400 ευρώ αν αφερεσουμε το φ.π.α =336 ευρώ . Αν αφερεσουμε και τα μεταφορικά & εκτελωνιστικά έξοδα γίνεται 280 ευρώ αν αφερεσουμε και το κέρδος του έμπορα -80 ευρώ και το κέρδος του διανομεα άλλα -80 ευρώ έχουμε 280 -80-80= 120 ευρώ αν αφερεσουμε και τα έξοδα προώθησης γίνεται 100 ευρώ

Τώρα πως καταφέρνει αυτό το εργοστάσιο να πουλά ένα κράνος 100ευρω και κάτω. Ενώ έχει κόστος μόνο σε ημερομίσθια 300ευρω ( σύμφωνα με τις 18 ώρες που λένε )

*

Aprilios Καίσαρας

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #28 - : Φεβρουάριος 05, 2010, 03:50:59 πμ »
Να εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε.
Τι μηχανάκι έχω φαίνεται και ο μόνος λόγος που δεν έχω RC8 αυτή τη στιγμή είναι
γιατί δεν μπορώ να δίνω τα λεφτά μου σε μια εταιρία που λέγεται white power :psdof: :psdof:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όλοι δικαιούμαστε να έχουμε συναισθηματικά κριτήρια αλλά δεν μπορούμε
και να τα πλασάρουμε ως σωστά.

Μερικές διευκρινήσεις:

1ον Όσον αφορά στα KBC & HGC περνούν και τις προδιαγραφές ECE2205.
Αυτό που ήθελα να πω από την αρχή είναι ότι δεν μπορώ να είμαι αρνητικός απέναντι στους αμερικάνικους
νόμους, όταν αυτοί παρέχουν περισσότερες ελευθερίες.

2ον Δεν πήρα KBC γιατί το δοκίμασα και δεν με ικανοποίησε από άποψη εφαρμογής και ποιότητας.
Ωστόσο έχω  κράνος AGV που το εργοστάσιό της μεταφέρθηκε σχεδον όλο στην Τσεχία.
Μπουφάν Dainese made in Malaisia
Μπουφάν Dainese made in E.U. έτσι αόριστα.
Γάντια alpinestars που πλέον φτιάχνει μόνο τις αγωνιστικές της φόρμες στην Ιταλία.

3ον Ούτε εγώ πολυσυμπαθώ την Arai γιατί είναι πολύ γιαπωνέζικη για τα γούστα μου, γιατί τα κράνη της κάνουν
φασαρία και γιατί έχουν άσχημα σχήμα κελύφους και άσχημα γραφικά.
Ωστόσο έχουν απίστευτη τεχνολογία και ποιότητα.Είναι τα μόνα που έχουν διαφορετικό εσωτερικό ανάλογα με τα χαρακτηριστικά
των ανθρώπων συγκεκριμών γεωγραφικών περιοχών, στο RX7 GP είναι περισσότερα από τρία που αναφέρεις και έχουν θέσει στόχο
να τα αυξάνουν συνεχώς.
Ενώ οι 18 ώρες που αναφέρεις αφορούν στο RX7 GP που έχει 900€ στο ίντερνετ.

Αυτό που μένει σε μένα σαν επιμύθιο είναι ότι η παγκοσμιοποίηση έχει κάνει έννοιες όπως ο σωβινισμός να φαίνονται αστείες.
Φιλικά καιχωρίς καμία πρόθεση να προκαλέσω εντάσεις :) :bye: 

*

Γιώργος Σαββίδης

Απ: SHARP - επιλογή κράνους με βάση την ασφάλεια που μας προσφέρει
« Απάντηση #29 - : Φεβρουάριος 06, 2010, 03:05:47 πμ »
Φίλε Aprilios Καίσαρας ! :)
Την εγγραφή μας στο apriliabikers την κάναμε για να γνωρίσουμε νέους φίλους να μάθουμε , να δώσουμε από αυτά που γνωρίζουμε , να διασκεδάσουμε με το χιούμορ μας , ακόμη και να προκαλέσουμε εντάσεις για να ξυπνήσουμε μέσα από αυτές , αλλά πάντα στα όρια που θα κρατήσουν την παρέα αγαπημένη 
Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε , μόνο να μοιραστούμε για αυτό μην φοβάσαι αν θα προκαλέσεις εντάσεις …μεγάλα παιδιά είμαστε , εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα κόλλημα στο να ζητήσω συγνώμη και να σταματήσω αν είναι να χαλαστούμε , πρώτα η παρέα και μετά όλα τα άλλα

Μιας και τα είπαμε να σου πω ένα “ παράπονο “ ποιο είναι φίλε μου το όνομα σου ? Δεν μου κάθεται να γράφω φίλε Καίσαρα ! νιώθω κάπως …….. :thnk:

Αλήθεια τι έγινε ο φίλος davide από την FIRENZE  :bye: ακόμη ερευνά …..εγώ περιμένω κανένα νέο από αυτόν που ζει στην χώρα παράδεισο της μοτοσικλέτας και αυτος μα εχει συνδεση ......

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης