0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος AKIS

  • *
  • 9
  • Αντιδράσεις: 0
Capo 2004.Βοηθεια
« - : Ιανουάριος 30, 2017, 04:57:19 μμ »
Καλημερα.
Αφου η μπαταρια του capo εδειχνε κουρασμενη και ηθελε συχνη φορτηση αποφασισα να την αλλαξω.2 μερες απο την αλλαγη η μιζια ηταν παλι αδυνατη και στην προσπαθεια να την βαλω μπροστα,συνεχομενες ζορισμενες μιζιες,ειδα και λιγο ασπρο καπνο,σαν να καιγοταν κατι,απο τιν δεξια μερια του μοτερ.Αμεσο σταματημα καθε προσπαθειας και η μπαταρια στην φορτιση.
Την επομενη μερα συνεργειο.Η μηχανη πηρε μπροστα αλλα με τον ενα κυλινδρο και καθ'οδον αρχισε ξαφνικα και ο δευτερος.
Εγινε ελενχος 1.Ανορθωτη και βρεθηκε οκ (εδινε νομιζω 14,1 στο ρελαντι)-2.Δεν βρεθηκε διαροη.(-3 Η καφε η φισα κοντα στον ανορθωτη εχει αλλαχτει.)
Οποτε καταληξανε στο οτι η μπαταρια μαλλον ειναι ελλατωματικη.Αφου αλλαξανε μπαταρια και τα μπουζι του δεξιου κυλινδρου γιατι το ενα ειχε βραχυκυκλωση (εξ'ου και ασπρος καπνος) η μηχανη δουλεψε νορμαλ αλλα μετα απο 4/5 μερες και παλι η μπαταρια ειναι αδυναμη στην μιζια ενω η μηχανη δειχνει οτι παει να παρει μπροστα αλλα αμεσως σβυνει.   

Καμμια ιδεα παρακαλω στο  τι να κοιταξω ????????????????????

Ευχαριστω   



*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 30, 2017, 05:10:33 μμ »
Την δεξια μερια με την αλλη καφε φισσα την κοιταξες ;;; 

Οχι αυτη που ειναι κοντα στον ανορθωτη, την αλλη που ερχεται απο την γεννητρια 

*

Αποσυνδεδεμένος AKIS

  • *
  • 9
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 30, 2017, 05:55:03 μμ »
Οχι δεν την εχω κοιταξει.Αλλα αν κατι ετρεχε με αυτην δεν θα φαινοταν οταν τσεκαρανε τον ανορθωτη?εννοω στις μετρησεις

*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 30, 2017, 06:25:41 μμ »
Καρβουνακια μίζας μήπως?

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 30, 2017, 07:58:12 μμ »
Οχι δεν την εχω κοιταξει.Αλλα αν κατι ετρεχε με αυτην δεν θα φαινοταν οταν τσεκαρανε τον ανορθωτη?εννοω στις μετρησεις
Οχι γιατί παίζει μια να κάνει επαφή μία να μην κάνει οπότε θα σου δείχνει καλές τάσεις. Το έχω πάθει και στο λέω.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 31, 2017, 12:41:39 μμ »
τσεκαρε το ρελε της μιζας και τους πολους της μπαταριας
πρεπει να ειναι σφιγμενες οι βιδες τους και καθαρες απο οξειδωσεις
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος AKIS

  • *
  • 9
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 01, 2017, 01:15:31 μμ »
Το ρελε και μπαταρια ειναι καινουργια.Θα κοιταξω για την φισα που ερχετε απο γεννητρια.
Ευχαριστω ολους

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 01, 2017, 10:09:10 μμ »
Οχι δεν την εχω κοιταξει.Αλλα αν κατι ετρεχε με αυτην δεν θα φαινοταν οταν τσεκαρανε τον ανορθωτη?εννοω στις μετρησεις
Οχι γιατί παίζει μια να κάνει επαφή μία να μην κάνει οπότε θα σου δείχνει καλές τάσεις. Το έχω πάθει και στο λέω.

Όταν ελέγχεις την τάση με βολτόμετρο οι πιθανότητες είναι αν δεν υπάρχει πλήρης διακοπή να δεις `καλή τάση` επειδή δεν υπάρχει φορτίο. Οξειδωμένες επαφές ή υγρασία στις φίσες μπορεί να ρίχνει την τάση όταν υπάρχει φορτίο όπως δηλαδή όταν πατάς μίζα.

Τι ιστορικό έχει το Capo; Τώρα το πήρες; Το κινούσες καθημερινά πρίν; Πόσο καιρό έχει μείνει ακίνητο;

Το σύμπτωμα αυτό που οι περισσότεροι μεταφράζουν σε πρόβλημα μπαταρίας είναι όπως σου είπε και ο 17ιντζος σχεδόν πάντα επαφές αφού μεταξύ μπαταρίας και μίζας δεν υπάρχουν φίσες παρά μόνο ο ρελές.

Χωρίς να μπαίνω σε τεχνικές λεπτομέρειες .......................

Σκέψου απλά όταν το καλώδιο από την μπαταρία στην μίζα είναι εντάξει έχει αμελητέα αντίσταση π.χ. 0,05 Ω. Η ένταση του ρεύματος της μπαταρίας είναι 12 / 0.05 = 240 A για την μίζα (cranking power που λένε στο χωριό μου).

Αν από οξείδωση ή άλλο λόγο αυτή η αντίσταση αυξηθεί κατά άλλο ένα αμελητέο 0.04 Ω (που συνήθως είναι μεγαλύτερο)  και γίνει  0.09 τότε το ρεύμα που θα περάσει στην μίζα σου θα είναι 130 Α. Όχι καλή ένταση ρεύματος για V2. Αυτό μπορείς να το μετρήσεις.

Λύση για να βρεις την υγειά σου και να βάζεις μπροστά μετά από ένα μήνα ακινησίας απροβλημάτιστα ανανέωσε τις επαφές αλλά μην αρκεστείς σε πρεσσαριστά βίσματα αλλά κόλλησέ τα με πολύ καλάϊ ώστε να μην υπάρχει χώρος για οξείδωση και καλό θα είναι να βάλεις θερμοσυστελλόμενο πλαστικό και φυσικά βαζελίνη (εκτός αν είσαι γαύρος  :P :P).

Λέω εγώ τώρα εν ολίγοις  :bye:

ΥΓ Α.. επίσης μπορεί να έχουν οξειδωθεί οι επαφές του ρελέ εσωτερικά και να μην κλείνουν κύκλωμα όπως πρέπει με παρόμοια αποτελέσματα και συμπτώματα όπως τα πιο πάνω.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος AKIS

  • *
  • 9
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Capo 2004.Βοηθεια
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 02, 2017, 03:11:21 μμ »
Tην μηχανη την εχω απο 05.Η διαδρομες που συνηθως κανει ειναι σχεδον καθημερινες αλλα πολυ κοντινες.Οπως προανεφερα ρελε και μπαταρια ειναι καινουργια (μολις αλλαχτηκαν)και οι επαφες καθαρες.Το προβλημα ειναι οτι η μπαταρια αδειαζει πολυ γρηγορα (μερικες μερες μετα την φορτιση ειναι παλι οff.) γιαυτο τεινω και εγω στη φισα που ερχεται απο την γεννητρια

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης