APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tenere στις Ιούνιος 29, 2009, 10:36:57 μμ
-
Καλήσπερα,
Είμαι νέος στο Φορυμ, και αυτή την στιγμή δεν έχω Aprilia, έχω ένα ΥΑΜΑΗΑ SUPERTENERE ΧΤΖ 750 μοντέλο του 1996,
ενδιάφερομαι να αγόρασω ένα CAPONORD RALLY RAID, μου άρεσει πολύ το μηχανάκι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν ξερω και πολλά πράγματα για αυτό.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι το έβγαζε η APRILIA το 2003-2004 και ότι είχε κατί διαφορές με το απλό CAPONORD, όσον αφορά τα κάγκελα, τισ βαλίτσες, την μπροστινή ανάρτηση, ήταν λίγο πιο ψηλό κάτι μικροδιαφορές στο κινήτηρα όσον αφορά την συμπίεση μου φαίνεται, γενικά πιο χωματίνη έκδοση του caponord.
Δεν ξέρω απο την αλλή και πολλά για το CAPONORD σαν μηχανή, αλλά μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο (rally raid)
Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι γιατί η APRILIA σταμάτησε να το βγάζει???
Δυστύχως δεν εχω βρει πολλά rally raid για να έχω εμπεριστατωμένη είκονα, έχω βρεί μονό ένα μέχρι στιγμής και αυτό μου φανήκε αρκέτα ταλαιπωρημένο.
Ο τύπος που το έχει μου έιπε ότι κα΄θε περίπου 20.000 χλμ θα πρέπει να αλλάζω ανορθωτή λόgω υπερθερμάνσης!!!!!
Ισχύει αυτό μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.
Δεν μπορείς πχ να βάλεις ανεμιστηρακια για να πέφτει η θερμοκρασία λέω έγω τώρα.
Τέλος πάντων, για να μην μακρυγόρω θα ήθελα να μάθω περισσοτέρες λεπτομέριες για το rally raid
Στο BIKEZ και στο interent που κοίταξα δεν βρήκα και πολλά πράγματα, επίσης ένα τεστ που έιχε κανέι το mototriti δεν έλεγε και πολλά πράγματα.
Και τέλος μήπως ξέρει κανένας που μπορώ να βρώ κανένα rally raid.
Ευχαρίστω πολύ.
-
Για τον ανορθωτή έχει δίκιο
-
Φίλε tgeros
πόσο παέι το μαλλι για αλλάγη ανορθωτή, δίοτι έγω κάνω σήμερα με την μηχανή γύρω στα 15000 χλμ τον χρόνο
όποτε κα΄θε πε΄ριπου 1,5 χρόνο θα θέλω ανορθωτή.
Δεν υπάρχει κάποια λύση για να διορθωθεί το π΄ροβλημα
δίαβασα στο φορουμ οτι μπορει ναλυθει με αντικατασταση του μαμα ανορθωτη με αλλης εταιρείας..
κανένα καλό συνεργειο για caponord εχεις να προετεινεις???
διοτι το παιρνω αν τελικα το παρω
αλλα που το παμε για φτιαξιμο
αθηνα παρεπιμτωντος βρισκομαι
-
Καλήσπερα,
Είμαι νέος στο Φορυμ, και αυτή την στιγμή δεν έχω Aprilia, έχω ένα ΥΑΜΑΗΑ SUPERTENERE ΧΤΖ 750 μοντέλο του 1996,
ενδιάφερομαι να αγόρασω ένα CAPONORD RALLY RAID, μου άρεσει πολύ το μηχανάκι αυτό, αλλά δυστυχώς δεν ξερω και πολλά πράγματα για αυτό.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι το έβγαζε η APRILIA το 2003-2004 και ότι είχε κατί διαφορές με το απλό CAPONORD, όσον αφορά τα κάγκελα, τισ βαλίτσες, την μπροστινή ανάρτηση, ήταν λίγο πιο ψηλό κάτι μικροδιαφορές στο κινήτηρα όσον αφορά την συμπίεση μου φαίνεται, γενικά πιο χωματίνη έκδοση του caponord.
Δεν ξέρω απο την αλλή και πολλά για το CAPONORD σαν μηχανή, αλλά μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο (rally raid)
Η ερώτηση που θέλω να κάνω είναι γιατί η APRILIA σταμάτησε να το βγάζει???
Δυστύχως δεν εχω βρει πολλά rally raid για να έχω εμπεριστατωμένη είκονα, έχω βρεί μονό ένα μέχρι στιγμής και αυτό μου φανήκε αρκέτα ταλαιπωρημένο.
Ο τύπος που το έχει μου έιπε ότι κα΄θε περίπου 20.000 χλμ θα πρέπει να αλλάζω ανορθωτή λόgω υπερθερμάνσης!!!!!
Ισχύει αυτό μου φαίνεται λίγο υπερβολικό.
Δεν μπορείς πχ να βάλεις ανεμιστηρακια για να πέφτει η θερμοκρασία λέω έγω τώρα.
Τέλος πάντων, για να μην μακρυγόρω θα ήθελα να μάθω περισσοτέρες λεπτομέριες για το rally raid
Στο BIKEZ και στο interent που κοίταξα δεν βρήκα και πολλά πράγματα, επίσης ένα τεστ που έιχε κανέι το mototriti δεν έλεγε και πολλά πράγματα.
Και τέλος μήπως ξέρει κανένας που μπορώ να βρώ κανένα rally raid.
Ευχαρίστω πολύ.
Κανένας απο μας που έχουμε παρει capo η raid δεν ήξερε πολλά πράγματα πριν το παρουμε.
Όλοι τα μαθαμε στην πορεία.
Υπάρχουν καποια πραγματακια (3-4) που αν τα διορθώσεις(αλλάξεις) απο την αρχή δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα.
Ακόμα και με τον ανορθωτή το οποίο "μαμισιο" τον αλλάζουμε με έναν aftermarket πολύ καλύτερο και φτηνότερο.
Καλώς ήρθες στο ApriliaBikers. :bye:
-
Ποια είναι τα (3-4) πραγματακια που αν τα διορθώσεις(αλλάξεις) απο την αρχή δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα???
Ρωτάω για να ξέρω αν στο CAPO που θα αγοράσω έχουν αλλάχτει απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη
Ευχαριστώ πολύ εκ των προετέρων, αλλά ρε παιδια δεν πουλιέται κανένα rally raid???
:(
-
Ποια είναι τα (3-4) πραγματακια που αν τα διορθώσεις(αλλάξεις) απο την αρχή δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα???
Ρωτάω για να ξέρω αν στο CAPO που θα αγοράσω έχουν αλλάχτει απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη
Ευχαριστώ πολύ εκ των προετέρων, αλλά ρε παιδια δεν πουλιέται κανένα rally raid???
:(
μπριζωμενος εισαι καλο ειναι..
εγω θα σου πω παρ`το και θα το ευχαριστηθεις...
ψαξε στην ενοτητα caponord στο φορουμ και ειλικρινά εχει τοοοοοοοοοοοσο ογκο πληροφοριών που θα εκπλαγείς...
sorry που θα το πω, αλλά παπ@#$ριες δεν μπορώ να ακού για ανορθωτη...
ΘΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ με AFTER MARKET oxi μανισιο και θα εισαι κύριος για πολλά χλμ..ίσως και μέχρι να τον πουλήσεις....
θα αλλάξεις και ταχυσυνδεσμους κατω απο ντεπόζιτο -αν δεν τα εχει αλλαξει ο προηγουμενος- και εισαι μια χαρά...
κάτι αλλο δε μου ερχεται στο νου, αλλά δε νομιζω οτι υπάρχει...
α... και σε καποια χλμ... ενδεχομένως.. πα΄νω απο 30,000 θα σου καψει ενα πολλαπλασιατη με κοστος 45 ευρω...
ε...νομίζω οτι για μηχανή πουγυρνάς όλο τον κοσμο δε χρειαζεται να το συζητάμε..
Υ.Γ.
δεν ειμαι απο τους ''κολλημένους'' απριλιάκηδες, οπότε στα λεω... χύμα ..και βιαστικά...
..πείνασα και παω να φαω...
:bye: :bye: Διαβασε το φορουμ..!!!!!!!!!!!!!! :bye:
-
Ποια είναι τα (3-4) πραγματακια που αν τα διορθώσεις(αλλάξεις) απο την αρχή δεν θα έχεις κανενα πρόβλημα???
Ρωτάω για να ξέρω αν στο CAPO που θα αγοράσω έχουν αλλάχτει απο το προηγούμενο ιδιοκτήτη
Ευχαριστώ πολύ εκ των προετέρων, αλλά ρε παιδια δεν πουλιέται κανένα rally raid???
:(
Το μόνο εμφανες που μπορέις κι εσύ ανετα να δεις είναι αν ειναι αλλαγμενος ο ανορθωτής.
Για τα υπόλοιπα που λεει κι ο Θέμης υπάρχει κι η πιθανότητα να μην ξερει να σου πει ουτε αυτος που το έχει αν τα εχει αλλάξει.
Οτι του έχουν πει απ το συνεργείο. Αν του έχουν πει.
ΚΙ όπως είπε κι ο Θέμης διάβασε ΕΔΩ! (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=60.0) :bye:
-
:bye:Καλωσόρισες και από εμένα φίλε στην παρέα των :abh:και εγώ πριν πάρω το capo είχα ένα super tenere. Η μηχανή είναι πανέμορφη. Εδώ μέσα θα μάθεις πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα που θα σε βοηθήσουν να ευχαριστηθείς την νέα σου μηχανή που θέλεις να πάρεις. Ο τύπος που ρώτησες μάλλον θα έκανε λάθος και αντί για πολλαπλασιαστή που το βρίσκω πιο λογικό σου είπε ανορθωτή. Εγώ άλλαξα στις 40.000 χλμ, περίπου ανορθωτή και μέχρι τώρα που έχω κάνει 51.500 χλμ. έχω αλλάξει πέντε ή έξι πολλαπλασιαστές, στα τέσσερα χρόνια όλα αυτά.Σε αυτά που μπορείς να κοιτάξεις στην μηχανή που θα βρεις πέρα από αυτά που προανέφεραν τα παιδιά, να δεις την προ φόρτιση του πίσω αμορτισέρ αν δουλεύει. Η περιστροφή που θα κάνει στο σφίξιμο να έχει αντίσταση, γιατί εγώ είμαι καμένος από αυτό, δεν με πάει καλά, να φανταστείς και το wp που έχω βάλει, μου την έχει αλλάξει η αντιπροσωπία έξι φορές σε δύο χρόνια. Αυτά από εμένα και μην αγχώνεσαι. Εξάλλου και μία παροιμία λέει: "Μπρος στα κάλλη, τη είναι ο πόνος" και από κάλλη το capo έχει πολλάάάάά!
-
Ευχαριστώ πολυ για τα καλοσωρισματα :)
τωρα μελεταω τρελα για το caponord απο τα αναφερομενα στο Foroum :bye:
-
καλος ηρθες
-
καλως μας βρηκες !!!
σαν κατοχος Raid σου λεω παρτο με κλειστα ματια και θα με θυμηθεις !!!
το θεμα ειναι αν θα καταφερεις να βρεις raid να αγορασεις διοτι στην ελλαδα δεν κυκλοφορησαν παρα πολλα αλλα και οσοι εχουν δυσκολα να το πουλησουν. το συγκεκριμενο μηχανακι για τους περισσοτερους που ξερω οτι το εχουν(3-4 ειναι βεβαια), ειναι αρρωστια :ohyes: :ohyes: :ohyes:
να φανταστεις ο κουμπαρος μου εψαχνε να το βρει Ελλαδα 5-6 μηνες και τιποτα. οταν βρισκαμε καποιο σε αγγελια μεχρι να παρουμε τηλεφωνο ειχε πουληθει. τελικα βρηκε στη Γεμανια και ευτυχως βρηκαμε ανθρωπο γνωστο που ασχολειται με αυτα και το φεραμε απο εκει. πραγματικα ομως αξιζε τον κοπο διοτι το μηχανακι ηταν σε αριστη κατασταση.
αυτο που εχεις βρει σε τι τιμη παιζει και ποσα χιλιομετρα εχει;
λοιπον εγω εχω σχεδον 50000 χλμ και εχω αλλαξει 2 πολλαπλασιαστες μεχρι στιγμης και τον ανορθωτη με after market προληπτικα στα 38000 χλμ για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. η αλλαγη του ταχυσυνδεσμου βενζινης με μετταλικο επιβαλλεται.
καλο ψαξιμο και με το καλο να το παρεις. για οτι αλλο χρειαστεις εδω ειμαστε.
:bye: :bye: :bye:
-
Φίλε CAPORAID
αυτό που έχω βρει έχει κάνει γύρω στα 80.000 χλμ και το δίνει γύρω στα 5000€.
Το μηχανάκι απλά μου φαίνεται ταλαιπωρημένο.
Δεν ξέρω την διαδικάσια να φέρεις μηχανή απο εξωτερικό δυστυχώς.
Απο την Aprilia μου είπαν πάντως ότι στην Ελλάδα πουληθήκαν μόνο 15 CAPONORD RALLY RAID και μόνο 500 - 600 σε όλο τον κόσμο!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται υπερβολικά μικρά τα νούμερα. Τέλος πάντων θα συνέχισω να ψάχνω.
:bye:
-
Φίλε CAPORAID
αυτό που έχω βρει έχει κάνει γύρω στα 80.000 χλμ και το δίνει γύρω στα 5000€.
Το μηχανάκι απλά μου φαίνεται ταλαιπωρημένο.
Δεν ξέρω την διαδικάσια να φέρεις μηχανή απο εξωτερικό δυστυχώς.
Απο την Aprilia μου είπαν πάντως ότι στην Ελλάδα πουληθήκαν μόνο 15 CAPONORD RALLY RAID και μόνο 500 - 600 σε όλο τον κόσμο!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται υπερβολικά μικρά τα νούμερα. Τέλος πάντων θα συνέχισω να ψάχνω.
:bye:
Μονο 15 ..?? Ηξερα πως ήταν γύρω στα 22 !! :thnk:
-
Κατά τη γνώμη μου αν φαίνεται και "νιώθεται" ταλαιπωρημένο μην το πάρεις. Πρόσεξε την "τύφλωση μεταχείρως" γιατί μπορεί να σου κοστίσει πολύ ακριβά. Το κάπο, και δη το raid, όταν είναι στα καλά του βγάζει μάτι, θυμάμαι όταν έψαχνα εγώ είχα δει κάτι κάπο για λύπηση, παραμελλημένα, ενώ αντίθετα κάποια άλλα με έκαναν να το ερωτευθώ αστραπιαία.
Διάβασε όλο το φόρουμ με το πάσο σου και μάθε όσα πιό πολλά μπορείς, προσπάθησε να πας σε μια εκδρομή - συνάντηση να σου δείξει κάποιος από εδώ τι να κοιτάς, τι να προσέχεις, τι να αποφύγεις. ΜΗΝ βιαστείς και κοίτα και Γερμανία που λέει ο Γρηγόρης, αλλά με προσοχή.
Καταλήγοντας θα σου έλεγα καλύτερα ένα κάπο απλό αλλά χαρτί, παρά ένα raid "κουρασμένο"...
-
Κατά τη γνώμη μου αν φαίνεται και "νιώθεται" ταλαιπωρημένο μην το πάρεις. Πρόσεξε την "τύφλωση μεταχείρως" γιατί μπορεί να σου κοστίσει πολύ ακριβά. Το κάπο, και δη το raid, όταν είναι στα καλά του βγάζει μάτι, θυμάμαι όταν έψαχνα εγώ είχα δει κάτι κάπο για λύπηση, παραμελλημένα, ενώ αντίθετα κάποια άλλα με έκαναν να το ερωτευθώ αστραπιαία.
Διάβασε όλο το φόρουμ με το πάσο σου και μάθε όσα πιό πολλά μπορείς, προσπάθησε να πας σε μια εκδρομή - συνάντηση να σου δείξει κάποιος από εδώ τι να κοιτάς, τι να προσέχεις, τι να αποφύγεις. ΜΗΝ βιαστείς και κοίτα και Γερμανία που λέει ο Γρηγόρης, αλλά με προσοχή.
Καταλήγοντας θα σου έλεγα καλύτερα ένα κάπο απλό αλλά χαρτί, παρά ένα raid "κουρασμένο"...
:ohyes: :ohyes: :bye: :bye:
-
Φίλε CAPORAID
αυτό που έχω βρει έχει κάνει γύρω στα 80.000 χλμ και το δίνει γύρω στα 5000€.
Το μηχανάκι απλά μου φαίνεται ταλαιπωρημένο.
Δεν ξέρω την διαδικάσια να φέρεις μηχανή απο εξωτερικό δυστυχώς.
Απο την Aprilia μου είπαν πάντως ότι στην Ελλάδα πουληθήκαν μόνο 15 CAPONORD RALLY RAID και μόνο 500 - 600 σε όλο τον κόσμο!!!!!!!!!!!!
Δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται υπερβολικά μικρά τα νούμερα. Τέλος πάντων θα συνέχισω να ψάχνω.
:bye:
Μονο 15 ..?? Ηξερα πως ήταν γύρω στα 22 !! :thnk:
φουυυ....τα άλλα τα πήρε ο αέρας... :tez: εξατμιστήκανε...
-
Πάνω κάτω όπως στα λέει ο tserts.
Μην κολλάς στο Raid.Καλύτερα ένα Κάπονορντ σε καλή κατάσταση.
Θα σου πω εν τάχει τι πρέπει να προσέξεις, αλλά η καλύτερη λύση είναι να πας σε μια εκδρομή για να σου δείξουν οι κάτοχοι που ακριβώς βρίσκονται όλα αυτά που θα σου αναφέρω.
Πρώτα κοιτάς αυτά που θα έβλεπες σε μια οποιαδήποτε μεταχειρισμένη.Φαντάζομαι πως τα γνωρίζεις , οπότε προχωράω παρακάτω στα του Κάπονορντ.
Ελέγχεις ανορθωτή.Αν δεις προσεκτικά θα παρατηρήσεις οτι ο μανίσιος έχει άλλο χρώμα απο τον άφτερμάρκετ.Η ψύκτρα του μανίσου είναι γκρί ενώ η αφτερμάρκετ συνήθως ασημί.Αν τον έχει αλλάξει ο αφτερμαρκετ πάει για πολλά χιλιόμετρα...τουλάχιστον όσα οποιαδήποτε άλλη μηχανή.Αν δεν τον έχει αλλάξει μην ανησυχείς.Δεν σημαίνει οτι θα καεί αύριο.Αγόρασε έναν αφτερμαρκετ με κόστος λιγότερο απο 100€ και θα είσαι εντάξει για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Πολλαπλασιαστές.Το Κάπο φοράει απο την μάνα του Sagem που έχουν πρόβλημα με την υγρασία.Είναι απίθανο να βρεις κάποιο που να μην έχει αλλάξει κάποιους απο τους 4 συνολικά με άφτερμαρκετ (πλεόν είναι οι επίσημοι της αντιπροσωπείας) με jci. Υπολόγισε περίπου 45€ για τον καθένα.Φυσικά δύσκολο να καούν όλοι μαζί, αλλά ακόμα και με καμμενο οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται την διαφορά στην απόδοση.Καβάτζωσε έναν να έχει πάντα μαζί σου.Αλλάζει σχετικά εύκολα, ειδικά αν είναι κάποιος απο τους δύο πίσω.
Ταχυσύνδεσμοι.Το κάπο έχει πλαστικούς ταχυσύνδεσμους που σε πολύ ηψηλές θερμοκρασίες ενδέχεται να σπάσουν.Το κόστος αγοράς και τοποθέτησης είναι πολύ μικρό, και απλά πρέπει να βρεις εύκαιρο τον μάστορα να το κάνει ή να θυσιάσεις μια Κυριακή και να το κάνεις μόνος σου αν πιάνουν τα χέρια σου με έναν φίλο.
Βάσεις υποπλαισίου.Το σιδερένιο υποπλαίσιο πιάνει σε 4 σημεία στο αλουμινένιο πλαίσιο.Λόγω κραδασμών (V-2 βλέπεις) τείνουν να ξεσφίγγουν με κίνδυνο (λόγο μη καλού δεσίματος πλαισίου-υποπλαισίου) να σπάει στο σημείο που βρίσκεται η βίδα.Περνάς με Loctite τις βίδες και πλέον δεν καταλαβαίνουν ούτε απο κραδασμούς ούτε απο τίποτα.Κόστος όσο ένα σωληνάριο κόλλα.
Αυτά τα 4 είναι τα γνωστά σημεία που πρέπει να κοιτάξεις...απο κει και πέρα το μηχανάκι είναι υπεραξιόπιστο!
Με ένα κόστος απο 150 εως 250 € έχεις λύσει τα πάντα και πλέον αναμένεις τις συνηθισμένες φθορές του χρόνου που βγαίνουν σε όλα τα οχήματα.
Άντε με το καλό και η αγορά :kalo:
Υ.Γ Όλα τα παραπάνω βρίσκονται στην ενότητα του Κάπονορντ.Γνώμη μου είναι πριν κάνεις την αγορά να ξεκοκαλίσεις όλα τα νηματα της ενότητας.Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα σε βοηθήσει στην επιλογή σου για να μην τρέχεις αργότερα!
-
Πάνω κάτω όπως στα λέει ο tserts.
Πάνω κάτω όπως τα λέω εγώ, αλλά κατέβασες άλλη μια σελίδα... :P
-
παντως αυτα τα raid στο ιταλικο site φαινονται πολυ καθαρα και με λιγα χιλιομετρα.
παντως αν σε ενδιαφερει εχω ανθρωπο που μπορει να τα ψαξει για λογαριασμο μας διοτι φαιρνει μηχανες απο Ιταλια.
στειλε μου π.μ. το κινητο σου να επικοινωνησουμε.
:bye: :bye:
-
Για δώσε κάνα λίνκ να χαζέψουμε λίγο κι εμείς Γρηγόρη... Που λες;