0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Συνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #15 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 07:47:11 πμ »
Εάν δεν είσαι πραγματικά κολλημένος με την BMW, τότε φυσικά θα πρέπει να αναγνωρίσεις πόσο καλύτερο είναι το Capo από το 1150!

Πολλά σχόλια είναι απλά για πλάκα, νομίζω ότι δεν θα χάσεις αν πάρεις το Rally Raid. Προβλήματα με τα ηλεκτρικά και παιδικές "ασθένειες" υπήρχαν αλλά συνήθως έχουν λυθεί από προηγούμενους ιδιοκτήτες. Ουσιαστικά μιλάμε για ανορθωτή, πολλαπλασιαστές, ταχυσυνδέσμοι (που στο raid είναι μεταλλικοί ούτως ή άλλως).
Από εκεί και πέρα βέβαια, σε ένα οποιδήποτε μηχανάκι που πλησιάζει την 15ετια, φυσικό θα είναι να υπάρχουν φθορές ή βλάβες. Εάν είσαι Αθήνα, υπάρχει μηχανικός με γνώσεις. Υπάρχουν μηχανάκια με προίκα και ποιοτικές αναβαθμίσεις, ψάξε καλύτερα και δεν θα χάσεις!
 :bye:
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #16 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 08:06:34 πμ »
4 ειναι τα βασικα προβληματα(παιδικες ασθενειες) του Capo:

1) Ανορθωτης: Απλα μια αντικατασταση του ειτε με τον SX, ειτε απο Triumph, ειτε απο Tuono,κτλ...λυνουν το προβλημα.

2) Πολλαπλασιαστες: Η αρχικη παρτιδα των Sagem(αν θυμαμαι καλα) παρουσιαζαν προβλημα και οι οποιοι αντικατασταθηκαν με τους JCI.   Επισης η μετακινηση των 2 εμπρος πολλαπλασιαστων, σε άλλο σημειο της μοτο ελυνε το προβλημα το να καιγονται (συνηθως μετα απο πλυσιμο της μοτο)

3)Ταχυσυνδεσμοι καυσιμου: Απο το εργοστασιο ηταν πλαστικοι και μετα απο τοσα χρονια ξεραινοντουσαν, με αποτελεσμα διαρροη βενζινης.
Μια αντικατασταση με μεταλλικους και θα λυθει το προβλημα.

4)Ρελε μιζας: Συχνα κολουσε το ρελε στα Capo, αργοτερα αντικατασταθηκε ομως απο την Aprilia μεγαλυτερα Αμπερ. Μπορει να τοποθετηθει και aftermarket. Μεγαλο ρολο σε αυτο παιζει και η καλη κατασταση της μπαταριας.

Θεωρω οτι μετα απο τοσα χρονια και με αυτα που εχουν γραφτει στα φορουμς, αν οχι ολοι,τουλαχιστον οι περισσοτεροι οι ιδιοκτητες εχουν λυσει τις παιδικες αυτες ασθενειες.
Οσον αναφορα το καντραν, εχουν γραφτει και εδω μεσα μερικες περιπτωσεις βλαβης αλλά νομιζω οτι ειναι επισκευασιμες.


*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +100
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #17 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 10:02:14 πμ »
Να συνοψίσουμε και θα καταλάβετε γιατί φουντώνω. Όπως λέει ο DI.G για τις παιδικές ασθένειες:

Τα 2,3,4 έχουν λυθεί από την ίδια κατασκευάστρια εταιρία λανσάροντας το facelift μοντέλο (abs). Για τα καντράν που λέει ο φίλος και διορθώστε με, δεν έχω παρατηρήσει να καίγονται με μαμά ανορθωτές. Του OEM η μάνα δεν έκλαψε καντράν ποτέ. Με του tuono λοιπόν που έβαλα δε νομίζω να μου καεί το καντράν.

Η σύγκριση με το 1150 είναι πραγματικά αστεία μιας και μιλάμε για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Γεωμετρίες πλαίσια κτλ δεν κάθομαι να μετρήσω. Raid δεν είχα ούτε θα έχω για να συζητήσω περί αναρτήσεων.

Μια δυναμομέτρηση με catfish που ανέβασα έγραφε 93,4hp στον τροχό, βάλε και τα 250 kg που είναι γεμάτο, με κάγκελα και top case και σύγκρινε μόνος σου τι μηχανάκι κυκλοφόρησε το 2001. Γιατί την οικονομική δυνατότητα να αλλάξω μηχανή την έχω, τον λόγο δε βλέπω αφού με καλύπτει σε αυτά που μου παρέχει ο βροντόσαυρος.


*

Gathan

Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #18 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 10:22:01 πμ »
δεν πολυκαταλαβα..   

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +100
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #19 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 10:28:17 πμ »
Αν αγοράσεις μοντέλο με abs, δεν έχει προβλήματα. Μπορεί να κάψει ανορθωτή, εμένα τον έκαψε στα 10 χρόνια. Τώρα καλύτερα ?

*

Gathan

Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 10:32:02 πμ »
αα, αυτο εννοεις! Δεν μου αρέσουν οτπικά. επίσης ειμαι σχεδον δυο μέτρα και θέλω ψηλό μηχανάκι. ευχαριστώ πολύ πάντως. Συμφωνω οτι το capo όταν βγήκε ηταν το καλυτερο μηχανακι στο ειδος του σε πλαισιο - κινητηρα.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 11:11:48 πμ »
αα, αυτο εννοεις! Δεν μου αρέσουν οτπικά. επίσης ειμαι σχεδον δυο μέτρα και θέλω ψηλό μηχανάκι. ευχαριστώ πολύ πάντως. Συμφωνω οτι το capo όταν βγήκε ηταν το καλυτερο μηχανακι στο ειδος του σε πλαισιο - κινητηρα.

Και εγω 2 μετρα ειμαι...οτι και να καβαλησουμε, σαν παπακι θα φαινεται!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #22 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 04:31:06 μμ »


Η σύγκριση με το 1150 είναι πραγματικά αστεία μιας και μιλάμε για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Γεωμετρίες πλαίσια κτλ δεν κάθομαι να μετρήσω. Raid δεν είχα ούτε θα έχω για να συζητήσω περί αναρτήσεων.

Το αστείο είναι ότι έχει injection, όπως και το 1100 που είναι πιο παλιό. Επίσης είναι εντελώς διαφορετικό σε αίσθηση λόγω telelever και paralever. Hate or love it κατάσταση.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +100
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 05:10:45 μμ »
Όπως έχω ξαναπει το injection στο δικό μου Capo είναι αψεγάδιαστο. Telelever - paralever είναι θέμα γούστου. Πολλοί ειδικά στο χώμα αναφέρουν ότι χάνει πολύ σε αίσθηση, δεν έχω καμιά εμπειρία χώματος. Στο δρόμο που το έχω οδηγήσει στο LC είναι καλό. Είναι όμως το ίδιο ?

Τέσπα εγώ μπήκα στην συζήτηση για το "άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα".

*

Αποσυνδεδεμένος MDN1000

  • **
  • 46
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 05:28:20 μμ »
Καλησπερα σας  :bye:

Για πρωτη φορα θα μιλησω και εγω για την μηχαναρα μου η οποια την εχω 4 χρονια και

δεν εχει βγαλει κανενα σοβαρο προβλημα εκτος απο τον ανωρθωτη και την καφε φυσα και ενα ρελε μιζας (τυπικες φθορες)

εβαλα εναν SX επανω και εχω μπαταρια 3 χρονων επανω που λειτουργει αψογα, σπιρτο το εργαλειο λεμε!!!!

Υ.Γ: Πιστευω οτι εαν βρεις ενα καλα συντηρημενο μηχανακι θα κανεις πολλα απροβληματηστα χιλιομετρα μαζι του

και να τονισω οτι στα λεφτα που πωλουνται  δεν ΥΠΑΡΧΕΙ κατι αντιστοιχο η εφαμιλλο τους στην αγορα (on-off) που να συνδειαζει τοσα καλά!!!

Υ.Γ 2:AAAXXXXX  πως φαινεται οτι ειμαι ακομα ερωτευμενος ειμαι με την μηχαναρα μου  :ohyes:  :ohyes:  :ohyes:
"No road is too long when you have good company"

*

Αποσυνδεδεμένος AERO.CAPO

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia caponord etv 1000-08'
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 05:29:11 μμ »
.....οταν ζαχαρωνα το capo μου και ενω ειχα honda...ειχαν αρχισει ολοι φιλοι και γνωστοι το γνωστο τροπάριο..''ιταλικό θα πάρεις?και aprilia? η χειρότερη επιλογή,ολο προβληματα,ηλεκτρικά,μηχανικα + + +....Εγω τους εγραψα και απο την στιγμη που μου αρεσε εμενα το πήρα..μετα απο 2 χρονια συμβίωσης εχω να πω σε ολους αυτους...''τον κακο σας τον καιρο μ@@@@ες''!Δεν υπάρχει μηχανη ή αυτοκίνητο να μην εχει παιδικές ασθένειες..απο την στιγμή που τα κατασκευαζει ανθρωπος και οχι ο θεος εννοειται πως θα εχουν ατέλειες,το θεμα ειναι με τι κριτηρια κανεις την επιλογη σου και αν τα κριτηρια αυτα τα θετεις εσυ ή ολος ο περίγυρος σου!Τα aprilia και ειδικα τα capo (...για να ευλογήσω και τα γένια μου..) ειναι απιστευτα εργαλεια και απευθύνονται σε μερακλήδες αναβάτες και όχι σε μπρούκληδες...οπως ειπαν και όλοι οι προλαλησαντες αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειναι μερακλης τοτε εκτος απο το να βαλεις καυσιμο για την βολτα σου ολα τα αλλα ειναι ιστορίες για......Αυτα απο εμενα φίλε μου...καλη επιλογη οποια και αν ειναι αυτη... :bye:
Alpha Papa Romeo India Lima India Alpha ready for take off..

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 07:50:41 μμ »
Καλε ολοι οι διμετροι capo οδηγαμε?

*

Συνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 13, 2017, 09:36:58 μμ »
Ε, όχι και όλοι. Κάποιοι καβαλάμε supernaked :D

Στο θέμα μας, εδώ είσαι φίλε
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11997716/
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Gathan

Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 14, 2017, 07:14:16 πμ »
Πολυ καλό!!!

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Αγορά rally raid
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 16, 2017, 07:51:57 μμ »
Ε, όχι και όλοι. Κάποιοι καβαλάμε supernaked :D
Οι λιποτάκτες, οι αλληθωρίζοντες προς την χωρα του ανατέλλοντος Ήλιου δεν προσμετρώνται στους δίμετρους, καθόσον η επιλογή των κίτρινων μηχανών εκτός  από πρόκληση ίκτερου, αφαιρει αυθωρί και παραχρήμα και 50cm από το ύψος του αναβάτη.  :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης