APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Gathan στις Δεκέμβριος 10, 2017, 03:36:48 μμ
-
Καλησπέρα φίλοι μου.
Μετά από κάμποσα χρόνια με bmw σκέφτομαι να αλλαξοπιστησω και γλυκοκοιταζω προς τα caponord rally raid. Στο car έχω δει κάνα δύο. Υπάρχουν κάποια θέματα με την μηχανή που θα πρέπει να γνωρίζω; Κάτι να προσέξω; Βλάβες κλπ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Πάρε οποίο σου αρέσει στο μάτι. Όλα τα άλλα είναι πταισματα. Εδώ μέσα στο αντίστοιχο θέμα θα βρεις όλες τις λύσεις για τα προβλήματα που υπάρχουν που δεν είναι και πολλά αλωστε. Το μοτέρ ΑΘΆΝΑΤΟ και πιστεύω ότι όλες οι παιδικές ασθένειες που υπήρχαν θα είναι είδη λυμένες. :kalo:
-
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση
-
Πάντως απο μια γρήγορη ματιά που έριξα βλέπω άπειρα προβλήματα με τα ηλεκτρικά! Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα γιατί στην επαρχία δεν είναι εύκολο να βρεις εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο.
-
Μην είσαι υπερβολικός :D , όχι και άπειρα. Όλες οι λύσεις υπάρχουν μέσα στο forum και με λογικές τιμές. Και όπως σου είπα λογικά όλες οι παιδικές ασθένειες θα είναι λυμένες λίγο πολύ.
-
Τα προβλήματα που μπορεί να έχει ενα capo τα οποία ειναι παιδικά όπως είπε και ο συνφορουμίτης xristos69 είναι συγκεκριμένα και οχι και στα παλιά μοντέλα κατά κόρον οπου το πιθανότερο ειναι ο προκάτοχός του να εχει διορθώσει οπότε δεν θα σε απασχολήσει τίποτε εκτος απο την καθιερωμένη συντήρηση του, οτι θα έκανες και σε οποιοδήποτε μηχανάκι να είχες. Κανε ερωτήσεις και έχε υπομονή θα μπούν οι κάτοχοι capo και θα σου λύσουν κάθε απορία και ενδοιασμό .καλος όρισες την παρέα
-
Μην είσαι υπερβολικός :D , όχι και άπειρα. Όλες οι λύσεις υπάρχουν μέσα στο forum και με λογικές τιμές. Και όπως σου είπα λογικά όλες οι παιδικές ασθένειες θα είναι λυμένες λίγο πολύ.
με πρόλαβες xristos69 και λεω τα ίδια και τα ιδια στον άνθρωπο τι γνώμη θα σχηματίσει για το φορουμ :tez:
-
Την καλύτερη :D . Αρκεί να μην είναι προκατειλημμένος :hha%
-
Άσε το raid. Περίσσια χρήματα για τιποτα το σπουδαίο. Ψάξε για capo με abs και μαύρο σκελετό που είναι και τα νεότερα. Ηλεκτρικά προβλήματα αρκετά αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν έχει ασχοληθεί. Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου τότε ίσως να πρέπει να στραφεί σε άλλη επιλογή μιας που θα βρεις ελάχιστους αξιόπιστους μηχανικούς κ στην επαρχία σπάνια.
-
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Μάλλον θα μείνω στην bmw.
-
Άσε το raid. Περίσσια χρήματα για τιποτα το σπουδαίο. Ψάξε για capo με abs και μαύρο σκελετό που είναι και τα νεότερα. Ηλεκτρικά προβλήματα αρκετά αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν έχει ασχοληθεί. Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου τότε ίσως να πρέπει να στραφεί σε άλλη επιλογή μιας που θα βρεις ελάχιστους αξιόπιστους μηχανικούς κ στην επαρχία σπάνια.
Τωρα μιλας σωστα !!! :D :P :tez:
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Μάλλον θα μείνω στην bmw.
:hysterl :hysterl :hysterl :h22: :h22: :h22:
-
Η διαφορα των αναρτησεων του RallyRaid με του απλου ειναι η μερα με την νυχτα. Φυσικα πρεπει να ξερεις και να νιωθεις 2-3 πραγματα περι αναρτησεων. :cl%
-
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις. Μάλλον θα μείνω στην bmw.
Τη καλυτερη θα κανεις .
Και γω με αυτη τη λογικη δεν πηρα bmw ακομα .... :lol%
-
Ποιά είναι τα άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα ?
Έχω caponord 1000 abs του 07, δεν έχει πάθει τίποτα ηλεκτρικό, εκτός από τον ανορθωτή που το θεωρώ αναλώσιμο.
Και στο forum μας να ανατρέξω, δεν βλέπω κάπου άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα. Αν τόσο κλάμα πέφτει για τον ανορθωτή οκ. Γιατί εμένα μου κάηκε ο ανορθωτής μετά από 11 χρόνια και τον άλλαξα με τον αντίστοιχο του tuono που έχει μεγαλύτερη ψύκτρα. Σε περίπου 11 χρόνια πάλι θα δώσω το αστρονομικό ποσό των 110 ευρώ. Ουάου !!!
Επίσης έχω F650 και έχει μέινει μέχρι στιγμής, από κόμπλερ 350Ευρώ original part αλλά παραεισαγωγής και σασμαν (στα 30κ χμ), το οποίο στοίχισε μία περιουσία γιατί πρέπει να κατέβει ο κινητήρας, για να μπει ένα παπαράκι που κάνει 30 ευρώ.
-
εγω απλά λεω ότι διάβασα στο φόρουμ για παρα πολά προβλήματα με πολαπλασιαστες, καντραν, ανορθωτή κλπ. αυτά ειναι προβλήματα που ναι μεν ακούγονται χαζά αλλά μπορεί να σε αφησουν στην μέση του πουθενα. Επίσης με ενδιέφερε ΜΟΝΟ το RALLY RAID οπότε δεν κοιταξα τίποτα για νεώτερα μοντέλα. Το αντιστοιχο της bmw ειναι το 1150 adventure, το οποίο όμως έχει σοβαρότατο πρόβλημα με τα φρένα. η λύση ειναι η αγορά ενός φθηνου απλού 1150 και η μετατροπή του σε adve.
ειναι πολύ κρίμα για την APRILIA γτ απο πλαίσο και κινητηρα ειναι εξαιρετικη...
-
Εάν δεν είσαι πραγματικά κολλημένος με την BMW, τότε φυσικά θα πρέπει να αναγνωρίσεις πόσο καλύτερο είναι το Capo από το 1150!
Πολλά σχόλια είναι απλά για πλάκα, νομίζω ότι δεν θα χάσεις αν πάρεις το Rally Raid. Προβλήματα με τα ηλεκτρικά και παιδικές "ασθένειες" υπήρχαν αλλά συνήθως έχουν λυθεί από προηγούμενους ιδιοκτήτες. Ουσιαστικά μιλάμε για ανορθωτή, πολλαπλασιαστές, ταχυσυνδέσμοι (που στο raid είναι μεταλλικοί ούτως ή άλλως).
Από εκεί και πέρα βέβαια, σε ένα οποιδήποτε μηχανάκι που πλησιάζει την 15ετια, φυσικό θα είναι να υπάρχουν φθορές ή βλάβες. Εάν είσαι Αθήνα, υπάρχει μηχανικός με γνώσεις. Υπάρχουν μηχανάκια με προίκα και ποιοτικές αναβαθμίσεις, ψάξε καλύτερα και δεν θα χάσεις!
:bye:
-
4 ειναι τα βασικα προβληματα(παιδικες ασθενειες) του Capo:
1) Ανορθωτης: Απλα μια αντικατασταση του ειτε με τον SX, ειτε απο Triumph, ειτε απο Tuono,κτλ...λυνουν το προβλημα.
2) Πολλαπλασιαστες: Η αρχικη παρτιδα των Sagem(αν θυμαμαι καλα) παρουσιαζαν προβλημα και οι οποιοι αντικατασταθηκαν με τους JCI. Επισης η μετακινηση των 2 εμπρος πολλαπλασιαστων, σε άλλο σημειο της μοτο ελυνε το προβλημα το να καιγονται (συνηθως μετα απο πλυσιμο της μοτο)
3)Ταχυσυνδεσμοι καυσιμου: Απο το εργοστασιο ηταν πλαστικοι και μετα απο τοσα χρονια ξεραινοντουσαν, με αποτελεσμα διαρροη βενζινης.
Μια αντικατασταση με μεταλλικους και θα λυθει το προβλημα.
4)Ρελε μιζας: Συχνα κολουσε το ρελε στα Capo, αργοτερα αντικατασταθηκε ομως απο την Aprilia μεγαλυτερα Αμπερ. Μπορει να τοποθετηθει και aftermarket. Μεγαλο ρολο σε αυτο παιζει και η καλη κατασταση της μπαταριας.
Θεωρω οτι μετα απο τοσα χρονια και με αυτα που εχουν γραφτει στα φορουμς, αν οχι ολοι,τουλαχιστον οι περισσοτεροι οι ιδιοκτητες εχουν λυσει τις παιδικες αυτες ασθενειες.
Οσον αναφορα το καντραν, εχουν γραφτει και εδω μεσα μερικες περιπτωσεις βλαβης αλλά νομιζω οτι ειναι επισκευασιμες.
-
Να συνοψίσουμε και θα καταλάβετε γιατί φουντώνω. Όπως λέει ο DI.G για τις παιδικές ασθένειες:
Τα 2,3,4 έχουν λυθεί από την ίδια κατασκευάστρια εταιρία λανσάροντας το facelift μοντέλο (abs). Για τα καντράν που λέει ο φίλος και διορθώστε με, δεν έχω παρατηρήσει να καίγονται με μαμά ανορθωτές. Του OEM η μάνα δεν έκλαψε καντράν ποτέ. Με του tuono λοιπόν που έβαλα δε νομίζω να μου καεί το καντράν.
Η σύγκριση με το 1150 είναι πραγματικά αστεία μιας και μιλάμε για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Γεωμετρίες πλαίσια κτλ δεν κάθομαι να μετρήσω. Raid δεν είχα ούτε θα έχω για να συζητήσω περί αναρτήσεων.
Μια δυναμομέτρηση με catfish που ανέβασα έγραφε 93,4hp στον τροχό, βάλε και τα 250 kg που είναι γεμάτο, με κάγκελα και top case και σύγκρινε μόνος σου τι μηχανάκι κυκλοφόρησε το 2001. Γιατί την οικονομική δυνατότητα να αλλάξω μηχανή την έχω, τον λόγο δε βλέπω αφού με καλύπτει σε αυτά που μου παρέχει ο βροντόσαυρος.
-
δεν πολυκαταλαβα..
-
Αν αγοράσεις μοντέλο με abs, δεν έχει προβλήματα. Μπορεί να κάψει ανορθωτή, εμένα τον έκαψε στα 10 χρόνια. Τώρα καλύτερα ?
-
αα, αυτο εννοεις! Δεν μου αρέσουν οτπικά. επίσης ειμαι σχεδον δυο μέτρα και θέλω ψηλό μηχανάκι. ευχαριστώ πολύ πάντως. Συμφωνω οτι το capo όταν βγήκε ηταν το καλυτερο μηχανακι στο ειδος του σε πλαισιο - κινητηρα.
-
αα, αυτο εννοεις! Δεν μου αρέσουν οτπικά. επίσης ειμαι σχεδον δυο μέτρα και θέλω ψηλό μηχανάκι. ευχαριστώ πολύ πάντως. Συμφωνω οτι το capo όταν βγήκε ηταν το καλυτερο μηχανακι στο ειδος του σε πλαισιο - κινητηρα.
Και εγω 2 μετρα ειμαι...οτι και να καβαλησουμε, σαν παπακι θα φαινεται!
-
Η σύγκριση με το 1150 είναι πραγματικά αστεία μιας και μιλάμε για μοντέλο με καρμπυρατέρ. Γεωμετρίες πλαίσια κτλ δεν κάθομαι να μετρήσω. Raid δεν είχα ούτε θα έχω για να συζητήσω περί αναρτήσεων.
Το αστείο είναι ότι έχει injection, όπως και το 1100 που είναι πιο παλιό. Επίσης είναι εντελώς διαφορετικό σε αίσθηση λόγω telelever και paralever. Hate or love it κατάσταση.
-
Όπως έχω ξαναπει το injection στο δικό μου Capo είναι αψεγάδιαστο. Telelever - paralever είναι θέμα γούστου. Πολλοί ειδικά στο χώμα αναφέρουν ότι χάνει πολύ σε αίσθηση, δεν έχω καμιά εμπειρία χώματος. Στο δρόμο που το έχω οδηγήσει στο LC είναι καλό. Είναι όμως το ίδιο ?
Τέσπα εγώ μπήκα στην συζήτηση για το "άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα".
-
Καλησπερα σας :bye:
Για πρωτη φορα θα μιλησω και εγω για την μηχαναρα μου η οποια την εχω 4 χρονια και
δεν εχει βγαλει κανενα σοβαρο προβλημα εκτος απο τον ανωρθωτη και την καφε φυσα και ενα ρελε μιζας (τυπικες φθορες)
εβαλα εναν SX επανω και εχω μπαταρια 3 χρονων επανω που λειτουργει αψογα, σπιρτο το εργαλειο λεμε!!!!
Υ.Γ: Πιστευω οτι εαν βρεις ενα καλα συντηρημενο μηχανακι θα κανεις πολλα απροβληματηστα χιλιομετρα μαζι του
και να τονισω οτι στα λεφτα που πωλουνται δεν ΥΠΑΡΧΕΙ κατι αντιστοιχο η εφαμιλλο τους στην αγορα (on-off) που να συνδειαζει τοσα καλά!!!
Υ.Γ 2:AAAXXXXX πως φαινεται οτι ειμαι ακομα ερωτευμενος ειμαι με την μηχαναρα μου :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
.....οταν ζαχαρωνα το capo μου και ενω ειχα honda...ειχαν αρχισει ολοι φιλοι και γνωστοι το γνωστο τροπάριο..''ιταλικό θα πάρεις?και aprilia? η χειρότερη επιλογή,ολο προβληματα,ηλεκτρικά,μηχανικα + + +....Εγω τους εγραψα και απο την στιγμη που μου αρεσε εμενα το πήρα..μετα απο 2 χρονια συμβίωσης εχω να πω σε ολους αυτους...''τον κακο σας τον καιρο μ@@@@ες''!Δεν υπάρχει μηχανη ή αυτοκίνητο να μην εχει παιδικές ασθένειες..απο την στιγμή που τα κατασκευαζει ανθρωπος και οχι ο θεος εννοειται πως θα εχουν ατέλειες,το θεμα ειναι με τι κριτηρια κανεις την επιλογη σου και αν τα κριτηρια αυτα τα θετεις εσυ ή ολος ο περίγυρος σου!Τα aprilia και ειδικα τα capo (...για να ευλογήσω και τα γένια μου..) ειναι απιστευτα εργαλεια και απευθύνονται σε μερακλήδες αναβάτες και όχι σε μπρούκληδες...οπως ειπαν και όλοι οι προλαλησαντες αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειναι μερακλης τοτε εκτος απο το να βαλεις καυσιμο για την βολτα σου ολα τα αλλα ειναι ιστορίες για......Αυτα απο εμενα φίλε μου...καλη επιλογη οποια και αν ειναι αυτη... :bye:
-
Καλε ολοι οι διμετροι capo οδηγαμε?
-
Ε, όχι και όλοι. Κάποιοι καβαλάμε supernaked :D
Στο θέμα μας, εδώ είσαι φίλε
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/11997716/
-
Πολυ καλό!!!
-
Ε, όχι και όλοι. Κάποιοι καβαλάμε supernaked :D
Οι λιποτάκτες, οι αλληθωρίζοντες προς την χωρα του ανατέλλοντος Ήλιου δεν προσμετρώνται στους δίμετρους, καθόσον η επιλογή των κίτρινων μηχανών εκτός από πρόκληση ίκτερου, αφαιρει αυθωρί και παραχρήμα και 50cm από το ύψος του αναβάτη. :ohyes:
-
Παιδιά το συγκεκριμένο του Δημήτρη είναι αυτό που πουλιόταν προ διετίας στα 6500€; Αυτό που τελικά πουλήθηκε σε κουμπάρο του προηγούμενου ιδιοκτήτη (Θοδωρής νομίζω, που πήρε το 1290) ; Πόσοι να'ναι πια; Τα Raid είναι πιο λίγα και από τα μεγάλα Dorso! :P Κάποιος είχε πει ότι είχε και αυτός το ίδιο, λίγο πιο φτωχό σε προίκα, και το έδωσε για να πάρει αυτό. Και μάλιστα, θυμάμαι ότι οι αγγελίες έτρεχαν σχεδόν παράλληλα, και το μέρος από τις φωτό το θυμάμαι.
Αλλιώς τρελή σύμπτωση να υπάρχει και τρίτο Raid σε τέτοια κατάσταση στην ίδια πόλη. Το σκέφτομαι, και θεωρώ ότι η τιμή ανταποκρίνεται.
Χρηστάρα σε αυτό νομίζω θα χωράνε κάπου τα κλειδιά μου ε;; :D :D
-
Σε τρώει ο :kol: σου. Τελικά θα γίνεις άντρας; :D
-
Όχι ακόμα, ντεμί θα είμαι, προτιμώ τα "γυναικεία" λάστιχα εγώ! :hha%
-
Όχι ακόμα, ντεμί θα είμαι, προτιμώ τα "γυναικεία" λάστιχα εγώ! :hha%
5500 για μηχανάκι 14 ετών;;;
Σταύρο πάσα μου
https://www.car.gr/10096386-triumph-tiger-800-xc
https://www.car.gr/11762699-triumph-tiger-800
https://www.car.gr/11643717-triumph-tiger-800-xc
:bye: :bye:
-
Και εγώ 4500 τα έδινα. 5500 Είναι πολλά
-
Αργύρη είσαι δογματικός στο θέμα αυτό και αυτό σε οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα. Είμαι και εγώ 100% υπέρ του καινούργιου, όλες μου οι αγορές άλλωστε ήταν καινούργια, αλλά με την συγκεκριμένη περίπτωση το βλέπω αλλιώς. Η ηλικία του δεν καθορίζει τα πάντα. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι κυκλοφορούν και μηχανάκια 5ετίας ερείπια, και όχι από ατυχήματα.
Η κατάσταση του συγκεκριμένου δεν δείχνει πουθενά τα χρόνια του, ίσα ίσα που έχει λύσει και όλα τα γνωστά και μη προβλήματα του παρελθόντος. Ακόμα και στην τιμή αυτή, γνωρίζεις ότι παίρνεις κάτι που θα τα βγάλει τα λεφτά του, εφόσον φυσικά το αξιοποιήσεις.
Επίσης, λόγω και των προβλημάτων αυτών, πλέον υπάρχει εμπειρία στην αντιμετώπισή τους, και βέβαια πάντα υπάρχει ο Άγιος Bill να βοηθήσει στα πάντα. Όλοι λέτε ότι το μοτέρ είναι εγγύηση, άρα δύσκολα θα πέσεις στην περίπτωση ανταλλακτικού που θα δυσκολευτείς να βρεις. Τα περισσότερα είναι ηλεκτρολογικής φύσης, κάτι που σε αποδεσμεύει από την υποχρέωση να στραφείς αποκλειστικά στην Piaggio. Οι περισσότεροι άλλωστε τα ηλεκτρολογικά τα έλυσαν με άλλες μάρκες ανταλλακτικών.
Η ηλικία του στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν με φοβίζει καθόλου. Θα προτιμούσες για παράδειγμα να στραφείς σε ΚΤΜ καρμπυρατέρ 8ετίας; ΠΟΤΕ. Αποτελεί ένα ιδιαίτερα προσεγμένο και καλοσυντηρημένο μηχανάκι, το οποίο όπως δείχνει δεν θα ζητήσει πολλά. Δεν είμαι χιλιομετροφάγος, πιο πολύ της βόλτας είμαι. Δεν θα πιάσω ποτέ δηλαδή τα 200.000χλμ όπου εκεί ναι, θα κατεβάσεις μοτέρ και θα αρχίσεις να ψάχνεις μηχανολογικά, που και πάλι δεν νομίζω να δυσκολευτώ και τόσο πολύ να βρω ανταλλακτικά.
Μην κρίνεις μόνο από την ηλικία, δεν είναι ο απόλυτος μπούσουλας, τουλάχιστον όχι για μένα. Και στο λέω εγώ που απεχθάνομαι τα μεταχειρισμένα, και ακόμα και αν δεν μου περισσεύουν προτιμώ να πληρώσω υπεραξία και εγγύηση, και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, από το να τρέχω κάθε μήνα στα συνεργεία.
Το ιδανικό σενάριο για μένα αυτήν την στιγμή, θα ήταν να είχε βγει το 900, να το έχω οδηγήσει, να ξέρω την τιμή του, και να μπορώ να συγκρίνω κόστος & απόδοση παλαιού με καινούργιο. Με τις τιμές των Shiver στα 8300€ και Dorso στα 9000€, η λογική λέει ότι το Capo δεν θα ξεπεράσει τα 11000€, ίσως λίγο παραπάνω με travel pack. Εκεί, θα έκανα υπομονή να μαζέψω και τα υπόλοιπα. Στα 13Κ όμως, όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω, θα επιλέξω την πεπατημένη, έστω και μια μικρή υπεραξία λόγω υπάρχοντος εξοπλισμού, και κυρίως καλής συντήρησης εν προκειμένω.
Το Tiger 800 μου το έχεις ξαναπεί, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου. Η φιλοσοφία, μικρό-στενο-ταξιδιάρικο (τα κάνει όλα και συμφέρει) με ξενίζει κάπως. Αυτό το "να τα χωρέσουμε όλα, πόλη-ταξίδια, σε ένα πακέτο, δεν μου κάθεται. Και είναι και άσχημο.
Αυτό που χαλβαδιάζω σαν εναλλακτική είναι αυτό, μιας και πλησιάζει πάρα πολύ το δρομίσιο γούστο μου, ότι πιο κοντά σε άνετο και ντυμένο Dorso (ότι ακριβώς ψάχνω δηλαδή, αφού δεν έχει βγει ακόμα το Capo):
https://www.car.gr/10193839-triumph-tiger-1050-se Και νομίζω θα συμφωνήσεις στην περίπτωση αυτή.
-
Ρε Σταύρο. Πάνω που με έκανες να πιστέψω ότι θα το αγοράσεις, εκεί με μπερδεύεις πάλι. Καταρχήν αποφάσισε τι θέλεις. ON-OF ή ένα ντεμί δρόμου, καλός ο τίγρης αλλά άλλο μηχάνημα. :D
-
θέλω να αγοράσω ένα RSV4RF, ένα Tuono 1100 Factory, ένα 1290 Adventure T, ένα Hayabusa gen3, ένα Husaberg 650SM & ένα Tmax 530. Το χώμα δεν με συγκινεί ιδιαίτερα.
Το budget μου όμως δυστυχώς φτάνει το πολύ μέχρι το Raid, ως συνειδητή, αντικειμενική και προσγειωμένη επιλογή. Το 1050 δυστυχώς δεν το φτάνω σε χρήμα προς το παρόν.
Αν υπάρχει ακόμα διαθέσιμο το Raid σε 2-3 μήνες που θα είμαι άνετος οικονομικά με την αγορά του, θα το πάρω σίγουρα. Σε καθησύχασα; :D
-
Εγώ πάντως δεν θα γυρνούσα την πλατη στα 800αρια. Το GS μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, για βόλτες παντός εδάφους...
-
θέλω να αγοράσω ένα RSV4RF, ένα Tuono 1100 Factory, ένα 1290 Adventure T, ένα Hayabusa gen3, ένα Husaberg 650SM & ένα Tmax 530. Το χώμα δεν με συγκινεί ιδιαίτερα.
Το budget μου όμως δυστυχώς φτάνει το πολύ μέχρι το Raid, ως συνειδητή, αντικειμενική και προσγειωμένη επιλογή. Το 1050 δυστυχώς δεν το φτάνω σε χρήμα προς το παρόν.
Αν υπάρχει ακόμα διαθέσιμο το Raid σε 2-3 μήνες που θα είμαι άνετος οικονομικά με την αγορά του, θα το πάρω σίγουρα. Σε καθησύχασα; :D
Μπράβο Σταύρο, με το καλό φίλε, πολύ χαίρομαι που θα είσαι πάλι μαζί μας με Aprilia ή με κάτι άλλο!!
-
θέλω να αγοράσω ένα RSV4RF, ένα Tuono 1100 Factory, ένα 1290 Adventure T, ένα Hayabusa gen3, ένα Husaberg 650SM & ένα Tmax 530.
+ το Raid η το 900 Capo οταν και αμα βγει :P
Ενταξει μωρε, δεν ζητας και τιποτα ....... :tez: :tez: :tez:
-
Κοσμά πραγματικά το gs 800 , πιστεύω ότι είναι το απόλυτο εργαλείο για όλα. Απλά ξεφεύγει λίγο στην τιμή. Το έχω οδηγήσει σε ταξίδι και έχει φοβερό και γραμμικό κινητήρα και πάνω από όλα οικονομικό. 4,5 λίτρα στα 100 χλμ
-
Κοσμά πραγματικά το gs 800 , πιστεύω ότι είναι το απόλυτο εργαλείο για όλα. Απλά ξεφεύγει λίγο στην τιμή. Το έχω οδηγήσει σε ταξίδι και έχει φοβερό και γραμμικό κινητήρα και πάνω από όλα οικονομικό. 4,5 λίτρα στα 100 χλμ
Έτσι αποκαλύψεις σιγά σιγά :D
-
Εγώ με το :smc1000: θα :oo! . Απλά το έχω οδηγήσει σε ταξίδι και το ξέρω καλά. Μόνο η σέλα του δεν κάνει για πολλή ώρα σου πιάνεται ο :kol:. :D :D
-
παιδες το μηχανάκι (1050 μπορντο) το εχει φίλος με ελαχιστα χλμ και κλεισμενο σε γκαραζ και σκεφτεται να το δώσει ...! ααμ θελετε μιληστε.
-
Ποιο μηχανάκι?
-
Ποιο μηχανάκι?
το τάιγκερ . για ποιο μιλάτε εσεις ?
-
Εγώ βασικά ρώτησα για το rally raid
-
Εγώ βασικά ρώτησα για το rally raid
:h22: :h22: Ενα δικιο το εχεις, ξεφυγε η κουβεντα :D
Το συγκεκριμενο παντως φαινεται αψογο :kalo: απο τις φωτο, εχει πεσει αρκετη δουλεια επανω του
Τωρα για την τιμη, ουτε λιγα ειναι ουτε πολλα για 1000αρι μηχανακι, ο καθενας αναλογα ποσο πολυ το θελει, αποφασιζει....... ;)
-
Είναι τέλεια η μηχανή αλλά μου λείπουν κάτι ψιλά. Καλες γιορτές σε όλους!!!
-
οπως οτιδηποτε Ιταλικο (ειτε αυτοκινητο ειτε μηχανακι) ετσι και το caponord ειναι κλασσικα παρεξηγημενο.
σιγουρα δεν εχει απειρα προβληματα. οπως ειπωθηκε, εχει 3-4 προβληματα τα οποια κατα 99% τα εχει λυσει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, και αν οχι, λυνονται με πολυ μικρο κοστος. δεν ειναι προβληματα που θα σε αφησουν στον δρομο. ακομα και πολλαπλασιαστη να καψει, εχει 2 ανα κυλινδρο, αρα συνεχιζεις κανονικα.
δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο το capo. το αγορασα τον οκτωβριο του 2016, και μεσα σε 1,5 χρονο εχω κανει 17.000χλμ. τα εξοδα του? βενζινες, λαδια φιλτρα. μηδενικα προβληματα προς το παρον
το συγκεκριμενο Raid αν και φαινεται τσιμπημενο, νομιζω οτι τα αξιζει και με το παραπανω. και μονο η υπαρξη του ABS (δεν εβγαινε με abs απο το εργοστασιο, και αυτος ηταν ο μονος λογος που απεφυγα την αγορα Raid) το αναβαθμιζει στα ματια μου. σε θεμα αναρτησης ειναι ενα επιπεδο πανω σε σχεση με το απλο, παιρνεις και τα κανονια της remus, παιρνεις και αλουμινενιες πλαινες, κλπ,κλπ.
ισως τα 5500 να ειναι και λιγα σε σχεση με ενα καραμαμα απλο capo των 4500