οπως οτιδηποτε Ιταλικο (ειτε αυτοκινητο ειτε μηχανακι) ετσι και το caponord ειναι κλασσικα παρεξηγημενο.
σιγουρα δεν εχει απειρα προβληματα. οπως ειπωθηκε, εχει 3-4 προβληματα τα οποια κατα 99% τα εχει λυσει ο προηγουμενος ιδιοκτητης, και αν οχι, λυνονται με πολυ μικρο κοστος. δεν ειναι προβληματα που θα σε αφησουν στον δρομο. ακομα και πολλαπλασιαστη να καψει, εχει 2 ανα κυλινδρο, αρα συνεχιζεις κανονικα.
δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο το capo. το αγορασα τον οκτωβριο του 2016, και μεσα σε 1,5 χρονο εχω κανει 17.000χλμ. τα εξοδα του? βενζινες, λαδια φιλτρα. μηδενικα προβληματα προς το παρον
το συγκεκριμενο Raid αν και φαινεται τσιμπημενο, νομιζω οτι τα αξιζει και με το παραπανω. και μονο η υπαρξη του ABS (δεν εβγαινε με abs απο το εργοστασιο, και αυτος ηταν ο μονος λογος που απεφυγα την αγορα Raid) το αναβαθμιζει στα ματια μου. σε θεμα αναρτησης ειναι ενα επιπεδο πανω σε σχεση με το απλο, παιρνεις και τα κανονια της remus, παιρνεις και αλουμινενιες πλαινες, κλπ,κλπ.
ισως τα 5500 να ειναι και λιγα σε σχεση με ενα καραμαμα απλο capo των 4500