APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: tserts στις Ιούνιος 01, 2009, 11:26:58 μμ
-
Από την πρώτη μέρα που την πήρα, σε ακανόνιστες συνθήκες, μου παίρνει μπροστά απρόθυμα, δηλαδή η μίζα γυρνάει αργά (μέχρι και που σταματάει στιγμιαία) και μετά δίνει για λίγο τόσο ώστε να πάρει μπροστά. Στα χειρότερά του, η μηχανή παίρνει μπροστά τόσο οριακά που βλέπω το ταμπλώ να κάνει reset και μου ανάβει το EFI, το οποίο στην επόμενη προσπάθεια που θα δώσει η μίζα κανονικά σβήνει (συμπεραίνω ότι αντιλαμβάνεται η ECU προβληματική καύση ή χαμηλή τάση από το παρατεταμένο μιζάρισμα και βγάζει ένδειξη). Όπως γράφω, οι συνθήκες παρουσίασης είναι τελείως ακανόνιστες, από πρώτη πρωινή εκκίνηση μέχρι εκκίνηση στο βενζινάδικο μετά από ολιγόλεπτη παύση με τελείως ζεστή μηχανή και φορτισμένη μπαταρία.
Είχα βάλει στο στόχαστρο αρχικά την μπαταρία, και έπειτα τον ρελέ μίζας, τα οποία άλλαξα πριν από το πρόσφατο μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο... Τελικά δεν ησύχασε η γκλάβα αφού και με αυτές τις αλλαγές μου το κάνει ακόμα και παρατηρώ ότι η συχνότητα μάλλον αυξάνεται (= μου έρχεται σφαλιάρα).
Το τελευταίο που μένει είναι ο διακόπτης της μίζας στο τιμόνι (που ίσως να έχει πρόβλημα αγωγιμώτητας) και η μίζα καθ' αυτή (το κομπλέρ;)
Το πρώτο ξέρω που και πώς να το φτιάξω, αλλά το 2ο δεν έχω ιδέα. Πόσο να κοστίζει η αλλαγή της μίζας, θα μπορούσα να το κάνω μόνος, και, ποιά ανταλλακτικά χρειάζονται;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις γνώμες. :ohyes:
-
Το τελευταίο που μένει είναι ο διακόπτης της μίζας στο τιμόνι (που ίσως να έχει πρόβλημα αγωγιμώτητας)
Ο διακόπτης στο τιμόνι απλά διεγείρει ένα ρελέ. Οπότε, δεν παίζει η αδύναμη μίζα να οφείλεται σε αυτόν. Αν αρχίσει να χαλάει αυτός ο διακόπτης, είτε μια θα γυρίζει τη μίζα και μια όχι, είτε θα θέλει πάτημα με πολλή δύναμη για να δουλέψει...
...αλλά να φταίει αυτός που η μίζα σου γυρίζει ψόφια, αποκλείεται.
-
Σύμφωνοι, είναι λογικό. Για τη μίζα τι κόστος και τι ανταλλακτικά χρειάζονται;
-
Επίσης αν ήταν ο διακόπτης, δεν θα σου έκανε reset ούτε θα σου άναβε το EFI, αλλά απλά δεν θα έπαιρνε μπροστά.
Υπάρχει περίπτωση να είναι τα καρβουνάκια της μίζας χαλασμένα, και να βραχυκυκλώνουν? Έχω την ιδέα αν είναι αυτά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις μίζα αλλά επιδιορθώνονται. Το πως και το που δεν το ξέρω.
Επίσης η καλωδίωση από το ρελέ έως τη μίζα είναι σε καλή κατάσταση?
-
παντως για καλο και κακο ριξε λιγο αντισκωριακο στο διακοπτη της μιζας που βρισκεται στο τιμονι
-
Υπάρχει περίπτωση να είναι τα καρβουνάκια της μίζας χαλασμένα, και να βραχυκυκλώνουν? Έχω την ιδέα αν είναι αυτά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις μίζα αλλά επιδιορθώνονται.
Επίσης η καλωδίωση από το ρελέ έως τη μίζα είναι σε καλή κατάσταση?
πάιζει και η σκουριά όντως... :bye:
-
Θα ελεγχθούν όλα, έχουμε κάποια εκτίμηση κόστους; :cry:
-
Θα το κάνεις μόνος σου?
-
Εξαρτάται... Δεν το φοβάμαι, αρκεί να μην χρειάζονται ειδικές γνώσεις και εργαλεία...
...και φυσικά το ΚΟΣΤΟΣ.. Κανείς δεν ξέρει;
-
Αν είναι ρελε μιζα γυρω στα 60 €
-
Αν είναι ρελε μιζα γυρω στα 60 €
Πολλά λες. Γύρω στα 35€ αν είναι ρελέ μίζας.
-
Όχι το ρελέ παιδιά, μιλάω για τη μίζα.
-
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι δύσκολο για να το κάνεις μόνος σου.
Όσο αφορά το κόστος, εξαρτάται από την αιτία.
Εγώ θα ξεκίναγα ελέγχωντας το καλώδιο από το ρελέ έως τη μίζα, μετά θα κοίταγα την επαφή του πάνω στη μίζα, και τέλος θα αφαιρούσα τη μίζα, για να την ανοίξω και να ρίξω μια ματιά στο εσωτερικό της.
Κάτι άλλο, στο πρώτο πόστ γράφεις ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη. Είναι σίγουρο αυτό?
-
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι δύσκολο για να το κάνεις μόνος σου.
Όσο αφορά το κόστος, εξαρτάται από την αιτία.
Εγώ θα ξεκίναγα ελέγχωντας το καλώδιο από το ρελέ έως τη μίζα, μετά θα κοίταγα την επαφή του πάνω στη μίζα, και τέλος θα αφαιρούσα τη μίζα, για να την ανοίξω και να ρίξω μια ματιά στο εσωτερικό της.
Κάτι άλλο, στο πρώτο πόστ γράφεις ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη. Είναι σίγουρο αυτό?
κοιταξε καλα τη μπαταρια διοτι μπορει να μην φορτιζει καλα. πολυ πιθανον αλλα και κατι αλλο. τη μπαταρια ποτε την αλλαξες τελαυταια φορα? μηπως ειναι παλια και ειναι στο τελος της ζωης της? επισης τι ρελε μιζας εβαλες οταν το αλλαξες? ειναι σιγουρα το ενισχυμενο της aprilia η καποιο αλλο 150 Α ? μιζα για καπο πολυ δυσκολο εως απιθανο !!!!!!!!!!!
τη μιζα ψαξε την τελευταια. Σπανιο πολυ να ειναι μιζα .. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
τη μιζα ψαξε την τελευταια. Σπανιο πολυ να ειναι μιζα .. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Γρηγόρη, η μπαταρία είναι 2 εβδομάδων μετρημένη με πολύμετρο τουλάζιστον 5 φορές σε αυτήν την περίοδο. Το ρελέ είναι 70Α monarch γερμανικό και το έχω αλλάξει προ 2μήνου. Οι καλωδιώσεις είναι καλές, και ο διακόπτης στο τιμόνι είναι λούτσα στο wd40. Ξαναλέω ότι αυτό μου το κάνει από πέρσι και πρέπει να είχε προκληθεί από παρατεταμένο μιζάρισμα στο παρελθόν. Δεν βλέπω να υπάρχει κάτι άλλο εκτός από τη μίζα.
Έχω αποφασίσει να την πάω στο SX στον Πειραιά να μου βάλει καλύτερα το ρελέ γιατί μου κομπλάρει πρωινά με πολύ υγρασία, αλλά ρωτάω για τη μίζα.
-
... ο διακόπτης στο τιμόνι είναι λούτσα στο wd40....
Σε λίγο θα κολυμπάει και στη λάσπη. Κατά τη γνώμη μου οι διακόπτες πρέπει να καθαρίζονται με ειδικό σπρέι επαφών (contact cleaner) κι όχι με "λιπαντικά" τύπου WD40.
-
...πρέπει να είχε προκληθεί από παρατεταμένο μιζάρισμα στο παρελθόν.
Πως το κατάλαβες αυτό?
... βάλει καλύτερα το ρελέ γιατί μου κομπλάρει πρωινά με πολύ υγρασία,
Δηλαδή?
-
Πως το κατάλαβες αυτό?
Δηλαδή?
Όλα τα άλλα κάπο που έχω πιάσει στα χέρια μου μιζάρουν πολύ πιο πρόθυμα και γρήγορα. Μπορεί και ο Αντώνης, ο προηγούμενος κάτοχος, να το επιβεβαιώσει. Διαβάζεις ρε Antouan; Επίσης και οι Giovanni και Unocapo που το έχουν δει να παίρνει μπροστά.
Δηλαδή:
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7429.msg356280#msg356280
Εκτίμηση κόστους κανείς; :srry:
-
Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο ένα εξουσιοδοτημένο να σου πει ?
-
Θέλω να ξέρω πριν πάρω Βασίλη, δεν τους εμπιστεύομαι...
-
γιαννη tserts πιστεψε με δεν θα θελες να μαθεις ποσο εχει η μιζα ολοκληρη....μπορεις απλα να ξεκινησεις με το λυσιμο της...γρασαρισμα του ροτορα στα σημεια εδρασεως του , καθαρισμα στον συλεκτη του ροτορα κ φυσικα ελεγχο στα καρβουνακια..
ολα τα παραπανω βεβαια μονο εαν ειμαστε απολυτως σιγουροι οτι καλωδιωσεις μπαταρια κ ρελε ειναι ολα σε τελεια κατασταση
μπορει να προκαλειται κ το γονατισμα απο την μιζα,το χω ξαναδει, απλα ειναι πιο σπανιο...
εαν εχεις το service manual υπαρχει ενας στατικος ελεγχος δοκιμης της μιζας χωρις το φορτιο του κινητηρα για το τσεκαρισμα των αμπερ που καταναλωνει σε μηδενικο φορτιο
βεβαια εαν ανοιξεις την μιζα μπορεις με ενα πολυμετρο να μετρησεις σπειρα σπειρα το πηνιο για να δεις εαν ολα ειναι οκ....μια σπειρα να ειναι καμμενη η βραχυκυκλωμενη τα αμπερ εκτοξευοντε αμεσως στα υψη κ η αποδοση πεφτει μιας κ εκεινη η σπειρα υπολειτουργει.
εαν δεν βρεις ακρη παρε τηλ να σου πω καμια γνωμη ακομα
-
Ευχαριστώ για την απάντηση Bill, θα ξεκινήσω σιγά σιγά (τώρα ξαναπάει ταξίδι στα τέλη του μήνα) και θα αναφέρω.
Αν βρεθεί προβληματική σπείρα αλλάζεται χωριστά ή πάει πακέτο;
Καλού κακού ρίξε και πόσο πάει το κουστούμι έτσι για να τρέχει ο ιδρώτας... :pray:
-
Έκλεισα ραντεβού στον κ. Χρήστο στην SX electronics, αναλαμβάνει σέρβις μίζας μου είπε και θα βάλω φυσάκια στον ανορθωτή να γίνει plug-n-play (φυσικά θα γίνει το ίδιο και στον εφεδρικό), θα βάλω και τα ακροφύσια του ρελέ πιο σωστά και πιο μονωμένα, θα ρωτήσω για καμιά κόρνα της προκοπής, και γενικώς θα τον βάλω να στρώσει όλες τις πατατιές που έχω κάνει... :ohyes:
Θα αναφέρω εξέλιξη...
-
Έκλεισα ραντεβού στον κ. Χρήστο στην SX electronics, αναλαμβάνει σέρβις μίζας μου είπε και θα βάλω φυσάκια στον ανορθωτή να γίνει plug-n-play (φυσικά θα γίνει το ίδιο και στον εφεδρικό), θα βάλω και τα ακροφύσια του ρελέ πιο σωστά και πιο μονωμένα, θα ρωτήσω για καμιά κόρνα της προκοπής, και γενικώς θα τον βάλω να στρώσει όλες τις πατατιές που έχω κάνει... :ohyes:
Θα αναφέρω εξέλιξη...
ο Themis διαφώνησε για τις φύσες σε άλλο ποστ :thnk:
-
Έκλεισα ραντεβού στον κ. Χρήστο στην SX electronics, αναλαμβάνει σέρβις μίζας μου είπε και θα βάλω φυσάκια στον ανορθωτή να γίνει plug-n-play (φυσικά θα γίνει το ίδιο και στον εφεδρικό), θα βάλω και τα ακροφύσια του ρελέ πιο σωστά και πιο μονωμένα, θα ρωτήσω για καμιά κόρνα της προκοπής, και γενικώς θα τον βάλω να στρώσει όλες τις πατατιές που έχω κάνει... :ohyes:
Θα αναφέρω εξέλιξη...
ο Themis διαφώνησε για τις φύσες σε άλλο ποστ :thnk:
βασκά μάλλον ο Powerphot θα ήταν αλλά το σκεπτικο ειναι οτι οι φισες μπορει να ζεσταθουν και να λιώσουν..(συμβαίνει..και εχει συμβει..)..οπότε καλύτερα μια απευθειας συνδεση...
βεβαια δε θα μαλώσουμε και για το παραπάνω.. απλά είμαι υπερ των ΜΗ plug `n play φισών... :bye: :bye: :bye:
-
τη μιζα ψαξε την τελευταια. Σπανιο πολυ να ειναι μιζα .. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Γρηγόρη, η μπαταρία είναι 2 εβδομάδων μετρημένη με πολύμετρο τουλάζιστον 5 φορές σε αυτήν την περίοδο. Το ρελέ είναι 70Α monarch γερμανικό και το έχω αλλάξει προ 2μήνου. Οι καλωδιώσεις είναι καλές, και ο διακόπτης στο τιμόνι είναι λούτσα στο wd40. Ξαναλέω ότι αυτό μου το κάνει από πέρσι και πρέπει να είχε προκληθεί από παρατεταμένο μιζάρισμα στο παρελθόν. Δεν βλέπω να υπάρχει κάτι άλλο εκτός από τη μίζα.
Έχω αποφασίσει να την πάω στο SX στον Πειραιά να μου βάλει καλύτερα το ρελέ γιατί μου κομπλάρει πρωινά με πολύ υγρασία, αλλά ρωτάω για τη μίζα.
Γιαννη το ρελε 70Α ειναι μικρο :( :( :( :( μαλλον αυτο θα φταιει ! το καπο για να δουλεψει σωστα θελει 150Α. δοκιμασε αυτο πρωτα πριν μπεις σε αλλα εξοδα. προσπαθησε μηπως βεις κανενα απο φιλο να το δοκιμασεις. Εγω και στο παλιο το καπο που ειχα, με τα μικρα ρελε 50Α και 70Α που δοκιμαζα ειχα παντα προβλημα. εβαλα 150Α και η μιζα φυσαει. απολυτως κανενα προβλημα. και στο raid 150Α εχω και δεν μασαει. προσφατως αλλαξε και ο themis και απο οτι μου ειπε με το 150Α η μιζα ειναι πολυ δυνατοτερη.. :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
ελπιζω να ειναι αυτο και να μην χρειαστεις επεμβαση στη μιζα :ohyes:
:bye: :bye:
-
Γρηγόρη τα κάπο των unocapo και giovanni έχουν τα μαμά ρελέ των 35Α και παίρνουν μπροστά σαν τσακμάκι...
Άμα υπάρχει "σέρβις μίζας" (δεν το ήξερα ότι είναι τόσο διαδεδομένο) και δεν κοστίζει πολύ, θα το κάνω, στα 70000 χμ δεν έχει τραβήξει και λίγα η καημένη..
Θα βάλω και 150άρι ρελέ άμα είναι, μέσω του φόρουμ κατέληξα στο 70άρι και τελικά ακόμα και αυτό ήταν λίγο ακούω τώρα... :ohmy:
Για το φις σύνδεσης του ανορθωτή, δεν πιστεύω να μην υπάρχει φισάκι που να υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές (ηλεκτρικές και θερμικές) του ανορθωτή, θα το κουβεντιάσω με τον μάστορα, θα δω τις εγγυήσεις που δίνει, και θα αποφασίσω...
-
Γρηγόρη τα κάπο των unocapo και giovanni έχουν τα μαμά ρελέ των 35Α και παίρνουν μπροστά σαν τσακμάκι...
ώπα..ώπα..
κι εμενα το μανίσιο ρελε... πριν κανα χρόνο και κατι ήταν τσακμάκι...
μετά όμως την 3 ετια ζωης της μοτο αρχισε τα σκουξιματα.... και δεν ηξερα τι ήταν...
αυτο εννοώ....
όλα τα ρελε-δια καινούργια μια χαρά θα ακούγονται.. με την πάροδο του χρόνου καποιο ''ψοφαει'' και κάποιο οχι.... :bye: :bye:
Υ.Γ.
ξανα ταπεινή μου άποψη :bye: :bye: ως παθών και μαθών... :bye: :bye:
-
Γιαννη τι εγινε τελικα εβγαλες ακρη; :thnk: :thnk: :thnk:
-
Γεια σας παιδιά. Στανταρ το θεματακι με την μιζα στα Καπο μας λοιπον :thnk:.... Και εγω μια απο τα ιδια ειμαι (γονατισμα κατα τιν εκηνιση οποτε του ρθει....). Ο Bill ( :bye: :bye: :bye: :bye: γεια σου Billακο!!) μου χε πει για το ρελε αλλα τοτε το εκανε 1 στις 20 και ειχαμε πει να το δουμε στο επομενο σερβις. Δεν προλαβαμε ομος, αφου εφυγε, δεν το πηγα αλλου αν και το παρακανε μετα απο λιγο καιρο και τον χειμονα τον ιπια... Βασικα εμενα κρεμαει οταν το πιανει, αναβει το EFI (ακομα και αν τελικα ξαναδωσει και παρει) οποτε του τραβαω ενα kill και μετα το ξαναβαζω, μια χαρα :tez: :tez: :tez:!!! Οντος ετσι κανω μιας και τον χειμονα αλλαξα μια μπαταρια, αλλαξα ρελε, αναιβασα και τα ρευματα λιγουλακι :P, αλλα τελικα ειχα ενα καπος ποιο νευρικο μηχανακι αλλα με το ιδιο προβλημα :ohmy:!!! (Αααα ρε Bill αν καθοσουν εδω δεν θα χαμε τετια... :cry:). Τελικα μετα απο αρκετο ψαξιμο στο ευαγγελιο ΑΒ, πιστευω πως μαλον το δικο μου προβλημα ειναι το λεγομενο κομπλερ της μιζας (αυτοδιαγνοση!!!). Αυτο το λεω γιατι εχω παρατηρισει οτι αν στο σβισημο κανει τον χαρακτιρηστικο θορηβο (αυτο το φυσιολογικο γρρρρ τακ!!!!) ολα ειναι μια χαρα ... Αν σβισω μουγκα (ναικροσουν ολα με το που γυρναω το κλειδι..), τοτε 99% οταν ξαναβαλω, γονατιζει το καμαρι μου..
Δεν ξερω μπορει να λεω και μ@λ@κιες.. Θα μου πει ο Ρομποτης οταν αξιωθω να παω για κεινο το σερβις των 50.000 (εχω ιδη 52.000...). Παρολα αυτα καλο θα ηταν να μας πει ο φιλος τι εγινε τελικα με το δικο του και ποσα του πηρανε..
Και μια αποψη απο τον Bill για το δικο μου (αν θυματε, Γιαννης Huqsvarna!!! ;)), souper θα ητανε, οπος βεβαια και απο τους υπολοιπους φιλους..
Thanks :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Εγώ σήμερα την άφησα στην SX electronics, για αλλαγή (ξανά) ρελέ και τοποθέτηση φυσών στους ανορθωτές (εν χρήση και εφεδρικού). Ενώ στις 2 πρώτες σημερινές εκκινήσεις μου το έκανε, όλες τις υπόλοιπες μαζί με τις 3 στο ηλεκτρολογείο το διαόλι πήρε τσακμάκι, οπότε δεν μπορούσε να βγάλει συμπέρασμα ο μάστορας.
Μετά τις αυριανές αλλαγές θα δούμε πώς παίρνει αλλά ήδη μου είπε πως δεν αναλαμβάνει να αφαιρέσει την μίζα αυτός γιατί δεν ξέρει το μηχανάκι καλά, άρα θα πρέπει να το πάω στο συνεργείο, να μου την βγάλουν, για του την πάω για σέρβις... :psdof:
Και αυτός θεωρούσε πολύ απίθανο να φταίει η μίζα αλλά το ιστορικό συμπτωμάτων δεν αφήνει πολλά περιθώρια... Αύριο θα την πάρω και θα την οδηγήσω για λίγο να δούμε μήπως φτιάξει με αυτές τις διορθώσεις, αλλιώς στο επόμενο σέρβις (σε 2,5κ περίπου) θα ζητήσω να μου την βγάλουν για να την πάω για σέρβις.
Επίσης ψάχνω να βρω αυτοκόλλητο πανελάκι μέτρησης τάσης, το οποίο θα βάλω με διακοπτάκι κατευθείαν από την μπαταρία (ώστε να αποφύγω τις απώλειες της πλεξούδας) για να βλέπω συνεχώς τι κάνει ο ανορθωτής και η μπαταρία. Έχει κανένας σας βάλει τέτοιο;
-
Λοιπόν ενημέρωση, έβαλα θηλυκές φύσες στη μηχανή και αρσενικές στον εν χρήση και εφεδρικό ανορθωτή (τον χώρεσα στο χώρο που είναι τα εργαλεία). 95 ευρώ με την κάρτα (ο παλιός εφεδρικός είναι στο κάπο του Τζιοβάνι)
Αλλαγή ρελέ μίζας 100Α ειδικό για αυτήν την δουλειά (ο άλλος που είχα αγοράσει δεν ήταν κατάλληλος). 35ευρώ
Αλλαγή και συντήρηση στις καλωδιώσεις και στις επαφές της μπαταρίας (και εκεί είχα απώλειες).
50 ευρώ εργασία, σύνολο 170 ευρώ φούστα - μπλούζα...
Αποτέλεσμα: Παίρνει ακόμα πιο πρόθυμα αλλά συνεχίζει να κολλάει μερικές φορές ακριβώς όπως πριν (ανάβει EFI, και θέλει ξανά σβήσιμο - άναμμα για να φύγει)... :psdof:
Τουλάχιστον δεν μου έχει ξανακάνει το κολλημένο μιζάρισμα που μου είχε κάνει να φοβάμαι να σβήσω τη μηχανή (έως τώρα, έχει μέλλον να δείξει σταθερή καλή λειτουργία).
Στο επόμενο μεγάλο σέρβις σε 2500χμ θα ζητήσω να μου βγάλουν την μίζα να του την πάω για σέρβις (δεν αναλαμβάνει να την αφαιρέσει αυτός) και βλέπουμε..
Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα....
-
Λοιπόν ενημέρωση, έβαλα θηλυκές φύσες στη μηχανή και αρσενικές στον εν χρήση και εφεδρικό ανορθωτή (τον χώρεσα στο χώρο που είναι τα εργαλεία). 95 ευρώ με την κάρτα (ο παλιός εφεδρικός είναι στο κάπο του Τζιοβάνι)
Αλλαγή ρελέ μίζας 100Α ειδικό για αυτήν την δουλειά (ο άλλος που είχα αγοράσει δεν ήταν κατάλληλος). 35ευρώ
Αλλαγή και συντήρηση στις καλωδιώσεις και στις επαφές της μπαταρίας (και εκεί είχα απώλειες).
50 ευρώ εργασία, σύνολο 170 ευρώ φούστα - μπλούζα...
Αποτέλεσμα: Παίρνει ακόμα πιο πρόθυμα αλλά συνεχίζει να κολλάει μερικές φορές ακριβώς όπως πριν (ανάβει EFI, και θέλει ξανά σβήσιμο - άναμμα για να φύγει)... :psdof:
Τουλάχιστον δεν μου έχει ξανακάνει το κολλημένο μιζάρισμα που μου είχε κάνει να φοβάμαι να σβήσω τη μηχανή (έως τώρα, έχει μέλλον να δείξει σταθερή καλή λειτουργία).
Στο επόμενο μεγάλο σέρβις σε 2500χμ θα ζητήσω να μου βγάλουν την μίζα να του την πάω για σέρβις (δεν αναλαμβάνει να την αφαιρέσει αυτός) και βλέπουμε..
Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα....
ελείψει βροχής, κάντην ένα μπάνιο να δεις αν ξανακολλήσει η μίζα. Στεγνή ούτως ή άλλως δε στοκανε ούτε πριν :bye:
-
:bye:
εγω πάντως από τοτε που αλλαξε μιζα δεν κανει κολλήματα.. :dry: :bye: (just to let you know) :bye:
-
αν και ρωτώ με χρονοκαθυστέρηση ενός έτους,
tserts , τι έκανες τελικά με τη μίζα ??
γιατί τα συμπτώματα σου capo-υ τα ξέρω... :D :D
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9542.msg366078#msg366078
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9542.msg366078#msg366078
thank you !!! :bye:
-
ρε σεις που την έχει τη μίζα !!!
ψάχνω πόση ώρα να βρω κάτι στο manual ,
αλλά τίποτα ούτε ένα σχέδιο για να καταλάβω πως βγαίνει.