0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το τελευταίο που μένει είναι ο διακόπτης της μίζας στο τιμόνι (που ίσως να έχει πρόβλημα αγωγιμώτητας)
Υπάρχει περίπτωση να είναι τα καρβουνάκια της μίζας χαλασμένα, και να βραχυκυκλώνουν? Έχω την ιδέα αν είναι αυτά ότι δεν χρειάζεται να αλλάξεις μίζα αλλά επιδιορθώνονται.Επίσης η καλωδίωση από το ρελέ έως τη μίζα είναι σε καλή κατάσταση?
Αν είναι ρελε μιζα γυρω στα 60 €
Δεν νομίζω ότι είναι κάτι δύσκολο για να το κάνεις μόνος σου.Όσο αφορά το κόστος, εξαρτάται από την αιτία.Εγώ θα ξεκίναγα ελέγχωντας το καλώδιο από το ρελέ έως τη μίζα, μετά θα κοίταγα την επαφή του πάνω στη μίζα, και τέλος θα αφαιρούσα τη μίζα, για να την ανοίξω και να ρίξω μια ματιά στο εσωτερικό της.Κάτι άλλο, στο πρώτο πόστ γράφεις ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη. Είναι σίγουρο αυτό?
τη μιζα ψαξε την τελευταια. Σπανιο πολυ να ειναι μιζα ..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι