Με το πισω φρενο ειχα τρεξει παρα πολυ και ειχα χαλασει πολλα και ειχα στεναχωρηθει πολυ.Το ειχα παει το καπο στον αρμακολα,στο break shop στο Θεοδωση,στον φρενα του αυτοκινητου που εχει καπο ο κολυτος του και το ξερει το μηχανακι,και στον μηχανικο του αυτοκινητου που ετρεχε σε αγωνες και ηξερε απο μετατροπες.Αλλαξα τρομπες εβαλα dot 5,01 στον Θεοδοση εβαλα ενα κοματι αμιαντου στηριγμενο απο τον πισω κυλινδρο καλυπτοντας το αβς και τα σωληνακια των φρενων απο τις κουρμπες(αυτο να σας πω την αληθεια κατι εκανε αλλα ηταν και χειμωνας,τοφρενο δεν ειχε 15εκ διαδρομη αλλα 7εκ).Ολοι αυτοι μου ειπαν οτι η εξατμηση βραζει τα υγρα και δεν υπαρχει λυση.Η μονη λυση ειναι να ελαττωθει η θερμοτητα.Σε πατεντα στον αρμακολα σε ενα καπο περασαν το σωληνακι απο αλλη διαδρομη αλλα το μονο που εγινε ηταν να καθυστερησει το παπαριασμα.Γιαυτο ειπα για τιτανιου κουρμπες.Το κουφο τωρα ειναι οτι συζητωντας με ενα τυπο με ενα καινουργειο καπο με 3000χιλ μου ειπε οτι δεν εχει κανενα προβλημα με το φρενο και δεν του παπαριαζει.