Μιας και το παλιο θεμα μας αφησε "χρονους", εδω γραφουμε για τις αναρτησεις του caponord.
Το απλο caponord φοραει πιρουνι Marzochi 50mm, με πιστονι. Στην ουσια ειναι η πιο απλη εκδοχη πιρουνιου. Δεν ειναι κακο, μιας και ειναι 50αρι (αρα εχει ακαμψια) αλλα "υποφερει" απο τα χαμηλου rate ελατηρια (προοδευτικα). Εκει για μενα επιβαλεται η αλλαγη τους. Στο πισω αμορτισερ, εχουμε ενα Zachs, το οποιο και αυτο εχει μαλακο ελατηριο. Ρυθμιζεται ως προς την προφορτιση και την αποσβεση επαναφορας.
Μια καλη λυση ειναι η αγορα ενος πισω αμορτισερ απο την εκδοση Rally Raid, και μπροστα τουλαχιστον ελατηρια απο το ιδιο μηχανακι. Διαφορετικα, με πιο λιγα εξοδα, παμε σε after market λυσεις ελατηριων, σαν αυτα της hyperpro, τα οποια ναι μεν φερνουν πιο σωστα το sag και το βαρος αναβατη/μηχανης, πλην ομως αρχιζουν να δειχνουν οτι το πιρουνι και το μαμα αμορτισερ (οχι του RR) χωλαινουν.
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως. Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης ;) Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.
Τελος, επειδη εγω δεν καθομαι στα αυγα μου, μπροστα μπορει να μπει αυτουσιο το πιρουνι του RR και πραγματικα τοτε, με ρυθμισεις συμπιεσης και επαναφορας, καταλαβαινεις την διαφορα ενος cartridge με ενα απλο. Ουσιαστικα το μονο που χρειαζεται ειναι τα σωθικα του RR και μια "πατεντα" στα καλαμια του απλου. Αυτο σημαινει, οτι εαν βρειτε κανα στραβωμενο, μην διστασετε να το τσιμπησετε μιας και τα σωθικα συνηθως δεν παθαινουν κατι. Λογω της αυξημενης διαδρομης, χρειαζεται και πισω αλλαγη τα link plates της αναρτησης, με 5mm πιο κοντα οι τρυπες.
Στην φωτο φαινεται η πατεντα που χρειαζονται τα μαμα καλαμια. ;)
Κοσμά έχω δεί και τα βιντεάκια που τους κάνεις revalving στη γιάφκα σου :kalo:
Στην τελευταία φωτό η ροδέλα που έχει πονταριστεί τι σκοπό εξυπηρετεί?
Υ.Γ Μέχρι χθές πωλούταν στο ebay ένα σετ μπροστινά προς €299 τα έστειλα σε μέλος του forum, που ενδιαφερθηκε για το set του manuel απο το af1 (τα δίνει ακριβά ο συγκεκριμένος) και σήμερα δεν υπαρχόυν. Ελπίζω να τα τσίμπησε. Εδώ έχει και μερικά πράγματα ακόμα απο ένα RR που έγινε φλαμπέ
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως. Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης ;) Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.
Σ ευχαριστουμε Κοσμα.
2 ερωτησεις μονο ( να μην χαλασω τη παραδοση )
Γραφεις κι αλλες λυσεις για μπροστα.εννοεις ΚΑΙ αλλα ελατηρια ή αλλο προτζεκτ ας πουμε τυπου matrix;
Και ηθελα να σε ρωτησω τι ακριβως ειδες με το matrix; στην οδογικη συμπεριφορα αλλα και με τι προφορτιση.στην ουσια με τυ ρυθμιση μαλακωνεις ή σκληρενεις το ελατηριο. αααα.και κατι τελευταιο.δεν υπαρχει < ανωμαλια > οταν εχεις προοδευτικο και πισω γραμικο;δεν συμπιεζεται το μηχανακι σε διαφορετικους χρονους το μπροστα απ το πισω;ολα αυτα τα ρωταω επειδη λογο μεσης ειχα σκοπο να την πουλησω αλλα επειδη συνηλθα αρκετα θα το κρατησω απλα θελω να το μαλακωσω...να το κανω πιο προοδευτικο...γενικα σαν μηχανη....για να μην καρφονονται στη μεση αποτομα ολες οι λακουβες.
Στην τελευταία φωτό η ροδέλα που έχει πονταριστεί τι σκοπό εξυπηρετεί?
Ετσι ειναι κ τα καλαμια του raid στο κατω μερος.Νομιζω ειναι ετσι για να μην κανει νυχι το καλαμι οταν τερματιζει στο κατω μερος της μποτας. Υπαρχει κ ενα κυλινδρακι στο κατω μερος, με εξωτερικη διαμετρο οσο ειναι η εσωτερικη του δαχτυλιδιου που κολλησα.
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως. Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης ;) Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.
Σ ευχαριστουμε Κοσμα.
2 ερωτησεις μονο ( να μην χαλασω τη παραδοση )
Γραφεις κι αλλες λυσεις για μπροστα.εννοεις ΚΑΙ αλλα ελατηρια ή αλλο προτζεκτ ας πουμε τυπου matrix;
Και ηθελα να σε ρωτησω τι ακριβως ειδες με το matrix; στην οδογικη συμπεριφορα αλλα και με τι προφορτιση.στην ουσια με τυ ρυθμιση μαλακωνεις ή σκληρενεις το ελατηριο. αααα.και κατι τελευταιο.δεν υπαρχει < ανωμαλια > οταν εχεις προοδευτικο και πισω γραμικο;δεν συμπιεζεται το μηχανακι σε διαφορετικους χρονους το μπροστα απ το πισω;ολα αυτα τα ρωταω επειδη λογο μεσης ειχα σκοπο να την πουλησω αλλα επειδη συνηλθα αρκετα θα το κρατησω απλα θελω να το μαλακωσω...να το κανω πιο προοδευτικο...γενικα σαν μηχανη....για να μην καρφονονται στη μεση αποτομα ολες οι λακουβες.
Νωντα μαζι με το κιτ της matrix εβαλα κ ελατηρια οποτε δεν γνωριζω να σου πω μεμονομενα. Νομιζω οτι το απλο capo πασχει απο σωστα ελατηρια (πιο σκληρα) για το βαρος του. Εαν θυμαμαι καλα, εβγαλες το μαμα πισω ελατηριο και εβαλες ενα ιδιο της ohlins? Και μπροστα εβαλες γραμμικα?
Το minimum (για μενα) ειναι να μπουν τουλαχιστον τα ελατηρια απο το RR, μπρος-πισω η τα hyperpro. Βοηθουν να δουλεψει πιο σωστα η αναρτηση.
Tα ελατηρια της hyperpro ειναι καλα για μπρος-πισω, ειναι προοδευτικα οχι 2 μερων, αλλα συνεχως καθε σπειρα ερχεται πιο κοντα στην επομενη. Το προβλημα ειναι οτι το πισω αμορτισερ δεν εχει σωστη συμπιεση και επαναφορα (τραμπαλιζει ή καθεται, αναλογα την ρυθμιση).
Το value for money, ειναι ολοκληρο το πισω αμορτισερ του RR με τα ελατηρια του για μπροστα και 20αρι λαδι.
Σαφεστατα με το κιτ της matris, μεταμορφωνεις το πιρουνι, αλλα ισως δυσκολεψει στο χωμα (ψιλα γραμματα για μενα, μιας και στο χωμα ετσι κι αλλιως δεν πανε τα μαμουθ-ΑΠΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ). Παντα με αλλαγη ελατηριων, για μενα της aprilia απο το RR. ;) Πισω παλι το αμορτισερ απο το RR.
To best minimum, πιρουνια και αμορτισερ απο RR
Το best, πιρουνια και αμορτισερ aftermarket :P :P
Οσον αφορα την μεση του Νωντα :D , νομιζω οτι προσπαθωντας να το κανεις μαλακο, το μηχανακι το χαλας. Χαλωντας το, δεν θα παθει κατι και ισως ειναι ενδοτικοτερο στις ανωμαλιες αλλα δυστυχως δεν εχεις την διαδρομη, οποτε και δουλευει στο τερμα συμπιεσμενο ακρο. Βαλε πισω το μαμα ελατηριο του αμορτισερ για αρχη.
Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση.βασικα σορυ.δεν σου εδωσα να καταλαβεις.δεν θελω να το μαλακωσω.αλλα να το κανω πιο προοδευτικο και με αργη συμπιεση να μην πεφτει ξερο στις λακουβες.το εκανα πολυ σφιχτο ο μπουφος
Το πισω μπορεις να δοκιμασεις να βγαλεις συμπιεση. Πρεπει να ρυθμισεις κ την επαναφορα αναλογα. Στο μπροστα πρεπει να αλλαξεις λαδια με αμφιβολα για μενα αποτελεσματα (το μαλακωνεις στην συμπιεση αλλα κανεις γρηγορη την επαναφορα
στο φορουμ μας γραφει πως το πισω προοδευτικο ελατηριο της hyperpro ειναι απο 153 – 226 N/mm οταν το μαμα caponord ειναι 130 και το raid ειναι 140.και τα δυο μανισια ειναι γραμικα.αλλα ειναι μεγιστο 130 και 140 αντιστοιχα.το hyperpro παρολο που ειναι προοδευτικο ξεκιναει απο τα 153.λογικα το hyperpro δεν θα ειναι πιο σκληρο σε ολο το φασμα του ακομα και στο πρωτο επιπεδο που ξεκιναει προοδευτικα γιατι ετσι κι αλλιως ξεκιναει απο μεγαλυτερο νουμερο απο τα υπολοιπα ??? :thnk: :thnk: :thnk:
Το 130 και 140 δεν ειναι κατι μεγιστο...... Το μεγιστο που μπορουν να συμπιεστουν ειναι μεχρι να ακουμπησουν οι σπειρες μεταξυ τους. Το 130 ειναι η δυναμη που χρειαζεται για να συμπιεστει 1cm. Εαν εσυ το προφορτισεις 1cm, τοτε θελει 260 για να συμπιεστει 1cm και μετα καθε 130 θα συμπιεζεται 1cm.
H δυναμη του ελατηριου εχει να κανει με το βαρος της μοτο και του αναβατη. Εφοσον το 130 ειναι λιγο για το caponord και το 140 υποφερτο (αλλα ειναι το σωστο για χωμα) τοτε το 150 ειναι καλο για δρομο. Εχεις ιδεα πως ρυθμιζεται το sag? Εαν το προσπαθησεις τοτε θα δεις εαν το ελατηριο ειναι σωστο. Πρεπει με το βαρος της μηχανης, η αναρτηση να πιεζεται 2 ποντους, και με σενα πανω 3-4 (χοντρικα μιλαμε παντα).
Το κιτ της matris, δεν προσθετει ρυθμιζεις, περα της προφορτισης του ελατηριου. Μεταβαλει την τρυπα που περναει το λαδι και την επιμηκυνει παραλληλα, αλλαζοντας τα χαρακτηριστικα των αποσβεσεων. Θελει 20αρι λαδι για να δουλεψει.
ρε συ Κοσμα.....για το πισω μιλαω..... :D :D :D :D
130 κιλα ειναι το πισω μαμα 140 κιλα ειναι το πισω raid μαμα 153-225 το πισω hyperpro απλα ρωταω ....βασικα δεν ξερω πως να στο εξηγησω.αν το τελειωμα του μαμα raid ( 140 κιλα ) ειναι πιο μαλακο απο το ξεκινημα του hypero pro 153 - 225 κιλα.
Μιας και το παλιο θεμα μας αφησε "χρονους", εδω γραφουμε για τις αναρτησεις του caponord.
Το απλο caponord φοραει πιρουνι Marzochi 50mm, με πιστονι. Στην ουσια ειναι η πιο απλη εκδοχη πιρουνιου. Δεν ειναι κακο, μιας και ειναι 50αρι (αρα εχει ακαμψια) αλλα "υποφερει" απο τα χαμηλου rate ελατηρια (προοδευτικα). Εκει για μενα επιβαλεται η αλλαγη τους. Στο πισω αμορτισερ, εχουμε ενα Zachs, το οποιο και αυτο εχει μαλακο ελατηριο. Ρυθμιζεται ως προς την προφορτιση και την αποσβεση επαναφορας.
Μια καλη λυση ειναι η αγορα ενος πισω αμορτισερ απο την εκδοση Rally Raid, και μπροστα τουλαχιστον ελατηρια απο το ιδιο μηχανακι. Διαφορετικα, με πιο λιγα εξοδα, παμε σε after market λυσεις ελατηριων, σαν αυτα της hyperpro, τα οποια ναι μεν φερνουν πιο σωστα το sag και το βαρος αναβατη/μηχανης, πλην ομως αρχιζουν να δειχνουν οτι το πιρουνι και το μαμα αμορτισερ (οχι του RR) χωλαινουν.
Μια καλη λυση ειναι η αγορα ενος πισω αμορτισερ απο την εκδοση Rally Raid, και μπροστα τουλαχιστον ελατηρια απο το ιδιο μηχανακι. Διαφορετικα, με πιο λιγα εξοδα, παμε σε after market λυσεις ελατηριων, σαν αυτα της hyperpro, τα οποια ναι μεν φερνουν πιο σωστα το sag και το βαρος αναβατη/μηχανης, πλην ομως αρχιζουν να δειχνουν οτι το πιρουνι και το μαμα αμορτισερ (οχι του RR) χωλαινουν.
Και με την σειρα μου να ρωτησω αν στο πηρουνι γκλιτς καπο μπαινουν τα Hyperpro του γιαπικου καπο???
Γκλιτςκαπο η βλαχο καπο το RR η Raid του αγρου (ενδημικο ειδος της ελληνικης υπαιθρου) γιαπικο αυτο της πολης που ειναι τσιλικο οπως του Ανεστη που οπως σωστα επισημανε ο Μπαοκτσης πρεπει να σκουπισεις τα παπουτσια για να βγαλεις το σταντ κατι σαν τα 4Χ4 της πλατειας Κολωνακιου :D
Και με την σειρα μου να ρωτησω αν στο πηρουνι γκλιτς καπο μπαινουν τα Hyperpro του γιαπικου καπο???
Ασε την σειρα σου, κανε ενα σερβις με 10αρακι λαδι στα νεα σου πιρουνακια και ΕΑΝ θες να πειραματιστεις το βλεπουμε Παντως, ναι μπαινουν τα hyperpro. Αυτα φοραω εγω
Αν χάλασε πχ η υδραυλική προφόρτιση , τότε επισκευάζεται .
Αν όμως ξέρασε τα λάδια από τα σωθικά του , τότε να μην μπει στο κόπο για επισκευές και να κοιτάξει για άλλο .
Τώρα στο κομμάτι των επιλογών παίζουν 2 σενάρια και έχουν να κάνουν με το πως σκέπτεται το μέλλον του με το capo :
a) αν σκέπτεται σύντομα να το διώξει τότε δεν αξίζει να δώσει πολλά χρήματα για αμορτισέρ και καλύτερο θα ήταν να κοιτάξει να βρει κάποιο μεταχειρισμένο μαμά από ebay ή το car από αυτούς που πουλάνε ολόκληρα για ανταλλακτικά
β)αν σκέπτεται να το κρατήσει για χρόνια τότε αξίζει να ρίξει χρήματα και να πάρει ένα αμορτισέρ επώνυμο και φουλ επισκευάσιμο . Οι επιλογές είναι πολλές εκεί από wp , bitubo , wilbers , emc ...κτλ και από χρήματα που ξεκινάνε από τα 400 € και μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 1000 € Επίσης μια καλή μέση λύση είναι να βρει ένα μεταχειρισμένο από raid η να ρωτήσει πόσο έχει ένα καινούργιο από raid .
Αν όμως ξέρασε τα λάδια από τα σωθικά του , τότε να μην μπει στο κόπο για επισκευές και να κοιτάξει για άλλο .
Γιώργο καλημέρα. Τα σωθικά του τα έφτυσαν. Τον έστειλα στον Τασούλη wp, για να δει αν του το επισκευάζει αλλά δεν γίνεται τίποτα. Του είπε και τιμές, αλλά και πάλι δεν γίνεται τίποτα γιατί οικονομικά είναι χάλια για να φτάσει εκεί ψηλά. Και έτσι ψάχνω εδώ μέσα. Τώρα κάτι μου είπε ο Ζήσης και θα έχουμε κάποια επικοινωνία. Πάντως ευχαριστώ. :kalo: Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις.
Ανέστη καλημέρα. Εκείνος το κατάλαβε πρώτος και μας το είπε οτι ειναι πεθαμένο το αμορτισέρ.Πρέπει να βάλουμε ανακοίνωση στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ για να τον βρούμε :D :D. Κάπου είναι πάλι. Απο ότι είχε πεί στον φίλο, πρέπει να είναι εκτός συνόρων, αν κατάλαβα καλά. Τέλος πάντων, θα του πω να μιλήσει και πάλι μαζί του. Α` ρε ντοκτωρ τι μας κάνεις. :D Εχω και τον Ζήση :kalo:, κάτι θα κάνουμε!! :(
Μακάρι να τις κάνουν σέρβις παιδιά θα είναι μια πολύ καλή λύση που εως τώρα δεν υπήρχε σαν επιλογή πέραν της αντικατάστασης με aftermarket ή ίδιο μαμά…
Απλά μου κάνει εντύπωση αν όντως ήταν η μαμά του capo αυτή που είχε φέρει ο Bill Ανέστη δε θα το είχε πει στα παιδιά να πάνε να φτιάξουν το κλ@σμένο αμορτισέρ εκέι, γιατί ο bill το εντόπισε οτι τα έχει φτύσει η ανάρτηση του Ναπολέοντα... :thnk: :thnk: :thnk:
Μακάρι να τις κάνουν σέρβις παιδιά θα είναι μια πολύ καλή λύση που εως τώρα δεν υπήρχε σαν επιλογή πέραν της αντικατάστασης με aftermarket ή ίδιο μαμά…
Απλά μου κάνει εντύπωση αν όντως ήταν η μαμά του capo αυτή που είχε φέρει ο Bill Ανέστη δε θα το είχε πει στα παιδιά να πάνε να φτιάξουν το κλ@σμένο αμορτισέρ εκέι, γιατί ο bill το εντόπισε οτι τα έχει φτύσει η ανάρτηση του Ναπολέοντα... :thnk: :thnk: :thnk:
φιλε μου δεν ξερω, μου φαινεται οτι ηταν η μαμα αναρτηση, μαλιστα τον ρωτησα και μου ειπε οτι χρειαζεται μια μερα να την αφησεις
και την παιρνεις την επομενη, αλλιως μπορει να την ειχα κανει κι εγω αλλα δεν ηθελα να το αφησω, ηταν και σε καλη κατασταση
η δικια μου και της αλλαξα μονο το ελατηριο, τωρα για τα χρηματα θα τα πειτε με τον ιδιο :ohyes: ;) :a008
Τα φερε έτσι η τύχη και το χω που το χω λυμένο το capo , λέω δεν αλλάζω και λάδια στα μπροστινά ... και κάπως έτσι ξεκίνησα να τα λύνω . :D
Ήξερα από το προηγούμενο ιδιοκτήτη , και από το βιβλιαράκι του service , ότι είχε γίνει αλλαγή ελατηρίων σε wp και αλλαγή λαδιών σε γνωστό ready to race μάστορα .
Έχω μιλήσει ήδη με το Κοσμά και μου έχει πει για 680ml λάδι ανά καλάμι , οπότε λύνοντας το καλάμι μετράω και τα λάδια που είχε μέσα.
Ωωωωωω τι έκπληξη ? :ohmy:
500ml έβγαλε από κάθε καλάμι !! 1 λίτρο δλδ που το μοίρασε στα δύο :h22:
Τέσπα μικρό το κακό , βάζω τη ποσότητα που έπρεπε , πήρα 7,5 αρι αυτή τη φορά μιας και η marzochi από τα enduro Που ξέρω έχει μια προτίμηση στα καλάμια της στα 7,5 αρια λάδια και ας πάμε παρακάτω .
Μετά άρχισα να περιεργάζομαι και το ελατήριο , και μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες :
δεν έχω ξαναδεί wp ελατήριο προοδευτικό που να ''μοιάζει '' στην όψη με hp .Υπάρχει ?? :thnk:
και επίσης εγώ ήξερα ότι στα προοδευτικά ελατήρια το μέρος του ελατηρίου που οι σπείρες είναι πιο κοντά πάει από επάνω , αυτό ήταν από κάτω ... τι δεν έχω καταλάβει σωστά ( εγώ η ο ready to race ) ?? :thnk:
Aναγκαστικα μπαινει αναποδα. Τουλαχιστον στα hyperpro οι στενες σπειρες δεν σε αφησνουν να σφιξεις το κοντρα-παξιμαδι κατω απο την ταπα. Η ιδια η hyperpro, δηλώνει πως οπου ειναι εφικτο να μπαινουν οι αραιες επανω.
Στην 2η φωτο φαινονται τα hyperpro. Δες οι σπειρες δεν ειναι 2 ειδων, αλλα περισσοτερες. Οσο πανε, η αποσταση μεταξυ τους αλλαζει απο την προηγουμενη σπειρα. Της WP που ειχαν πεσει στα χερια μου οταν πηρα το μπροστινο, ηταν σαν του RR. Βεβαια ειχαν καποιο κωδικο σε καποια σπειρα τους.
Γιώργο, εγώ εδώ και χρόνια που είχα ρωτήσει μέσα στο fotum, για την ποσότητα του λαδιού, μου το έλεγαν σε εκατοστα, ως εξής: Απο το επάνω μέρος αφου θα κάνεις έτσι-μετά θα κάνεις αλλιώς- μετά θα μετρήσεις εκεί- θα το σηκώσεις έτσι κ.λ.π.-κ.λ.π. (αυτό μπορεί να το κάνουν στο συνεργείο που αλλάζουν εκατοντάδες φορές) :pray: όπου στο τέλος λέω ΕΛΕΟΣ, :psdof: δεν μπορεί κάποιος να μου πεί σε ml, έτσι απλά?? Και Ω!! του θαύματος σε χρόνο ρεκόρ μου απάντησαν: 750 ml για κάθε ανάρτηση, έτσι απλά. Και πήρα ένα δοσομετρητή των 250 ml και απο τότε, εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια βάζω αυτή την ποσότητα, την οποία βάζω και στα άλλα τέσσερα :smc1000: της παρέας και δεν έχω κανένα απολύτως ΠΡΟΒΛΗΜΑ :pray: :D :D
Ναι Χρήστο στο απλό καλάμι μπορεί να μπαίνει και τόσο λόγο περισσότερου χώρου . :ohyes:
Αυτή τη διαφορά δεν την ξέρω. Αν τα εντόσθια του rr είναι περισσότερα, τότε λογικά θα παίρνει λιγότερο. Αρα δεν σε βοήθησα. Πάντως προσπάθησα :D :D :D :D
Δεν παίζει τόσο ρόλο αρκεί κ στα 2 ειδών καλάμια να σκεπάζονται επαρκώς με λάδι τα σωθικα για να δουλέψουν. Η ποσότητα, από ένα σημείο κ μετά επιδρά στο κενό που θα μείνει στο άνω μέρος του καλαμιού κ θα λειτουργήσει ως soft bump, γιατί ο αέρας συμπιέζεται. Όσο λιγότερο κενό αέρα, τόσο πιο δύσκολο θα είναι το πιρούνι να τερματισει. Το κενό που αφήνουμε είναι υποκειμενικό κ εξαρτάται από το τεραίν κ τις ανάγκες του αναβάτη.
Ο μάστορας δηλαδή έβαλε τα μαμά ελατήρια ξανα(η δεν τα έβγαλε καθόλου καλυτερα) άλλαξε λαδακια στο μπροστινο(λιγότερα κιόλας) και παρουσίασε ένα καινούργιο από πλευράς αναρτησεων μηχανάκι στον τότε κάτοχο;
έχω μια απορία το 7,5 λάδι δεν είναι πολύ λεπτό? εγώ στο απλό μοντέλο όχι στο RAID του έχω το 20 τις hyperpro που το αισθανόμουν λεπτό και το κάναμε μίξη με το 40 για να είναι γύρο στα 25+ τώρα.
Στο απλό το καλάμι ξεκινάς σίγουρα από 15αρι και πάνω ...
στο καλάμι του RR ξεκινάς από 5αρι και ανεβαίνεις .
5αρι είχα και ήμουν ικανοποιημένος ( και ας είχε λάθος ποσότητα ) το 7,5 το βάζω γιατί θέλω να το δοκιμάσω και γιατί γενικότερα η marzochi στα καλάμια της στα enduro βάζει από έργοστάσιο 7,5 αρι λάδι .
Καμμια ιδιαίτερη προτίμηση σε μάρκα έχουμε υπόψιν μας για καλύτερο ή όλα ίδια είναι λέτε? Αν έχετε και κανένα link ή έμπορο να προτείνετε καλοδεχούμενο.
Καμμια ιδιαίτερη προτίμηση σε μάρκα έχουμε υπόψιν μας για καλύτερο ή όλα ίδια είναι λέτε? Αν έχετε και κανένα link ή έμπορο να προτείνετε καλοδεχούμενο.
Εγώ silkolene pro rsf βάζω. 12€/lt νομίζω είχαν. Δεν ξέρω όμως εάν βγαίνει σε ιξώδες μεγαλύτερο του 10.
Καμμια ιδιαίτερη προτίμηση σε μάρκα έχουμε υπόψιν μας για καλύτερο ή όλα ίδια είναι λέτε? Αν έχετε και κανένα link ή έμπορο να προτείνετε καλοδεχούμενο.
Μάλλον λες για value for money, γιατί λάδια υπάρχουν καλύτερα.(https://s3.amazonaws.com/tapatalk-emoji/emoji6.png)
Έχεις βάλει την προσαυξηση της υπεραξίας που προκύπτει απο την χρήση που τους κάνει ο Θωμάς?
Ο οποίος θωμας κρατάει τις σιλικόνες του κάθε φορά για 8 –10.000 χιλιόμετρα, και ο πήγασος έχει φτάσει και ξεπεράσει κατά τι, τα 120.000 χιλιόμετρα και από αλλαγή σε αλλαγή δεν καίει 1κυβικο εκατοστό λάδι. :ohyes: :ohyes:
Βάζω το χειρότερο σενάριο. Το πήρα το Νοέμβρη με 33500,ο ταχογραφος όμως είχε θέμα,μέχρι που πέθανε εντελώς.Τώρα είμαι στα 37 Ε λογικά θα έχει κάνα 40αρι. Στο φρένο πρέπει να τερματίζει μπροστά.Επίσης επειδή ο προηγούμενος,το έφτιαχνε(είπε) στον Μπίλλ αλλα ο Μπίλλ δε θυμάται τι του έφτιαξε και αν και επειδή σε τέτοια θέματα,δεν εμπιστεύομαι πωλητές,λέω να τα σουρωσω να ηρεμήσω και να βάλω μια σειρά και σε αυτο.
για να βγαλω λάδια,πρέπει να λύσω τάπες απο πάνω; παιζει με μια τρόμπα λαδιών,να μπορέσω να τα τραβήξω όλα,δίχως να λύσω εντελώς τα καλάμια;
Μπορείς να αλλάξεις τα λάδια με μια τρόμπα αλλά μιας που θες να τσεκάρεις την κατάσταση τους. Εγώ στην θέση σου θα τα έλυνα. Βγάλε τα ελατήρια μέτρα τα και δες και σε τι κατάσταση ειναι η τσιμούχες σου.
το 20αρι στα HP μου φαινεται ξερο / σκληρο :thnk: την επομενη αλλαγη θα δοκιμαζα 15αρι μηπως ειναι καλυτερο;;; :thnk:
Του Παναγιώτη δηλαδή που θέλει ή έχει κάνει(δεν θυμάμαι καλά) μίξη 20άρι με 25άρι(ή κάτι τέτοιο) και έχει βάλει και αποστάτες μέσα πως θα είναι? Κούτσουρο? :tez: :bye:
Καλησπέρα σας. Παρακολουθώ χρόνια το forum αλλά δεν έτυχε να γράψω ως τώρα ( ίσως γιατί λύνονται προκαταβολικα όλες οι απορίες μου και δεν έχω παράλληλα την τεχνογνωσία να απαντησω στις ερωτήσεις που τίθενται...). Είμαι κάτοχος ενός CAPONORD τα τελευταία 13 χρόνια φτάνοντας αισίως τα 150.000km (σχεδόν αποκλειστικά ταξίδια). Έχω τοποθετήσει τα ΗΡ μπρος-πίσω με 20αρι λάδι, εδώ και χρόνια... Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει στάνταρ ρύθμιση για το αμορτισερ σχετικά με την προφορτιση του ΗΡ ελατηρίου και την απόσβεση (ποσά κλικ για ένα άτομο-100kg & για πλήρες φορτίο...) Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Πήρα αρμακολα και Μου είπαν να μη βάλω ελατήρια του ρειντ ΓιΑτί είναι πιο κοντά,θα θέλει προσθήκες και δε θα γίνει Καλή δουλειά,οπότε που κοιτάω για χαιπερ προ; Ο μονστερ μπαιξ Πάτρα,να έχει;
Στάλθηκε από το HUAWEI SCL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πήρα αρμακολα και Μου είπαν να μη βάλω ελατήρια του ρειντ ΓιΑτί είναι πιο κοντά,θα θέλει προσθήκες και δε θα γίνει Καλή δουλειά,οπότε που κοιτάω για χαιπερ προ; Ο μονστερ μπαιξ Πάτρα,να έχει;
Στάλθηκε από το HUAWEI SCL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
φαντασου οτι απο εκει μου το ειχαν προτεινει παλια που ψαχνομουν για του Raid , τεσπα :)
Για μπροστα μαλλον σε kit Matris θα παω εκτος και εαν εχει κατι καλυτερο καποιος φιλος και συνταξιδιωτης :D να προτεινει .............. βασικα σκεφτηκα μηπως ηταν καλυτερα να εβαζα μπραστα τα μαμα Raid ελατηρια αλλα αφου πισω κανω επισκευει στο αμορτισερ και με το ελατηρια Ohlins λεω να βαλω το kit Matris και στα κιλα μου ............... εαν καποιος το εχει κανει ετσι η' κατι παρομοιο ας μου πει :thnk:
Για μπροστα μαλλον σε kit Matris θα παω εκτος και εαν εχει κατι καλυτερο καποιος φιλος και συνταξιδιωτης :D να προτεινει .............. βασικα σκεφτηκα μηπως ηταν καλυτερα να εβαζα μπραστα τα μαμα Raid ελατηρια αλλα αφου πισω κανω επισκευει στο αμορτισερ και με το ελατηρια Ohlins λεω να βαλω το kit Matris και στα κιλα μου ............... εαν καποιος το εχει κανει ετσι η' κατι παρομοιο ας μου πει :thnk:
εγω μπροστά βαζω του ρειντ(χωρις κάποιο ιδιαίτερο λογο) με μικρές προσθήκες,ο λογος; αν βρω μπροστινό καποια στιγμη να τα εχω έτοιμα.
το ελατηριο το πισω οντως με εψησε αλλα γαμωτο δεν εχει θεμα το πισω..δε ξερω τα χριστουγεννα αν το παρω...Ετσι απλα..
αγορα Ελατηριου εγινε για πισω αφου θα παει για επισκευει το αμορτισερ πισω και αφου τα εφτισε η προφορτιση ειπα να αλλαξω και ελατηριο ....... το θεμα τωρα ειναι το μπραστα τι κανω που ειναι της μαμας ........... ρωταω για καποια λυση με μαμα (επισκευασμενο πισω και καινουργιο ελατηριο απο την ohlins) να φτιαξω και το μπροστα τωρα :thnk: ;) ;)
:smc1000: αυτο σκεφτομαι να κανω και να ειμαι ετοιμος για καμια τρελη βολτα μαζι σας ............... το θεμα μου Ανεστη ειναι τι να βαλω απο ελατηρια μπροστα να τεριαζει με το πισω που θα φτιαξω την τριτη ......... η συμβουλη οπως παντα του large φιλου μου :tez: Χριστου ειναι να βαλω το κιτ Matris και στα κιλα μου αλλα παει 230 Ε...... η αλλη λυση ειναι απο το Raid που τα εχουν 100 ............ μετα στα 'αλλα αλλα' το κουστουμι παει στα 160 + και θελουν 15 μερες να ερθουν ............... βασικο μου θεμα αφου κανω 2000 χμλ το μηνα με το capo μου ποια να βαλω ??????? και σαν ποιοτητα και σαν ασφαλεια παντα μιλαω .......
:smc1000: αυτο σκεφτομαι να κανω και να ειμαι ετοιμος για καμια τρελη βολτα μαζι σας ............... το θεμα μου Ανεστη ειναι τι να βαλω απο ελατηρια μπροστα να τεριαζει με το πισω που θα φτιαξω την τριτη ......... η συμβουλη οπως παντα του large φιλου μου :tez: Χριστου ειναι να βαλω το κιτ Matris και στα κιλα μου αλλα παει 230 Ε...... η αλλη λυση ειναι απο το Raid που τα εχουν 100 ............ μετα στα 'αλλα αλλα' το κουστουμι παει στα 160 + και θελουν 15 μερες να ερθουν ............... βασικο μου θεμα αφου κανω 2000 χμλ το μηνα με το capo μου ποια να βαλω ??????? και σαν ποιοτητα και σαν ασφαλεια παντα μιλαω .......
γιατι να μη βαλεις του ρειντ; μπορει αυριο μεθαυριο να βρεις ενα μπροστινο απο ρειντ...
γιατι να μη βαλεις του ρειντ; μπορει αυριο μεθαυριο να βρεις ενα μπροστινο απο ρειντ...
Προφανώς το πιρούνι που θα βρεις θα έχει ελατήριο από απλό; Ή καθόλου; Και πιθανόν να μην βρεις καν πιρούνι Ασε που γενικώς ευχομαστε να μην βρείτε για να έχουμε την αποκλειστικότητα και να κοκορευομαστε ότι κατέχουμε τον αρτο ημών τον επιούσιο.
..και μιλώντας για αποκλειστικοτητες καπου κει έξω υπάρχει και το capo του dettori με UpSide ... ;) :kalo: (https://s18.postimg.org/hfp0hnd55/dettori.jpg)
Σκέψεις για μπρος πίσω Hyperpro στην αναζήτηση που κάνω βλέπω ότι βάζει λάδια 20 της εταιρίας.... Ξέρουμε από ποια εταιρία εξαγοράζει λάδια η Hyper ???
Και κάτι ακόμα, έχουμε ιδέα διαστάσεις για τους αποστάτες των ελατηρίων μπροστά???
43mm θες διάμετρο και πάχος εγώ χρησιμοποιώ ή 5mm ή 1cm δεν θυμάμαι
Μήκος αρχηγέ μου!?? Και συνδυασμό με τι ελατήρια??
ελατήρια εχω hyperpro.
Βλέπω στα specks ότι ανεβαίνει πολύ η σκληρότητα και φοβάμαι ότι θα κοπανάει πολύ και ότι θα θέλει αρκετά ''χοντρό'' λάδι για να μην σε κοπανάει η επαναφορά!
τώρα έχω βάλει ανα καλάμι 580lm 20' λάδι και 50lm 40' λάδι θα το ήθελα ποιο αργό(ποιο πηχτό λαδι) αλλά πρέπει να είναι ίσο με το πίσω
Τόσο λάδι πρέπει?? Το manual λέει 750 πχ...
με τα hyperpro ελατήρια βάζεις άλλη ποσότητα αν και κανονικά μετράς τον αέρα που έχει από την ταπα εχω ακτινικά φρένα και 19αρα τρόμπα και δεν βουτάει στα φρενα πολυ
τώρα έχω βάλει ανα καλάμι 580lm 20' λάδι και 50lm 40' λάδι θα το ήθελα ποιο αργό(ποιο πηχτό λαδι) αλλά πρέπει να είναι ίσο με το πίσω
Τόσο λάδι πρέπει?? Το manual λέει 750 πχ...
με τα hyperpro ελατήρια βάζεις άλλη ποσότητα αν και κανονικά μετράς τον αέρα που έχει από την ταπα εχω ακτινικά φρένα και 19αρα τρόμπα και δεν βουτάει στα φρενα πολυ
Καλά δεν με απασχολούν τα φρένα!!! Το manual λέει 120mm κενό Και τα Hyperpro λένε 150mm κενό
Θα το δοκιμάσω με μεγαλύτερο αποστάτη και λιγότερο κενό στον αέρα να δω συμπεριφορά!!! Θα ήθελα σκληρότερα ελατήρια αλλά τα HP στα μάτια μου μοιάζουν πολύ σκληρά!
τώρα έχω βάλει ανα καλάμι 580lm 20' λάδι και 50lm 40' λάδι θα το ήθελα ποιο αργό(ποιο πηχτό λαδι) αλλά πρέπει να είναι ίσο με το πίσω
Τόσο λάδι πρέπει?? Το manual λέει 750 πχ...
με τα hyperpro ελατήρια βάζεις άλλη ποσότητα αν και κανονικά μετράς τον αέρα που έχει από την ταπα εχω ακτινικά φρένα και 19αρα τρόμπα και δεν βουτάει στα φρενα πολυ
Καλά δεν με απασχολούν τα φρένα!!! Το manual λέει 120mm κενό Και τα Hyperpro λένε 150mm κενό
Θα το δοκιμάσω με μεγαλύτερο αποστάτη και λιγότερο κενό στον αέρα να δω συμπεριφορά!!! Θα ήθελα σκληρότερα ελατήρια αλλά τα HP στα μάτια μου μοιάζουν πολύ σκληρά!
αποστάτες έχω κάνει διάφορα νούμερα αλλά ποιος το λύνει για δόκιμες με τα φρένα εννοώ οτι το λαδι είναι οσο σκληρό χρειάζεται που δεν βουτάει στα φρενα υπερβολικά τα ελατήρια είναι ποιο σκληρά απο τα μαμα. αλλά το λάδι χρειάζεται να είναι τουλάχιστον 30"ιξώδες
Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω ετοιμοπαράδοτα hyperpro για μπροστινά όπως και ξύστρες-τσιμούχες... Ο εισαγωγέας λέει 1 μήνα περίπου. Και γιατί στο κιτ έχει 1 λίτρο λάδι ενώ έπρεπε να έχει 1,5 (άλλο κι αυτό)
Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω ετοιμοπαράδοτα hyperpro για μπροστινά όπως και ξύστρες-τσιμούχες... Ο εισαγωγέας λέει 1 μήνα περίπου. Και γιατί στο κιτ έχει 1 λίτρο λάδι ενώ έπρεπε να έχει 1,5 (άλλο κι αυτό)
από 2τροχο Πάτρα έχει πάρει κάποιος; Με φόβησαν τα λόγια κάποιων φίλων για απομιμήσεις
Τον χειμώνα θα μπει η μηχανή μέσα για ολικό σερβις στα σημεία. Μεταξύ αυτών θα αλλάξω και λαδάκια στο μπροστινό. Εχω 22000 χλμ τώρα (ναι, το πήρα απερπάτητο) και το μάνουαλ λέει αλλαγή λαδιών στις 20000, οπότε είμαι καλά. Δεν βλέπω να ξεπερνάω τις 24000 μέχρι να πιάσουν τα χιόνια.
Στο ερώτημα τώρα. Τι λαδάκι να βάλω; Στο πρώτο Κάπο που είχα είχα φτάσει σε ιξώδες 12,5 (μιξη 10 και 15) και ήταν καλά αλλά τότε ήμουν και 25 κιλά βαρύτερος. Να παίξω στις μαμα προδιαγραφές η να ανεβάσω λίγο. Στα έντονα φρεναρίσματα με τους braking γονατίζει. Πρέπει να έχει γίνει νερό το λαδάκι μέσα.
Στο πρώτο σέρβις μπροστινού έχει λογική να αλλάξω τσιμούχες, ξύστρες κλπ ή να το αφήσω ως έχει μέχρι το επόμενο; Δεν φαίνεται να έχουν κάποια φθορά και
Τώρα σχετικά με την απόδοση. Σε γενικές γραμμές δεν το κυνηγάω το μηχανάκι και φτάνω ως έχει το όριο του πέλματος, χωρίς να με προβληματίσει κάπου. Αξίζει να ψαχτώ για ελατήρια μπροστά; Ή με ένα κιτ για ρυθμίσεις θα είμαι καλύτερα με τα υπάρχοντα; Ή απλά αλλάζω λάδι και τυχόν ξ΄θστρες τσιμούχες κλπ και το ξεχνάω για τα επόμενα 20000χλμ;
Αν βοηθάει η χρήση που κάνω είναι τουριστική/εκδρομικη, πάντα σόλο, με έμφαση σε δευτερεύον οδικό δίκτυο και τα κιλά μου παίζουν 110-115.
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες :D :D
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες :D :D
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να το κάνω τόσο απόλυτο και σφιχτό. Στους δρόμους οδηγάω, όχι σε πίστες. Μια χαρά το στρίβω και ως έχει, χωρίς φαινόμενα "πλεύσης" όπως πχ σε άλλα ον οφ. Ειδικά αν χάσω απο άνεση θα σπαστώ, επειδή μεταξύ των ωραίων στριφτερών διαδρομών μπορεί να μεσολαβούν δεκάδες χλμ βαρετών ευθειών που τα θέλω να είναι άνετα.
Οι απόψεις που ακούω για αφτερμαρκετ είναι λίγο διφορούμενες. Αλλοι ευχαριστημένοι από την αλλαγή και άλλοι δυσαρεστημένοι. Επειδή όμως δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας ή αν έχει κάνει και σωστές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
Το δικό σου ποστ ήταν πολύ χρήσιμο. Μου είπες την συμπεριφορά της μηχανής σε συγκεκριμένες συνθήκες κατά περίπτωση :kalo:
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες :D :D
Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να το κάνω τόσο απόλυτο και σφιχτό. Στους δρόμους οδηγάω, όχι σε πίστες. Μια χαρά το στρίβω και ως έχει, χωρίς φαινόμενα "πλεύσης" όπως πχ σε άλλα ον οφ. Ειδικά αν χάσω απο άνεση θα σπαστώ, επειδή μεταξύ των ωραίων στριφτερών διαδρομών μπορεί να μεσολαβούν δεκάδες χλμ βαρετών ευθειών που τα θέλω να είναι άνετα.
Οι απόψεις που ακούω για αφτερμαρκετ είναι λίγο διφορούμενες. Αλλοι ευχαριστημένοι από την αλλαγή και άλλοι δυσαρεστημένοι. Επειδή όμως δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας ή αν έχει κάνει και σωστές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.
Το δικό σου ποστ ήταν πολύ χρήσιμο. Μου είπες την συμπεριφορά της μηχανής σε συγκεκριμένες συνθήκες κατά περίπτωση :kalo:
Γι' αυτό και στο έγραψα, μάλλον η επιλογή ελατηρίων και πιο χοντρού λαδιού θα δώσουν υπερβολικά σφικτό μπροστινό ενώ πίσω θα είναι μαλακό, χαλώντας έτσι την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Γνώμη μου, και εφόσον δεν κάνεις τίποτα πίσω, κάνε το σέρβις και βάλε ένα κλικ παχύτερο λάδι. Το βλέπεις και αναλόγως της συμπεριφοράς του, συνεχίζεις ή όχι.
Γι' αυτό και στο έγραψα, μάλλον η επιλογή ελατηρίων και πιο χοντρού λαδιού θα δώσουν υπερβολικά σφικτό μπροστινό ενώ πίσω θα είναι μαλακό, χαλώντας έτσι την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Γνώμη μου, και εφόσον δεν κάνεις τίποτα πίσω, κάνε το σέρβις και βάλε ένα κλικ παχύτερο λάδι. Το βλέπεις και αναλόγως της συμπεριφοράς του, συνεχίζεις ή όχι.
Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro. Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή. Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε. Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη :D
Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro. Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή. Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε. Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη :D
Έπεται :ohyes:
Οι πιο πολλοί που ξέρω και αλλάξανε σε Hyperpro (και παλαιότερα απο το πρώτης γενιάς) τελικά αυτό μου λένε. Πως σκλήρυνε πολύ. Δεν είναι σίγουρα κάτι που θέλω. Ολο και πιο σίγουρο πως θα παίξω τελικά μονο με λάδι.
Δεν ξέρω αν ένα κιτ για να προφορτίζω το μπροστινό, αλλά με τα μαμά ελατήρια, θα είχε λογική. Ένα kit Matris πχ για να το φέρω ακριβώς στα μέτρα μου. Ή κάποιο άλλο αντίστοιχο αν υπάρχει. https://www.spiliotis.gr/matris-kit-%CF%80%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85-fke-aprilia-etv1000-caponord-00-07
Καλή ιδέα αλλά πρώτα κάνε τους service καί λάδια καί βλέπεις αν και πόσο βελτιώθηκαν . Σημείωση τα Capo MK2 φοράνε progressive ελατήρια μαμά, κάποια παιδιά έχουν βάλει προσθήκη μπροστά !! :kalo:
Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro. Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή. Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε. Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη :D