0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Αναρτησεις caponord
« - : Δεκέμβριος 22, 2014, 06:02:02 μμ »
Μιας και το παλιο θεμα μας αφησε "χρονους", εδω γραφουμε για τις αναρτησεις του caponord.

Το απλο caponord φοραει πιρουνι Marzochi 50mm, με πιστονι. Στην ουσια ειναι η πιο απλη εκδοχη πιρουνιου. Δεν ειναι κακο, μιας και ειναι 50αρι (αρα εχει ακαμψια) αλλα "υποφερει" απο τα χαμηλου rate ελατηρια (προοδευτικα). Εκει για μενα επιβαλεται η αλλαγη τους.
Στο πισω αμορτισερ, εχουμε ενα Zachs, το οποιο και αυτο εχει μαλακο ελατηριο. Ρυθμιζεται ως προς την προφορτιση και την αποσβεση επαναφορας.



Μια καλη λυση ειναι η αγορα ενος πισω αμορτισερ απο την εκδοση Rally Raid, και μπροστα τουλαχιστον ελατηρια απο το ιδιο μηχανακι. Διαφορετικα, με πιο λιγα εξοδα, παμε σε after market λυσεις ελατηριων, σαν αυτα της hyperpro, τα οποια ναι μεν φερνουν πιο σωστα το sag και το βαρος αναβατη/μηχανης, πλην ομως αρχιζουν να δειχνουν οτι το πιρουνι και το μαμα αμορτισερ (οχι του RR) χωλαινουν.




APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 06:15:37 μμ »
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως.
Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης  ;)
Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 06:27:15 μμ »
Τελος, επειδη εγω δεν καθομαι στα αυγα μου, μπροστα μπορει να μπει αυτουσιο το πιρουνι του RR και πραγματικα τοτε, με ρυθμισεις συμπιεσης και επαναφορας, καταλαβαινεις την διαφορα ενος cartridge με ενα απλο.
Ουσιαστικα το μονο που χρειαζεται ειναι τα σωθικα του RR και μια "πατεντα" στα καλαμια του απλου. Αυτο σημαινει, οτι εαν βρειτε κανα στραβωμενο, μην διστασετε να το τσιμπησετε μιας και τα σωθικα συνηθως δεν παθαινουν κατι.
Λογω της αυξημενης διαδρομης, χρειαζεται και πισω αλλαγη τα link plates της αναρτησης, με 5mm πιο κοντα οι τρυπες.


Στην φωτο φαινεται η πατεντα που χρειαζονται τα μαμα καλαμια. ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5480
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 07:26:03 μμ »
Ωραίος ο Κοσμάς! :kalo:


Κοσμά έχω δεί και τα βιντεάκια που τους κάνεις revalving στη γιάφκα σου  :kalo:


Στην τελευταία φωτό η ροδέλα που έχει πονταριστεί τι σκοπό εξυπηρετεί?




Υ.Γ Μέχρι χθές πωλούταν στο ebay ένα σετ μπροστινά προς €299 τα έστειλα σε μέλος του forum, που ενδιαφερθηκε για το set του manuel απο το af1 (τα δίνει ακριβά ο συγκεκριμένος) και σήμερα δεν υπαρχόυν. Ελπίζω να τα τσίμπησε.
Εδώ έχει και μερικά πράγματα ακόμα απο ένα RR που έγινε φλαμπέ

http://stores.ebay.de/Motorradcenter-Bautzen/_i.html?_nkw=caponord&submit=Finden&_sid=99708522
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

nontas78

Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 07:46:15 μμ »
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως.
Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης  ;)
Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.

Σ ευχαριστουμε Κοσμα.

2 ερωτησεις μονο ( να μην χαλασω τη παραδοση )

Γραφεις κι αλλες λυσεις για μπροστα.εννοεις ΚΑΙ αλλα ελατηρια ή αλλο προτζεκτ ας πουμε τυπου matrix;

Και ηθελα να σε ρωτησω τι ακριβως ειδες με το matrix;
στην οδογικη συμπεριφορα αλλα και με τι προφορτιση.στην ουσια με τυ ρυθμιση μαλακωνεις ή σκληρενεις το ελατηριο.
αααα.και κατι τελευταιο.δεν υπαρχει < ανωμαλια > οταν εχεις προοδευτικο και πισω γραμικο;δεν συμπιεζεται το μηχανακι σε διαφορετικους χρονους το μπροστα απ το πισω;ολα αυτα τα ρωταω επειδη λογο μεσης ειχα σκοπο να την πουλησω αλλα επειδη συνηλθα αρκετα  θα το κρατησω απλα θελω να το μαλακωσω...να το κανω πιο προοδευτικο...γενικα σαν μηχανη....για να μην καρφονονται στη μεση αποτομα ολες οι λακουβες.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 08:03:51 μμ »



Στην τελευταία φωτό η ροδέλα που έχει πονταριστεί τι σκοπό εξυπηρετεί?


Ετσι ειναι κ τα καλαμια του raid στο κατω μερος.Νομιζω ειναι ετσι για να μην κανει νυχι το καλαμι οταν τερματιζει στο κατω μερος της μποτας. Υπαρχει κ ενα κυλινδρακι στο κατω μερος, με εξωτερικη διαμετρο οσο ειναι η εσωτερικη του δαχτυλιδιου που κολλησα.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 08:09:58 μμ »
Aυτο που ειχα κανει εγω ειναι να παρω ενα μεταχειρισμενο αμορτισερ απο Rally Raid (επισκευαζετε) και στα πιρουνια να προσθεσω το κιτ της matris. Μαζι με αυτα, αλλαξα και ελατηρια με αυτα της hyperpro. Το μπροστινο εγινε πιο σφιχτο ενω το πισω μεταμορφωθηκε και οι αποσβεσεις δουλεψαν σωστα (ειναι και ρυθμιζομενο και στην συμπιεση αλλα και στην επαναφορα). Πλεον ειχε σταματησει να τραμπαλιζει πισω ή να καθεται συνεχως.
Το κιτ της matris περιλμβανει και ταπες με ρυθμιση προφορτισης  ;)
Στην αγορα υπαρχουν και αλλες λυσεις για το μπροστινο συστημα και φυσικα ολοκληρα αμορτισερ για πισω.

Σ ευχαριστουμε Κοσμα.

2 ερωτησεις μονο ( να μην χαλασω τη παραδοση )

Γραφεις κι αλλες λυσεις για μπροστα.εννοεις ΚΑΙ αλλα ελατηρια ή αλλο προτζεκτ ας πουμε τυπου matrix;

Και ηθελα να σε ρωτησω τι ακριβως ειδες με το matrix;
στην οδογικη συμπεριφορα αλλα και με τι προφορτιση.στην ουσια με τυ ρυθμιση μαλακωνεις ή σκληρενεις το ελατηριο.
αααα.και κατι τελευταιο.δεν υπαρχει < ανωμαλια > οταν εχεις προοδευτικο και πισω γραμικο;δεν συμπιεζεται το μηχανακι σε διαφορετικους χρονους το μπροστα απ το πισω;ολα αυτα τα ρωταω επειδη λογο μεσης ειχα σκοπο να την πουλησω αλλα επειδη συνηλθα αρκετα  θα το κρατησω απλα θελω να το μαλακωσω...να το κανω πιο προοδευτικο...γενικα σαν μηχανη....για να μην καρφονονται στη μεση αποτομα ολες οι λακουβες.


Νωντα μαζι με το κιτ της matrix εβαλα κ ελατηρια οποτε δεν γνωριζω να σου πω μεμονομενα. Νομιζω οτι το απλο capo πασχει απο σωστα ελατηρια (πιο σκληρα) για το βαρος του.
Εαν θυμαμαι καλα, εβγαλες το μαμα πισω ελατηριο και εβαλες ενα ιδιο της ohlins? Και μπροστα εβαλες γραμμικα?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 08:15:57 μμ »
Μπροστα :γραμικα wp
Πισω : καινουργιο rr αμορτισερ με ohlins γραμικο ελατηριο 150 κιλων

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 08:22:44 μμ »
Μπραβο Κοσμα!!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 09:39:07 μμ »
Μπροστα :γραμικα wp
Πισω : καινουργιο rr αμορτισερ με ohlins γραμικο ελατηριο 150 κιλων
Κ το μαμα ποσο ειναι πισω?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 22, 2014, 09:58:53 μμ »
140.του rr.130 το μαμα

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 23, 2014, 06:48:45 πμ »
Κοσμα  για  πες  καμια   ιδεα,  μπροστα  ειχα  βαλει  τα  wp  δεν   ειχα  μεινει  ευχαριστημενος  ηταν  μαλακα,  τι  τα   ειχα  κανει  πιο  σκληρα

τιποτα  δεεεν ,  λαλακια  μου  τοτε  που  δεν  ακουσα  τον  Αρμακολα  να  βαλω  τα  ελατηρια  του  raid πιο  φθηνα  και  πιο σληρα  wp 

  τελευταια  εβαλα  τα  hyperpro  ok  καλυτερα.

το  πισω  τωρα  ειναι  μαμα,  θελω  να  το  αλλαξω  με   hyperpro ,  αυτην  την  στιγμη  ειναι  με  σχεδον  τερμα  την  προφορτιση  παρα κατι

και  3  κλικ  απο  την  μπρουντζινη  βιδα,  αν  θυμαμαι  καλα  απο  βιδωμενο  γιατι  μου  το  εκανε  ο  Bill   

 ειναι  λιγο  ψιλο  ξερο 

επισης  αν  εχεις   κανενα  φωτορεπορταζ   :D   με  το  σερβις  της  προφορτισης  καλο  θα  ηταν ,  θα  βοηθουσε  οσους  θελουν  να  το

 κανουν  μονοι  τους !!!   :ohyes: ;) :D

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 23, 2014, 10:29:13 πμ »
  • Το minimum (για μενα) ειναι να μπουν τουλαχιστον τα ελατηρια απο το RR, μπρος-πισω η τα hyperpro. Βοηθουν να δουλεψει πιο σωστα η αναρτηση.
Tα ελατηρια της hyperpro ειναι καλα για μπρος-πισω, ειναι προοδευτικα οχι 2 μερων, αλλα συνεχως καθε σπειρα ερχεται πιο κοντα στην επομενη. Το προβλημα ειναι οτι το πισω αμορτισερ δεν εχει σωστη συμπιεση και επαναφορα (τραμπαλιζει ή καθεται, αναλογα την ρυθμιση).

  • Το value for money, ειναι ολοκληρο το πισω αμορτισερ του RR με τα ελατηρια του για μπροστα και 20αρι λαδι.
  • Σαφεστατα με το κιτ της matris, μεταμορφωνεις το πιρουνι, αλλα ισως δυσκολεψει στο χωμα (ψιλα γραμματα για μενα, μιας και στο χωμα ετσι κι αλλιως δεν πανε τα μαμουθ-ΑΠΛΑ ΠΕΡΝΑΝΕ). Παντα με αλλαγη ελατηριων, για μενα της aprilia απο το RR. ;) Πισω παλι το αμορτισερ απο το RR.
  • To best minimum, πιρουνια και αμορτισερ απο RR
  • Το best, πιρουνια και αμορτισερ aftermarket  :P :P

Οσον αφορα την μεση του Νωντα :D , νομιζω οτι προσπαθωντας να το κανεις μαλακο, το μηχανακι το χαλας. Χαλωντας το, δεν θα παθει κατι και ισως ειναι ενδοτικοτερο στις ανωμαλιες αλλα δυστυχως δεν εχεις την διαδρομη, οποτε και δουλευει στο τερμα συμπιεσμενο ακρο. Βαλε πισω το μαμα ελατηριο του αμορτισερ για αρχη.



APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nontas78

Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #13 - : Δεκέμβριος 23, 2014, 10:55:16 πμ »
Σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση.βασικα σορυ.δεν σου εδωσα να καταλαβεις.δεν θελω να το μαλακωσω.αλλα να το κανω πιο προοδευτικο και με αργη συμπιεση να μην πεφτει ξερο στις λακουβες.το εκανα πολυ σφιχτο ο μπουφος

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 23, 2014, 11:27:22 πμ »
Το πισω μπορεις να δοκιμασεις να βγαλεις συμπιεση. Πρεπει να ρυθμισεις κ την επαναφορα αναλογα.
Στο μπροστα πρεπει να αλλαξεις λαδια με αμφιβολα για μενα αποτελεσματα (το μαλακωνεις στην συμπιεση αλλα κανεις γρηγορη την επαναφορα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης