0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος john3471

  • **
  • 64
  • Φύλο: Άντρας
  • Γιάννης
  • Μοντέλο μηχανής: DT250, VFR400, Caponord etv 1000 1st g
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #135 - : Ιούλιος 10, 2020, 09:04:56 μμ »
Ξέρει κάποιος που μπορώ να βρω ετοιμοπαράδοτα hyperpro για μπροστινά όπως και ξύστρες-τσιμούχες... Ο εισαγωγέας λέει 1 μήνα περίπου. Και γιατί στο κιτ έχει 1 λίτρο λάδι ενώ έπρεπε να έχει 1,5 (άλλο κι αυτό)

από 2τροχο Πάτρα έχει πάρει κάποιος; Με φόβησαν τα λόγια κάποιων φίλων για απομιμήσεις
Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #136 - : Οκτώβριος 09, 2020, 10:14:27 πμ »
Τον χειμώνα θα μπει η μηχανή μέσα για ολικό σερβις στα σημεία.
Μεταξύ αυτών θα αλλάξω και λαδάκια στο μπροστινό. Εχω 22000 χλμ τώρα (ναι, το πήρα απερπάτητο)  και το μάνουαλ λέει αλλαγή λαδιών στις 20000, οπότε είμαι καλά. Δεν βλέπω να ξεπερνάω τις 24000 μέχρι να πιάσουν τα χιόνια.

Στο ερώτημα τώρα.
Τι λαδάκι να βάλω;
Στο πρώτο Κάπο που είχα είχα φτάσει σε ιξώδες 12,5 (μιξη 10 και 15) και ήταν καλά αλλά τότε ήμουν και 25 κιλά βαρύτερος.
Να παίξω στις μαμα προδιαγραφές η να ανεβάσω λίγο. Στα έντονα φρεναρίσματα με τους braking γονατίζει. Πρέπει να έχει γίνει νερό το λαδάκι μέσα.

Στο πρώτο σέρβις μπροστινού έχει λογική να αλλάξω τσιμούχες, ξύστρες κλπ ή να το αφήσω ως έχει μέχρι το επόμενο; Δεν φαίνεται να έχουν κάποια φθορά και

Τώρα σχετικά με την απόδοση. Σε γενικές γραμμές δεν το κυνηγάω το μηχανάκι και φτάνω ως έχει το όριο του πέλματος, χωρίς να με προβληματίσει κάπου. Αξίζει να ψαχτώ για ελατήρια μπροστά; Ή με ένα κιτ για ρυθμίσεις θα είμαι καλύτερα με τα υπάρχοντα; Ή απλά αλλάζω λάδι και τυχόν ξ΄θστρες τσιμούχες κλπ και το ξεχνάω για τα επόμενα 20000χλμ;

Αν βοηθάει η χρήση που κάνω είναι τουριστική/εκδρομικη, πάντα σόλο, με έμφαση σε δευτερεύον οδικό δίκτυο και τα κιλά μου παίζουν 110-115.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #137 - : Οκτώβριος 09, 2020, 10:57:56 πμ »
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες
 :D :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #138 - : Οκτώβριος 09, 2020, 03:33:35 μμ »
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες
 :D :D

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να το κάνω τόσο απόλυτο και σφιχτό. Στους δρόμους οδηγάω, όχι σε πίστες.
Μια χαρά το στρίβω και ως έχει, χωρίς φαινόμενα "πλεύσης" όπως πχ σε άλλα ον οφ. Ειδικά αν χάσω απο άνεση θα σπαστώ, επειδή μεταξύ των ωραίων στριφτερών διαδρομών μπορεί να μεσολαβούν δεκάδες χλμ βαρετών ευθειών που τα θέλω να είναι άνετα.

Οι απόψεις που ακούω για αφτερμαρκετ είναι λίγο διφορούμενες. Αλλοι ευχαριστημένοι από την αλλαγή και άλλοι δυσαρεστημένοι.
Επειδή όμως δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας ή αν έχει κάνει και σωστές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.

Το δικό σου ποστ ήταν πολύ χρήσιμο. Μου είπες την συμπεριφορά της μηχανής σε συγκεκριμένες συνθήκες κατά περίπτωση  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #139 - : Οκτώβριος 09, 2020, 06:49:08 μμ »
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν έκανα πιο σφικτό το μπροστινό (ελατήρια hyperpro και λαδάκι μάλλον λίγο πιο χοντρό) δεν μου άρεσε πολύ γιατί καθόταν ψηλά εμπρός και δεν βυθιζόταν τόσο ομαλά, παρόλο που είχα βάλει και πίσω το αμορτισέρ του raid. Σαν να μην ήταν αρμονική η συνεργασία του εμπρός με το πίσω. Μετά βέβαια, γινόταν αυτό στις Σέρρες
 :D :D

Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να το κάνω τόσο απόλυτο και σφιχτό. Στους δρόμους οδηγάω, όχι σε πίστες.
Μια χαρά το στρίβω και ως έχει, χωρίς φαινόμενα "πλεύσης" όπως πχ σε άλλα ον οφ. Ειδικά αν χάσω απο άνεση θα σπαστώ, επειδή μεταξύ των ωραίων στριφτερών διαδρομών μπορεί να μεσολαβούν δεκάδες χλμ βαρετών ευθειών που τα θέλω να είναι άνετα.

Οι απόψεις που ακούω για αφτερμαρκετ είναι λίγο διφορούμενες. Αλλοι ευχαριστημένοι από την αλλαγή και άλλοι δυσαρεστημένοι.
Επειδή όμως δεν ξέρω τον τρόπο που οδηγεί ο καθένας ή αν έχει κάνει και σωστές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα.

Το δικό σου ποστ ήταν πολύ χρήσιμο. Μου είπες την συμπεριφορά της μηχανής σε συγκεκριμένες συνθήκες κατά περίπτωση  :kalo:

Γι' αυτό και στο έγραψα, μάλλον η επιλογή ελατηρίων και πιο χοντρού λαδιού θα δώσουν υπερβολικά σφικτό μπροστινό ενώ πίσω θα είναι μαλακό, χαλώντας έτσι την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Γνώμη μου, και εφόσον δεν κάνεις τίποτα πίσω, κάνε το σέρβις και βάλε ένα κλικ παχύτερο λάδι. Το βλέπεις και αναλόγως της συμπεριφοράς του, συνεχίζεις ή όχι.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #140 - : Οκτώβριος 09, 2020, 07:18:09 μμ »


Γι' αυτό και στο έγραψα, μάλλον η επιλογή ελατηρίων και πιο χοντρού λαδιού θα δώσουν υπερβολικά σφικτό μπροστινό ενώ πίσω θα είναι μαλακό, χαλώντας έτσι την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Γνώμη μου, και εφόσον δεν κάνεις τίποτα πίσω, κάνε το σέρβις και βάλε ένα κλικ παχύτερο λάδι. Το βλέπεις και αναλόγως της συμπεριφοράς του, συνεχίζεις ή όχι.

Καμιά προτίμηση σε μάρκα ή τύπο;

*

Αποσυνδεδεμένος yiannischris

  • *****
  • 293
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Etv 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +154
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #141 - : Οκτώβριος 09, 2020, 07:47:18 μμ »
Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro.
Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή.
Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε.
Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη  :D

Έπεται  :ohyes: 
Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #142 - : Οκτώβριος 09, 2020, 08:09:09 μμ »
Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro.
Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή.
Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε.
Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη  :D

Έπεται  :ohyes:

Οι πιο πολλοί που ξέρω και αλλάξανε σε Hyperpro (και παλαιότερα απο το πρώτης γενιάς) τελικά αυτό μου λένε. Πως σκλήρυνε πολύ.
Δεν είναι σίγουρα κάτι που θέλω.
Ολο και πιο σίγουρο πως θα παίξω τελικά μονο με λάδι.

Δεν ξέρω αν ένα κιτ για να προφορτίζω το μπροστινό, αλλά με τα μαμά ελατήρια, θα είχε λογική. Ένα kit Matris πχ για να το φέρω ακριβώς στα μέτρα μου. Ή κάποιο άλλο αντίστοιχο αν υπάρχει.
https://www.spiliotis.gr/matris-kit-%CF%80%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%85-fke-aprilia-etv1000-caponord-00-07

*

Αποσυνδεδεμένος yiannischris

  • *****
  • 293
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Etv 1000 Caponord
  • Αντιδράσεις: +154
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #143 - : Οκτώβριος 09, 2020, 08:38:14 μμ »
Καλή ιδέα αλλά πρώτα κάνε τους service καί λάδια καί βλέπεις αν και πόσο βελτιώθηκαν .
Σημείωση τα Capo MK2 φοράνε progressive ελατήρια μαμά, κάποια παιδιά έχουν βάλει προσθήκη μπροστά !!   :kalo:

Γιάννης

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2727
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1903
Απ: Αναρτησεις caponord
« Απάντηση #144 - : Οκτώβριος 09, 2020, 09:30:13 μμ »
Καμιά προτίμηση σε μάρκα ή τύπο;
Δεν έχω ιδέα :srry:

Εγώ έκανα γενική επισκευή αναρτήσεων στον K-SHOCK (χαλασμένη προφόρτιση) καί ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων καί λαδιών εμπρός πίσω με Hyperpro.
Μού φάνηκε σκληρό το μπροστινό, ίδια άποψη είχε καί ο Μάκης ο Κονταράκης πού το δοκίμασε, αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δέν "έπαιξα" με τα λάδια γιά να βρώ τήν χρυσή τομή.
Νά σημειώσω ότι πρίν πού ήταν μαλακές οί αναρτήσεις πήγαινε μιά χαρά, ποτέ δέν μέ πρόδωσε.
Δέν τό είχα δοκιμάσει μέ δύο άτομα καί φορτίο. Ούτε ακόμη  :D

Έπεται  :ohyes: 
Άρα, καλά θυμάμαι και εγώ...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης