0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 22, 2008, 09:17:33 μμ »

Φιλε cris αυτό με την μπαταρία δεν το εχω δοκιμάσει αλλα αν έχουν καεί στοιχεία μπαταρίας και βραχυκυκλώνει εσωτερικά τότε δεν θα έπρεπε να μετράω 13,4V στους πόλους της. Η κάνω λάθος?


Νομίζω ότι ο Cris εννοούσε να μετρήσεις την αντίσταση μεταξύ των καλωδίων + και - της μηχανής (έχοντας αφαιρέσει τη μπαταρία), κι όχι μεταξύ των πόλων της μπαταρίας.
Το 13,4 το είδες με το μοτέρ αναμμένο, άρα έβλεπες την τάση φόρτισης. Την τάση της μπαταρίας θα τη μετρήσεις με το μοτέρ σβηστό, και μάλιστα αφού έχουν περάσει κάποιες ώρες. Αν έχει βραχυκυκλωμένο στοιχείο, θα δείχνει γύρω στα 10V.
Από τη στιγμή όμως που η μπαταρία σου μπορεί να βάλει μπρος τον κινητήρα, δε νομίζω ότι υφίσταται τέτοιο πρόβλημα, η μπαταρία σου πρέπει να ειναι οκ.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 22, 2008, 09:21:52 μμ »
Εχουμε και λεμε μετα απο την τελευταία βόλτα:

- Η απενεργοποίηση του ABS δεν απεδωσε κάτι καθώς η ένταση των φώτων συνεχισε να τρεμοπαίζει.


Τρεμοπαιγμα μπορεις να εχεις και με χαλαρους πολους στη μπαταρια .Ακολουθα τα χοντρα καλωδια μπορει να ειναι και καποια ενωση με βιδα που να μην φαινεται.Συνηθως αυτη που παει στο ρελε.


- Η ιδέα με την "περίεργη" λειτουργία του ανορθωτη έχει αρκετή βάση καθώς τα φαινομενα είναι πιο έντονα και εμφανίζονται πιο εύκολα ότν η μηχανή είναι ζεστη. Συνεπώς μάλλον θα πάω για ένα καινούριο ανορθωτη και το πολύ πολύ να μου μείνει (έχω την εντύπωση πως δεν θα παει χαμένος και θα τον χρειαστώ κάποτε  :blus: :psdof:).


Αν εχει πεσει και η ενταση των φωτων 100% Ανορθωτης.
Αλλαξε το το τιμημενο
....


Υπάρχει η περίπτωση αυτή η πτώση τάσεως να επηρεάζει την βαλβίδα που ορίζει το ρελαντί? Ας πέσουν ιδέες/γνώσεις γιατί είναι περίεργο (για να μην πω επικίνδυνο) το να κλείνεις το γκαζι και αυτό να μένει στις 3000 στρ!


Η βαλβιδα -αν ειναι σαν των RSVR- ελεγχεται απο σερβομηχανισμο.
Χαμηλη ταση και λιγη μπιχλα κανουν δουλεια,
Δεν ριχνεις και ενα καθαρισμα


Καλο κουραγιο

*

tserts

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 22, 2008, 09:36:50 μμ »
Φίλε tserts οι καλωδιώσεις δεν έχουν αλλάξει πέραν του ότι έχει μπεί ο μεγαλύτερος ανορθωτής που προτείνει και ο βασίλης, και καινούριο (μεγαλύτερο) ρελέ μίζας. Στην "εγχείριση" του προηγούμενου ΣΚ το μόνο που κάναμε ήταν να βάλουμε πορσελάνινες κλέμες στην καλωδίωση του ανορθωτή.
Σχετικά με το ρελαντί ναι και αυτό παραμένει ψηλά. Πχ. αν κολλήσουν οι στροφές στις 3000 και πατήσω συμπλέκτη τότε παραμένει στις 3000 στρ. Μετά από περίπου μισό λεπτό πέφτει γύρω στις 2000.

Πριν από αυτά στο έκανε; Έχεις εντοπίσει αν ξεκίνησε μετά από επέμβαση ή ξαφνικά χωρίς αιτία; Το θέμα του κολλημένου ρελαντί είναι άκρως επικίνδυνο και καλό είναι να μην πολυκυκλοφορείς μέχρι να το φτιάξεις. Μήπως το throttle position sensor επηρεάζεται και αυτό από τάσεις εκτός ορίων;

Έχεις δει από ποιά θερμοκρασία και πάνω γίνονται εντονότερα τα φαινόμενα; Και εμένα κοντά στους 100 βαθμούς αρχίζει κάτι τρελά (αστραπιαία, σχεδόν ανεπαίσθητα, σβήνουν και ανάβουν τα ξένα), μπορεί κάποια κυκλώματα να βρίσκονται σε σημείο που θερμαίνεται υπερβολικά και έστω και μικρή μετατόπιση να εντείνει αυτήν την κατασκευαστική αβλεψία..

Ξεκίνα με μπαταρία - ανορθωτή και κάνε το σταυρό σου να είναι ένα από τα 2... Αλλιώς πολύ σκούρα τα πράγματα..  :thnk:

*

capo594

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 23, 2008, 11:50:09 πμ »


- Οταν φτανει στις 4000 rpm αναβει σταθερα το λαμπακι του ABS. Ριχνοντας στροφες σβηνει παλι. Αν το μηχανακι ειναι κρυο αυτο ξεκιναει απο τις 3000rpm! Με αναμενο το λαμπακι και τσαρουχωμα των φρενων το ABS δειχνει να δουλευει κανονικα (το πισω τουλαχιστον - μην φαμε και τα μουτρα μας)


Βλαδιμηρε κοιταξες μηπως την ασφαλεια του ABS αν ειναι καμμενη ????

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 24, 2008, 01:49:30 πμ »
Capo 594: Οι ασφαλειες είναι όλες καλες. Αλλα αν είχα καμένη ασφάλεια πως και δουλεύει το ABS κανονικά?

Tserts: Μια διευκρίνηση σχετικά με το πριν από ποια!? Ο ανορθωτής αλλαχτηκε προληπτικά και χωρίς να έχει δείξει κατι ο μαμα. Σχετικά με τον σερβομηχανισμό που καθορίζει το ρελαντί υποθέτω πως αφού οι εντολές του είναι ηλεκτρικές, η τροφοδότηση του με χαμηλή τάση δεν θα του αρέσει και πολυ! Πολύ πιθανό αλλά και πάλι γιατί όταν ο βασίλης ρύθμισε λίγο το ρελαντί με το δικαγνωστικό, για καμιά εβδομάδα δεν είχα το σύμπτωμα αυτό και ξανα εμφανίστηκε τώρα? Αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Σχετικά  με την θερμοκρασία αρχίζει και κανει τα δικά του με το που πιάσει την κανονική του θερμοκρασία λειτουργίας (74οC). Επειδή οι διαδρομές μου είναι τα περισσότερα χιλιόμετρα εθνική δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί πολύ.

Backys: Τα καλώδια της μπαταρίας φαίνονται κανονικά καθώς και η σύνδεση με τον ρελέ της μίζας. Αλλα δεν βρήκα κάποια ενδιάμεση σύνδεση στην καλωδίωση. Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:). Αλλα και πάλι όχι πάντα.

Harlek: Τα 13,4 V είναι με την μηχανή στο ρελαντί. Με σβηστή την μηχανή δείχνει 12,5 και με την μπαταρία εκτός δείχνει 12,6. Υποθέτω πως είναι σωστά και η απόδοση της μπαταρίας δεν έχει πέσει πολύ. ¨οσο για τα καλώδια στην τελευταλια μας κοινή προσπάθεια ελέγξαμε τα καλώδια από τον ανορθωτή στην μπαταρία και δεν έδειξε το πολύμετρο κάποιο βραχυκυκλωμα. Θα κάνω όμως και αυτο που είπατε.

Πάντως ένα μεγαλο ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν. Να και η ομορφιά των ΑΒ τελικά ε?

Με βλέπω να πάιρνω έναν ανορθωτη και με την τοποθέτηση του να σας ενημερώνω σχετικά.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 24, 2008, 02:03:16 πμ »
Βλαδιμηρε.. κοινότυπο μεν...αλλά (ευχομαι κιόλας για να ξεμπερδεύεις...) μου κάνει για ανορθωτή και τσάμπα χαλιέσαι.... :bye: 

πες όμως τι εγινε τελικά, αν τον αλλάξεις εννοώ... :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 24, 2008, 09:16:35 πμ »
Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:).

Ανορθωτης  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 24, 2008, 09:44:35 πμ »
Όσον αφορα την ενταση των φώτων αυτή αυξάνεται με την αυξηση του γκαζιού (εκτός και αν φωτίζει ο τοίχος μόνος του :tez:).

Ανορθωτης  :bye:

Συμφωνώ και γώ !!


*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 01:49:04 μμ »
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε  την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.         

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 04:18:46 μμ »
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε  την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.         

πολύ σημαντικη η παρατηρησή σου ειδικά όσον αφορά τα ''συμπτώματα''... :( :ohyes: :ohyes: :bye: :bye:

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 04:37:25 μμ »
Update!!

Ο ανορθωτής πηγε (μονος του) προς εξεταση στον κατασκευαστή ο οποίος τον μετρησε και ειπε πως δεν εχει απολύτως τιποτα και οτι φορτίζει κανονικά.

Συνεπώς ξαναμπήκε πάνω και μαζί εμφανίστηκαν και ολα τα προαναφερθέντα συμπτώματα (οσο δεν ειχε ανορθωτη δεν ειχε προβλημα σταματημένη στο γκαραζ  :P :tez:).

Υπάρχει η ιδέα να προκαλείται βραχυκύκλωμα και απώλεια/πτωση τασης κάπου στο δίκτυο. Αλλά όπως θα έχετε ήδη διαπιστώσει η καλωδίωση του Capo είναι τουλάχιστον χαοτική και δεν μπορείς να αποφανθείς που τελικά καταλήγει το καλώδιο που ξεκινησες να ψαχνεις!!! ϊσως να υπάρχει αυτό στο καλώδιο που τροφοδοτεί την μπαταρία οπότε μια σκέψη είναι να ρίξω τον ανορθωτη κατευθείαν πάνω στην μπαταρια.
Ερώτηση: Αφού τα συμπτώματα εμφανίζονται στο λαμπάκι ABS, στροφες, ενταση φώτων κτλ που βρίσκονται μετά την μπαταρία (και τροφοδοτούνται από αυτήν) και αφού στις 4000στρ ο ανορθωτης (στους πολούς) παράγει 13,9V (εντός ορίων κατασκευαστή), γιατι το βραχυκύκλωμα να βρίσκεται μεταξυ ανορθωτη-μπαταρίας και οχι μετά την μπαταρία? Λες εγω τωρα :thnk: :thnk:

Συνεπώς το θεμα συνεχίζεται............ :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 05, 2008, 06:11:36 μμ »
Χωρίς να είμαι μηχανικός αλλά είμαι παθών πιστεύω ότι είναι ο ανορθωτής.Εμένα μου ξεκίνησε με κάποιες διακοπές, έμεινα τελείως στον δρόμο, το πήγα στο συνεργείο αλλά δεν έδειχνε για ανορθωτής. Κάναμε ένα γεφύρωμα του ανορθωτή κατευθείαν στην μπαταρία και δούλεψε.Έτσι κράτησε για 2 μήνες περίπου,μετά έκανε υπερτροφοδότηση και μου έψηνε  την 25 άρα ασφάλεια που του είχα βάλει εξτρά. Καταργήσαμε το γεφύρωμα, όπου δούλεψε κανονικά για ένα μήνα περίπου, όπου ένα βράδυ που επέστρεφα από ταξίδι περίπου στο 150 χ.λ.μ. προς Αθήνα ,μου άναψε το λαμπάκι του abs, έσβησε άναψε ξανά ώσπου σταμάτησα χωρίς άλλο πρόβλημα στο 110 χ.λ.μ. Ήπιαμε για αρχή τους καφέδες μας όλη η παρέα και όταν πήγα να την βάλω μπροστά με κέρασε και εκείνη ένα πικρό καφέ. Δεν πήρε μπροστά παρ όλες τις φιλότιμες προσπάθειες που κάναμε. Το αποτέλεσμα ρυμούλκα 1 η ώρα ξημερώματα από ένα SUPER TENERE. Έξι μηχανές γύρω και εγώ στην μέση. Και για να μη το τραβάω άλλο απλά λέω ότι όλους τους μήνες ταλαιπωρίας τους έφαγα από τον ανορθωτή που δεν έλεγε να καεί μια και έξω.         
Ο συγκεκριμένος ανορθωτής μετρήθηκε από τον κατασκευαστή κι είναι οκ. :bye:

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 27, 2008, 11:17:03 μμ »
Update: (καθως το προβλημα δεν εχει λυθει ακομα)!

Πήγα την μηχανή στον κατασκευαστη του ανορθωτη και ο οποίος τον μετρησε πάνω στην μηχανή και δεν φόρτιζε καλά. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι συνδεσεις έγιναν προχειρα με μονωτική και οχι καλαι όπου μπορεί να είναι και ο λόγος.
Τελοσπάντων την αφησα την μηχανη μια μερα και το απογευμα που πήγα μου είπε ότι έκανε τις συνδεσεις κανονικά και πλέον η παραγωγή/φόρτιση του ανορθωτη είναι 14,1V που είναι κανονική. Αυτό στοίχισε 50ευρω! (τα συμπερασματα δικα σας)

Μετά την βόλτα παρατηρήθηκε ότι

1) Τα φώτα δεν αυξομειωνουν ενταση πλέον
2) Το λαμπακι του ABS αναβοσβήνει ακαθεκτο μετα τις 4000 στρ
3) Αν ανοιξεις το γκαζι πανω απο 6000 στρ μετά αρχιζει η μηχανη και μπερδευει-σβηνει αν το κλεισεις. Μέχρι εκεινο το σημειο ολα ομως κανονικά :thnk: Για να επανελθει ανοιγοκλείνω το kill switch και ολα επανερχονται κανονικα!!!!
4) Η πτώση τάσεως που παρατηρείται κατά την εκκινηση είναι αρκετα μεγαλύτερη αλλα υποθετω οτι αυτο οφειλεται στο οτι πλεον ο ανορθωτης συνδεθηκε κατευθειαν πανω στην μπαταρια.

Δεν εχω βγαλει ακομα ακρη οποτε η τελευταία μου λυση ειναι να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο, να τα σκασω μπας και αποκτησω αξιόπιστη μηχανη!! (Καθως φαινεται ισως να αρχιζω να αγανακτω λίγο!!! :psdof: :psdof:)

Είδομεν!

*

sailor

Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 27, 2008, 11:18:17 μμ »
Συμπληρωση στο προηγούμενο

Μήπως ξερετε κάποιο συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο για να μην τρεχω αδικα και την πατησω ξανα?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανεξιχνιαστο (ακομα) προβλημα σε Capo (ηλεκτρικο?!)
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 27, 2008, 11:51:15 μμ »
Συμπληρωση στο προηγούμενο

Μήπως ξερετε κάποιο συνεργειο με καλο ηλεκτρολογο για να μην τρεχω αδικα και την πατησω ξανα?
Ρε συ Βλαδίμηρε μήπως τελικά φταίει το ABS και κολλάει όλο το ηλεκτρικό σύστημα?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης