0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

bomba

Ανορθωτής
« - : Ιούλιος 13, 2007, 09:19:51 πμ »
υπάρχει μια ελληνικη εταιρεια η sx electronics που φτιαχνει ανορθωτες για caponord
εχει τοποθετησει καποιος στο μηχανακι του?
υπαρχουν αποψεις-εντυπωσεις για το εν λογω προϊον?



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #1 - : Ιούλιος 13, 2007, 09:24:11 πμ »
υπάρχει μια ελληνικη εταιρεια η sx electronics που φτιαχνει ανορθωτες για caponord
εχει τοποθετησει καποιος στο μηχανακι του?
υπαρχουν αποψεις-εντυπωσεις για το εν λογω προϊον?

Αυτή την εταιρία λές? http://sxelectronics.gr/sx26g.htm

*

bomba

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #2 - : Ιούλιος 13, 2007, 09:30:39 πμ »
ναι αυτη ειναι η εταιρεια!
τι εχετε κανει ρε παιδια εσεις για το προβλημα του ανορθωτη?
εγω λεω να παω απο κει να ρωτησω,αλλα θα ηθελα γνωμες απο καποιον που εχει βαλει τετοιο ανορθωτη στο καπο του.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #3 - : Ιούλιος 13, 2007, 09:34:44 πμ »
ναι αυτη ειναι η εταιρεια!
τι εχετε κανει ρε παιδια εσεις για το προβλημα του ανορθωτη?
εγω λεω να παω απο κει να ρωτησω,αλλα θα ηθελα γνωμες απο καποιον που εχει βαλει τετοιο ανορθωτη στο καπο του.
Ο bill έχει βάλει πολλούς ανορθωτές σε μερικά μοτόρια αλλά δεν ξέρω αν είναι αυτή η μάρκα η άλλη.
Ρώτα τον. :bye:

*

CapoEateR

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #4 - : Ιούλιος 13, 2007, 10:46:57 πμ »
Εγω εχω βαλει στο Capo sx ανορθωτη και ολα ειναι οκ!! Αν θυμαμαι καλα ο ανορθωτης εχει 2 χρονια εγγυηση την οποια στην δινει γραπτη με την αγορα !!! Βαλτον αφοβα !!!
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #5 - : Ιούλιος 13, 2007, 10:53:38 πμ »
Εγω εχω βαλει στο Capo sx ανορθωτη και ολα ειναι οκ!! Αν θυμαμαι καλα ο ανορθωτης εχει 2 χρονια εγγυηση την οποια στην δινει γραπτη με την αγορα !!! Βαλτον αφοβα !!!
 :bye: :bye:
Tιμούλα ξέρουμε? για να μάθουμε κι εμείς οι νέοι? :D

*

bomba

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #6 - : Ιούλιος 13, 2007, 10:55:43 πμ »
120 ευρω κανει,συμπεριλαμβανεται κ ΦΠΑ μεσα στην τιμη
το βασικο ειναι να μη χαλαει,ετσι κι αλλιως κ ο μαμισιος καπου εκει κανει,αλλα εγω εχω αλλαξει δυο μεχρι τωρα κ δεν τους εμπιστευομαι

*

costas

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #7 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:12:18 μμ »
Υπάρχει μια φτηνή πατέντα  πολύ αποτελεσματική για την καλύτερη ψύξη του ανορθωτή, -διότι ο ανορθωτής από την ψιλή θερμοκρασία υποφέρει πάντα και παραδίνει το πνεύμα του- Δείτε την..
Η άλλη η πατέντα που φτιάχνει ο Bill, και αυτή αξιόπιστη και καλύτερη βέβαια, που τον μεταφέρει μπροστά, αλλά απαιτεί προεκτάσεις καλωδίων κολλήσεις σωστές για να μην υπάρχουν απώλειες κλπ.  Απ'οτι ξέρω υπάρχει στην μηχανή του Anatil. Ας ρίξει μια φώτο ο Τηλέμαχος για να καταλάβετε. Πάντως αξίζει τον κόπο είτε η μια είτε η άλλη περίπτωση και ξεχνάς το πρόβλημα ανορθωτή

*

bomba

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #8 - : Ιούλιος 13, 2007, 02:22:24 μμ »
ωραια η προταση σου φιλε κωστα,ομως θελω να σε ρωτησω το εξης
ξερουμε σιγουρα,οτι ο ανορθωτης στο συγκεκριμενο μηχανακι παραδιδει το πνευμα εξαιτιας υπερθερμανσης?
μηπως ειναι θεμα ποιοτητας η γενικοτερα θεμα ηλεκτρικου κυκλωματος?

υπαρχουν τα εξης ενδεχομενα,απ οτι εχω καταλαβει

1.αντικατασταση μαμισιου ανορθωτη,με αφτερμαρκετ καλυτερης ποιοτητας η αλλων προδιαγραφων,στην ιδια θεση,δεξια της μοτο
2.μεταφορα μαμισιου ανορθωτη σε αλλη θεση
3.αντικατασταση του μαμισιου με αφτερμαρκετ και ταυτοχρονα μεταφορα του σε αλλη θεση για καλυτερη ψυξη

κανω λαθος?


*

costas

Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #9 - : Ιούλιος 13, 2007, 11:41:35 μμ »
Είναι γνωστό ότι ο μεγαλύτερος εχθρός στα ηλεκτρονικά είναι η θερμότητα, και η Capo δια μέσω του αλουμινένιου σασί της, μεταδίδει την θερμότητα από το μοτέρ ακόμη περισσότερο σε όλον τον σκελετό της μηχανής. Ο ανορθωτής λοιπόν αφού είναι στερεωμένος στο σασί και έρχεται σε επαφή όλη η πίσω πλευρά του με αυτό, είναι λογικό να ζεσταίνεται και μάλιστα υπερβολικά. Όταν κινείται η μηχανή κάπως ψύχεται, φαντάσου όμως μέσα στην κυκλοφορία στην πόλη τι θερμοκρασίες ανεβάζει. Η λύση λοιπόν είναι ή βάζεις και δεύτερη ψύκτρα όπως στην φώτο -που εύκολα βρίσκεις στα μαγαζιά με ηλεκτρονικά- ή τον τοποθετείς αλλού όπου ψύχεται καλύτερα αλλά με την προυπόθεση ότι πρέπει να "τραβήξεις" καλώδια, προεκτάσεις δηλαδή, και οι κολλήσεις πρέπει να γίνουν σωστά με καλάι, από μάστορα που ξέρει

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #10 - : Ιούλιος 13, 2007, 11:50:50 μμ »
Είναι γνωστό ότι ο μεγαλύτερος εχθρός στα ηλεκτρονικά είναι η θερμότητα, και η Capo δια μέσω του αλουμινένιου σασί της, μεταδίδει την θερμότητα από το μοτέρ ακόμη περισσότερο σε όλον τον σκελετό της μηχανής. Ο ανορθωτής λοιπόν αφού είναι στερεωμένος στο σασί και έρχεται σε επαφή όλη η πίσω πλευρά του με αυτό, είναι λογικό να ζεσταίνεται και μάλιστα υπερβολικά. Όταν κινείται η μηχανή κάπως ψύχεται, φαντάσου όμως μέσα στην κυκλοφορία στην πόλη τι θερμοκρασίες ανεβάζει. Η λύση λοιπόν είναι ή βάζεις και δεύτερη ψύκτρα όπως στην φώτο -που εύκολα βρίσκεις στα μαγαζιά με ηλεκτρονικά- ή τον τοποθετείς αλλού όπου ψύχεται καλύτερα αλλά με την προυπόθεση ότι πρέπει να "τραβήξεις" καλώδια, προεκτάσεις δηλαδή, και οι κολλήσεις πρέπει να γίνουν σωστά με καλάι, από μάστορα που ξέρει
Κώστα έχω κάτι ψύκτρες απο παλιά που "έπαιζα" με ΚΙΤ ενισχυτών. Θα προσπαθήσω να κανω αυτή την πατέντα και θα σου πω.
Βασικά η σκέψη μου είναι να φύγει απο κεί αλλά έχω ακόμα 2000χλμ μέχρι το σέρβις οπότε θα πάιξω λίγο με την ψύκτρα που λες. :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1067
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +379
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #11 - : Ιούλιος 14, 2007, 12:08:02 πμ »
βαζω μονο sx εδω και δυο χρονια τωρα.δεν εχει παρουσιασει κανενας προβλημα.
το μυστικο ειναι οτι ειναι σε αλουμινενια ψυκτρα και εχει καλυτερη αποβολη θερμοκρασιας και οτι το τρανζιστορ του κανει καλυτερη διαχειριση ενεργειας με αποτελεσμα να δουλευει σε μικροτερες θερμοκρασιες σε σχεση με του μαμισιους γιαπωνεζικους,ναι καλα ακουσατε γιαπωνεζικος ειναι ο μαμισιος και ειναι ιδιος με africa varadero και πολλα αλλα μοντελα της honda.

το μονο που εχει αν μπορει να το πει καποιος μειονεκτημα ειναι οτι κανει ενα χαρακτηριστικο τρεμοπεξιμο στα φωτα την στιγμη που η μπαταρια ειναι πληρως φορτισμενη και με την γενητρια να παραγει αρκετο ρευμα,ειναι το ψαλιδισμα της τασης που κανει το τρανζιστορ

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #12 - : Ιούλιος 14, 2007, 12:11:12 πμ »
το μονο που εχει αν μπορει να το πει καποιος μειονεκτημα ειναι οτι κανει ενα χαρακτηριστικο τρεμοπεξιμο στα φωτα την στιγμη που η μπαταρια ειναι πληρως φορτισμενη και με την γενητρια να παραγει αρκετο ρευμα,ειναι το ψαλιδισμα της τασης που κανει το τρανζιστορ

Αυτό το κάνει και ο μαμα του πήγασου. Αυτόν που τον φτιάχνουν; Στο Μενίδι;;  :tez: :tez:
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #13 - : Ιούλιος 14, 2007, 11:41:44 πμ »
1.SX έβαλα στον Πήγασο όταν τίναξε τα πέταλα ο μαμίσιος.Έκτοτε και για 10000 κλμ κανένα πρόβλημα.Να θυμίσω οτι αναφέρομαι στο μοντέλο '99 ,με τον ανορθωτή ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΑ.

2.Σε Capo του '02 ,στα 38000 κλμ ο μαμίσιος παρέδωσε-κάπως άγαρμπα- πνεύμα.Ήταν τοποθετημένος στην ορίτζιναλ θέση του και το μηχανάκι είχε πολυ λίγα χλμ σε συνθήκες πόλης.

3.Στο άλλο Capo του '04 ,αν και είχε γίνει η αλλάγή στη θέση για καλύτερη ψύξη, ο ανορθωτής παρέδωσε πνεύμα στα 44500 κλμ .Τα χλμ που έκανε σε πόλη ήταν ελάχιστα.
   Έγινε αντικατάσταση με SX.Αρκεί να πάσεις τον ανορθωτή για να καταλάβεις οτι το αλουμίνιο εξασφαλίζει πολύ καλύτερη θερμική απαγωγή.Εννοώ δηλαδή πως τον αλουμινένιο τον πιάνεις,ενώ με τον γνήσιο μην κάνεις καμιά πλάκα.Για αυγά καλός είναι

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Βάζεις SX.Αν θα του αλλάξεις θέση έρχεται μάλλον σε 2η μοίρα αφού από μόνος του μάλλον μπορεί να διαχειριστεί τις θερμοκρασίες στην αρχική θέση

ΥΓ Χίλια ευχαριστώ στο Bill για τη βοήθειά του όταν έμεινα ακινητοποιημένος.2 ανορθωτές σε 15 μέρες είναι αυτοί !!!
    Α!Και στον co driver costuono !!
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ανορθωτής
« Απάντηση #14 - : Ιούλιος 14, 2007, 11:46:43 πμ »
Και ξέχασα το πιο σημαντικό.Αλλάξτε τον ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ !!!

Μη βρεθείτε να σβήνει η μηχανη με 140 κμ/ω στην εθνική ή να σας αφήσει στο νησάκι Αγκίστρι και να γυρνάτε μετά τη μπαρότσαρκα με Κάπο με σκουτεράκι 50κεκ  :D

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΑΦΗΣΕΙ
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης