APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vasilis στις Απρίλιος 11, 2018, 10:34:33 μμ
-
Επειδή πριν από λίγο καιρό έψαχνα και δεν έβρισκα αναλυτικές - συγκεκριμένες οδηγίες για την αγορά και την αντικατάσταση της τρόμπας βενζίνης σε Caponord, αποφάσισα λοιπόν να σας δείξω τι τελικά έκανα.
Αρχικά αγόρασα την παρακάτω αντλία από μαγαζί του εξωτερικού στην τιμή των 40 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά.(http://)
Μπορείτε να δείτε τη νέα αντλία δίπλα στην παλιά της μαμάς.
-
Αφού έχουμε αφαιρέσει το ρεζερβουάρ από τη μηχανή, ξεβιδώνουμε τις δέκα βίδες που κρατάνε την αντλία και τα φίλτρα πάνω στο ρεζερβουάρ.
Αφαιρούμε με προσοχή όλο το μηχανισμό και έπειτα καθαρίζουμε πολύ καλά και αφαιρούμε τυχόν υπολείμματα από φλαντζόκολλα και στις δύο μεριές, ρεζερβουάρ και μηχανισμό.
Καλό έιναι να πλύνουμε καθαρά όλο το ρεζερβουάρ.
-
Επί τη ευκαιρία αλλάζουμε και το φίλτρο καυσίμου. Το κόστος του φίλτρου είναι περίπου 15 ευρώ.
-
Καλό θα είναι να αντικαταστήσουμε και το φίλτρο της βενζίνης που βρίσκεται κάτω από την αντλία και δεν αφήνει την αντλία να τραβήξει το κατακάθι από τις βενζίνες που χρησιμοποιούμε.
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρώ ίδιο αλλά πήρα από μαγαζί με ανταλλακτικά αυτοκινήτου το οποίο κάνει για τα specs της τρόμπας που θα χρησιμοποιούσα. Κόστος 5 ευρώ.
Στην φωτογραφία είναι το παλιό και το καινούριο
-
Αρχίζουμε το μοντάρισμα.
Η νέα αντλία 'παίζει' λίγο στην θήκη της παλιάς επειδή έχει λίγο πιο 'κοντό' σώμα.
Με το κατάλληλο 'σφίξιμο' 'ερχεται στα ίσια της.
-
Και συνεχίζουμε...
-
Τοποθετούμε και τον αισθητήρα στάθμης καυσίμου.
-
Στην τοποθέτηση αντιμετώπισα πρόβλημα γιατί το φίλτρο για το ίζημα της βενζίνης δεν είχε την κλίση που έχει το μαμά και χρειάστηκε να 'κατεβάσω' λίγο με μια λίμα το κάτω εσωτερικό μέρος του ρεζερβουάρ. Με καθυστέρησε επίσης γιατί χρειάστηκε να ξαναπλύνω και να περιμένω να στεγνώσει το τεπόζιτο.
-
Αφού στέγνωσε καλά, έβαλα λίγο από την παρακάτω φλαντζόκολλα περιμετρικά και εξωτερικά του όρινγκ για καλύτερη στεγανοποίηση.
-
Ωραίος Βασίλη, ευχαριστούμε για την ενημέρωση που θα βοηθήσει πιθανούς ομοιοπαθούντες!
Η αντλία σου τι είχε? Τα είχε φτήσει τελείως ή δεν ανέβαζε την κατάλληλη πίεση και υπολειτουργούσε?
-
Δεν χρησιμοποιούσα τη μηχανή για κάμποσο διάστημα, και χάλασε.
Όταν άνοιξα την παλιά αντλία για να δω τι είχε, παρατήρησα ότι η φτερωτή δούλευε αν πίεζα τον άξονα της, όμως έλειπαν δόντια.