APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => ETV1000 CapoNord , RST1000 Futura => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Μάιος 19, 2010, 05:32:44 μμ
-
Καθομουν και σκεφτομουν (το κανω και αυτο μερικες φορες) εαν γινετε να αλλαξεις τους πολλαπλασιαστες του capo και να τους αντικαταστησεις με αυτους απο τα rsv/tuono.
Δεν με ενδιαφερει πως θα μπορεσουν να στηριχτουν στην μοτο ή πως θα κουμπωσουν τα καλωδια του capo, μονο εαν γινεται η αλλαγη (σαν δομη εαν ειναι ιδια-2 καλωδια δηλαδη) και εαν δουλεψει σωστα (θα στελνει σωστο ρευμα?).
-
:thnk: :thnk: :thnk:
photo απο πολλαπλασιατες capo.....
ηλ/κο σχεδιαγραμμα.....
-
ρε ,μη του απαντατε σοβαρα.....δε το βλεπετε,εχει καψει πολλαπλασιαστη......
:hha% :hha% :hha%
-
ρε ,μη του απαντατε σοβαρα.....δε το βλεπετε,εχει καψει πολλαπλασιαστη......
:hha% :hha% :hha%
ρε μλκ μην σπαμαρεις το φιλαρακι σου :psdof: ...... θα παιξει ΧΟΝΤΡΟΣ ΠΟΝΟΣ ;) :P :P :P
-
:thnk: :thnk: :thnk:
photo απο πολλαπλασιατες capo.....
ηλ/κο σχεδιαγραμμα.....
Δηλαδη εαν σου δωσω ηλεκτρικο διαγραμμα του capo, θα μου πεις εαν κανουν? :thnk: :thnk: :thnk:
Φωτο απο πολλαπλασιαστη δεν εχω, εχω μονο οπως ειναι πανω στο capo, που ειναι μεσα σε μια λαστιχενια βαση. Δεν νομιζω να δεις κατι ομως.
δες αυτο το μυνημα σε αυτο το τοπικ
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9115.msg359089#msg359089
-
ρε ,μη του απαντατε σοβαρα.....δε το βλεπετε,εχει καψει πολλαπλασιαστη......
:hha% :hha% :hha%
Να μιλησουμε για την μιζερια σου με τις μπυρες και τα εμοτικον καλυτερα? :thnk: :thnk:
-
ξεκινα με τη δικη σου ρε... :P :P
παρε τουονο να σωθεις! :bye: :bye:
-
κατσε ρε.... θες να παρεις πολλ/στες απο τουρμπονο :D κ να τους βαλεις σε capo σωστα?....
ωραια τι χαρακτηριστικα εχουν οι με κ τι οι δε...... :thnk:
-
κατσε ρε.... θες να παρεις πολλ/στες απο τουρμπονο :D κ να τους βαλεις σε capo σωστα?....
ωραια τι χαρακτηριστικα εχουν οι με κ τι οι δε...... :thnk:
Πολλα ρωτας :D :D
Δεν εχω ιδεα τι ειναι τα μεν και τι ειναι τα δε............... :srry: :srry:
-
κατσε ρε.... θες να παρεις πολλ/στες απο τουρμπονο :D κ να τους βαλεις σε capo σωστα?....
ωραια τι χαρακτηριστικα εχουν οι με κ τι οι δε...... :thnk:
Πολλα ρωτας :D :D
Δεν εχω ιδεα τι ειναι τα μεν και τι ειναι τα δε............... :srry: :srry:
ουτε κ εγω.... :D :D :D :dry:
ριξε π.μ στον Μακη (RC51).... ;)
-
δε νομίζω να κάνουν, αλλά...γιατί όχι... ας το ψάξουμε.. :bye:
-
Για ποιον λόγο όμως να το κάνεις αυτό;
Αφου φαίνεται οτι ακόμη και να κάνουν, θα έχεις πρόβλημα με την στήριξη. :thnk:
-
Καθομουν και σκεφτομουν (το κανω και αυτο μερικες φορες) εαν γινετε να αλλαξεις τους πολλαπλασιαστες του capo και να τους αντικαταστησεις με αυτους απο τα rsv/tuono.
Δεν με ενδιαφερει πως θα μπορεσουν να στηριχτουν στην μοτο ή πως θα κουμπωσουν τα καλωδια του capo, μονο εαν γινεται η αλλαγη (σαν δομη εαν ειναι ιδια-2 καλωδια δηλαδη) και εαν δουλεψει σωστα (θα στελνει σωστο ρευμα?).
Επειδη ειναι καλο το θεμα (και σκεφτομαι να κανω κατι αναλογο και στο RC μου) βαζω αυτην την παραθεση ωστε να παρακαμψουμε τον χαβαλε προς το παρον.Τα παρακατω ειναι απλα οι σκεψεις μου και τιποτα περισσοτερο.
Αρχικα ειναι το θεμα του εγκεφαλου.Απο εκει ξεκινουν ολα.
Πρεπει να ξερουμε ποσα V και ποσα Α στελνει στον πολ/στη.
Αυτο ομως δεν μπορει να μετρηθει με βολτομετρο/πολυμετρο γιατι η ταση, ακομα και στο ρελαντι, ειναι τοσο στιγμιαια που δεν προλαβαινει το οργανο να σου δειξει με ακριβεια (το εχω δοκιμασει).
Το μονο εργαλειο που μπορει να στο δειξει αυτο ειναι ενας παλμογραφος.
Πρεπει λοιπον να βαλουμε σε παραλληλη συνδεση (ενω δουλευει η μοτο) εναν παλμογραφο και στα 2 μοτορια ωστε να δουμε τι ταση στελνει το ενα και τι το αλλο στους πολ/στες του.........
-
Επομενη δουλεια ειναι να βρουμε πόσο ανυψωνει (πολλαπλασιαζει) την ταση ο πολ/στης της καθε μοτοσυκλετας.
Αν το παρακανουμε υπαρχει πιθανοτητα να τρυπησει πιστονι.
Βασικα πιστευω οτι η τελικη ταση που φτανει στα μπουζι θα ειναι σχεδον η ιδια αφου ειναι παρεμφερη μοτερ απλα του Capo επειδη εχει 2 μπουζι ανα κυλινδρο ειναι πολυ πιθανο να ειναι μικροτερη.
Χρειαζομαστε ενα βολτομετρο ακριβειας (με τουλαστιχον :D) 2 δεκαδικα ψηφια στην μετρηση του.
Μετρώντας την Ωμικη αντισταση του πρωτευοντος πηνιου (χαμηλης) μπορουμε να δουμε αν εχουν το ιδιο πηνιο δυο διαφορετικοι πολ/στες.Μετραμε στους ακροδεκτες + και - του σωματος του πολ/στη.
Πολλαπλασιαστες Tuono/RSV 2002
(http://i45.tinypic.com/1ylnqu.jpg)
Το δευτερευον πηνιο το μετραμε χρησιμοποιωντας του ιδιο - (κοινη γειωση) και την ακρη απο το μπουζοκαλωδιο.
Πρεπει να αφαιρεσουμε την πιπα γιατι ολες οι πιπες εχουν μεσα του ενσωματωμενη αντισταση 5Κ (5000 ωμ) η οποια μας ειναι αχρηστη να την μετρησουμε.
Χρησιμοποιωντας τον νομο του Ωμ θεωρητικα παντα, μπορουμε να υπολογισουμε τα V του δευτερευοντος πηνιου (υψηλης) αφου τα επαγωγικα ρευματα εχουν τα ιδια Αμπερ.
Γι'αυτο αλλωστε δεν μας σκοτωνει το ρευμα οταν πιανουμε ενα μπουζοκαλωδιο και μας χτυπαει.
Δεν εχει Α (κατω απο 0,45Α οπου και ειναι το επικυνδυνο ρευμα για τους ανθρωπους για το D.C. αν θυμαμαι καλα)
-
8a soy apantiso ayrio giati eimai apo kinito kai den.......
kapoy ksexnas orismena pragmatakia :D
-
Στην προηγουμενη εικονα ειδαμε τους πολλαπλασιαστες ενος Tuono/RSV του 2002 που ειναι καθαρα επαγωγικοι
Δηλαδη λογω μιας χαμηλης τασης διαρρεεται απο ρευμα ενα πρωτευον πηνιο (λιγες σπειρες) τυλιγμενο γυρω απο εναν πυρηνα μαλακου σιδηρου και οι μεταβολη της μαγνητικης ροης στον πυρηνα αυτον δημιουργει ρευμα σε ενα αλλο πηνιο τυλιγμενο επισης γυρω του αλλα με παρα πολλες σπειρες που ειναι το δευτερευον.
Παρατηρωντας τους πολ/στες ενος Tuono/RSV 2007 (2nd gen) πιστευω οτι οι πολ/στες πλεον δεν ειναι επαγωγικοι αλλα ηλεκτρονικοι.Δεν χρησιμοποιουν δηλαδη μεγαλα πηνια και πυρηνα μαλακου σιδηρου αλλα ηλεκτρονικες διαταξεις που κανουν την ιδια δουλεια με την διαφορα οτι δεν εχουν τοσο μεγαλη αντισταση και μπορουν και βγαζουν στο δευτερευον τα ιδια (ισως και περισσοτερα) V με πολλη λιγοτερα A και φυσικα θερμοτητα που ειναι και η σημαντικοτερη απωλεια.Επισης εχουν μεγαλυτερη ακριβεια στις ψηλες στροφες αφου δεν εμφανιζουν αναστροφα ρευματα (νομος πηνιων που διαρρεονται απο ρευμα).
Πολλαπλασιαστες Tuono/RSV 2007
(http://i48.tinypic.com/242ipf8.jpg)
Εχω κυκλωσει την φισα διοτι πιστευω οτι εκει μεσα βρισκονται 3 ακροδεκτες που κανουν την ιδια δουλεια με τους ακροδεκτες στους συμβατικους πολ/στες.Ειναι 2 + και 1 - αφου εχει 1 + για καθε κυλινδρο.
Αν η παραπανω σκεψη μου ειναι σωστη τοτε αν προσπαθησουμε να μετρησουμε ωμικη αντισταση οπως και στους συμβατικους πολ/στες δεω θα καταφερουμε τιποτα αφου το κυκλωμα θα πρεπει να διεγερθει απο παλμο ωστε να λειτουργησει που σημαινει οτι στο ωμομετρο δεν θα επιτρεπει στο ρευμα του να περασει για να βρει την ωμικη αντισταση.
Αν παλι κανω λαθος και ειναι συμβατικου τυπου τοτε καλυτερα γιατι ετσι θα μπορεσουμε να βρουμε ωμικη αντισταση πρωτευοντος και δευτερευοντος πηνιου.
Στην ιδια φιλοσοφια πιστευω οτι ειναι και οι πολ/στες του Capo και στην φισα που εχω κυκλωσει θα πρεπει να βρισκονται 2 ακροδεκτες.
Πολλαπλασιαστες Capo
(http://i47.tinypic.com/zvbtom.jpg)
Αυτες ειναι εν μεροι οι σκεψεις μου και τις εκθετω ωστε να συζητηθουν.Παρ'ολα αυτα δεν μπορω να πω με σιγουρια αν μπαινουν ή οχι οι πολ/στες του Tuono/RSV στο Capo αλλα αν ηταν να επιλεξω θα δοκιμαζα να ξεκινησω με του 2nd gen.Μοιαζουν να ταιριαζουν περισσοτερο απ'οτι του 1st gen.
-
8a soy apantiso ayrio giati eimai apo kinito kai den.......
kapoy ksexnas orismena pragmatakia :D
Πολυ πιθανον αφου δεν ειχα ποτε μου Aprilia.... :D
Εγω παντως το εξεταζω καθαρα θεωριτικα το θεμα.Ως γνωστον ομως απο την θεωρια μεχρι την πραξη υπαρχει μεγααααλη αποσταση.
:bye: :bye: :bye:
-
Λοιπον. Μιας και ειμαι σκραπας στα ηλεκτρολογικα
Πρωτα απολα ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΥ. Ειναι η αγωνιστικη version και κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ απο μονο του. :P
Εχουμε 2 μοτερ φαινομενικα ιδια. Του tuono 03 και του capo 03
Εχουν διαφορετικο κωδικο για τα πηνια-βολαν (αν και δεν νομιζω οτι παιζει ρολο)
Εχουν διαφορετικους κωδικους για τα πιστονια, ιδια ελατηρια
Ιδια μπουζι, ιδιες πιπες
Φορανε και τα 2, 4 πολλαπλασιαστες (εναν για καθε μπουζι, 2 μπουζι στον καθε κυλινδρο)
Και στους 2 πολλαπλασιαστες (capo και tuono) πανε 2 λεπτα καλωδια.
Το σχεδιαγραμμα του capo, στο εδειξα στην προηγουμενη σελιδα. Του tuono δεν το εχω βρει ακομα
ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ενα καλωδιο ειναι το ρευμα και το αλλο ειναι η εντολη απο την ECU?
και εαν το ενα ειναι το ρευμα, ειναι 12v?
Για παμε :D
-
ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ενα καλωδιο ειναι το ρευμα και το αλλο ειναι η εντολη απο την ECU?
και εαν το ενα ειναι το ρευμα, ειναι 12v?
Για παμε :D
Ναι, το ένα είναι η εντολή προς ECU, ειναι αυτό που ανάβει η δεν αναβει το EFI όταν έχει η δεν έχει πρόβλημα ο πολλ/στης.
Το άλλο είναι ρεύμα αλλά δεν ξέρω πόσο. Μέτρα το. Μάλλον12V θα είναι.
-
RSV 2003
(http://i45.tinypic.com/1z38pow.jpg)
Η "εντολη" που ερχεται απο τον εγκεφαλο αμφιβαλω οτι ειναι 12V αλλα και παλι μονο με παλμογραφο μπορεις να το δεις
Εχω δοκιμασει να το μετρησω με το πολυμετρο και τρελαινοταν και εδειχνε οτι να'ναι.Ειναι πολυ γρηγορη η μεταβολη για να την δειξει (τουλαχιστον αυτο το ψηφιακο που εχω εγω).
-
Λοιπον. Μιας και ειμαι σκραπας στα ηλεκτρολογικα
Πρωτα απολα ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΥ. Ειναι η αγωνιστικη version και κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ απο μονο του. :P
Οσο μονο του και να τα κανει παντα υπακουει σε νομους της φυσικης και της ηλεκτρολογιας.Σιγουρα θα εχει επαγωγικη παλμογεννητρια (pick up) και τρανζιστορ ή mosfet για τον παλμο που παει στους πολ/στες.Αυτα δεν αλλαζουν.
Εχουν διαφορετικο κωδικο για τα πηνια-βολαν (αν και δεν νομιζω οτι παιζει ρολο)
Δεν μας ενδιαφερει στην προκειμενη περιπτωση.....
Εχουν διαφορετικους κωδικους για τα πιστονια, ιδια ελατηρια
Ιδια μπουζι, ιδιες πιπες
Φορανε και τα 2, 4 πολλαπλασιαστες (εναν για καθε μπουζι, 2 μπουζι στον καθε κυλινδρο)
Και στους 2 πολλαπλασιαστες (capo και tuono) πανε 2 λεπτα καλωδια.
Το σχεδιαγραμμα του capo, στο εδειξα στην προηγουμενη σελιδα. Του tuono δεν το εχω βρει ακομα
ΕΡΩΤΗΣΗ: Το ενα καλωδιο ειναι το ρευμα και το αλλο ειναι η εντολη απο την ECU?
και εαν το ενα ειναι το ρευμα, ειναι 12v?
Τα 2 λεπτα καλωδια ειναι ενα + (εντολη) κι ενα - (επιστροφη)
Και οπως ειπα και πριν ΔΕΝ πιστευω οτι ειναι 12V αλλα 5V αφου οι ECU με τετοια ταση δουλευουν.
Μπορει να κανω λαθος βεβαια αλλα οπως φαινεται και στο σχεδιαγραμμα του RSV πριν, το ρευμα του καθε πολλαπλασιαστη το δινει ο εγκεφαλος μεσω ενος τρανζιστορ το οποιο εχει την βαση του γειωμενη.
Κανενα τρανζιστορ απ'οσο ξερω δεν δουλευει με παραπανω απο 5V.
-
ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΑΝΑ: Το ενα καλωδιο εχει μονιμα ρευμα 12V. Το αλλο λειτουργει σαν διακοπτης, ελεγχομενος απο την ECU, ωστε να ανοιγο/κλεινει το αλλο καλωδιο? :thnk:
Το ρευμα απο την ECU, μας ενδιαφερει τι ταση εχει, ωστε να μπορει να διεγειρει τον πολλαπλασιαστη? :thnk:
Απο το διαγραμμα που εβαλες, βλεπω τεραστια διαφορα στην συνδεσμολογια (παει μονο ενα καλωδιο σε καθε πολλαπλασιαστη), εκτος και το πακετακι των διακοπτων δεξια της ECU ειναι ενσωματωμενο μεσα......
Παλμογραφο εχω..............Μολις τελειωσω με κατι μοντιφες στο capo μπορω να το βαλω στην υπογα για τεστ :ohyes: :ohyes:
Οσο μονο του και να τα κανει παντα υπακουει σε νομους της φυσικης και της ηλεκτρολογιας.Σιγουρα θα εχει επαγωγικη παλμογεννητρια (pick up) και τρανζιστορ ή mosfet για τον παλμο που παει στους πολ/στες.Αυτα δεν αλλαζουν.
Δεν καταλαβες. Το ΤΟΥΜΠΑΝΟ εχει ενα μπουζι. Οποτε για να μπορεσουμε να βαλουμε εναν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΜΠΑΝΟΥ, θα πρεπει να ψαξουμε εαν μπορουν να δουλεψουν με μια μικροδιαφορα (δεν σκανε και τα 2 μπουζι στον παλιο κινητηρα την ιδια στιγμη) και μετα μπλεκουμε και κοστιζουν και πανακριβα 2 τετοιοι. Ξεχασε τους του καινουριου
Σκοπος ειναι να βγαλουμε μια ακρη με τους παλιους που εχουν περισσοτερες ομοιοτητες με του capo.
Σε ακουω λοιπον :D
-
Τα 2 λεπτα καλωδια ειναι ενα + (εντολη) κι ενα - (επιστροφη)
Και οπως ειπα και πριν ΔΕΝ πιστευω οτι ειναι 12V αλλα 5V αφου οι ECU με τετοια ταση δουλευουν.
Μπορει να κανω λαθος βεβαια αλλα οπως φαινεται και στο σχεδιαγραμμα του RSV πριν, το ρευμα του καθε πολλαπλασιαστη το δινει ο εγκεφαλος μεσω ενος τρανζιστορ το οποιο εχει την βαση του γειωμενη.
Κανενα τρανζιστορ απ'οσο ξερω δεν δουλευει με παραπανω απο 5V.
Για εξηγησε το ρε μακη, μιας και απο εκει πρεπει να ξεκινησω να το δουλευω.
Εγω ειχα καταλαβει οτι το ενα καλωδιο εχει μονιμη ταση 12v, ετοιμη για πολλαπλασιασμο και το αλλο ειναι ενας διακοπτης ελεγχομενος απο την ECU, ωστε να κλεινει σε συγκεκριμενη χρονικη στιγμη, να αφηνει να περναει ρευμα για πολλαπλασιασμο και να ανοιγει παλι.
Γιαυτο και οι πολλαπλασιαστες δεν βγαζουν παντα EFI στο καντραν. Γιατι μια χαλαει ο διακοπτης, οποτε και το αντιλαμβανετε η ηλεκτρονικη και βγαζει το προβλημα, ενω αλλες φορες χαλανε τα πηνια, οπου δεν μπορει να τα αντιληφθει η ηλεκτρονικη :thnk:
-
Για εξηγησε το ρε μακη, μιας και απο εκει πρεπει να ξεκινησω να το δουλευω.
Εγω ειχα καταλαβει οτι το ενα καλωδιο εχει μονιμη ταση 12v, ετοιμη για πολλαπλασιασμο και το αλλο ειναι ενας διακοπτης ελεγχομενος απο την ECU, ωστε να κλεινει σε συγκεκριμενη χρονικη στιγμη, να αφηνει να περναει ρευμα για πολλαπλασιασμο και να κλεινει.
Το μετρησες το ενα καλωδιο και εχει παντα ρευμα 12V?
Δεν μου κολλαει αυτο αλλα παλι.......Aprilia εναι αυτη.Ποτε δεν ξερεις.
Απ'το να γραφουμε σελιδες-μυθιστορηματα για θεωρια καλυτερα να αρχισουμε να αποκλειουμε σιγα σιγα καποιες περιπτωσεις ωστε να κατασταλαξουμε σε κατι συγκεκριμενο που να μπορουμε να δουλεψουμε with :D
-
Το μετρησες το ενα καλωδιο και εχει παντα ρευμα 12V?
Δεν μου κολλαει αυτο αλλα παλι.......Aprilia εναι αυτη.Ποτε δεν ξερεις.
Απ'το να γραφουμε σελιδες-μυθιστορηματα για θεωρια καλυτερα να αρχισουμε να αποκλειουμε σιγα σιγα καποιες περιπτωσεις ωστε να κατασταλαξουμε σε κατι συγκεκριμενο που να μπορουμε να δουλεψουμε with :D
Τι να μετρησω ρει? Μηχανολογος ειμαι, δεν ακουμπαω ρευματα και ας ειναι απο ΑΑ μπαταρια :tez: :tez:
Ετσι πιστευα οτι δουλευει το συστημα (κοιτα στο σχεδιαγραμμα του καπο).........Γιατι αλλωστε να εχει 2 καλωδια και μια γειωση? :thnk:
για εξηγησε πως δουλευει ομως, συμφωνα με αυτο που πιστευεις εσυ........τι κανει δηλαδη ακριβως καθε καλωδιο
Απο εκει πρεπει να αποκλεισουμε περιπτωσεις, διοτι εαν στο ενα μηχανακι η ECU ελεγχει ας πουμε εναν διακοπτη και στο αλλο ελεγχει κατευθειαν το ρευμα, ΚΛΑΦΤΑ. Δεν γινεται να γινει η τραμπα :D
-
Οπως φαινεται στο σχεδιο του Capo, στον πολ/στη, ερχονται 2 καλωδια και υπαρχει και μια γειωση.
Αν ειναι ηλεκτρονικου τυπου (οπως συνηθιζεται να λεγεται) τοτε σημαινει οτι μεσα υπαρχει τρανζιστορ και το καλωδιο που ερχεται απο τον εγκεφαλο ειναι ενα ρευμα το οποιο το διεγειρει και αυτο αφηνει ρευμα να περασει απο το αλλο καλωδιο που ερχετα απο τον ρελε (8) και να φυγει απο την γειωση.
Το σχεδιαγραμμα δεν με βοηθα και πολυ αλλα αν αυτο ισχυει που λεω τοτε θα πρεπει οταν ανοιξεις τον διακοπτη το καλωδιο που ερχεται απο τον ρελε (το οποιο δεν λεει τι χρωμα ειναι :dry:) να σου δειξει 12V. Θα χρησιμοποιησεις το πλαισιο ή το - της μπαταριας στον μαυρο ακροδεκτη του βολτομετρου και τον κοκκινο θα τον βαλεις στο καλωδιο αυτο.
Δεν μπορω να καταλαβω περισσοτερα απο το σχεδιο.Αυτες οι δουλειες θελουν πολυμετρο και υπομονη.Μετρημα και ξαναμετρημα.
-
Οκ.
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ RSV μεχρι 03 μοντελο Ή TUONO μεχρι 05 μοντελο, ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕ 2 ΚΑΛΩΔΙΑ (Ή ΑΣ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΚΟΝΤΙΝΗ ΦΩΤΟ)
-
ok ωραια η κουβεντουλα δεν λεω :kalo: αλλα τι θα κερδισεις ρε συ Κοσμα στην τελικη??? :thnk: :thnk:
-
ok ωραια η κουβεντουλα δεν λεω :kalo: αλλα τι θα κερδισεις ρε συ Κοσμα στην τελικη??? :thnk: :thnk:
+ 8km/h ? :h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:
Εγω παντως οπω το βλεπω στο σχεδιο, πανε 2 καλωδια (τα χαμηλής)
(http://i45.tinypic.com/1ylnqu.jpg)
-
πριν απο λιγο μιλησα με το μηχανικο (Δ. Διπλα) κ μου ειπε οτι το εχει δοκιμασει τη τραμπα αλλα δεν δουλεψε...
ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα κ απο θεμα ρευματων και κατασκευης...
-
ok ωραια η κουβεντουλα δεν λεω :kalo: αλλα τι θα κερδισεις ρε συ Κοσμα στην τελικη??? :thnk: :thnk:
Δοξα, φημη και χρηματα. Γιατι αλλωστε λες οτι καθομαι και γραφω εδω μεσα? :cl% :cl%
+ 8km/h ? :h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:
Μπαααααααααααα. Εχω το ΣΥΛΛΕΤΙΚΟ ΤΟΥΜΠΑΝΟ για ΧΟΝΤΡΟ ΠΟΝΟ.
πριν απο λιγο μιλησα με το μηχανικο (Δ. Διπλα) κ μου ειπε οτι το εχει δοκιμασει τη τραμπα αλλα δεν δουλεψε...
ειναι εντελως διαφορετικα τα πραγματα κ απο θεμα ρευματων και κατασκευης...
Τον πιστευω :ohyes:. Δειχνουν διαφορετικα και απο τα σχεδιαγραμματα, δυστυχως :( :(
Παει η δοξα η φημη και το χρημα. Θες νικο να κανουμε το μηχανακι σου διχρονο? :thnk:
-
Ο μονος τροπος για να γινει η τραμπα ειναι να βαλεις εγκεφαλο, πλεξουδα και ολα τα παρελκομενα απο RSV δηλαδη
-
[/quote]
Θες νικο να κανουμε το μηχανακι σου διχρονο? :thnk:
[/quote]
παντα ηθελα ενα διχρονο εντουρο.... :a21 :a21 :hha% :hha% :hha% :hha%
-
τι καθεσαι κ ψαχνεις βρε κοσμα!
δεν εχουν καμια σχεση! δεν γινεται να τα κανεις να δουλεψουν οσο κ να προσπαθεις! δεν ειναι μονο η διαχειρηση του ρευματος απο την ecu που διαφερει αλλα κ ο χρονος αντιδρασης του καθε πολλαπλασιαστη!
ακομα κ να χρειαζοντε την ιδια διεγερση, δεν κανουν ηλεκτρικη εκκενωση στον ιδιο χρονο!
οπως πολυ σωστα ειπες το ενα καλωδιο κ απο τους 4 πολλαπλασιαστες του capo ειναι κοινο κ δεν ειναι γειωση!
ειναι μονιμα με ρευμα απο την στιγμη που ανοιγεις διακοπτη!
το αλλο καλωδιο ειναι η αρνητικη διεγερση απο την ecu, αλλα λειτουργει κ σαν αισθητηρας μιας κ η καταναλωση του ρευματος που θα ''τραβηξει'' θα ειναι κ το check του διαγνωστικου για τυχον καμμενο πηνιο πολλαπλασιαστη.
ο λογος που δεν αναβει efi σε καποιες περιπτωσεις καμμενου πολλαπλασιαστη ειναι γιατι το πρωτευον πηνιο ειναι οκ στην αντισταση του κ σαφως στην καταναλωση του, αλλα το ρευμα που πολλαπλασιαζεται στον πυρηνα η διαφευγει απο λαθος σημειο του πολλαπλασιαστη η το δευτερευον πηνιο εχει καει!
οι πολλαπλασιαστες του tuonο δουλευουν με αποφορτιση πυκνωτη που την διαχειριζεται ενα τρανζιστορ ενω του capo διεγειροντε απ ευθειας απο το τρανζιστορ.
οι πρωτοι χρειαζοντε αρκετα αμπερ για να λειτουργησουν ενω του capo χρειαζομαστε μονο mA.
γι αυτο κ ενα παλιο tuono με χαμηλη ταση μπαταριας δεν παιρνει μπροστα κ ας φαινεται οτι μιζαρει καλα. μολις του δωσεις ρευμα απο εξωτερικη πηγη παιρνει με μιση μιζια!
το capo ακομα κ να γουργουριζει η μιζα, το ρευμα ειναι ακεραιο στα μπουζι.
οσο για τα βολαν που ειπες παιζει μεγαλο ρολο!
η διαχειρηση του καπο ειναι πολυ πιο πολυπλοκη απο του tuono κ ειναι επαναπρογραματιζομενη σε ολες τις παραμετρους ενω του tuono μπορεις να αλλαξεις μονο eproom με τα δεδομενα αβανς κ μιγματος
το tuono χρησιμοποιει και αισθητηρα θεσης εκκεντροφορου εισαγωγης του εμπρος κυλινδρου για να προσδιωρησει την θεση του στροφαλου ενω το capo το πετυχαινει μονο με αισθητηρα στροφαλου! (pick up sensor)
αυτο εχει σαν αποτελεσμα το capo να χρειαζεται 5 περιστροφες του στροφαλου για να ξεκινησει κ το tuono μονο 2!
αυτο το καναν κι ολας λογο διαφορετικης συμπιεσης των 2 κινητηρων απο διαφορετικα πιστονια, για να παιρνει πιο γρηγορα μπροστα κ να μην κουραζεται η μιζα κ το κομπλερ ''σπαζοντας'' την συμπιεση πανω απο 2 φορες
-
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Γεια σου ρε Βασιλη :D :D
ps.Το ψαχνω, γιατι βαριεμαι να σκεφτομαι τα νεα μετρα της κυβερνησης και το ΦΠΑ της Τουβλης :psdof: :psdof:
-
...
-
:bye: :bye: :bye:
http://en.tackfilm.se/?id=1274439084015RA17
-
:bye: :bye: :bye:
http://en.tackfilm.se/?id=1274439084015RA17
Απο την αρχή του ποστ αναρωτιόμουν πως θα κατέληγε αυτό :h22: :h22:
-
:bye: :bye: :bye:
http://en.tackfilm.se/?id=1274439084015RA17
:hha% :hha% :hha% :hha%