Οι κραδασμοί του δικύλινδρου κινητήρα (και κάθε δικύλινδρου V2) είναι υπεύθυνοι για την χαλάρωση των βιδών σε όλα τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας. Μια φορά το εξάμηνο τσέκαρε όλες τις βίδες.Κάποιες ίσως χρειάζονται μισή ή μία στροφή για να έρθουν στα ίσια τους. Μην σε προβληματίζει (το παθαίνουν όλα τα V2 απο όλες τις μάρκες) και κυρίως μην ψάχνεις να βρεις κάποια σημεία (όλες θέλουν σφίξιμο).
Αυτό που θα σου πρότεινα να κάνεις είναι ναν χρησιμοποιήσεις κόλλα σπειρωμάτων loctite (αλλά όχι την πολύ δυνατή για καλύτερο και πιο σίγουρο σφίξιμο).
Κάτι που πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα είναι οι βίδες που ενώνουν το πλαίσιο με το υποπλαίσιο. Σε αυτές θα βάλεις loctite (την πολύ δυνατή) για να μην χαλαρώσουν και δημιουργήσουν μοχλό κάποια στιγμή σπάζοντας το υποπλαίσιο. Υπάρχει ολόκληρο τόπικ (ας το βάλει κάποιος γιατί δεν θυμάμαι που είναι ακριβώς).
Κατα την γνώμη μου το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις την συμβουλή του Saddle. Μάθε την μηχανή σου και ασχολήσου μαζί της. Διάβασε όσα έχουν γραφτεί εδω μέσα για το Κάπονορντ και τα πιθανά του προβλήματα.
Αφιερώνοντας λίγο χρόνο τώρα (διαβάζοντας) θα έχεις για πάντα μια καλοσυντηρημένη και προσεγμένη μηχανή που δεν θα σε αφήσει πουθενά παραπονεμένο.