0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 26, 2014, 09:54:17 μμ »
Εγώ στο capo έχω δοκιμάσει μόνο τα TR91 που είχα στον πήγασο και τα έβαλα και στο Capo λόγω της άριστης συμπεριφοράς τους. Το καλύτερο ελαστικό που είχα φορέσει στο βρεμένο (στον πήγασο είχα πριν τουρανς και ποιο πριν σκορπιον).
Στο capo κούμπωσαν τέλεια, απίστευτη σιγουριά σε στεγνό και βρεμένο και το εμπρός πάτησε αισίως τα 30.000 χιλιομετρα και μόλις που έφτασε τους δείκτες φθοράς. Ενώ το πίσω, λόγο ότι το άλλαξα γιατί κλάταρε το αρχικό, εχει 20.000 χιλιομετρα. Εχει αρκετό ψωμί ακόμα αλλά εχει τετραγωνίσει.
Στη χρήση διαπίστωσα μερικές αδυναμίες.
Ασφαλώς μετά τα 15.000-18.000 χιλιομετρα η απόδοση τους μειώθηκε αρκετά αλλά εξακολουθούσε να είναι αποδεκτή. Τώρα στα τελευταία 2-3.000 χιλιομετρα δεν αισθάνομαι καλά με τα ελαστικά μου και μια φορά μου γλίστρησε ελαφρά το μπροστινό
Το εμπρός ελαστικό παρουσιάζει ( δεν ξέρω ακριβώς πως να το εξηγήσω) μια ανομοιόμορφη φθορά στους μπακλαβάδες του πέλματος κατά τρόπο που να μην είναι σε μια ευθεία κατά την κυληση της ρόδας και να δημιουργούν σκαλοπατακια τα οποία με τη σειρά τους δημιουργούν ένα κραδασμό στο τιμόνι μετά τα 140-150 χιλιομετρα οποίος παραμένει σταθερός και ενοχλητικός μεχρι τα 200.
Σήμερα όμως μετά απο 2 χρόνια και κάτι μήνες και μετά απο 30.000 χιλιομετρα με τα TR91 πάμε για αλλαγή ελαστικών με κάτι άλλο.


 :a011  υποστηριζω TR91
Ισως οτι καλυτερο υπαρχει και για μενα αυτη την στιγμη!!!θα διαφωνησω μονο στο οτι...τα κρατησες ηδη πολυ(15.000 χλμ εχεις μπει ηδη στην διαδικασια αλλαγης)!!!τρώγονται πολυ πιο  γρηγορα σε συγκριση με τα metzeler π.χ. αλλα κ με αλλες μαρκες συγκριτικα!!!ομως η ασφαλεια που σου δινει μεχρι τοτε....TR91
Μα τα λάστιχα (σήμερα τα αντικατέστησα) είχαν ψωμί μεχρι τώρα δεν κυκλοφορούσα με λιωμένα λάστιχα ούτε με τα λίνα έξω. Το εμπρός μόλις που είχε ακουμπήσει τους δείκτες φθοράς ενώ το πίσω είχε ψωμί ακόμα για να φτασει τους δείκτες. Τι να έκανα? αφάγωτα να τα άλλαζα? αμαρτία!

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 26, 2014, 10:01:00 μμ »
Σημερα έβαλα στο ζωντανό πέταλα michelin, και συγκεκριμένα τα P.R4 trail. Tα έκανα και καμία 35αρια χιλιομετρα να πατήσουν.
Και τώρα μένει να μάθουμε τι ψαριa πιάσαμε σε καμία καλή 500αρα βόλτα :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 26, 2014, 10:03:11 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 26, 2014, 10:08:46 μμ »
Το ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ δεν έχει μαλακό σκελετό! αμάν πια με τις καραμέλες του '80 πάλιωσαν λέμε! τα μισελίν έχουν μαλακό σκελετό μπλα μπλα μπλά!
Όποιος δεν το πιστεύει να παέι στον λαστιχά του να πάρει απο το ράφι όλα τα λάστιχα και να δοκιμάσει με το χέρι να τα ανοίξει προς τα έξω τα 2 μάγουλα ή να τα πατήσει προς τα κάτω.
επειδή εγώ το έκανα σας διαβεβαιώ ότι στο ΙΙΙ έβαλα πολύ δύναμη (και είμαι στον όγκο ναούμε!) και δεν κατάφερα να το ανοίξω. μόνο μαλακός δεν είναι ο σκελετός τους.
έχουν ένα ελάττωμα δεν προειδοποιούν. γλιστράνε κάποια στιγμή σχετικά απότομα αλλά είναι τρένο υπο κλίση.
Δεν με νοιάζει τι έχουν σημασία έχει οτι γλιστράνε απότομα τα μπουρδέλα και χάνω την πρόσφυση σε ένα σημείο που δεν είναι καλό να χαθεί και μετά μου φεύγουν σκατούλες απο πίσω και γλιστράνε και όσοι με ακολουθούνε...
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 26, 2014, 10:30:33 μμ »
ρε  Θοδωρη  μηπως  πατας  σε τιποτα λαδια ?? :tez: :tez: :P :P   ποσο  το στριβεις  δηλαδη  και με τι 

ταχυτητες ??

*

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • *****
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Trail
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 26, 2014, 10:37:22 μμ »
Για μένα είναι πιο σημαντικό να μεταφέρουμε όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται την συμπεριφορά κάθε έλαστικού ώστε να βοηθήσουμε κάποιον να επιλέξει λάστιχο. ούτε να το κράξουμε αα κακό στην φωτιά ούτε να το αποθεώσουμε!
δεν μας πληρώνουν οι εταιρίες στο κάτω κάτω.
μεταφέροντας απλά την συμπεριφορά μπορεί αυτό που δεν ταίριαξε σε σένα να ταιριάζει γάντι στον άλλον. αλλά όχι ανακρίβειες ή μύθους περί σκελετών και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

το tourance πχ για μένα είναι ένα πολύ καλό τούρινγκ σκληρό λάστιχο που βγάζει χιλιόμετρα αλλά μέχρι να ζεσταθεί είναι σαν να μήν έχεις λάστιχο. δεν λέω ότι είναι κακό λάστιχο απεναντίας είναι ένα πολύ καλό τούρινγκ λάστιχο. αν κάποιος ψάχνει τι να βάλει για να πάει ταξίδι στην ευρώπη με την κυρά του μπορεί να αποτελεί ιδανική λύση.
ενω για κάποιον που γράφει όλα του χιλιόμετρα μέσα στην πόλη να είναι εφιάλτης.
λάθος χρήση υπάρχει όχι λάθος λάστιχο.
εγω πχ θα μπορούσα να σου πώ ότι απλά πιέζεις λάθος και ότι άλλο λάστιχο θα σε είχε αφήσει ήδη πολύ νωρίτερα και γιαυτό νομίζεις ότι έχεις ακόμα ως που λογικά σε αφήνει και αυτό. μπορεί να ισχύει μπορεί και όχι. δεν έχει σημασία.
είναι άλλο να πείς ζεσταίνεται έτσι. στην βροχή κάνει αυτό. στα πολλά χιλιόμετρα τρέμει, στο πλάγιασμα είνια σταθερό και άλλο να πείς ααα χάλι μαύρο μην τα βάλεις θα σκοτωθείς.
ελπίζω να πιάνετε το τρόπο σκέψης μου χωρίς παρεξήγηση.

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 26, 2014, 11:26:29 μμ »
ρε  Θοδωρη  μηπως  πατας  σε τιποτα λαδια ?? :tez: :tez: :P :P   ποσο  το στριβεις  δηλαδη  και με τι 

ταχυτητες ??
Με μικρές και μηδενικές ταχύτητες ακόμα χάνει απότομα το πίσω ρε συ λέμε. Και δεν σε προειδοποιεί καθόλου. Το έλεγα σε φίλο που στρίβει πολύ και με κορόιδευε οτι έχω γίνει κουλάδι απο το ατύχημα, οτι φοβάμαι να το στρίψω κλπ. Οκ έλεγα το δέχομαι οτι αυτό είναι κλπ κλπ. Πάει βάζει τα ίδια ελαστικά στο δικο του μηχανάκι και έχει τα ίδια ακριβώς συμπτώματα. Χαζογλιστρήματα με αποτέλεσμα να μην σου εμπνέει σιγουριά η μηχανή να πλαγιάσεις και να ευχαριστηθείς την μηχανή.
Ίσως δεν μου έκατσε καλά αυτό το λάστιχο για τις δικές μου προτιμήσεις τι να πω. :( :(
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 26, 2014, 11:28:52 μμ »
Τι θερμοκρασια εχει το ελαστικο οταν σου κανει τα γλιστριματα?  :cl% ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 27, 2014, 12:05:56 πμ »
Τι θερμοκρασια εχει το ελαστικο οταν σου κανει τα γλιστριματα?  :cl% ;)
Ζεστό είναι μιας και έχει κάνει και κάποια χλμ γρήγορα κιόλας. Να φανταστείς που έχει κάνει γλίστρημα σε μέρος πριν την δουλειά με λίγα χλμ αφού έχουν προηγηθεί 25 χλμ Εθνικής οδού.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 27, 2014, 04:04:16 πμ »
Αγόρασα το Capo με φορεμένα τα Metzeler Tourance exp και τους έκανα κάπου 10.000 χλμ. Τα λάστιχα ήταν ξεραμένα και πολυκαιρισμένα με ραβδώσεις στα πλαινά τους αλλά πολύ ψωμί ακόμα αλλά το γεγονός οτι έχαναν αέρα απο το πλάι μάλλον με έκαναν να τα αλλάξω. Το λάστιχο μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να το ζορίσω πολύ και να το πλαγιάσω άρκετά στο ταξίδι ενώ και στην πόλη ούτε 1 φορά δεν μου γλίστρησε ούτε σε βρεγμένο ενώ το ABS δεν έμπενε και πολυ έυκολα.
Έκανα την αλλαγή και πήγα σε Anakee III. Απο την στιγμή που τα φόρεσα κατάλαβα οτι κάτι άλλαξε στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μου αλλά όχι προς το καλύτερο. Τα γλυστρίματα στις στροφές ήταν στην καθημερινότητα αλλά έριχνα το φταίξιμο στο οτι ήταν άστρωτα ακόμα. Με κάπου 2000 χλμ πάνω τους έκανα ταξίδι με πολύ στροφιλίκι και επιβεβαίωσα τους φόβους μου. Γλιστρήματα υπο κλίση του πίσω για την πλάκα και μειωμένη αίσθηση εμπιστοσύνης παντού. Ζεσταίνεται γρήγορα αλλά δεν προσφέρει αυτά που διαφημίζει. Το δε μπροστά γλιστράει σε πολλά απότομα φρεναρίσματα με αποτέλεσμα την απώλλεια πρόσφυσης απότομα. Στην αναζήτηση του λόγου για τον οποίο το κάνει ο Θωμάς είχε πει οτι θέλει την σωστή πίεση για να αποδώσει σωστά όπερ και εγένετο θαρρώ. Μπα...πάλι τα ίδια.
Το λάστιχο λόγω του μαλακού σκελετού μάλλον χάνει απότομα πρόσφυση όταν είμαι υπο κλίση και αν τύχει και βρώ και νερά τότε γίνεται ακόμα χειρότερα. Το ίδιο παθαίνει και φίλος με GS ADV 1150.
Τα κρατώ αναγκαστικά μέχρι να φθαρούν ή τα ανταλλάξω με κάποια άλλα μιας και άλλο χρήμα δεν παίζει για αλλαγή με καινούργια πάλι. Εξάλλου αυτά έχουν μόνο 6.000 χλμ ακόμα πάνω τους.
Εγω απο την αλλη ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν εχω τετοια προβληματα ειδικα σε μια πολυ γρηγορη βολτα στον Αγιο το λαστιχο εδωσε ρεστα...

*

DimitrisPleias

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 27, 2014, 11:12:08 πμ »
Φορεσα τα πρωτα TOURANCE πριν δυο χρονια.Απο την αρχη σου ελεγαν σπρωξε με -αντεχω.Ποτε ουτε καν στο τελος τους δεν γλυστρισαν παρ ολα τα 30000 χλμ.Τα αλλαξα γιατι ειχα ανοιξει το μπροστινο απο λαθος πιεσεις οχι γιατι ειχαν φαγωθει.Φορεσα τα ΝΕΧΤ δηλαδη τα νεα που ειναι τελειως ασφαλτινα και στην πρωτη βολτα 150χλμ επιασα τον εαυτο μου να πηγαινει ολο και πιο γρηγορα.Η διαφορα μου ειναι οτι κυκλοφορω σχεδον παντα επαρχια και απο κωλοφαρδια σε προπερυσινη ασφαλτο οποτε η προσφυση ειναι καλη και στο κομματι μεχρι κορινθο (επιδαυρος) η ασφαλτος ειναι ακομα καλη. 

*

Αποσυνδεδεμένος makis_caponord

  • *
  • 17
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 28, 2014, 08:42:39 πμ »
Kαλημέρα.Να πω και εγώ την εμπειρία μου.Έιχα τρεις αλλαγές με tourance όλες,ήμουν πολύ ευχαριστημένος και δεν ήθελα να το αλλάξω.Κάποια στιγμή άλλαξα και έβαλα TR-91 και θεωρώ ότι είναι το λάστιχο που μου ταιριάζει περισσότερο.Ελαφρύ στην αίσθηση και όχι γλυστρήματα απότομα και εύκολο ρίξιμο στις στροφές.Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω δοκιμάσει το ΕΧΡ.

*

peskandritsos

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 12:56:45 μμ »
Έβαλα και εγώ τα tourance next πριν από 2 μέρες. Οι πρώτες εντυπώσεις άν και ακόμα άστρωτα (80 χλμ περίπου) είναι πολύ καλές. Εχθές μάλιστα με έπιασε δυνατή βροχή και ξεκίναγα και πάταγα φρένο σχετικά άφοβα. Μοιάζει πολύ καλό λάστιχο αλλά το χώμα το ξεχνάμε. Θα τα δώ και στο κρύο τον χειμώνα κατά πόσο γρήγορα ζεσταίνονται.
Άσχετο αλλά για κάθε μήνυμα πρέπει να βάζω τον κωδικό που ζητάει???

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #27 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:01:34 μμ »
Στειλε ενα πμ στον admin να το δει ;)

*

DimitrisPleias

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:06:56 μμ »
Αυτο που με ξενιζει με τα ΝΕΧΤ ειναι ο θορυβος απο το πισω ελαστικο σε σημειο που σε μια ορεινη που εκανα το σαββατο καννα δυο φορες νομιζα οτι κατι ερχοταν απο πισω μου γιατι ο θορυβος θυμιζει λαστιχα γουρουνας(ΥΠΕΡΒΟΛΗ)

*

peskandritsos

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 10, 2014, 01:24:33 μμ »
Αυτο που με ξενιζει με τα ΝΕΧΤ ειναι ο θορυβος απο το πισω ελαστικο σε σημειο που σε μια ορεινη που εκανα το σαββατο καννα δυο φορες νομιζα οτι κατι ερχοταν απο πισω μου γιατι ο θορυβος θυμιζει λαστιχα γουρουνας(ΥΠΕΡΒΟΛΗ)
Εμένα αντιθέτως σε σύγκριση με τα απλά τα tourance που φόραγε πριν μου φαίνονται αθόρυβα!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης