0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: naftilos στις Αύγουστος 26, 2014, 03:51:07 μμΕγώ στο capo έχω δοκιμάσει μόνο τα TR91 που είχα στον πήγασο και τα έβαλα και στο Capo λόγω της άριστης συμπεριφοράς τους. Το καλύτερο ελαστικό που είχα φορέσει στο βρεμένο (στον πήγασο είχα πριν τουρανς και ποιο πριν σκορπιον).Στο capo κούμπωσαν τέλεια, απίστευτη σιγουριά σε στεγνό και βρεμένο και το εμπρός πάτησε αισίως τα 30.000 χιλιομετρα και μόλις που έφτασε τους δείκτες φθοράς. Ενώ το πίσω, λόγο ότι το άλλαξα γιατί κλάταρε το αρχικό, εχει 20.000 χιλιομετρα. Εχει αρκετό ψωμί ακόμα αλλά εχει τετραγωνίσει. Στη χρήση διαπίστωσα μερικές αδυναμίες. Ασφαλώς μετά τα 15.000-18.000 χιλιομετρα η απόδοση τους μειώθηκε αρκετά αλλά εξακολουθούσε να είναι αποδεκτή. Τώρα στα τελευταία 2-3.000 χιλιομετρα δεν αισθάνομαι καλά με τα ελαστικά μου και μια φορά μου γλίστρησε ελαφρά το μπροστινό Το εμπρός ελαστικό παρουσιάζει ( δεν ξέρω ακριβώς πως να το εξηγήσω) μια ανομοιόμορφη φθορά στους μπακλαβάδες του πέλματος κατά τρόπο που να μην είναι σε μια ευθεία κατά την κυληση της ρόδας και να δημιουργούν σκαλοπατακια τα οποία με τη σειρά τους δημιουργούν ένα κραδασμό στο τιμόνι μετά τα 140-150 χιλιομετρα οποίος παραμένει σταθερός και ενοχλητικός μεχρι τα 200.Σήμερα όμως μετά απο 2 χρόνια και κάτι μήνες και μετά απο 30.000 χιλιομετρα με τα TR91 πάμε για αλλαγή ελαστικών με κάτι άλλο. υποστηριζω TR91Ισως οτι καλυτερο υπαρχει και για μενα αυτη την στιγμη!!!θα διαφωνησω μονο στο οτι...τα κρατησες ηδη πολυ(15.000 χλμ εχεις μπει ηδη στην διαδικασια αλλαγης)!!!τρώγονται πολυ πιο γρηγορα σε συγκριση με τα metzeler π.χ. αλλα κ με αλλες μαρκες συγκριτικα!!!ομως η ασφαλεια που σου δινει μεχρι τοτε....TR91
Εγώ στο capo έχω δοκιμάσει μόνο τα TR91 που είχα στον πήγασο και τα έβαλα και στο Capo λόγω της άριστης συμπεριφοράς τους. Το καλύτερο ελαστικό που είχα φορέσει στο βρεμένο (στον πήγασο είχα πριν τουρανς και ποιο πριν σκορπιον).Στο capo κούμπωσαν τέλεια, απίστευτη σιγουριά σε στεγνό και βρεμένο και το εμπρός πάτησε αισίως τα 30.000 χιλιομετρα και μόλις που έφτασε τους δείκτες φθοράς. Ενώ το πίσω, λόγο ότι το άλλαξα γιατί κλάταρε το αρχικό, εχει 20.000 χιλιομετρα. Εχει αρκετό ψωμί ακόμα αλλά εχει τετραγωνίσει. Στη χρήση διαπίστωσα μερικές αδυναμίες. Ασφαλώς μετά τα 15.000-18.000 χιλιομετρα η απόδοση τους μειώθηκε αρκετά αλλά εξακολουθούσε να είναι αποδεκτή. Τώρα στα τελευταία 2-3.000 χιλιομετρα δεν αισθάνομαι καλά με τα ελαστικά μου και μια φορά μου γλίστρησε ελαφρά το μπροστινό Το εμπρός ελαστικό παρουσιάζει ( δεν ξέρω ακριβώς πως να το εξηγήσω) μια ανομοιόμορφη φθορά στους μπακλαβάδες του πέλματος κατά τρόπο που να μην είναι σε μια ευθεία κατά την κυληση της ρόδας και να δημιουργούν σκαλοπατακια τα οποία με τη σειρά τους δημιουργούν ένα κραδασμό στο τιμόνι μετά τα 140-150 χιλιομετρα οποίος παραμένει σταθερός και ενοχλητικός μεχρι τα 200.Σήμερα όμως μετά απο 2 χρόνια και κάτι μήνες και μετά απο 30.000 χιλιομετρα με τα TR91 πάμε για αλλαγή ελαστικών με κάτι άλλο.
Το ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ δεν έχει μαλακό σκελετό! αμάν πια με τις καραμέλες του '80 πάλιωσαν λέμε! τα μισελίν έχουν μαλακό σκελετό μπλα μπλα μπλά! Όποιος δεν το πιστεύει να παέι στον λαστιχά του να πάρει απο το ράφι όλα τα λάστιχα και να δοκιμάσει με το χέρι να τα ανοίξει προς τα έξω τα 2 μάγουλα ή να τα πατήσει προς τα κάτω. επειδή εγώ το έκανα σας διαβεβαιώ ότι στο ΙΙΙ έβαλα πολύ δύναμη (και είμαι στον όγκο ναούμε!) και δεν κατάφερα να το ανοίξω. μόνο μαλακός δεν είναι ο σκελετός τους.έχουν ένα ελάττωμα δεν προειδοποιούν. γλιστράνε κάποια στιγμή σχετικά απότομα αλλά είναι τρένο υπο κλίση.
ρε Θοδωρη μηπως πατας σε τιποτα λαδια ?? ποσο το στριβεις δηλαδη και με τι ταχυτητες ??
Τι θερμοκρασια εχει το ελαστικο οταν σου κανει τα γλιστριματα?
Αγόρασα το Capo με φορεμένα τα Metzeler Tourance exp και τους έκανα κάπου 10.000 χλμ. Τα λάστιχα ήταν ξεραμένα και πολυκαιρισμένα με ραβδώσεις στα πλαινά τους αλλά πολύ ψωμί ακόμα αλλά το γεγονός οτι έχαναν αέρα απο το πλάι μάλλον με έκαναν να τα αλλάξω. Το λάστιχο μου ενέπνεε εμπιστοσύνη να το ζορίσω πολύ και να το πλαγιάσω άρκετά στο ταξίδι ενώ και στην πόλη ούτε 1 φορά δεν μου γλίστρησε ούτε σε βρεγμένο ενώ το ABS δεν έμπενε και πολυ έυκολα. Έκανα την αλλαγή και πήγα σε Anakee III. Απο την στιγμή που τα φόρεσα κατάλαβα οτι κάτι άλλαξε στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μου αλλά όχι προς το καλύτερο. Τα γλυστρίματα στις στροφές ήταν στην καθημερινότητα αλλά έριχνα το φταίξιμο στο οτι ήταν άστρωτα ακόμα. Με κάπου 2000 χλμ πάνω τους έκανα ταξίδι με πολύ στροφιλίκι και επιβεβαίωσα τους φόβους μου. Γλιστρήματα υπο κλίση του πίσω για την πλάκα και μειωμένη αίσθηση εμπιστοσύνης παντού. Ζεσταίνεται γρήγορα αλλά δεν προσφέρει αυτά που διαφημίζει. Το δε μπροστά γλιστράει σε πολλά απότομα φρεναρίσματα με αποτέλεσμα την απώλλεια πρόσφυσης απότομα. Στην αναζήτηση του λόγου για τον οποίο το κάνει ο Θωμάς είχε πει οτι θέλει την σωστή πίεση για να αποδώσει σωστά όπερ και εγένετο θαρρώ. Μπα...πάλι τα ίδια. Το λάστιχο λόγω του μαλακού σκελετού μάλλον χάνει απότομα πρόσφυση όταν είμαι υπο κλίση και αν τύχει και βρώ και νερά τότε γίνεται ακόμα χειρότερα. Το ίδιο παθαίνει και φίλος με GS ADV 1150.Τα κρατώ αναγκαστικά μέχρι να φθαρούν ή τα ανταλλάξω με κάποια άλλα μιας και άλλο χρήμα δεν παίζει για αλλαγή με καινούργια πάλι. Εξάλλου αυτά έχουν μόνο 6.000 χλμ ακόμα πάνω τους.
Αυτο που με ξενιζει με τα ΝΕΧΤ ειναι ο θορυβος απο το πισω ελαστικο σε σημειο που σε μια ορεινη που εκανα το σαββατο καννα δυο φορες νομιζα οτι κατι ερχοταν απο πισω μου γιατι ο θορυβος θυμιζει λαστιχα γουρουνας(ΥΠΕΡΒΟΛΗ)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι