0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
γεια χαρά και από μένα.μέχρι τώρα είχα πάνω τα Continental RoadAttack 2 τα οποία δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν. Καλό λάστιχο, δεν με πούλησε ή άγχωσε πουθενά, απλά ήλπιζα να μου έβγαινε κάτι καλύτερο. Θα ήθελα πιο γρήγορη κορώνα, και γρηγορότερο ζέσταμα. Σε επαρχιακό ήταν οκ δεν είχε θέμα μετά από 15-20 χλμ. ζεσταινόταν, αλλά μες στην πόλη ποτέ για κανένα λόγο Το πίσω μου έβγαλε 5500 μέχρι λινά αλλά το μπροστινό είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Σκέφτομαι να βάλω μόνο ένα πίσω και να την βγάλω φτηνά ή να προχωρήσω σε γενικότερη αλλαγή ελαστικών μπας και πετύχω κάτι που με ικανοποιεί καλύτερα; Πολλοί με λένε για το Scorpion Trail, υπάρχει κάποιος με εμπειρία και από τα 2 να μπορέσει να μου γράψει τις διαφορές τους;Γενικώς γνώμες προτάσεις; Δεν με νοιάζει η χιλιομετρική απόδοση καθόλου. Μόνο να έχει γρήγορη κορώνα και να βεντουζώνει. Βασικά το πιο σπορ λάστιχο που μπορώ να βάλω στο κάπο πιο είναι;
και με ασάφεια σε βρεγμένο τόσο που να μην εμπνευει εμπιστοσυνή
Παράθεση από: Argyris στις Απρίλιος 29, 2015, 01:09:31 μμκαι με ασάφεια σε βρεγμένο τόσο που να μην εμπνευει εμπιστοσυνή Mιλας για τα scorpion trail?
Εχω ακριβως την αντιθετη αποψη αλλα δεν το παλεψα μεχρι τελους, γιατι ημουν δικαβαλος (4ο Οδοιπορικο Λεωνιδιο). Τι πιεσεις ειχες?ps. Για να μην παρεξηγηθω, μερικα "ελαφρωματα" του τιμονιου τα ειχε, αλλα δεν ενεπνεαν κινδυνο και σιγουρα δεν θα τα χαρακτηριζα ασαφη, αφου εδιναν πληροφορηση τι γινεται.
Εγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω. TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσα
Θωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα!
Παράθεση από: Soner στις Απρίλιος 29, 2015, 05:23:04 μμ Θωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα! εχεις μεγαλο ποδι γιαυτο !!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι