0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος kavadias

  • *
  • 25
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ETV 1000 CapoNord 2001
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #75 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:04:29 μμ »
γεια χαρά και από μένα.

μέχρι τώρα είχα πάνω τα Continental RoadAttack 2 τα οποία δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν. Καλό λάστιχο, δεν με πούλησε ή άγχωσε πουθενά, απλά ήλπιζα να μου έβγαινε κάτι καλύτερο. Θα ήθελα πιο γρήγορη κορώνα, και γρηγορότερο ζέσταμα. Σε επαρχιακό ήταν οκ δεν είχε θέμα μετά από 15-20 χλμ. ζεσταινόταν, αλλά μες στην πόλη ποτέ για κανένα λόγο  :D Το πίσω μου έβγαλε 5500 μέχρι λινά αλλά το μπροστινό είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Σκέφτομαι να βάλω μόνο ένα πίσω και να την βγάλω φτηνά ή να προχωρήσω σε γενικότερη αλλαγή ελαστικών μπας και πετύχω κάτι που με ικανοποιεί καλύτερα; Πολλοί με λένε για το Scorpion Trail, υπάρχει κάποιος με εμπειρία και από τα 2 να μπορέσει να μου γράψει τις διαφορές τους;

Γενικώς γνώμες προτάσεις; Δεν με νοιάζει η χιλιομετρική απόδοση καθόλου. Μόνο να έχει γρήγορη κορώνα και να βεντουζώνει.  :P Βασικά το πιο σπορ λάστιχο που μπορώ να βάλω στο κάπο πιο είναι;  :D

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #76 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:09:31 μμ »
γεια χαρά και από μένα.

μέχρι τώρα είχα πάνω τα Continental RoadAttack 2 τα οποία δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν. Καλό λάστιχο, δεν με πούλησε ή άγχωσε πουθενά, απλά ήλπιζα να μου έβγαινε κάτι καλύτερο. Θα ήθελα πιο γρήγορη κορώνα, και γρηγορότερο ζέσταμα. Σε επαρχιακό ήταν οκ δεν είχε θέμα μετά από 15-20 χλμ. ζεσταινόταν, αλλά μες στην πόλη ποτέ για κανένα λόγο  :D Το πίσω μου έβγαλε 5500 μέχρι λινά αλλά το μπροστινό είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Σκέφτομαι να βάλω μόνο ένα πίσω και να την βγάλω φτηνά ή να προχωρήσω σε γενικότερη αλλαγή ελαστικών μπας και πετύχω κάτι που με ικανοποιεί καλύτερα; Πολλοί με λένε για το Scorpion Trail, υπάρχει κάποιος με εμπειρία και από τα 2 να μπορέσει να μου γράψει τις διαφορές τους;

Γενικώς γνώμες προτάσεις; Δεν με νοιάζει η χιλιομετρική απόδοση καθόλου. Μόνο να έχει γρήγορη κορώνα και να βεντουζώνει.  :P Βασικά το πιο σπορ λάστιχο που μπορώ να βάλω στο κάπο πιο είναι;  :D


Τα Scorpion φοράω τώρα. Λάστιχο που μέχρι το τέλος μοιάζει να εχει την ίδια προσφυση με όταν πρωτοφορεθεί. Όχι πολύ γρηγορη κορώνα αλλά βοηθά αρκετά σβέλτη οδηγηση σε κλειστό. Πολύ μικρός χρόνος ζωής (ούτε 10000) και με ασάφεια σε βρεγμένο τόσο που να μην εμπνευει εμπιστοσυνή
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #77 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:18:56 μμ »
και με ασάφεια σε βρεγμένο τόσο που να μην εμπνευει εμπιστοσυνή



 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Mιλας για τα scorpion trail?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #78 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:33:10 μμ »
και με ασάφεια σε βρεγμένο τόσο που να μην εμπνευει εμπιστοσυνή



 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Mιλας για τα scorpion trail?


Ναι Κοσμά  προσωπικά ειχα αρκετά γλυστριματα με το συγκεκριμένο σε βρεγμένο. Δεν ξέρω αν εχει να κάνει με πιεσεις ή κάτι άλλο αλλά ενώ το θεωρώ εξαιρετικό λάστιχο σε βρεγμένο δεν μ'αρεσε
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #79 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:39:26 μμ »
Εχω ακριβως την αντιθετη αποψη αλλα δεν το παλεψα μεχρι τελους, γιατι ημουν δικαβαλος (4ο Οδοιπορικο Λεωνιδιο). Τι πιεσεις ειχες?


ps. Για να μην παρεξηγηθω, μερικα "ελαφρωματα" του τιμονιου τα ειχε, αλλα δεν ενεπνεαν κινδυνο και σιγουρα δεν θα τα χαρακτηριζα ασαφη, αφου εδιναν πληροφορηση τι γινεται.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #80 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:46:31 μμ »
Εχω ακριβως την αντιθετη αποψη αλλα δεν το παλεψα μεχρι τελους, γιατι ημουν δικαβαλος (4ο Οδοιπορικο Λεωνιδιο). Τι πιεσεις ειχες?


ps. Για να μην παρεξηγηθω, μερικα "ελαφρωματα" του τιμονιου τα ειχε, αλλα δεν ενεπνεαν κινδυνο και σιγουρα δεν θα τα χαρακτηριζα ασαφη, αφου εδιναν πληροφορηση τι γινεται.


συνήθως παίζω 2.1-2.3 μονοκάβαλος. Ίσως να έχει σχέση και με την φθορά τους. Υποκειμενικη άλλωστε η άποψη. 
"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #81 - : Απρίλιος 29, 2015, 01:51:29 μμ »
Μιλαμε για περιπου 30 και 35 psi? Λιγα δεν ειναι? :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #82 - : Απρίλιος 29, 2015, 02:26:40 μμ »
Καβαδια δοκιμασε τα michelin pilot road 4 βεντουζαρει πολυ καλα και ζεστενετε λες και πατας κουμπι με το που βαζεις μπροστα..και επειδη ειναι καθαρα βροχινο ασφαλτινο λαστιχο με μαλακη γομα ,πλεον μετα απο τα 10.000 χιλιομετρα πλεον φυσικα δεν εχει την ιδια αποδοση..αλλα μεχρι τα 10.000 χλμτρα τα λαστιχα δεν εκαναν κιχ ειτε σε στεγνο ειτε σε βρεγμενο εμεινα πολυ ευχαριστημενος.
Ολα αυτα μονο ασφαλτο ομως ετσι;Στο χωματακι ειναι για κλαματα.Και λογικο.
Εγω θα τα ξαναεβαζα ανετα 1ον αν εβγαζαν κατιτις παραπανω σε χλμτρα και 2ον να ειχα και λιγο τακουνακι..
Αλλα επειδη δεν μπορεις να τα εχεις ολα..το επομενο ελαστικο μου θα ειναι τουλαχιστον 80-20.

Σταλθηκε απο τα δαχτυλα μου μεσω tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 02:30:51 μμ από Soner »
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #83 - : Απρίλιος 29, 2015, 03:27:34 μμ »
Εγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. :cry:
Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω.
TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσα
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2015, 03:29:52 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος Argyris

  • *******
  • 1111
  • Φύλο: Άντρας
    • ApriliaBikers 2015
  • Μοντέλο μηχανής: τετράτροχο κουτάκι με a/c
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #84 - : Απρίλιος 29, 2015, 04:15:17 μμ »
Εγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. :cry:
Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω.
TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσα


Tα dunlop τα σκέφτομαι ιδιαίτερα Θωμά αλλά δεν νομίζω να τα βρώ...
Τα scorpion θα ήταν ίσως μία επιλογή αλλά δυστυχώς οι αντοχές τους δεν ειναι αρκετές σε σχεση με τα tourance που μάλλον θα καταλήξω...
Για τα anakee 3 οι απόψεις ειναι ΤΟΣΟ διφορούμενες που δεν νομίζω να το τολμήσω.

"Traveling in a car is like watching a film, Traveling by bike is like staring in it!"

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #85 - : Απρίλιος 29, 2015, 04:28:24 μμ »
Η δική μου άποψη και προσωπική εμπειρία για τα Anakee III είναι κατατεθιμένη και γνωστή. Χάλια στα πλαγιάσματα και στο βρεγμένο. Μπορεί να είναι ψυχολογικό πια μετά τα γλιστρήματα που είχα δεν ξέρω. Σε αντίθεση με τα Tourance που ακόμα και ξεραμένα που ήταν και έχαναν και αέρα κάθε εβδομάδα λόγω παλαιότητας που ήταν άψογα σε όλα. Ειδικά στο βρεγμένο το Anakee μου βγάζει απίστευτη ανασφάλεια και φόβο να μην πέσω διαρκώς. Απλά μάλλον θα κρατήσουν πολύ ακόμα μιας και μετά απο 8000 χλμ έχουν μικρή φθορά.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #86 - : Απρίλιος 29, 2015, 05:23:04 μμ »
Εγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. :cry:
Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω.
TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσα
Θωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #87 - : Απρίλιος 29, 2015, 05:54:12 μμ »
   
 Θωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα!


 εχεις  μεγαλο  ποδι  γιαυτο !!! :tez: :P

*

Αποσυνδεδεμένος Soner

  • *******
  • 2057
  • Φύλο: Άντρας
  • Και τα παρτάλια οι σκέψεις μας ..πειρατική σημαία!
    • aris-pantechnical
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #88 - : Απρίλιος 29, 2015, 05:57:44 μμ »
   
 Θωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα!


 εχεις  μεγαλο  ποδι  γιαυτο !!! :tez: :P
Πατούσα!Η λεγόμενη πλατυποδία!
Άρης

Του το κρατάω αυτού του κόσμου..που δεν μου ανήκει ο εαυτός μου.
Γι αυτό τα δίχτυα που του ρίχνω..είναι όσα θέλω εγώ να δείχνω.

*

nontas78

Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #89 - : Απρίλιος 29, 2015, 08:29:51 μμ »
ρε παδια.....ρε παιδια.....παλι ολα εγω θα τα λυσω εδω μεσα????
παλι εγω??????






























































πλακα κανω......










μια ερωτηση....εσεις που εχετε προβλημα με καποιο λαστιχο....αφου βγαινετε καθε βδομαδα....μ αυτους που δεν εχουν προβλημα με το συγκεκριμενο λαστιχο....και ανεβοκατεβαινουν με το ιδιο το %&^$^ το λαστιχο.....γιατι δεν κανετε βολτα το αλλο capo να δειτε τι σκατα συμβαινει???
δεν γινεται ο ενας να φοβαται να πεσει με το που βγαζει τη κουκουλα απο το μηχανακι ....κι αλλλλος ( σαλονικιοτικο το λου ) με το ιδιο λαστιχο....να κανει ισσοροπια πανω σε σκοινι σε τσιρκο ναουμε.
καποια κοτσανα συμβαινει.εγω πχ με το pr4 νοιωθω τετοια ασφαλεια σε βρεγμενο και στο θεμε του ποσο γρηγορα ζεστενεται....που τι να πω ρε συ...με το που το ξεκινας....να προσπαθεις να πεταξεις κωλο και το γ@μιδι....να μην γλυστραει.δεν ξερω αν ειναι σουπερ φανταστικο στο να ξυνει σκουλαρικι οδηγου αλλα με νοιαζει η ασφαλεια.και μην ακουω χαζα ( με το συμπαθιο ) για οικονομικα λαστιχα....οταν ολοι ριξαμε επανω 185.000 ευρω σε ενα μηχανακι 15 ετιας....και οταν αλλαζουμε λαστιχα καθε 3 χρονια....
η διαφορα τιμης ανα ημερα....απο το pr4 ...με ενα λαστιχο mitas ...ειναι 0,12 του ευρω ( στα 3 χρονια ).
δεν μπορειτε να θυσιασετε γ@μωτη μου 0,12 την ημερα για την ασφαλεια σας?και τις 4πιστονες και τα αψου ( abs ) τι σκατα τα βαλαμε?για να φαινονται στη καφετερεια?
δεν θελω να παρεξηγηθω αλλα με νοιαζει οι φιλοι μου ( εσεις ρε κουπριτες ) να ειναι γεροί και σωοι και να καβαλε ενα διτροχο στους κωλοδρομους της χωρας μας με ασφαλεια.
εγω προτεινω ( σαν γνωστος μοτοσυκλετιστης που εχω γυρισει ολη την ευρωπη ) ΜΟΝΟ το pr4 για λογους ασφαλειας .






















( χειροκροτημα παρακαλω )  :D :D :D

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης