0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: naftilos στις Απρίλιος 29, 2015, 03:27:34 μμΕγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω. TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσαΘωμά εγώ τα δουλεύω με πιέσεις 32-36 τα ΜPR4 και στην κοπή της πίτας έξυσα την μύτη της μπότας όπως σου είχα πει..το ίδιο και στην Καβάλα!
Εγώ πάλι με το PR4 και στις πιέσεις που είχα συνηθίσει με το TR91 36 -40 εμπρός πίσω ήμουν πέφτω δεν πέφτω κάθε που έκανα να στρίψω. Είχα την αίσθηση ότι το Capo δεν πάταγε πουθενά ότι ήταν στον αέρα ότι θα κάνω να στρίψω και δεν θα σταθεροποιηθεί το πλάγιασμα σε μια σταθερή τροχιά αλλά θα βροντήξει κάτω με δύναμη. Στην τελευταία βόλτα προχτές στο Ναύπλιο και έχοντας εξαντλήσει απογοητευμένος τις δόκιμες μέσα στο πλαίσιο των πιέσεων του κατασκευαστή 30-36 εμπρός 36-42 πίσω. Δοκίμασα και εκτός λίστας με 28-34 εμπρος πίσω και επιτέλους στην εθνική μετά τα 150 πάταγε στη γη και αισθανόμουν ότι έχω τιμόνι, και στις στροφές μπορούσε να κρατήσει μια σταθερή τροχιά υπό κλίση χωρίς να ψαρεύει μεταξύ του πέφτω δεν πέφτω. TR91 δεν έγινε σε καμία περίπτωση αλλά τουλάχιστον το πλησίασε στο 80-85%. Απο το τίποτα που ήταν πριν, κάτι είναι και αυτό για τον ένα σκασμό λεφτά που τα πλήρωσα
Κοσμά σίγουρα αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι όταν πέρνεις γνώμες για λάστιχα, και γεγονός είναι ότι ότι 10 άτομα να ρωτήσεις για ένα λάστιχο, μπορεί να πάρεις και 10 διαφορετικές γνώμες και πολλές φορές αντικρουόμενες. Απλά ρε συ είναι από τις φάσεις που αν δεν έχεις ένα κολλητό με το ίδιο μηχανάκι και αυτό το λάστιχο για να το πάρεις μια βόλτα να το δοκιμάσεις, ότι πληροφορία πάρεις, χρήσιμη είναι..
επισης να πω οτι συνηθως βαζω ψηλες πιεσεις, δηλαδη 2,4 μπροστα και 2,8 πισω
Παράθεση από: Anestis στις Μάιος 01, 2015, 01:44:23 μμεπισης να πω οτι συνηθως βαζω ψηλες πιεσεις, δηλαδη 2,4 μπροστα και 2,8 πισω Tοσο ειναι το σωστο. 34-35-36psi μπροστα, 38-39-40 πισω. Γνωμη μου, εξαρταται παντα ο οδηγος και το στυλ οδηγησης.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι