0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #225 - : Νοέμβριος 18, 2016, 12:59:19 μμ »
Τελικά κατέβηκα τώρα στο γκαράζ να δω τι λάστιχα φόρεσα στο ζωντανό και φόρεσα κάτι Battlax A40.
Battlax? Όνομα για ελαστικό είναι αυτό? Σαν σοκολατακι για τη δυσκοιλιότητα ακούγετε

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #226 - : Νοέμβριος 18, 2016, 02:22:24 μμ »
Εγω φοραω εδω και 14.000χλμ τα Scorpion Trail, αλλά οχι με την χαραξη της παραπανω φωτο, και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αλλά ενα περιεργο πραγμα συμβαινει! Το μπροστινο εχει γινει τριγωνικο και εχει πολυ περισσοτερη φθορα απο οτι το πισω.  :thnk: :thnk:
Έπρεπε να τα είχες αλλάξει χθες. Το ίδιο παθαινα και εγώ, στα μισά χιλιόμετρα. Ειναι ο τρόπος οδήγησης. Του ζητάς να φρενάρει υπό κλίση ή το πιεζεις υπό κλίση και το caponord 1000   είναι μαμούθ και τα πιέζει έντονα.
Αλλά βράχος ε Δημητρη;
Λένε οτι στο 2 το έχουν διορθώσει αυτό μιας και μέχρι τα 9-10.000 χλμ συμπεριφερόταν άψογα και μετά έπεφτε κατακόρυφα η απόδοσή του. Φίλος με GS το επιβεβαίωσε μιας και μέχρι τα 10 το έπαιζε παγκόσμιος και στα 12 πήγαινε κυρία απο τον φόβο του οτι θα του φύγει.
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

Αποσυνδεδεμένος nikoslif

  • *
  • 13
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponrd '04
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #227 - : Ιανουάριος 12, 2017, 08:39:22 μμ »
την καλησπερα μου και καλη χρονια απο εμενα   :D
Απλος σημερα θελω να πω την γνωμη μου για τα ελαστικα αφου μετα απο πολυ ερευνα που εκανα τον μαρτιο και απο εκδρομες με τα παιδια απο εδω κατεληξα σε 2 που τα φορουσαν ο Θωμας και ο Ανεστης (dunlop trailsmart & MICHELIN Anakee 2 ).
Η Χρηση του Capo ????
2000 χλμ το μηνα μεσα στην πολη και κοντινα ταξιδια των 300 χλμ μια με δυο φορες το μηνα ..........
Εβαλα τα dunlop trailsmart γιατι δεν θελουν πολυ ζεσταμα μου ειπαν και ειναι διγομα .......
Αποτελεσμα απο τον ιουνιο μεχρι τον δεκεμβριο  που τα εχω ειναι ( 20.000χλμ) :
ταξιδια με τα παιδια με πολλα στροφιλικια και χωρις πισω αμορτισερ και γρηγορα ... αψογο ....
μεσα στην πολη ειναι τελειο και καλα κρατηματα παντου και καλοκαιρι και με τις βροχες ...........
μπαινει παντου και καλα μαλιστα ..........
η γομα του δεν εχει φαγωθει πολυ ...........
η χρηση που της κανω της μηχανης ειναι πολυ γρηγορους ρυθμους μεσα στην πολη και πολυ νευρο απο τις πολλες αλαγες περιοχων την ημερα ....
το κακο μονο που ειδα και ιδικα τωρα το χειμωνα ειναι οτι θελει λιγο ζεσταμα τα λαστιχα γιατι χορευουμε λιγο στα φαναρια το πρωι με το κρυο ...
εαν ηταν λιγο πιο μαλακο και δεν ηθελε ζεσταμα δεν θα αλλαζα μαρκα και τυπο ελαστικου ........... :D

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #228 - : Ιανουάριος 12, 2017, 08:58:11 μμ »
Εβαλα τα dunlop trailsmart γιατι δεν θελουν πολυ ζεσταμα μου ειπαν και ειναι διγομα .......
Αποτελεσμα απο τον ιουνιο μεχρι τον δεκεμβριο  που τα εχω ειναι ( 20.000χλμ) :

:sh% :sh% σορρυ κατάλαβα καλά; τα λάστιχα που φοράς έχουν 20.000 χλμ και συνεχίζουν να συμπεριφέρονται άψογα;  :thnk:
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #229 - : Ιανουάριος 12, 2017, 10:36:23 μμ »

το κακο μονο που ειδα και ιδικα τωρα το χειμωνα ειναι οτι θελει λιγο ζεσταμα τα λαστιχα γιατι χορευουμε λιγο στα φαναρια το πρωι με το κρυο ...
εαν ηταν λιγο πιο μαλακο και δεν ηθελε ζεσταμα δεν θα αλλαζα μαρκα και τυπο ελαστικου ........... :D
Έχουν αρχίσει και ξεραίνατε και καθυστερούν να ζεσταθούν, προγραμμάτισε την αλλαγή τους σύντομα. Και εγώ τα κράτησα 25.000 χιλιόμετρα γιατί τα είχα μόλις δυο χρόνια δεν είχαν φτάσει ακριβώς στους δείκτες φθοράς και είχαν λίγο ψωμί ακόμα αλλά σε μια βόλτα στην Εύβοια που έφυγε στη στροφή λίγο το μπροστινό και 200αρισε η καρδούλα μου την επομένη μέρα ήμουν για αντικατάσταση.
Μην περιμένεις να φτάσουν τους δείκτες φθοράς, αν έχουν κάνει 20.000 χιλιόμετρα έχουν κάνει τους θερμικούς τους κύκλους και θα αργούν να ζεσταθούν όλο και περισσότερο.
Είναι πολύ καλό λάστιχο αλλά μην έχουμε και παράλογες απαιτήσεις, στα επόμενα 2.000-3.000 χιλιόμετρα καλό θα είναι να τα έχεις αλλάξει.
Αν τα κρατήσεις μέχρι να λιώσει η γόμα μπορούν να φτάσουν και τα 25.000-28.000 αλλά θα έχεις αιφνίδια γλιστρήματα να το ξέρεις

*

Αποσυνδεδεμένος ianai

  • *****
  • 794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 / 2006
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #230 - : Ιανουάριος 13, 2017, 08:12:44 πμ »

 Και εγώ τα κράτησα 25.000 χιλιόμετρα γιατί τα είχα μόλις δυο χρόνια δεν είχαν φτάσει ακριβώς στους δείκτες φθοράς
Άρχοντα της Μεγαλονήσου μιλάμε πάντα για τα Trailsmart της DUNLOP  :thnk: ?Ερωτώ καθόσον τα φοράω και ναι μεν είναι ένα πάρα πολύ καλό λάστιχο παρατηρώ και σε αυτά (αλλά και στον προκάτοχό του TR91) ότι στα 12.000χλμ το πίσω λάστιχο τετραγωνίζει και να φθείρεται σημαντικά τη στιγμή που το μπροστινό αντέχει ακόμα χιλιόμετρα.. :(
If you think adventure is dangerous, try routine it is lethal ! (p.coelho)

*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #231 - : Ιανουάριος 13, 2017, 01:30:36 μμ »
Τα trailsmart δεν ειναι ασφαλτινα παιδια
τα roadsmart 3 που εβαλα εγω ειναι.
μετριες εντυπωσεις μετα απο 4000χλμ
.
το λαστιχο τετραγωνιζει γιατι θελει και το πλαγιασμα της η μηχανη,να φαγωθουν ομοιομορφα.
εγω γι αυτο τα εβαλα,αλλα καπως μου ερχονται..
Αν ζεσταθει καλα ομως,τα σπαει.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #232 - : Ιανουάριος 13, 2017, 05:27:50 μμ »

 Και εγώ τα κράτησα 25.000 χιλιόμετρα γιατί τα είχα μόλις δυο χρόνια δεν είχαν φτάσει ακριβώς στους δείκτες φθοράς
Άρχοντα της Μεγαλονήσου μιλάμε πάντα για τα Trailsmart της DUNLOP  :thnk: ?Ερωτώ καθόσον τα φοράω και ναι μεν είναι ένα πάρα πολύ καλό λάστιχο παρατηρώ και σε αυτά (αλλά και στον προκάτοχό του TR91) ότι στα 12.000χλμ το πίσω λάστιχο τετραγωνίζει και να φθείρεται σημαντικά τη στιγμή που το μπροστινό αντέχει ακόμα χιλιόμετρα.. :(
Τα Trailsmart δεν τα κράτησα τόσο πολύ κάπου στα 18.000 τα άλλαξα ενώ είχαν ακόμα ψωμί και κρόταγαν ικανοποιητικά γιατί το μπροστινό ελαστικό για έναν λόγο που δεν ξέρω μετά τα 12.000 παρουσίασαν ένα ανομοιόμορφο φάγωμα στους μπακλαβάδες του πελματος. Αυτό με τη σειρά του δημιουργούσε κραδασμό μετά τα 130 χιλιόμετρα, και μετά τα 15.000 χιλιόμετρα ο κραδασμός είχε γίνει πολύ ενοχλητικός, και στα 18.000 χιλιόμετρα δεν άντεξα άλλο και τα άλλαξα.
Τα TR91 είχα κρατήσει 25.000 χιλιόμετρα, δεν είχα λιώσει εντελώς τη χάραξη στο κέντρο, και ήθελα ακόμα κάτι ελάχιστο για να πατήσω στους δείκτες φθοράς του ελαστικού. Σαφώς το πίσω είχε τετραγωνίσει αλλά μέχρι τα 18.000-20.000 χιλιόμετρα κραταγαν, όχι όπως τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα αλλά ικανοποιητικά. Μετά τα 20.000 η απόδοση τους έπεσε αρκετά γρήγορα, αλλά πλέον είχα υπερβεί και τη θεωρητική ζωή του ελαστικού, αφού ο προτεινόμενος κύκλος ζωής τους είναι για 16.000-18.000 χιλιόμετρα.
Σήμερα έβαλα και Trailsmart στον πήγασο

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #233 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 02:13:16 μμ »
Σήμερα υποδυθήκαμε πάραυτα, καθώς τα προηγούμενα μετρούσαν ήδη 5.5 χρόνια. Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στα Dunlop Roadsmart 3, όντας απόλυτα ικανοποιημένος από τα GP211 που είχα δοκιμάσει στο Dorso, και μετά από πάρα πολλές πολύ καλές κριτικές από πολλές πηγές.

Ελαστικό 100% ασφάλτινο, γυναικείο όπως το λέει ο Χρηστάρας. Με μεγάλη χιλιομετρική απόδοση, και το μεγαλύτερο προσόν τους ότι έχουν σχεδιαστεί να κρατάνε τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε πολύ υψηλά επίπεδα μετά την πρώτη φθορά τους.

Η πίτα θα είναι το πρώτο στάδιο δοκιμής τους, αν και όχι για ασφαλή συμπεράσματα, καθώς με τίποτα δεν θα έχω προλάβει να κάνω τα πρώτα 1000-2000χλμ που απαιτούνται για να ξεκινήσουν να δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο.

Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους δεν έχουν χωμάτινες ανησυχίες. Το εύρος μοντέλων που καλύπτουν είναι πολύ μεγάλο, καθώς φοριούνται από μεσαία γυμνά μέχρι και νταλίκες (1290 advenure, 1260 multi κλπ).

Με μεγαλύτερη όμως προτίμηση στα βαριά και δυνατά μηχανάκια, καθώς όντας σπορτίφ ελαστικά απαιτούν ένα τσικ παραπάνω πίεση για να κρατήσουν σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, και τα βαριά μοντέλα μπορούν αυτό να το παρέχουν παθητικά λόγω βάρους, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να πιέζει σε γκάζι και φρένο για να τα διατηρεί ζεστά.

Εν αναμονή προσωπικών εκτιμήσεων και δεδομένων, αν και ξέρω ήδη ότι θα τα ευχαριστηθώ απόλυτα για την χρήση που θα κάνω.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος xristos69

  • *******
  • 1474
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000 abs
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #234 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 03:57:00 μμ »
 : :P :P Είσαι τυχερός που με πρόλαβες  :D :D.  Είναι σαν να είσαι στο  :smc1000: ντυμένος τούμπανο και αντί για μπότες μηχανής να φοράς γόβα στιλέτο  :P :D :D. Όπως και να έχει πάντως καλορίζικα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #235 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 04:21:33 μμ »
Καλορίζικα Σταυραξ και άσε τον άρχοντα πρωτοσπονσοναριο να ψέλνει

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #236 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 04:25:01 μμ »
Καλορίζικα Σταυραξ και άσε τον άρχοντα πρωτοσπονσοναριο να ψέλνει
Εμπιστεύτηκα και ακολούθησα την ντανλοπάδικη εμπειρία σου!
Ο άλλος με τακούνι σέρνεται και καίει σαν δίχρονη βενζινάκατο.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #237 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 06:01:51 μμ »
Μπραβο Σταυρο !!


Καλοριζικα και καλες βολτες !!! :kalo:


*

Αποσυνδεδεμένος dimos

  • *****
  • 628
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: capo,900ss ducati,vespa px200e
  • Αντιδράσεις: +111
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #238 - : Φεβρουάριος 23, 2018, 11:11:44 μμ »
Φιλε μου τα εβαλα μολις βγηκαν,τα εχω κοντα 2 χρονια,αλλα νομιζω οτι δεν ηταν καλη επιλογη τελικα,αλλα παλι για να ειμαι ειλικρινης δεν ειμαι απολυτα σιγουρος
απο την αρχη μου γλιστρουσαν και αν δεν εκανα αρκετα χλμ δεν τα εμπιστευομουν.
Εννοειται πως οταν εβγαινα εξω και του δινα,στις στροφες το πλαγιαζα τρελα και δεν μου φυγε ποτε.αλλα εναν φοβο τον ειχα.
Το παραδοξο ειναι ομως οτι γραφοντας χλμ,η αποδοση τους βελτιωθηκε!12-14000 εχω τωρα και νομιζω οτι και απο αισθηση και απο συνολικη αποδοση νιωθω πιο "ανετος και σιγουρος".
Περιεργο γιατι οδευω και στην αλλαγη πλεον.
Γενικα φιλε μου mixed emotions!
Αλλα αυτα ειναι προσωπικα του καθενα φυσικα,τα δοκιμαζεις και μας λες.

*

Αποσυνδεδεμένος VeTwinOs

  • *****
  • 322
  • Φύλο: Άντρας
  • Back to life
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ασφάλτινα ελαστικά για ETV 1000
« Απάντηση #239 - : Φεβρουάριος 24, 2018, 10:13:13 μμ »
Καθόλου παράδοξο. Ακριβώς εκεί έχουν στοχεύσει. Πολύ υψηλή απόδοση στο μεσαίο κομμάτι χιλιομετρικής διάρκειάς τους. Να μην έχουν δηλαδή άμεσα φθίνουσα πορεία όσο περνούν τα χιλιόμετρα και η φθορά τους.
Και κακά τα ψέματα, νομίζω ότι σε αυτή τη χρήση αυτό είναι το κύριο ζητούμενο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης