0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5448
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4538
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 23, 2023, 01:14:18 πμ »
Γενικά ο κατ Φις είναι φτιαγμένος για αμερικανικό καύσιμο και συνθήκες
Δύσκολο να κάτσει σε μηχανάκι που δουλεύει Ελλάδα χωρίς κόψε ραψε.
Έχοντας πάνω μια παραλλαγή του Ιταλικού "Ξιφία" βλ. SWORDFISH φτιαγμένο από τον φίλο Παναγιώτη Καγιαντα το μοτέρ έχει μεταμορφωθεί.
Τραβάει μπροστά σαν τρακτέρ και δε λαχανιαζει ψηλά.
Έχει μέση κατανάλωση 6.8-7.1 λίτρα τα 100 και δε βρωμάει βενζινα στο ρελαντί.

Ούτε κοψίματα ούτε κομπιασματα ούτε λαγουδάκια στο άσε τράβα στο Γκάζι ούτε τίποτα.

Οπότε θα πρότεινα αν έχετε την διάθεση να το ψάξετε το θέμα χάρτη.

To χάρτη αυτόν που αναφέρεις γιατί δεν τον ανεβάζεις να τον δοκιμάσει και όποιος άλλο θέλει ρε συ?
Ως προς την ψακτική που λες ρε συ Γιώργο, πόσοι μπορεί να έχουν την γνώση να το ψάξουν. Ποιός θα μπει στη διαδικασία να πειράξει  αβανσ, μείγμα κτλ χωρίς να ξέρει τι κάνει?

Αναγκαστικά όποιος θέλει χάρτη στα μέτρα της μηχανής του θα ανεβεί δυναμόμετρο, θα σκάσει 300-400 ευρουλάκια ή όσα κοστολογεί ο κάθε βελτιωτής τη δουλειά του και θα έχει ανάλογο αποτέλεσμα ή και όχι σύμφωνα με τις αρχικές προσδοκίες του. Γνωρίζω περιπτώσεις αλλά δεν υπάρχει λόγος να επεκταθώ.

Τόσο ο catfish όμως, όσο και οι ιταλοί με τον ξιφία και τους υπόλοιπους χάρτες αυτό που προσπάθησαν να κάνουν είναι να μοιραστούν με όσο περισσότερους ιδιοκτήτες λύσεις που θα δουλεύουν σε ένα καλό ποσοστό καλύτερα από ότι ο μαμά χάρτης. Όπως ακριβώς και οι λύσεις και οι πατέντες που μοιραζόμαστε τόσα χρόνια στα fora.

Δεν σου τη λέω, μην παρεξηγήσεις τα γραφόμενά μου , απλά σκεπτόμενος πως θα έπραττα εγώ προσωπικά το αναφέρω. Είναι δική σου η απόφαση αν θέλεις να μοιραστείς το χάρτη με άλλα παιδιά εδώ και όποιον άλλο πιθανό το βρει στο forum μας ;) .
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2023, 01:25:00 πμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +317
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 24, 2023, 10:50:46 πμ »
Ο χάρτης έχει δωθεί σε όποιον τον έχει ζητήσει.
Ο λόγος που δεν έχει ανέβει είναι ένας και ξεκάθαρος.
Δεν θέλω να έχω γκρίνιες κλπ κλπ αν κάτι πάει στραβά.
Και όπως γνωρίζεις καλά μπορούν να πάνε πάρα πολλά.
Όσο αφορά το κόστος για ρύθμιση κλπ κλπ το θεωρώ τσιμπημενο λίγο το 300αρι ειδικά για όσους μένουν στις μεγάλες πόλεις.
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5448
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4538
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #17 - : Αύγουστος 24, 2023, 03:39:34 μμ »
Ο χάρτης έχει δωθεί σε όποιον τον έχει ζητήσει.
Ο λόγος που δεν έχει ανέβει είναι ένας και ξεκάθαρος.
Δεν θέλω να έχω γκρίνιες κλπ κλπ αν κάτι πάει στραβά.
Και όπως γνωρίζεις καλά μπορούν να πάνε πάρα πολλά.
Όσο αφορά το κόστος για ρύθμιση κλπ κλπ το θεωρώ τσιμπημενο λίγο το 300αρι ειδικά για όσους μένουν στις μεγάλες πόλεις.
Ωραίος! Δεν το γνώριζα.
Σίγουρα αρκετά μπορούνε να πάνε στραβά ακόμα και στην πιο απλή οδηγία που μπορεί να δώσουμε σε κάποιον μέσω του φόρουμ.
Παράδειγμα, λέμε να μετρήσει μπαταρία κάποιος και καταλάθος ακουμπάει εργαλείο στο θετικό πόλο και το υποπλάισιο της μοτό. Αν θυμάσαι ειναι πολύ πολύ κοντά και θέλει προσοχή. Συνέπειες? Από άχρηστη μπαταρία μέχρι ότι άλλο μπορεί να πάθει ζημιά. Δεν μπορείς να εξασφαλίσεις με κανένα τρόπο ότι όλα θα πάνε καλά

Αυτά που για κάποιον είναι δεδομένα για μένα μπορεί να είναι ζητούμενα και να μην ξέρω να κάνω βασικά πραγματάκια στη μοτό μου. Αναλαμβάνω μόνος μου το ρίσκο όταν αποφασίζω να παρέμβω.

Έτσι πιστεύω και για το χάρτη, αν κάποιος αποφασίσει να το ρισκάρει και αν δοκιμάσει αναλαμβάνει ανάλογο ρίσκο.
Αλλιώς μένει με το μαμά χάρτη και όλα κομπλέ.

Ώς προς το κόστος για χαρτογράφηση γνωρίζω ήδη 2 περιπτώσεις σε επώνυμους βελτιωτές στην Αθήνα οπου πλήρωσαν 350 έκαστος για capo.

Αντίστοιχα και Θεσ/νικη για χάρτη σε power commander σε tuono.
Κι εγώ πιστεύω ότι είναι τσιμπημένα αλλά ο καθένας κοστολογεί τη δουλειά του όσο νομίζει.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +317
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #18 - : Αύγουστος 24, 2023, 06:01:49 μμ »
Ο χάρτης έχει δωθεί σε όποιον τον έχει ζητήσει.
Ο λόγος που δεν έχει ανέβει είναι ένας και ξεκάθαρος.
Δεν θέλω να έχω γκρίνιες κλπ κλπ αν κάτι πάει στραβά.
Και όπως γνωρίζεις καλά μπορούν να πάνε πάρα πολλά.
Όσο αφορά το κόστος για ρύθμιση κλπ κλπ το θεωρώ τσιμπημενο λίγο το 300αρι ειδικά για όσους μένουν στις μεγάλες πόλεις.
Ωραίος! Δεν το γνώριζα.
Σίγουρα αρκετά μπορούνε να πάνε στραβά ακόμα και στην πιο απλή οδηγία που μπορεί να δώσουμε σε κάποιον μέσω του φόρουμ.
Παράδειγμα, λέμε να μετρήσει μπαταρία κάποιος και καταλάθος ακουμπάει εργαλείο στο θετικό πόλο και το υποπλάισιο της μοτό. Αν θυμάσαι ειναι πολύ πολύ κοντά και θέλει προσοχή. Συνέπειες? Από άχρηστη μπαταρία μέχρι ότι άλλο μπορεί να πάθει ζημιά. Δεν μπορείς να εξασφαλίσεις με κανένα τρόπο ότι όλα θα πάνε καλά

Αυτά που για κάποιον είναι δεδομένα για μένα μπορεί να είναι ζητούμενα και να μην ξέρω να κάνω βασικά πραγματάκια στη μοτό μου. Αναλαμβάνω μόνος μου το ρίσκο όταν αποφασίζω να παρέμβω.

Έτσι πιστεύω και για το χάρτη, αν κάποιος αποφασίσει να το ρισκάρει και αν δοκιμάσει αναλαμβάνει ανάλογο ρίσκο.
Αλλιώς μένει με το μαμά χάρτη και όλα κομπλέ.

Ώς προς το κόστος για χαρτογράφηση γνωρίζω ήδη 2 περιπτώσεις σε επώνυμους βελτιωτές στην Αθήνα οπου πλήρωσαν 350 έκαστος για capo.

Αντίστοιχα και Θεσ/νικη για χάρτη σε power commander σε tuono.
Κι εγώ πιστεύω ότι είναι τσιμπημένα αλλά ο καθένας κοστολογεί τη δουλειά του όσο νομίζει.

Ο καθένας κοστολογεί τη δουλειά του ναι αλλά με τόσα μάλλον κοστολογεί και τη βόλτα του σαββατοκύριακου...
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Ilias Lellos

  • *
  • 17
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #19 - : Αύγουστος 24, 2023, 09:57:50 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα, όπως γνωρίζουν κάποιοι από εδώ το παρελθόν μου, έφτιαχνα και ακόμα ασχολουμε από custom ECU, parallel ECU, custom dumb σε power commander και διάφορες τέτοιες τσαρλατανιες, και είναι αρκετά μηχανακια που ακόμα ζουν με δικές μ κατασκευές και πατέντες, χαρτογραφήσεις κ κλπ, μακρυγορω να με συγχωρεσετε, λοιπόν να τονίσω ένα κομμάτι που αφορά την βενζινα,  στην Αμερική όσοι βάζουν βενζινα ειδικά στις μηχανές τους, και επειδή είχα και μια πρόσφατη με mail επικοινωνία με τον Mr catfish να σας τονίσω ότι ο χάρτης έχει φτιαχτεί για 93-6 οκτανίων βενζινα, που σημαίνει ότι αν βάλεις 100 που ανταποκρίνεται μόνο σε υψηλές στροφές θα δεις διαφορά έξτρα από την ήδη υπάρχουσα, ουσιαστικά ο χάρτης έχει κάτσει πολύ καλά για την Ελλάδα. Διάφορες σε βαρομετρικες πίεσης κ κλπ δεν έχουμε, απλά για να δεις έναν χάρτη σωστά προφανώς χρειάζεσαι δυναμομετρο γιατί εκεί κάνεις δοκιμές και αλλάζεις απευθείας χωρίς να χρειάζεται να δένεις λύνεις κ κλπ κλπ και χωρίς το φόβο να μην φας τα μούτρα σου αν το τρέξεις λίγο για να δεις μεσαία ψηλά κ κλπ, πέρα από αυτό εγώ παίζω και με πυρομετρο, παίζω και με co2 analyser παίζω με ότι μπορώ για να μου βγάλει τα μέγιστα το οτιδήποτε φτιάχνω! Θα ήθελα προφανώς να δω τον χάρτη του φίλου @Juve750 και να δω διάφορες και τι + - έχει.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5448
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4538
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #20 - : Αύγουστος 24, 2023, 10:59:14 μμ »
Ωραίος ρε συ Ηλία! Προσωπικά δεν γνώριζα γι' αυτή σου την δραστηριότητα. Το κάνεις ερασιτεχνικά ή έχεις κάποια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο κομμάτι των βελτιώσεων?

Τον μαμά swordfish που είχαν ανεβάσει οι Ιταλοί τον είχαμε ανεβάσει κι εδώ σίγουρα.
Αν το χρειάζεσαι να το κοιτάξω να τον βρω.

Καλύτερα να μιλήσεις με το Γιώργο (Juve750) να σου στείλει τον δικό του και δοκιμάζεις.

Ο Γιώργος να ξέρεις δεν είναι παιδί που θα γράψει ανυπόστατα πράγματα και υπερβολές οπότε η περιγραφή για την απόδοση του χάρτη που αναφέρει είναι ακριβής.


Ενημερώστε για ότι νεότερο.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +317
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #21 - : Αύγουστος 25, 2023, 12:00:46 πμ »
Καλησπέρα και από εμένα, όπως γνωρίζουν κάποιοι από εδώ το παρελθόν μου, έφτιαχνα και ακόμα ασχολουμε από custom ECU, parallel ECU, custom dumb σε power commander και διάφορες τέτοιες τσαρλατανιες, και είναι αρκετά μηχανακια που ακόμα ζουν με δικές μ κατασκευές και πατέντες, χαρτογραφήσεις κ κλπ, μακρυγορω να με συγχωρεσετε, λοιπόν να τονίσω ένα κομμάτι που αφορά την βενζινα,  στην Αμερική όσοι βάζουν βενζινα ειδικά στις μηχανές τους, και επειδή είχα και μια πρόσφατη με mail επικοινωνία με τον Mr catfish να σας τονίσω ότι ο χάρτης έχει φτιαχτεί για 93-6 οκτανίων βενζινα, που σημαίνει ότι αν βάλεις 100 που ανταποκρίνεται μόνο σε υψηλές στροφές θα δεις διαφορά έξτρα από την ήδη υπάρχουσα, ουσιαστικά ο χάρτης έχει κάτσει πολύ καλά για την Ελλάδα. Διάφορες σε βαρομετρικες πίεσης κ κλπ δεν έχουμε, απλά για να δεις έναν χάρτη σωστά προφανώς χρειάζεσαι δυναμομετρο γιατί εκεί κάνεις δοκιμές και αλλάζεις απευθείας χωρίς να χρειάζεται να δένεις λύνεις κ κλπ κλπ και χωρίς το φόβο να μην φας τα μούτρα σου αν το τρέξεις λίγο για να δεις μεσαία ψηλά κ κλπ, πέρα από αυτό εγώ παίζω και με πυρομετρο, παίζω και με co2 analyser παίζω με ότι μπορώ για να μου βγάλει τα μέγιστα το οτιδήποτε φτιάχνω! Θα ήθελα προφανώς να δω τον χάρτη του φίλου @Juve750 και να δω διάφορες και τι + - έχει.

Στείλε μέιλ.
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Ilias Lellos

  • *
  • 17
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #22 - : Αύγουστος 25, 2023, 12:57:21 μμ »
Ωραίος ρε συ Ηλία! Προσωπικά δεν γνώριζα γι' αυτή σου την δραστηριότητα. Το κάνεις ερασιτεχνικά ή έχεις κάποια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο κομμάτι των βελτιώσεων?

Τον μαμά swordfish που είχαν ανεβάσει οι Ιταλοί τον είχαμε ανεβάσει κι εδώ σίγουρα.
Αν το χρειάζεσαι να το κοιτάξω να τον βρω.

Καλύτερα να μιλήσεις με το Γιώργο (Juve750) να σου στείλει τον δικό του και δοκιμάζεις.

Ο Γιώργος να ξέρεις δεν είναι παιδί που θα γράψει ανυπόστατα πράγματα και υπερβολές οπότε η περιγραφή για την απόδοση του χάρτη που αναφέρει είναι ακριβής.


Ενημερώστε για ότι νεότερο.

Εχω επιχειρηση αλλα ειναι τελειως ασχετη, ειμαι IT (ο εξωγηινος) απλα ασχολουμε σαν side job γιατι καποτε ενας με πλησιασε και μου ειπε το κλασικο: "φιλαρακι εσυ που ξερεις απο κομπιουτερς αν με βοηθησεις σε αυτο θα σου δωσω μεροκαματο" που να ηξερα οτι θα ειχε οντως τοσο μεροκαματο, ειδικα τοτε.

Προφανως δεν αμφισβητησα το παλικαρι, ακομα και μαμα χαρτη να παρεις και τον βαφτισεις "planodios_mikropolitis" και τον φτιαξεις σωστα θα αποδιδει, απλα θελω να τους βαλω διπλα διπλα να τους μελετησω λιγο, γιατι δεν σας κρυβω οτι η αληθεια ειναι πως με μια μικρη διαφορα βλεπεις τρελα αποτελεσματα και γενικα με εχει εξιταρει απειρα, σε ενα triumph   660, περασα map και κοντεψε να με παντρευτει ο τυπος τετοιες διαφορες ουτε εγω δεν τις περιμενα, να ξερετε τα τρικυλινδρα λιγο να τα γαργαλησεις ανεβαζουν οντως αλογατακια. Περαν αυτου αν μου δωθει ο map του Γιωργου, εγω με μεγαλη ευχαριστηση θα τον δοκιμασω στο πειραματοζωο μου. :D

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 615
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1267
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #23 - : Αύγουστος 25, 2023, 02:05:47 μμ »
Θα συμφωνήσω για τα Triumph, στο δικό τtriple 675 περάσαμε τον χάρτη της μαμάς για τις after market εξατμίσεις,
έχει προ εγκατεστημένους 3, 1 για νορμάλ εξατμίσεις, 1 για after market (το δικό μας φορούσε SC ) και 1 για
γνήσιες Arrow που τις βάζει η ίδια η Triumph, πράγματι είδαμε μεγάλη διαφορά παντού και ειδικά στις μεσαίες..
Όσο για το Capo φοράει 10 χρόνια catfish και θα έλεγα ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, βάζω πάντα 100/αρα βενζίνη,
αν και οι γνώμες διίστανται, εγώ νομίζω ότι δουλεύει καλύτερα, από το χρώμα των μπουζί έως δοκιμές, πάντα
φιλικές..

*

Αποσυνδεδεμένος Ilias Lellos

  • *
  • 17
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #24 - : Αύγουστος 25, 2023, 02:21:56 μμ »
Θα συμφωνήσω για τα Triumph, στο δικό τtriple 675 περάσαμε τον χάρτη της μαμάς για τις after market εξατμίσεις,
έχει προ εγκατεστημένους 3, 1 για νορμάλ εξατμίσεις, 1 για after market (το δικό μας φορούσε SC ) και 1 για
γνήσιες Arrow που τις βάζει η ίδια η Triumph, πράγματι είδαμε μεγάλη διαφορά παντού και ειδικά στις μεσαίες..
Όσο για το Capo φοράει 10 χρόνια catfish και θα έλεγα ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, βάζω πάντα 100/αρα βενζίνη,
αν και οι γνώμες διίστανται, εγώ νομίζω ότι δουλεύει καλύτερα, από το χρώμα των μπουζί έως δοκιμές, πάντα
φιλικές..

Το capo Εχει φτασει στο peak του, δεν νομιζω οτι τουλαχιστον στο λογισμικο κομματι εχει να μας προσφερει κατι αλλο, δηλαδη οτι κανουμε τωρα εχει ξεκαθαρα να κανει με το σκελος της βελτιωσης του 2-4% μαξ, αλλα επειδη αλλοι ειναι πιο μαγκες απο εμας και εχουν φαει λιτρα βενζινης για δοκιμες, αυτο το 2-4% που αναφερω ειναι κατι το οποιο θα προσφερθει μονο στα μεσαια η ψηλα που σημαινει οτι θα χασουμε απο καπου αλλου

Αυριο βαζω MAP απο Γιωργο και θα σας πω αποτελεσματα, αν και η αληθεια ειναι οτι εχω μπερδευτει καπως.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5448
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4538
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #25 - : Αύγουστος 25, 2023, 02:36:38 μμ »
Επειδή κι εγώ είχα μπερδευτεί αρκετά και έκανα και καταθέσεις συχνές στο capo (μοτερ futura, ολόσωμες, σώματα futura κτλ κτλ) πήρα του bill το capo με μοτεράκι rsv και 1060 κιτ συν αρκετά ακομα καλούδια και ησύχασα από θέμα απόδοσης. Δε μου λείπουν αλόγατα..χαχαχα.
Τώρα ασχολούμαι με κατι παπ@ριτσες οθόνες κτλ...χαχαχα


Αναμένουμε εντυπώσεις από το χάρτη του Γιώργου.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 615
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1267
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #26 - : Αύγουστος 25, 2023, 02:41:18 μμ »
Αυτό το ξεπερνάω..

*

Αποσυνδεδεμένος kostaskk

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #27 - : Αύγουστος 26, 2023, 10:24:36 μμ »
Χάρτες για 675 daytona? 

Παντός η όλη μετατροπή δεν είναι και κάτι πολύ δύσκολο.. να περάσεις άλλον χάρτη δηλαδή... 

Πήρα από ebay καλώδιο obd2 και μαζί είχε cd με το πρόγραμμα tuneecu..
Αφού τα συνδέσεις σε 20 λεπτά είχα κατεβάσει τον μαμά χάρτη, 

Η αλλαγή είναι αλλά 20 λεπτά + το reset adaptions για το tps... 
Συνέκρινα διάφορους χάρτες και είδα ότι στο πολύ φτιαξημο ολόσωμη-φιλτρο και άλλα) αυξάνουν λίγο το αβάνς και το μίγμα στα μεσαια- και ψηλά κυριος

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +317
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #28 - : Αύγουστος 26, 2023, 11:17:43 μμ »
Πάντως προσωπικά δεν είμαι στο κυνήγι ιπποδύναμης αλλά καλής λειτουργίας του μοτέρ.

Στα δικά μου μέτρα το έχω πετύχει.
Περιμένω εντυπώσεις από τη δοκιμή πάντως .
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος Ilias Lellos

  • *
  • 17
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Αχχχχ Γκαντεμια
« Απάντηση #29 - : Αύγουστος 28, 2023, 09:17:29 πμ »
Καλημερα κυριοι,

Και μιας και ολα ειναι δρομος, αγαπητε Γιωργο εβαλα το map σου, για κακη μου τυχη εμεινα απο μπαταρια μιας και ξεχασα να γυρισω το διακοπτη μιση φορα λιγοτερη  :tez:
τεσπα οσο ειχα την ευκαιρια και τον δουλεψα ειδα καποιες διαφορες αλλα ηταν στις μεσαιες, θα τον κρατησω βεβαια λιγο παραπανω να δω τι γινεται, μπορεις να μου πεις λιγο το setup σου? εξατμισεις φιλτρα κ κλπ που φορας?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης