0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γενικά ο κατ Φις είναι φτιαγμένος για αμερικανικό καύσιμο και συνθήκεςΔύσκολο να κάτσει σε μηχανάκι που δουλεύει Ελλάδα χωρίς κόψε ραψε.Έχοντας πάνω μια παραλλαγή του Ιταλικού "Ξιφία" βλ. SWORDFISH φτιαγμένο από τον φίλο Παναγιώτη Καγιαντα το μοτέρ έχει μεταμορφωθεί.Τραβάει μπροστά σαν τρακτέρ και δε λαχανιαζει ψηλά.Έχει μέση κατανάλωση 6.8-7.1 λίτρα τα 100 και δε βρωμάει βενζινα στο ρελαντί.Ούτε κοψίματα ούτε κομπιασματα ούτε λαγουδάκια στο άσε τράβα στο Γκάζι ούτε τίποτα.Οπότε θα πρότεινα αν έχετε την διάθεση να το ψάξετε το θέμα χάρτη.
Ο χάρτης έχει δωθεί σε όποιον τον έχει ζητήσει.Ο λόγος που δεν έχει ανέβει είναι ένας και ξεκάθαρος.Δεν θέλω να έχω γκρίνιες κλπ κλπ αν κάτι πάει στραβά.Και όπως γνωρίζεις καλά μπορούν να πάνε πάρα πολλά.Όσο αφορά το κόστος για ρύθμιση κλπ κλπ το θεωρώ τσιμπημενο λίγο το 300αρι ειδικά για όσους μένουν στις μεγάλες πόλεις.
Παράθεση από: Juve750 στις Αύγουστος 24, 2023, 10:50:46 πμΟ χάρτης έχει δωθεί σε όποιον τον έχει ζητήσει.Ο λόγος που δεν έχει ανέβει είναι ένας και ξεκάθαρος.Δεν θέλω να έχω γκρίνιες κλπ κλπ αν κάτι πάει στραβά.Και όπως γνωρίζεις καλά μπορούν να πάνε πάρα πολλά.Όσο αφορά το κόστος για ρύθμιση κλπ κλπ το θεωρώ τσιμπημενο λίγο το 300αρι ειδικά για όσους μένουν στις μεγάλες πόλεις.Ωραίος! Δεν το γνώριζα.Σίγουρα αρκετά μπορούνε να πάνε στραβά ακόμα και στην πιο απλή οδηγία που μπορεί να δώσουμε σε κάποιον μέσω του φόρουμ.Παράδειγμα, λέμε να μετρήσει μπαταρία κάποιος και καταλάθος ακουμπάει εργαλείο στο θετικό πόλο και το υποπλάισιο της μοτό. Αν θυμάσαι ειναι πολύ πολύ κοντά και θέλει προσοχή. Συνέπειες? Από άχρηστη μπαταρία μέχρι ότι άλλο μπορεί να πάθει ζημιά. Δεν μπορείς να εξασφαλίσεις με κανένα τρόπο ότι όλα θα πάνε καλάΑυτά που για κάποιον είναι δεδομένα για μένα μπορεί να είναι ζητούμενα και να μην ξέρω να κάνω βασικά πραγματάκια στη μοτό μου. Αναλαμβάνω μόνος μου το ρίσκο όταν αποφασίζω να παρέμβω. Έτσι πιστεύω και για το χάρτη, αν κάποιος αποφασίσει να το ρισκάρει και αν δοκιμάσει αναλαμβάνει ανάλογο ρίσκο.Αλλιώς μένει με το μαμά χάρτη και όλα κομπλέ.Ώς προς το κόστος για χαρτογράφηση γνωρίζω ήδη 2 περιπτώσεις σε επώνυμους βελτιωτές στην Αθήνα οπου πλήρωσαν 350 έκαστος για capo.Αντίστοιχα και Θεσ/νικη για χάρτη σε power commander σε tuono. Κι εγώ πιστεύω ότι είναι τσιμπημένα αλλά ο καθένας κοστολογεί τη δουλειά του όσο νομίζει.
Καλησπέρα και από εμένα, όπως γνωρίζουν κάποιοι από εδώ το παρελθόν μου, έφτιαχνα και ακόμα ασχολουμε από custom ECU, parallel ECU, custom dumb σε power commander και διάφορες τέτοιες τσαρλατανιες, και είναι αρκετά μηχανακια που ακόμα ζουν με δικές μ κατασκευές και πατέντες, χαρτογραφήσεις κ κλπ, μακρυγορω να με συγχωρεσετε, λοιπόν να τονίσω ένα κομμάτι που αφορά την βενζινα, στην Αμερική όσοι βάζουν βενζινα ειδικά στις μηχανές τους, και επειδή είχα και μια πρόσφατη με mail επικοινωνία με τον Mr catfish να σας τονίσω ότι ο χάρτης έχει φτιαχτεί για 93-6 οκτανίων βενζινα, που σημαίνει ότι αν βάλεις 100 που ανταποκρίνεται μόνο σε υψηλές στροφές θα δεις διαφορά έξτρα από την ήδη υπάρχουσα, ουσιαστικά ο χάρτης έχει κάτσει πολύ καλά για την Ελλάδα. Διάφορες σε βαρομετρικες πίεσης κ κλπ δεν έχουμε, απλά για να δεις έναν χάρτη σωστά προφανώς χρειάζεσαι δυναμομετρο γιατί εκεί κάνεις δοκιμές και αλλάζεις απευθείας χωρίς να χρειάζεται να δένεις λύνεις κ κλπ κλπ και χωρίς το φόβο να μην φας τα μούτρα σου αν το τρέξεις λίγο για να δεις μεσαία ψηλά κ κλπ, πέρα από αυτό εγώ παίζω και με πυρομετρο, παίζω και με co2 analyser παίζω με ότι μπορώ για να μου βγάλει τα μέγιστα το οτιδήποτε φτιάχνω! Θα ήθελα προφανώς να δω τον χάρτη του φίλου @Juve750 και να δω διάφορες και τι + - έχει.
Ωραίος ρε συ Ηλία! Προσωπικά δεν γνώριζα γι' αυτή σου την δραστηριότητα. Το κάνεις ερασιτεχνικά ή έχεις κάποια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο κομμάτι των βελτιώσεων?Τον μαμά swordfish που είχαν ανεβάσει οι Ιταλοί τον είχαμε ανεβάσει κι εδώ σίγουρα. Αν το χρειάζεσαι να το κοιτάξω να τον βρω.Καλύτερα να μιλήσεις με το Γιώργο (Juve750) να σου στείλει τον δικό του και δοκιμάζεις. Ο Γιώργος να ξέρεις δεν είναι παιδί που θα γράψει ανυπόστατα πράγματα και υπερβολές οπότε η περιγραφή για την απόδοση του χάρτη που αναφέρει είναι ακριβής.Ενημερώστε για ότι νεότερο.
Θα συμφωνήσω για τα Triumph, στο δικό τtriple 675 περάσαμε τον χάρτη της μαμάς για τις after market εξατμίσεις,έχει προ εγκατεστημένους 3, 1 για νορμάλ εξατμίσεις, 1 για after market (το δικό μας φορούσε SC ) και 1 γιαγνήσιες Arrow που τις βάζει η ίδια η Triumph, πράγματι είδαμε μεγάλη διαφορά παντού και ειδικά στις μεσαίες..Όσο για το Capo φοράει 10 χρόνια catfish και θα έλεγα ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, βάζω πάντα 100/αρα βενζίνη,αν και οι γνώμες διίστανται, εγώ νομίζω ότι δουλεύει καλύτερα, από το χρώμα των μπουζί έως δοκιμές, πάντα φιλικές..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι