0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Καλησπέρα σε όλους/ες. Μετά από μία μετακόμιση και 10 μέρες ακίνητο, έβγαλα το Capo να το κάνω βολτίτσα. Δεν πήρε μπροστά με τη μία, λέω θα ναι λόγω ακινησίας. Με το που πήρε μπρος είχε ένα τραχύ δούλεμα σα να δουλεύει μονοκύλινδρα. Το τραχύ δούλεμα συνοδεύεται από τρέμουλο (στο ρελαντί με πατημένο συμπλέκτη φεύγει το τρέμουλο) και χωρίς να έχει το Capo δύναμη. Κράτησα συμπλέκτη παραπάνω για να μη σβήσει στο ξεκίνημα με πρώτη.   Επίσης, μυρίζει σαν άκαυτη βενζίνη από εξατμίσεις. Έλεγξα τα πίσω μπουζί ήταν στεγνά τελείως. Πολλαπλασιαστές πίσω καλά νομίζω μια και δίνουν ρεύμα και τα μπουζί βγάζουν σπίθα κανονικά.  Τώρα πάω και στα μπροστά (πολλαπλασιαστές - μπουζί). Πριν από λίγο καιρό στον δρόμο μου αναβόσβησε στιγμιαία το EFI χωρίς να αλλάξει κάτι στη λειτουργία του (δεν ξέρω αν έχει σχέση με αυτό που γίνεται τώρα).  Όλα αυτά ενώ βρίσκομαι στο χωριό και ο μάστορας που θα το πάω και μιλήσαμε (πρότεινε ο γιατρός του φόρουμ) θα λείπει μέχρι τέλος του μήνα οπότε, βοηθάτε σύντροχοι.
1) Πώς μπορώ να φτάσω στους μπροστά πολλαπλασιαστές; Από πλάγια καπάκια ή βγάζω τεπόζιτο φιλτροκούτι;
2) Έχει αντιμετωπίσει κάποιος/α κάτι παρόμοιο; Τι άλλο να ελέγξω εκτός από πολλαπλασιαστές - μπουζί;

Αυτά προς το παρόν. Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2023, 06:25:09 μμ από Teacher »



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 07, 2023, 06:58:22 μμ »
Α ρε Νικόλα, δεν σε θέλει και πολύ!
Για πολλαπλασιαστές αν δεν έχουν μετακινηθεί από τη θέση τους την original πρέπει να βγάλεις ντεποζιτο. Το ίδιο και για να φτάσεις τα μπουζί.
Αν θυμάμαι καλά φιλτροκούτι δεν χρειάζεται να βγάλεις.

Έπεσε κανένα πλύσιμο καλό πρόσφατα με κανένα πιεστικό?

Έβαλες βενζίνη κάπου με αμφίβολη αξιοπιστία?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 07, 2023, 07:16:06 μμ »
Δε με θέλει είναι η αλήθεια. Βενζίνη από Κέρκυρα από εκεί που έβαζα συνήθως. Για πλύσιμο ήταν να το πάω σήμερα αλλά δεν... Έχω πριν το Πάσχα να βάλω πιεστικό.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 07, 2023, 08:28:20 μμ »
Δε με θέλει είναι η αλήθεια. Βενζίνη από Κέρκυρα από εκεί που έβαζα συνήθως. Για πλύσιμο ήταν να το πάω σήμερα αλλά δεν... Έχω πριν το Πάσχα να βάλω πιεστικό.
Θυμάμαι πρόσφατα άλλαξες ανορθωτή. Κάνε ένα τσεκ ότι όλα είναι οκ σε καλωδιώσεις, πόλους μπαταρίας κτλ κτλ. Απλά για το τυπικό της υπόθεσης. Μέτρα και τα βολτ της μπαταρίας σου να ξέρεις που βρίσκεται και πες μας. Ξεκίνα δηλαδή από τα basic να πάμε βήμα βήμα προς τα πιο σύνθετα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 07, 2023, 10:40:06 μμ »
Μπαταρία κτλ οκ. Τα μπουζί από τον μπροστινο μυρίζουν βενζίνη που σημαίνει πλούσιο. Τον λόγο που είναι πλούσιο δεν τον ξέρω. Επίσης, άνοιξα φιλτροκουτι και έχει μέσα λάδι αρκετό
 Δεν ξέρω αν είναι νορμάλ

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 08, 2023, 05:19:41 πμ »
αλλαξε απλα μπουζι στον κυλινδρο που δεν δουλευει, θα τον βρεις κοιτώντας ποια εξατμιση δεν ζεσταίνεται

*

Αποσυνδεδεμένος Teacher

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia ETV 1000 Caponord 2004 ABS
  • Αντιδράσεις: +114
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 08, 2023, 02:28:33 μμ »
Τελικά ήταν οι πολλαπλασιαστές μπροστά. Θα τα αλλάξω και τα 4 προληπτικά. Για μπουζί η aprilia είδα ότι δίνει DCPR9E. Αυτά που είχε μπροστά ήταν DCPR8E και εδώ σε κατάστημα βρήκα μόνο DCPR8E -N (όπου Ν= Special Ground Electrode). Γνωρίζει κάποιος ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στο 8 και το 9 και τι είναι αυτό το -Ν σε αυτά που βρήκα;  Έψαξα στο σχετικό νήμα αλλά δε βρήκα κάτι σχετικό.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 10, 2023, 07:57:50 πμ »
Να βάλεις τον τύπο που λέει το μανιουαλ.

Όσο πιο μικρός είναι ο αριθμός τόσο
πιο θερμό είναι το μπουζί.
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος kostaskk

  • **
  • 59
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Νέο πρόβλημα στο CAPO. Και ξανά προς τη δόξα τραβά...
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 22, 2023, 09:36:18 μμ »
Βάλε ότι νούμερο λέει το μανουαλ..

Ποιο μικρό,ποιο θερμό μπορεί να παίρνει ευκολότερα μπρος, να μη λαδωνει,βρέχεται βραχυκυκλωνει αλλά μπορεί να λιώσει τα πάντα, κόλλημα,τρύπιο πιστόνι, ραγισμένη κεφαλή, να λιώσει και να φύγει η ακίδα του μπουζί, παραπάνω θερμοκρασίες στο μοτέρ, πυρακια κτλ,, ποιο μεγάλο βαθμό,ποιο ψυχρό συνιθος βάζουν στα αγωνιστικά φτιαγμένα,  ποιο κρύα λειτουργία αλλά στο τέρμα γκάζι δεν υπερθερμαίνεται, ποιο ευάλωτο στο λαδωμα-βρεξιμο..  κάθε νούμερο πάνω η κάτω αλλάξει την θερμοκρασία κατά 70 βαθμούς αν θυμάμαι καλά,, μπουζί η κεφαλής, και αλλάζει και ο Ρυθμός που αποβάλει μεταφερει θερμότητα από το μπουζι

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης