0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Nikos

Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« - : Απρίλιος 14, 2006, 03:01:29 μμ »
Είμαι καινούργιος στην λίστα το ανάμα μου είναι Νίκος και είμαι κάτοχος Caponord 1000cc μοντ 10/04

Αν και τα προηγούμενα μηχανάκια μου ήταν BMW αποφάσισα να κάνω την αλλαγή πριν σχεδόν 1,5χρόνο και να πάρω Aprilia....

Από τότε μέχρι σήμερα και ύστερα από 20.000km το μηχανάκι έχει βγάλει τα εξής προβλήματα..

α. αλλαγή κοντέρ λόγο υγρασίας
β. αλλαγή συναγερμού (κάηκε)
γ.αλλαγή πλεξούδας
δ.αλλαγή μπαταρίας
ε.και αυτή την στιγμή είναι συνεργείο με κομμένα πηνία...

Εγώ είμαι γκαντέμης η έχει τύχει και σε άλλους κάτι ανάλογο???



*

Θοδωρής Τ.

Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 14, 2006, 05:39:04 μμ »
που το πηγαινες για σερβις αν επιτρεπεται;

*

Nikos

Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 14, 2006, 06:25:03 μμ »
ΑΠο τον Μπολασικη που το πηρα.... Μεχρι και στην Πατρα στον Ανδριοπουλο που εχω ακουσει τα καλυτερα..

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 14, 2006, 07:50:01 μμ »
Αν εξαιρέσεις το κοντέρ, τα άλλα είναι ηλεκτρολογικής  φύσεως

Ποιός σου έβαλε το συναγερμό?

Έχω έναν GEMEL που φοράν τα BMW ,από τον πήγασό μου, αλλά ΔΕΝ τολμώ να μου πειράξουν τα ηλεκτρολογικά.Πλεξούδα, πηνία....χμ,κάτι μου μυρίζει

Ηλεκτρολόγος δεν είμαι αλλά από διαίσθηση κάτι μου πάει στραβά

Στο  site υπάρχει και ηλεκτρολόγος , μην απελπίζεσαι
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 15, 2006, 06:56:21 πμ »
γεια σου φιλε npit και καλως ηρθες στην παρεα μας.

λοιπον να τα παρουμε ενα ενα για να δουμε τι γινετε...

στο κοντερ ,εχουν υπαρξει αρκετα κρουσματα (οχι ολα τα capo) που εχουνε παρει υγρασια μεσα μετα απο πλυσιμο η παρατεταμενη βροχη.
εαν εβλεπα τετοιο προβλημα σε μηχανακι εκτος εγγυησης ανοιγα το οργανο ,μιας και ειναι διαιρουμενο σε 4 κοματια περιπου,το καθαριζα καλα και το εκλεινα με λιγο  σιλικονη στην περιφερια που σφραγιζει το τζαμι.

εαν ηταν εντος εγγυησης το αλλαζα αλλα ακομα και στο καινουριο εβαζα σιλικονη μιας και μου εχει τυχει σε αλλαγμενο κοντερ να ξαναπαρει υγρασια.


συναγερμο τι εβαλες?
ποιος τον εβαλε?
τον συνδεσανε σωστα?
πηρανε ρευμα απο σωστα σημεια?
μηπως συνδεσανε το imobilizer του συναγερμου σε σημειο που δεν επρεπε?

συγνωμη που το λεω αλλα ποτε στα χρονικα δεν εχει υπαρξει προβλημα για αλλαγη πλεξουδα.
μονο στο 1ο capo που ειχε φερει ο μπολασικης τους εκανε κατι κουφα,οταν εφτανε 80οC εσβηνε,και οταν κρυωνε ξανα επερνε
μετα απο λυσιμο δεσιμο πολλων μηχανικων και ηλεκτρολογων κληθηκα να το φτιαξω,και ετσι για την ιστορια φεβρουαριος περιπου του 02 ρωτηστε τον χρηστο, μηχανικος του μπολασικη και τοτε,που ειναι μαζι με τον δημητρη στο περιστερι,για το ποιος το εφτιαξε.
το μηχανακι ειχε ενα προβλημα στην πλεξουδα σε μια διακλαδωση γειωσεων.

απο τοτε δεν εχω ξαναδει τιποτα και πιστεψε με εχουν περασει παρα πολλα capo απο τα χερια μου.


τωρα για τα πηνια που λες για να λεω την αληθεια δεν εχω δει παλι τιποτα.τα πηνια πηγαινουν σαν ανταλακτικο μαζι με το βολαν περιπου στα 1000ευρα και ξερεις γιατι?
γιατι δεν καιγοντε με τιποτα.
μονο σε ενα rsv mille 04  του συμφορουμιτη RIDER που μου ηρθε απελπισμενος απο τον μπολασικη οτι εμενε συνεχεια απο μπαταρια και του ειχαν αλλαξει ηδη εναν ανορθωτη  και δυο μπαταριες και του χαλασανε και την γυαλαδα του ψαλιδιου απο υγρα μπαταριας,ξερω θα μου πειτε ειναι κλειστου τυπου η μπαταρια αλλα δεν ξερω τι και πως εγινε.
τελος παντων ο φιλος θανασης (RIDER) με 3000 χιλιομετρα περιπου ειχε μεινει 5φορες.
το προβλημα ηταν τα πηνια εκ κατασκευης,δεν εδινε ρευμα σωστης εντασεως η μια φαση.

ολα αυτα τα λεω για να δειξω οτι η aprilia δεν ειναι σιγουρο οτι φταει παντα....ενα λαθος ενος μηχανικου,ενος ηλεκτρολογου η ελειψη σωστης συντηρησης,οχι απο την μερια του αναβατη αλλα απο την μερια των συνεργειων θα ¨τα  φορτωσουνε σε εγγυηση και ας μην φταει το μηχανακι απο την κατασκευη του για την βλαβη η aprilia ομως θα δυσφημιστει απο εκεινους για να μην πουνε οτι κανανε αυτοι την μ@λ@κι@ η οτι δεν ξερανε(στην ελλαδα λιγοι ειναι αυτοι που ξερουν αυτα που πρεπει,οι υπολοιποι ξερουν τα ΠΑΝΤΑ).

και κατι ακομα το 50% των βλαβων που αναφερονται στην ελλαδα για ολα τα απριλια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ και αναρωτιεμαι?
μηπως μας στελνουνε τα ελατωματικα μηχανακια σε μας η φταιει κατι απο εμας?


χωρις να αποκλειω οτι εγινε κανενα χοντρο βραχυκυκλωμα στο μηχανακι σου απο "μαιμουδιες " στα ηλεκτρικα και καηκαν τα πηνια αλλα κατα το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι ανορθωτης.οι περισοτεροι το εχουν περασει απο εδω μεσα

ευχαριστω ;-)  ;-)  ;-)  ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 15, 2006, 07:23:39 πμ »
Παράθεση

και κατι ακομα το 50% των βλαβων που αναφερονται στην ελλαδα για ολα τα απριλια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ και αναρωτιεμαι?
μηπως μας στελνουνε τα ελατωματικα μηχανακια σε μας η φταιει κατι απο εμας?



ΠΕΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΕΕΕ!!!!!!!!

*

Κώστας

Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 15, 2006, 05:41:52 μμ »
Κι εγω δεν εχω ακουσει τοσα πολλα μαζεμενα προβληματα για το Capo...ειναι η 8η κατα σειρα μοτοσυκλετα και εχω εμπιστοσυνη σε αυτη αν αναλογιστεις οτι η Υamaha ηταν σχεδον "σαν το σπιτι μου'ως τωρα αφου οι 6 απο τις 8 μοτοσυκλετες ηταν yamaha...Παντως απο αυτα που λες φιλε npit για τα προβληματα,σχετιζονται τα περισσοτερα με ηλεκτρικα και καποια με περιφερειακα...Πιθανοτερη εκδοχη ειναι να φταινε αυτοι που εβαλαν "τη γνωση και τη σοφία τους"επανω στη μοτοσυκλετα σου.κι εγω απο Πατρα ειμαι και εγω στον Ανδριοπουλο παω...και δεν εχω ποτέ προβλημα ως τωρα...αλλά δεν τους αφηνω και εν λευκω τη μοτοσυκλετα μου και "μπατε σκυλοι αλεστε"...Μηπως λοιπον δεν φταιει η ιδια η μοτοσυκλετα;...

*

Nikos

Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 17, 2006, 12:48:24 μμ »
καλημέρα ..

όσο αφορά το συναγερμό η εγκατάσταση έγινε αρχικά στον Μπολασικη με την αγορά και την δεύτερη φορά στο Ν.Ψυχικό στην ίδια αντιπροσωπία spybal

Τα service στην μηχανή έγιναν και αυτά το ένα στον Μπολασικη και το άλλο στην Πάτρα σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία Aprilia....καθώς και η αλλαγή πλεξούδας έγινε στον τότε Μπολασικη εντός εγγύησης εγώ πλήρωσα την αλλαγή μπαταρίας,

Το καινούργιο της υπόθεσης είναι ότι η μηχανή είναι σε συνεργείο Aprilia (για τα πηνία) στο Χαλάνδρι από 8/4/2006 και θα την παραλάβω μετά το Πάσχα...αναμένουμε το ανταλλακτικό και καλά..

ειλικρινα δεν ξερω τι να πω..

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 17, 2006, 05:47:45 μμ »
χωρις παρεξηγηση εχουνε κανει καποια μ@λ@κι@....

δεν εξηγουντε αλλιως τοσες βλαβες

να κανω μια ερωτηση??

πλεξουδα γιατι αλαξανε?

τι παρουσιαζε?


και κατι ακομα...στο χαλανδρι ενοεις τον καλογεροπουλο...
και συμπληρωνω οτι δεν εχει σχεση το οτι ειναι αντιπρωσωπεια της spyball

πρεπει να ξερεις τι κανει το καθε καλωδιο πανω στο μηχανακι και απο που περναει,να ξερεις απο που θα κοψεις και απο που θα παρεις ρευμα....
δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγετε το να βαλεις ενα συναγερμο

πρεπει να ξερεις παρα πολλα για να τον τοποθετησεις σωστα...παιζει ρολο και ο συναγερμος βεβαια για τον χρονο της αξιοπιστιας

*

Nikos

Re: Προβληματα Caponord 1000cc '04 - 20.000km
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 17, 2006, 06:11:42 μμ »
Μακάρι να ήξερα περισσότερα πράγματα και θα τα έφτιαχνα όλα μόνος μου....  αλλά δυστυχώς τώρα πρέπει να εμπιστευτώ τον κάθε μηχανικό που μου είπαν ότι είναι καλός,,,

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης